Karhujen vieminen muualle suhteellisen helppoa, tarvitaan vain kalustoa

Anonyymi-ap

Kontti josta kävelysilta maahan, herkkuja häkkeihin tai taakke häkin jotka lukittuu. Saattaapi tietysti useasti olla olla yön jälkeen muuta kuin karhuja.
Sitten kun harhuja tarperksi kuljetus meren rantaan sopivaan kestävään alukseen. Matkakohteet keskieyrooppaan jakamaan karhukivaa sinnekki. Tai oikei kauaksi jos aikaa niin viedä lähelle etelä-jäämannerta muuttajat. Siellä on saaria joissa kuhertelee mursut, pingbiinit, monet lintulajit. Sehän olisi paratiisi karhuille ja jääkarhuille?

4

130

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miten olis kehäkolmosen sisäpuolelle? Muutama susi mukaan.

• Anonyymi

oi kun nätti aloitus HIENOA! eikä tuo kehäkolmosen juttukaan hullumpi ole tulis vaan vipinää sinnekin

• Anonyymi

saattapi olla nuinkin mutta metsänkuningas on tänne luotu ja miun puolestani täällä aina pysyköön ja vielä kun joku yliinnokas menee niitä ampumaankin niin voi helvetin kuusitoista

• Anonyymi

miksi karhu menisi paratiisiin nää pyssyukot sinne joutaa kaikki ilman pyssyjä sehän on paratiisi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe