Arvoisat taiteilijat
Olen itsekin opiskellut klassisia taiteita Imatran Piirustuskoulussa ja Turun Taideakatemiassa.
Pidin ennen kaikkea metzotintasta, koska sillä syntyi "rahnuttelun" jälkeen erittäin pehmeä ja tunnelmallinen viiva. Litografia oli myös mieleen.
Uudemmista menetelmistä suosikiksi nousivat fotogravyyri ja fotoetsaus. Seripaino oli kiva.
Nyt olen yksityisyrittäjä ja jos silloin joskus olisin valmistunut AMK:sta, niin työkkäriin olisi matka jatkunut. Mistä sen tiedän? Ville Pirinen on lähestulkoon ainut joka pääsi näyttämään taitonsa meidän luokalta. Muut joutivat kortistoon, ovat kaiketi vieläkin siellä. Onnea heille valitsemallaan tiellä.
Ei ollut vaikeata nähdä minne "juna kulki".
Mitä siis tilalle?
Uusmedia, täytyy pysyä kehityksen mukana vaikka olisi kuinka vannoutunut ja konservatistinen taiteilija. Luovuutta oli pakko päästä jotenkin tuomaan esille ja lähdin opiskelemaan ATK:n ihanan kirottuja saloja. Tätä ennen en olisi vähempää voinut kiinnostua koko masiinasta -olin niin perinteisen kannalla.
Nyt sitten olen yksityisyrittäjä ja saattaisin voida auttaa teitä pääsemään esille myös interneyissä, jos kiinnostaa.
http://www.miken72.com
METALLIGRAFIIKKA
3
1941
Vastaukset
- printmaker
Tervehdys!
Itse valmistuin reilu vuosi sitten taidegraafikoksi ja nyt olen vielä ainakin pystynyt elämään tämän kanssa ihan hyvin. Mutten ilman opetustyötä.
Jos leveämpää leipää haluaisin, tekisin varmaan samoja ratkaisuja kuin sinäkin...
Olen myöskin mezzotintoa tekevä enkä paljoa muita menetelmiä käytäkään. Jos haluat nähdä niitä klikkaa tuota nimimerkkiäni.
Mitä tarkoitat tuolla esille nostamisella. Totta kai se kiinnostaa..
terveisin, Pekka- VICO
Moikka Pekka!
Onneksi olkoon valinnastasi ja etenkin metalligrafikan osalta. Mezzotintaa vai?
hmm. rahnutteletko vai syövytätkö.
Mielestäni ainut oikea tapa on rouhinta, jos tehdään mezzotintaa.
Niin sillä esille nostamisella tarkoitan, että jos vaikka kiinnostaa myydä niitä töitä, niin minä voisin yritykseni nimissä suunnitella ja toteuttaa websivut sinulle.
Tässä on muuten yhteistyökumppaneiden kanssa vireillä eräs hanke, josta en voi vielä puhua enempää, mutta jos laitat sähköpostiosoitteesi minulle: [email protected], niin ilmoitan kun sivut on julkaistu...Ehdottomasti kannattaa pysyä kuulolla, etenkin taiteilijoiden.
Tarkoitus olisi olla netissä ensikuun alussa, ja sponsorit ovat raskaan luokan organisaatioita.
Mutta todellakin voimme vaihtaa kuulumisia siihen asti tuossa edellämainitussa e-postiosoitteessa.
Ystävällisin terveisin:
Mikko Mäkelä
Visual Concept
http://www.miken72.com - Kiinnostunut_
Yritin katsoa kotisivujasi mutta linkki ei toiminut, oletko vaihtanut osoitetta?
Olisin katsonut taidetuloksiasi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303461Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs81514Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131463Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2241245Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34883Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht242883- 60859
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.130848Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ66844Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲97808