Smart TV päivittäää itseään ilman lupaa ja nyt on muisti kai niin täynnä ettei mikään sovellus jaksa pyöriä.
Mitä teen? Onko vain linja liian hidas tai voiko laittaa lisä muistia esim usb-tikulla?
Katson pelkkää Ruutu-sovellusta ja nyt tökkii pahasti.
Neuvokaa yksinkertaista
Anonyymi-ap
4
140
Vastaukset
- Anonyymi
Ongelma näyttää helpottaneen.
Nettiyhteys kai tökki tai sitten auttoi kun suljin jonkun "Airplayn"?
Joten ei tarvii enää vastata. - Anonyymi
Seuraavalla kerralla kysymystä esittäessäsi voisit kertoa tarkat tiedot laitteesta ja muista asiaan liittyvistä jutuista kuten nettiyhteydestä.
- Anonyymi
Juu, muistakin toi ettei besserwisserit saa näppyjä naamariin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1112750EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje291331- 1021197
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621007Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta366997Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi133958- 56855
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22683- 40678
Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta110632