Minulla jää usein kirja kesken ja poden siitä huonoa omaatuntoa. Joskus ei vain lähde ja kirja jää heti kesken ja joskus pääsen lähes loppuun mutta sitten ei enää kiinnosta.
Voiko kirjan jättää kesken? Tekeekö muut niin?
Saako kirjan jättää kesken?
3
121
Vastaukset
- Anonyymi
Miksei voi jättää kesken mut ei liene kovin yleistä. Pitää olla pitkäjänteisyyttä ja kärsivällisyyttä , muutama tylsä sivu ei saa lannistaa..
- Anonyymi
Minusta sen sanan kuuluisi olla pitkäjännitteisyyttä, mutta aika usein sanotaan pitkäjänteisyyttä.
Minulla on kotona useita kirjoja, jotka olen jättänyt kesken. Väkisinlukeminen saattaa joskus kantaa hedelmää, mutta luulen, että se pitemmän päälle johtaa lukuinnon lopahtamiseen kerta kaikkisesti. - Anonyymi
Totta kai saa. Jos kirja osoittautuu huonosti kirjoitetuksi tai muutoin sellaiseksi, mikä ei kiinnosta, miksi siihen pitäisi tuhlata aikaansa ja lukea väkisin loppuun asti?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?283426- 973196
- 763024
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim712969"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m532891Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862668- 352480
- 572341
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se432215- 881982