Kontti josta kävelysilta maahan, herkkuja häkkeihin tai taakke häkin jotka lukittuu. Saattaapi tietysti useasti olla olla yön jälkeen muuta kuin karhuja.
Sitten kun harhuja tarperksi kuljetus meren rantaan sopivaan kestävään alukseen. Matkakohteet keskieyrooppaan jakamaan karhukivaa sinnekki. Tai oikei kauaksi jos aikaa niin viedä lähelle etelä-jäämannerta muuttajat. Siellä on saaria joissa kuhertelee mursut, pingbiinit, monet lintulajit. Sehän olisi paratiisi karhuille ja jääkarhuille?
Karhujen vieminen muualle suhteellisen helppoa, tarvitaan vain kalustoa
Anonyymi-ap
4
130
Vastaukset
- Anonyymi
Miten olis kehäkolmosen sisäpuolelle? Muutama susi mukaan.
- Anonyymi
oi kun nätti aloitus HIENOA! eikä tuo kehäkolmosen juttukaan hullumpi ole tulis vaan vipinää sinnekin
- Anonyymi
saattapi olla nuinkin mutta metsänkuningas on tänne luotu ja miun puolestani täällä aina pysyköön ja vielä kun joku yliinnokas menee niitä ampumaankin niin voi helvetin kuusitoista
- Anonyymi
miksi karhu menisi paratiisiin nää pyssyukot sinne joutaa kaikki ilman pyssyjä sehän on paratiisi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161