Olen aina saanut kelalta tukia normimäärän , sairaalassa ollut pari vuotta. Nyt kun hain tukea niin ohhoh. Päätös tuli ja rahaa tulossa 6.47€!! Ilmeisesti sen takia kun vanhan äitini puolesta käyn kaupassa, apteekissa ja melkein kaikkialla. joten sehän siirtää mulle sitten aina rahaa että käyn sen puolesta asioilla. Monta kuukautta ollut täysin sama juttu ja ei ole koskaan vähentänyt tuista mitään. olen myös useamman kerran hakiessa tukia sanonut asiasta. mites nyt jos teen ton valituksen päätöksestä niin eikös siinä mee ihan helvetin kauan että ne edes ottaa sen käsittelyyn. Millä vitulla mun kuuluis nyt sit koko kuukausi 6 eurolla elää... Onko kellään muulla ollut samaa ongelmaa? Jos maanantaina esim soitan kelaan onko mitään mahdollisuutta että ne korjaisi asian nopeasti:D Vittu 6 euroa XD
Kelan kanssa taas ihme säätöä
2
153
Vastaukset
- Anonyymi
No jopas on nyt taas tarina jossa ei ole päätä eikä häntää.
Ihanko tuli yllätyksenä, että jos tilillesi tulee rahaa, tuet vähenevät? Tuskin koskaan olet täysiä tukia saanut, ei se ihan niinkään mene että vain "sanoo" rahojen tulevan äidiltä ilman, että esim. kuitteja toimittaa Kelaan äidin ostoksista.
Ja miten se sairaalassa olosi tähän liittyy? Sairaalassa ollessasiko olet saanut tukia ja nyt sieltä päästyäsi et saa? Miten sitten "monta kuukautta" ei muka ole tuista vähennetty ja kuinka sieltä sairaalasta käsin olet äitisi asioilla juossut?
Oliko huono perjantaipullo vai yhteiskunnasta syrjäytyminenkö tuollaista saa aikaan? - Anonyymi
Voiko yhteiskuntiin kasvaa peruuttamattomasti kiinni?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 693874
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.473213Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on1542969Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,482880SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.752436Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s621941Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a241935Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.1381837- 891259
Mitä tarkalleen tunnet
Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai681200