Uus Harry Potter kysymysketju!

-ChoChang-

Ajattelin tehdä uuden Harry Potter kysymysketjun. Kaikki varmaan tietää miten tää toimii.
Ja mun kysymys on:
Kenen kanssa Ron tanssi joulutanssiaisissa?

71

9035

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Keiju

      No eikös se ollu Parvati Patil....
      Mun kysymys on: Montako V.I.P:tä Fred ja George suorittivat yhteensä?

      • -Sirre-

        Eikös se ollu 3 V.I.P:tä mieheen. Yhteensä kuusi siis.. Korjatkaa jos olen väärässä, en nyt juuri muista.

        Mikä oli Fleur Delacourin pikkusiskon nimi?


      • Jahas
        -Sirre- kirjoitti:

        Eikös se ollu 3 V.I.P:tä mieheen. Yhteensä kuusi siis.. Korjatkaa jos olen väärässä, en nyt juuri muista.

        Mikä oli Fleur Delacourin pikkusiskon nimi?

        V: Gabrielle


        K:Kuinka monta kertaa Rohkelikko on voittanut huispaus-turnauksen Harryn aikana?


      • L.A.M.B
        Jahas kirjoitti:

        V: Gabrielle


        K:Kuinka monta kertaa Rohkelikko on voittanut huispaus-turnauksen Harryn aikana?

        Eikös ne ole kerran voittaneet? Niin mä ainakin sanoisin..
        kyssä: Minkä verellä tämä teksti oli kirjoitettu: "salaisuuksien kammio on avattu. Perillisen viholliset, varokaa."?


      • emiliaon

        Pieni korjaus: Ron oli Padma Patilin kanssa tanssiaisissa, mutta ei kyllä hänen kanssaan tanssinut. :)


      • Öliö
        L.A.M.B kirjoitti:

        Eikös ne ole kerran voittaneet? Niin mä ainakin sanoisin..
        kyssä: Minkä verellä tämä teksti oli kirjoitettu: "salaisuuksien kammio on avattu. Perillisen viholliset, varokaa."?

        Eikö se ollut maalilla kirjoitettu? Eikö Ginny sanonut "...kaavussani on maalitahroja, enkä tajua ollenkaan mistä ne ovat peräisin..." tai jotain, vai mitä se sillä maalilla teki? Elokuvassa se muistaakseni oli kirjoitettu ?kukkojen? verellä, kenties? Sekava vastaus mutta olkoot.

        Missä osoitteessa sijaitsee Feeniksin Killan päämaja?


      • emiliaon
        Öliö kirjoitti:

        Eikö se ollut maalilla kirjoitettu? Eikö Ginny sanonut "...kaavussani on maalitahroja, enkä tajua ollenkaan mistä ne ovat peräisin..." tai jotain, vai mitä se sillä maalilla teki? Elokuvassa se muistaakseni oli kirjoitettu ?kukkojen? verellä, kenties? Sekava vastaus mutta olkoot.

        Missä osoitteessa sijaitsee Feeniksin Killan päämaja?

        V: Kalmanhanaukio 12.

        K: Kuka nautti rovioista keski-ajalla niin paljon, että jättäytyi kiinni tahalteen peräti 47 kertaa eri valepuvuissa?


      • M.i.k.k.o
        emiliaon kirjoitti:

        V: Kalmanhanaukio 12.

        K: Kuka nautti rovioista keski-ajalla niin paljon, että jättäytyi kiinni tahalteen peräti 47 kertaa eri valepuvuissa?

        Olivia Outo

        Ketkä valmistivat Kelmien Kartan?


      • Tuutuu
        M.i.k.k.o kirjoitti:

        Olivia Outo

        Ketkä valmistivat Kelmien Kartan?

        V: Sarvihaara, Anturajalka, Kuutamo ja Matohäntä.
        eli; James Potter, Sirius Musta, Remus Lupin ja Peter Piskuilan.

        K: Minkä värinen on Dolores Pimennon villatakki?


      • Pumpuli
        Tuutuu kirjoitti:

        V: Sarvihaara, Anturajalka, Kuutamo ja Matohäntä.
        eli; James Potter, Sirius Musta, Remus Lupin ja Peter Piskuilan.

        K: Minkä värinen on Dolores Pimennon villatakki?

        V: Pinkki
        K: Kuka antoi Harrylle kelmien kartan?=)


      • ki.ze
        Pumpuli kirjoitti:

        V: Pinkki
        K: Kuka antoi Harrylle kelmien kartan?=)

        V: Fred ja George Weasley

        K: Kuka voi nähdä thestralit?


      • Ambrozia
        ki.ze kirjoitti:

        V: Fred ja George Weasley

        K: Kuka voi nähdä thestralit?

        V: Thestralin voi nähdä se, joka on nähnyt kuoleman.

        K: Kuka on Poimittaislinjan rahastaja?


      • Tuska
        Ambrozia kirjoitti:

        V: Thestralin voi nähdä se, joka on nähnyt kuoleman.

        K: Kuka on Poimittaislinjan rahastaja?

        V: Stan Pikitie

        K: Kuka on Tom Valedro?


      • ...
        Tuska kirjoitti:

        V: Stan Pikitie

        K: Kuka on Tom Valedro?

        V: Voldemort

        K: Mitä Quibbler (Lunan isän johtama lehti) väitti Siriuksen henkilöllisyydestä?


      • Lively
        ... kirjoitti:

        V: Voldemort

        K: Mitä Quibbler (Lunan isän johtama lehti) väitti Siriuksen henkilöllisyydestä?

        että Sirius on todellisuudessa laulusolisti Tumppi Hujoppi (en muista mikä nimi on englanniksi).

        Mikä eläin on Hermionen suojelius?


      • Pumpuli
        Lively kirjoitti:

        että Sirius on todellisuudessa laulusolisti Tumppi Hujoppi (en muista mikä nimi on englanniksi).

        Mikä eläin on Hermionen suojelius?

        V: olikohan se saukko
        K: Minkälehden päätoimittaja Lunan isä on?


      • Pantalaimon
        Pumpuli kirjoitti:

        V: olikohan se saukko
        K: Minkälehden päätoimittaja Lunan isä on?

        vastaus: lunan isä on saivartelijan päätoimittaja.

        kysymmys: mikä auttoi kun fredin ja georgen kuumekarkeista tuli paiseita?


      • -Sirre
        Pumpuli kirjoitti:

        V: olikohan se saukko
        K: Minkälehden päätoimittaja Lunan isä on?

        V: Saivartelijan

        K: Ketkä/mitkä ovat Azkabanin vartioita?


      • Elly
        -Sirre kirjoitti:

        V: Saivartelijan

        K: Ketkä/mitkä ovat Azkabanin vartioita?

        Vastasitte yhtäaikaa... Jospa minä vastaan sitten molempiin kysymyksiin...

        V: Myrsyliuute ja ankeuttajat

        K: Minkä lohikäärme lajin ohi Viktor Krum joutui menemään Kolmivelhoturnajaisten ensimmäisessä koetuksessa?


      • emiliaon
        Elly kirjoitti:

        Vastasitte yhtäaikaa... Jospa minä vastaan sitten molempiin kysymyksiin...

        V: Myrsyliuute ja ankeuttajat

        K: Minkä lohikäärme lajin ohi Viktor Krum joutui menemään Kolmivelhoturnajaisten ensimmäisessä koetuksessa?

        V: Eikös se ollut kiinalainen pallosalama

        K: Mikä on PIMENTO englanniksi? :)


      • iiris

        vaan sen sisko padma, muistaakseni..


      • annu
        iiris kirjoitti:

        vaan sen sisko padma, muistaakseni..

        se ei tanssinu ollenkaan. luin meinaan just sen kohdan. taas vaihteeks.


    • ...

      V: Umbridge

      K: Millä tavoin Cho Chang yritti tehdä Harryn mustasukkaiseksi heidän ensitreffeillään Tylyahossa?

      • Mrs.Figg

        V: Cho kertoi Harrylle Roger Daviesin pyytäneen häntä ulos, mutta hän antoi pakit.

        K: Kuka esittää Rita Luodikoa Liekehtivä pikari -elokuvassa?


      • ...
        Mrs.Figg kirjoitti:

        V: Cho kertoi Harrylle Roger Daviesin pyytäneen häntä ulos, mutta hän antoi pakit.

        K: Kuka esittää Rita Luodikoa Liekehtivä pikari -elokuvassa?

        V: Miranda Richardson

        K: Mikä on Quick-Quotes Quill suomeksi?


      • Ambrozia
        ... kirjoitti:

        V: Miranda Richardson

        K: Mikä on Quick-Quotes Quill suomeksi?

        V: Sähäkkä sitaattisulka, eli Rita Luodikon itsestään kirjoittava sulkakynä.

        K: Mitä tapahtuu, jos menee juomaan yksisarvisen verta?


      • Smile:)
        Ambrozia kirjoitti:

        V: Sähäkkä sitaattisulka, eli Rita Luodikon itsestään kirjoittava sulkakynä.

        K: Mitä tapahtuu, jos menee juomaan yksisarvisen verta?

        No jos juo sitä verta niin ei voi enää ikinä elää muutakuin varjojen elämää....
        Kysymykseni: Minkä avulla pystyy samaan kidukset harry poterissa? (toivottavasti tätä ei oo kysytty)


      • ...
        Smile:) kirjoitti:

        No jos juo sitä verta niin ei voi enää ikinä elää muutakuin varjojen elämää....
        Kysymykseni: Minkä avulla pystyy samaan kidukset harry poterissa? (toivottavasti tätä ei oo kysytty)

        V: Kidusruohoa

        K: Mitä tarvittiin/piti tehdä, että Voldemort pystyi palamaan takaisin?


      • Kabanosssi!
        ... kirjoitti:

        V: Kidusruohoa

        K: Mitä tarvittiin/piti tehdä, että Voldemort pystyi palamaan takaisin?

        V:Viisasten kiven
        K:Mitä Fred Ja George Weasley väitti professori Oraven tu-tu-rbaanissa olevan?


      • Orav..a
        Kabanosssi! kirjoitti:

        V:Viisasten kiven
        K:Mitä Fred Ja George Weasley väitti professori Oraven tu-tu-rbaanissa olevan?

        V: Valkosipulia?

        K: Kuka selostaa Huispaus turnauksia Tylypahkassa?


      • emiliaon
        Orav..a kirjoitti:

        V: Valkosipulia?

        K: Kuka selostaa Huispaus turnauksia Tylypahkassa?

        V: Lee Jordan McGarmivan tiukassa valvonnassa :D

        K: Mikä väriseksi Tonks (Nymfadora) muutti hiuksensa kun tuli ensimmäisen kerran Harryn luokse etuvartion kanssa?


      • Lammas
        emiliaon kirjoitti:

        V: Lee Jordan McGarmivan tiukassa valvonnassa :D

        K: Mikä väriseksi Tonks (Nymfadora) muutti hiuksensa kun tuli ensimmäisen kerran Harryn luokse etuvartion kanssa?

        No minä taidan veikata että se oli vaaleanpunainen tai violetti.

        Kysyisin täälläistä: Miten Harry sai viisasten kiven haltuunsa?

        Pieni juttu miksi kaikki muuttavat kauniin suomen kielen Slangiksitai joksikin muuksi kamalaksi ja niitä kirosanoja tungetaan joka paikkaan?


      • ...
        Kabanosssi! kirjoitti:

        V:Viisasten kiven
        K:Mitä Fred Ja George Weasley väitti professori Oraven tu-tu-rbaanissa olevan?

        Tarkoitin kyllä, että miten hän tuli takaisin, jos et ymmärtänyt sitä viestistäni.
        "Mitä tarvittiin/piti tehdä, että Voldemort pystyi palamaan takaisin?"
        Eikö se ole aika selvää?


      • emiliaon
        ... kirjoitti:

        Tarkoitin kyllä, että miten hän tuli takaisin, jos et ymmärtänyt sitä viestistäni.
        "Mitä tarvittiin/piti tehdä, että Voldemort pystyi palamaan takaisin?"
        Eikö se ole aika selvää?

        Tuo kysymyksesi oli epäselvä. Minä en siis siihen vastannut.

        Siis milloin Voldemort pystyi palaamaan takaisin? Luulen että tarkoitat 5.kirjaa?

        Tuo oli kyllä hyvin epäselvä kysymys.


      • JaHaS
        ... kirjoitti:

        Tarkoitin kyllä, että miten hän tuli takaisin, jos et ymmärtänyt sitä viestistäni.
        "Mitä tarvittiin/piti tehdä, että Voldemort pystyi palamaan takaisin?"
        Eikö se ole aika selvää?

        ole selvää.. Kun hän ensimmäisen kerran tuli takaisin, tarvittiin viisasten kivi, toisen kerran valedron vanha päiväkirja ja neljännessä kirjassa tarvittiin vihollisen veri, isän luu ja palvelijan liha.


      • ...
        JaHaS kirjoitti:

        ole selvää.. Kun hän ensimmäisen kerran tuli takaisin, tarvittiin viisasten kivi, toisen kerran valedron vanha päiväkirja ja neljännessä kirjassa tarvittiin vihollisen veri, isän luu ja palvelijan liha.

        Minusta se oli aika selvä. Miten se pystyi palamaan takaisin.
        Eihän se noina kahtena kertana edes pystynyt palamaan, vasta viidennessä kirjassa pystyi.

        Että on kyllä aika selvää.

        =)


      • ...
        Lammas kirjoitti:

        No minä taidan veikata että se oli vaaleanpunainen tai violetti.

        Kysyisin täälläistä: Miten Harry sai viisasten kiven haltuunsa?

        Pieni juttu miksi kaikki muuttavat kauniin suomen kielen Slangiksitai joksikin muuksi kamalaksi ja niitä kirosanoja tungetaan joka paikkaan?

        V: Harry katsoi Iseeviot-peiliin, ja kivi ilmestyi Harryn taskuun, koska hän ei halunnut käyttää kiveä mihinkään.

        K: Miten Tonks hauskutti Hermionea ja Ginnyä ruokapöydässä?


      • M.i.k.k-o
        ... kirjoitti:

        V: Harry katsoi Iseeviot-peiliin, ja kivi ilmestyi Harryn taskuun, koska hän ei halunnut käyttää kiveä mihinkään.

        K: Miten Tonks hauskutti Hermionea ja Ginnyä ruokapöydässä?

        Muuttamalla nenäänsä joka lusikallisen välissä.

        Mitä Harryn taikasauva sisältää?


      • ...
        M.i.k.k-o kirjoitti:

        Muuttamalla nenäänsä joka lusikallisen välissä.

        Mitä Harryn taikasauva sisältää?

        V: Feeniksin sulka, ja saman feeniksin sulka löytyy myös Voldemortin sauvasta

        K:Mitä Ollivander totesi Voldemortin teoista tähän samaan syssyyn?


      • suomenmaikka
        ... kirjoitti:

        Minusta se oli aika selvä. Miten se pystyi palamaan takaisin.
        Eihän se noina kahtena kertana edes pystynyt palamaan, vasta viidennessä kirjassa pystyi.

        Että on kyllä aika selvää.

        =)

        Tulla takaisin ja palata ovat yksi ja sama asia.

        Palata takaisin ... silkkaa soopaa!

        Myös minun mielestäni nimimerkki ...:n kysymys oli epäselvä.


      • ...
        suomenmaikka kirjoitti:

        Tulla takaisin ja palata ovat yksi ja sama asia.

        Palata takaisin ... silkkaa soopaa!

        Myös minun mielestäni nimimerkki ...:n kysymys oli epäselvä.

        "Tulla takaisin ja palata ovat yksi ja sama asia. "
        Kyllä, niinhän ne ovatkin. Mitä siitä?

        Minä en vain nyt ymmärrä, miten te ette ymmärrä selvää suomenkieltä. "Mitä tarvittiin/piti tehdä, että Voldemort pystyi palamaan takaisin?" Eiköhän koko lause kerro sen, että hän palasi takaisin, ja miten se tapahtui. Ei niitä yrityksiä, jotka epäonnistuivat, ja jolloin hän EI pallannut takaisin.
        Pystyi. Pystyi. Miettikääpä tätä sanaa.


      • Enkuli
        ... kirjoitti:

        "Tulla takaisin ja palata ovat yksi ja sama asia. "
        Kyllä, niinhän ne ovatkin. Mitä siitä?

        Minä en vain nyt ymmärrä, miten te ette ymmärrä selvää suomenkieltä. "Mitä tarvittiin/piti tehdä, että Voldemort pystyi palamaan takaisin?" Eiköhän koko lause kerro sen, että hän palasi takaisin, ja miten se tapahtui. Ei niitä yrityksiä, jotka epäonnistuivat, ja jolloin hän EI pallannut takaisin.
        Pystyi. Pystyi. Miettikääpä tätä sanaa.

        kyllähän hän hetkeksi pystyi palata takaisin esim. viisasten kiven avulla.

        Kysymystä olisi selkeyttänyt vaikkapa jos olisit kirjoittanut sen näin: "Mitä tarvittiin/piti tehdä, että Voldemort pystyi palata takaisin OMAAN RUUMIISEENSA?"

        Kuitenkin, turha tätä on enää täälä vatvoa.


      • ...
        Enkuli kirjoitti:

        kyllähän hän hetkeksi pystyi palata takaisin esim. viisasten kiven avulla.

        Kysymystä olisi selkeyttänyt vaikkapa jos olisit kirjoittanut sen näin: "Mitä tarvittiin/piti tehdä, että Voldemort pystyi palata takaisin OMAAN RUUMIISEENSA?"

        Kuitenkin, turha tätä on enää täälä vatvoa.

        Miten niin hän hetkeksi pystyi palaamaan Viisasten kiven avulla? Eihän hän edes pystynyt käyttämään koko kiveä kirjan aikana, niin miten muka?

        Minä vain ajattelin, että kyllä kaikki nyt suomea ymmärtää, eikä tarvi mitään pikkutarkkoja kysymyksiä tehdä, kuten lapsille.


      • Dulia
        ... kirjoitti:

        Miten niin hän hetkeksi pystyi palaamaan Viisasten kiven avulla? Eihän hän edes pystynyt käyttämään koko kiveä kirjan aikana, niin miten muka?

        Minä vain ajattelin, että kyllä kaikki nyt suomea ymmärtää, eikä tarvi mitään pikkutarkkoja kysymyksiä tehdä, kuten lapsille.

        eri asia osaako itse kirjoittaa selvää suomea


      • Dulia
        ... kirjoitti:

        V: Kidusruohoa

        K: Mitä tarvittiin/piti tehdä, että Voldemort pystyi palamaan takaisin?

        ja kyllähän voldemort osittain palasi kiven avulla. ja jos tässä tosiaan puhutaan vaan viisasten kivi kirjasta niin vastaus on oikein...


      • Dulia
        ... kirjoitti:

        Minusta se oli aika selvä. Miten se pystyi palamaan takaisin.
        Eihän se noina kahtena kertana edes pystynyt palamaan, vasta viidennessä kirjassa pystyi.

        Että on kyllä aika selvää.

        =)

        tässä puhutaankin ENSIMMÄISESTÄ kirjasta... -.-
        eli viisasten kivi. vaikkei kokonaan takaisin tullutkaan sen avulla. kysymyksesi oli todella epäselvä.
        ja se siitä.


      • ...
        Dulia kirjoitti:

        ja kyllähän voldemort osittain palasi kiven avulla. ja jos tässä tosiaan puhutaan vaan viisasten kivi kirjasta niin vastaus on oikein...

        Edelleenkin, MITEN? Kerroppa. Vai etkö tiedä itse? Eihän Voldemort nimittäin koskaan saanut kiveä käsiinsä. Ettäpä miten se muka "osittain palasi"?

        Voi teidän pitäisi opetella suomea.
        Eri asia olisi, jos kysyisin esim. millä eri tavoilla Voldemort yritti palata takaisin, muttei onnistunut, kuin se, että kysyn "Mitä tarvittiin/piti tehdä, että Voldemort pystyi palamaan takaisin?"
        Aivan kaksi eri asiaa.


      • Pantalaimon
        ... kirjoitti:

        Edelleenkin, MITEN? Kerroppa. Vai etkö tiedä itse? Eihän Voldemort nimittäin koskaan saanut kiveä käsiinsä. Ettäpä miten se muka "osittain palasi"?

        Voi teidän pitäisi opetella suomea.
        Eri asia olisi, jos kysyisin esim. millä eri tavoilla Voldemort yritti palata takaisin, muttei onnistunut, kuin se, että kysyn "Mitä tarvittiin/piti tehdä, että Voldemort pystyi palamaan takaisin?"
        Aivan kaksi eri asiaa.

        voldemort tarvitsi isän luuta, palvelijan lihaa ja vihollisen verta... että siinä sulle


      • Enkuli
        ... kirjoitti:

        Miten niin hän hetkeksi pystyi palaamaan Viisasten kiven avulla? Eihän hän edes pystynyt käyttämään koko kiveä kirjan aikana, niin miten muka?

        Minä vain ajattelin, että kyllä kaikki nyt suomea ymmärtää, eikä tarvi mitään pikkutarkkoja kysymyksiä tehdä, kuten lapsille.

        että sulle pitää kovin pikkutarkasti selittää, kuten lapsille. Yritä nyt opetella ymmärtämään suomea.

        Siten, että se oli hetken oraven ruumiissa, eli oli palannut tällä tavoin. Ja JOS Voldemort olisi saanut Viisasten kiven niin olisi palannut luultavasti kokonaan.

        Yhtä selvästi olin kyllä sanonut jo ennemmin, niin kuin sinä kysynyt kysymyksesi.


      • Anonyymi
        ... kirjoitti:

        Miten niin hän hetkeksi pystyi palaamaan Viisasten kiven avulla? Eihän hän edes pystynyt käyttämään koko kiveä kirjan aikana, niin miten muka?

        Minä vain ajattelin, että kyllä kaikki nyt suomea ymmärtää, eikä tarvi mitään pikkutarkkoja kysymyksiä tehdä, kuten lapsille.

        Mä olen lapsi.


    • gaborone

      Padma Patilin... Tai no tanssi vaiko "tanssi", siitä vois olla ihan hyvä puhua.... xD

      • gaborone

        Ilmeisesti kaikki EI tiedä miten tää toimii xD Nimittäin mä... Eli unohtakaa äsköinen viestini.............................


    • nimetön

      vastaus umbridge kysymys minkä ammatin potteri haluaisi

      • Jade

        V: Harry haluaisi olla aurori
        K: Miksi Harryn suojelius on uroshirvi?


      • emiliaon
        Jade kirjoitti:

        V: Harry haluaisi olla aurori
        K: Miksi Harryn suojelius on uroshirvi?

        V: Sillä hänen isänsä muuttui uroshirveksi (sarvihaara) :)

        K: Minkä väriset olivat Cedric Diggoryn silmät?


      • Wendy

        oli tämä vastus Umbridge? Eikös viimeksi ole kysytty "Mitä Ollivander totesi Voldemortin teoista tähän samaan syssyyn?"..


      • annu
        emiliaon kirjoitti:

        V: Sillä hänen isänsä muuttui uroshirveksi (sarvihaara) :)

        K: Minkä väriset olivat Cedric Diggoryn silmät?

        V: harmaat


        K: Kuka laittoi Harryn nimen liekehtivään pikariin?


      • emiliaon
        Wendy kirjoitti:

        oli tämä vastus Umbridge? Eikös viimeksi ole kysytty "Mitä Ollivander totesi Voldemortin teoista tähän samaan syssyyn?"..

        Sekaisin nuo kysymykset, enkä löydä tuota kysymystä nyt tuolta.

        MOnesti menee sekaisin, joten jos vain jatketaan tuosta 'annun' kysymyksestä. :)


      • gootti-fani
        annu kirjoitti:

        V: harmaat


        K: Kuka laittoi Harryn nimen liekehtivään pikariin?

        k:eikös se oolut sirius????oikaistkaa jos olen väärässä..(ja niin varmaan olen vai oliko se voldemort?)
        kuinka monta sauvaa harryn piti kokeilla(kirjassa esitellytsauvat!)?


      • ju-on
        gootti-fani kirjoitti:

        k:eikös se oolut sirius????oikaistkaa jos olen väärässä..(ja niin varmaan olen vai oliko se voldemort?)
        kuinka monta sauvaa harryn piti kokeilla(kirjassa esitellytsauvat!)?

        V: kolmea (kolmas oli oikea)
        K: Mikä on voldemortin merkki kuolonsyöjille?


      • Aku
        gootti-fani kirjoitti:

        k:eikös se oolut sirius????oikaistkaa jos olen väärässä..(ja niin varmaan olen vai oliko se voldemort?)
        kuinka monta sauvaa harryn piti kokeilla(kirjassa esitellytsauvat!)?

        Voldemort "ollessaan Vauhkomielenä."


      • may
        gootti-fani kirjoitti:

        k:eikös se oolut sirius????oikaistkaa jos olen väärässä..(ja niin varmaan olen vai oliko se voldemort?)
        kuinka monta sauvaa harryn piti kokeilla(kirjassa esitellytsauvat!)?

        korjaus vastaukseen: mun mielestä harryn ilmoittaja kolmivelhoturnajaisiin oli "villisilmä vauhkomieli" joka loppujenlopuksi sitten osoittautuikin ihan eri henkilöksi.

        kysymys: kuinka monta harry potter-kirjaa tulee näillänäkymin ilmestymään yhteensä? :)


      • seamus finnigan
        may kirjoitti:

        korjaus vastaukseen: mun mielestä harryn ilmoittaja kolmivelhoturnajaisiin oli "villisilmä vauhkomieli" joka loppujenlopuksi sitten osoittautuikin ihan eri henkilöksi.

        kysymys: kuinka monta harry potter-kirjaa tulee näillänäkymin ilmestymään yhteensä? :)

        v=7
        k=kuka on harryn äidin siskon pojan serkku?


      • Ambrozia
        seamus finnigan kirjoitti:

        v=7
        k=kuka on harryn äidin siskon pojan serkku?

        V: Harry =)

        K: Mikä oli Irvetassa sen holvin numero, jossa säilytettiin Viisasten Kiveä?


      • Joooo
        may kirjoitti:

        korjaus vastaukseen: mun mielestä harryn ilmoittaja kolmivelhoturnajaisiin oli "villisilmä vauhkomieli" joka loppujenlopuksi sitten osoittautuikin ihan eri henkilöksi.

        kysymys: kuinka monta harry potter-kirjaa tulee näillänäkymin ilmestymään yhteensä? :)

        Nuorempi Kyyry, joka laittoi Harryn nimen Pikariin.


      • Jougirl_
        Ambrozia kirjoitti:

        V: Harry =)

        K: Mikä oli Irvetassa sen holvin numero, jossa säilytettiin Viisasten Kiveä?

        V: Taisipa olla 713

        K:Mistä Hagrid oli saanut Kolmipäisen Pörrö-koiransa?


      • _Willelmina_
        Jougirl_ kirjoitti:

        V: Taisipa olla 713

        K:Mistä Hagrid oli saanut Kolmipäisen Pörrö-koiransa?

        Vuotavasta noidankattilasta,(?) Naamioitunut Voldemort myi sen.

        Kuka yritti tiputtaa Harrya luudalta? (kirjasta viisasten kivi)


      • Pumpuli
        _Willelmina_ kirjoitti:

        Vuotavasta noidankattilasta,(?) Naamioitunut Voldemort myi sen.

        Kuka yritti tiputtaa Harrya luudalta? (kirjasta viisasten kivi)

        V: Proffesoru Orave
        K: Minkä rotuista Lohikäärmettä vastaan Harry taisteli?


      • annu
        _Willelmina_ kirjoitti:

        Vuotavasta noidankattilasta,(?) Naamioitunut Voldemort myi sen.

        Kuka yritti tiputtaa Harrya luudalta? (kirjasta viisasten kivi)

        naamioitunut tiedät-kai-kuka anto lohikäärmeen munan. ei pörröö


      • Pumpuli
        annu kirjoitti:

        naamioitunut tiedät-kai-kuka anto lohikäärmeen munan. ei pörröö

        SIIS naamioutunut Orave antoi Norbertin! Siis Siihen aikaan Voldemortilla ei ollut omaa ruumista! Pörröä en muista...


      • Talvikko
        Pumpuli kirjoitti:

        V: Proffesoru Orave
        K: Minkä rotuista Lohikäärmettä vastaan Harry taisteli?

        V: unkarilaista sarvipyrstöä vastaan Harry taisteli ekassa koetuksessa.
        K: Kuka oli ainut tyttö kolmivelhoturnajaisissa?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      199
      4700
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      275
      2777
    3. 134
      1717
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1411
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      204
      1380
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1156
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1134
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1089
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1067
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1061
    Aihe