TAPAHTUUKO PALJONKIN? Itse olen parhaillaan kohteena. Mistäs apua? Kyseessä vakuutuspetos.
VANHUKSIIN KOHDISTIVAT HUIJAUKSET/PETOKSEN RIIHIMÄELLÄ
20
274
Vastaukset
- Anonyymi
16.7.2028 peruutin katoksesta hitaasti. Autoni pysähtyi nk. usein hyvin hitaasti ajattessa. Lähdin jo eteenpäin, kun auton avoimesta ikkunasta kuulin huudon. Väitettiin että kuului rysähdys. Ei kuulunut. Kolmas henkilö tuli paikalle. Korkeintaan olisin voinut saada aikaan hyvin piene ja matalan jäljen takana olleen auton lokasuojaan. Omassa autossa ei mitään jälkeä. -Unohdin koko jutun.
Sain vakuutusyhtiöltä ilmoituksen, etteivät ole saaneet vahinko ilmoitustani tapahtumainkulusta. - Minä en voi käyttää Omia sivuja, kun en pysty vahvaan tunnistautumiseen ja jostakin syystä minun puhelimella ei onnistu tavoittaminen. -En ole saanut apua puhelin asiassa. - Olisi pitänyt ilmoittaa 15.8.2025 mennessä.
Tiedän, että ilmoitettu jotakin paljon suurempaa, kuin mitä tapahtui. MITÄS VANHUS VOI TEHDÄ, MINNE KÄVELLÄ PYYTÄMÄÄN APUA?- Anonyymi
Juttelin asiasta myöhemmin pihalla, kun näin omistajan. Kerroin myöhemmin nähneeni teräväpohjaisen syvemmän painauman alkuperäisen kohdalla. Vielä myöhemmin jo putken mallisen syvän ja sen jälkeen "putken" pohjalla reiän. Oli sen sitten lähettänyt vakuutusyhtiööni. Sanoin, etten minä ole niitä myöhempiä jäljen pahennoksia tehnyt. Ei ne kuulemma itsestään ole tulleet. --Että näinkö voi vanhusta vakuutuspetoksella vedättää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juttelin asiasta myöhemmin pihalla, kun näin omistajan. Kerroin myöhemmin nähneeni teräväpohjaisen syvemmän painauman alkuperäisen kohdalla. Vielä myöhemmin jo putken mallisen syvän ja sen jälkeen "putken" pohjalla reiän. Oli sen sitten lähettänyt vakuutusyhtiööni. Sanoin, etten minä ole niitä myöhempiä jäljen pahennoksia tehnyt. Ei ne kuulemma itsestään ole tulleet. --Että näinkö voi vanhusta vakuutuspetoksella vedättää.
Olisin kyllä aika tarkka mummu, jos olisin edes osannut myöhempinä päivinä ihan samaan kohtaan täräyttää. -Ahtauden takia peruutus ei ole suoraan taaksepäin , vaan hitaasti , joskus useammankin kerran auton kääntäminen sivuttain. Ja takana oleva auto on sivuttain vähän eri kohdissa. -Ja omaan autoon ei tullut jälkeä/jälkiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisin kyllä aika tarkka mummu, jos olisin edes osannut myöhempinä päivinä ihan samaan kohtaan täräyttää. -Ahtauden takia peruutus ei ole suoraan taaksepäin , vaan hitaasti , joskus useammankin kerran auton kääntäminen sivuttain. Ja takana oleva auto on sivuttain vähän eri kohdissa. -Ja omaan autoon ei tullut jälkeä/jälkiä.
Nyt tämän 80 v:n pään kunto aliarvioitiin. Kun yritin keskustella tietoja saadakseni, minulle ystävällisesti höpötettiin, että annetaan vakuutusyhtiöiden hoitaa asia. Eihän meidän tarvitse.
Seniorien/vanhusten kohdalla tietojen mukaan usein juuri höpötetään hiljaiseksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt tämän 80 v:n pään kunto aliarvioitiin. Kun yritin keskustella tietoja saadakseni, minulle ystävällisesti höpötettiin, että annetaan vakuutusyhtiöiden hoitaa asia. Eihän meidän tarvitse.
Seniorien/vanhusten kohdalla tietojen mukaan usein juuri höpötetään hiljaiseksi.Tapauksen satuttua olin niin järkevä, että yritin ottaa valokuvan kohdasta Olematon lommo valkoisessa lokasuojassa ei näkynyt kuvassa. -Ja paikalle tullut mies ilmoitti minulle, ettei ole mitään, mistä minun pitäisi välittää, luulin jutun olleen ohi.
Eli vanhuksia voidaan kiusatakin.
- Anonyymi
googlaa:
VANHUSTEN HUIJAUS
ensin on tarjolla AI yhteenveto
ja sitten useita otsikoita- Anonyymi
Nyt tämä jäi tänne keskelle. Minun piti lopettaa kirjoittaminen tähän, mutta kun päätin tehdä lyhyen ja selkeän yhteenvedon omasta asiastani. -Jatkoakin seurasi.
- Anonyymi
YHTEENVETO TAPAUKSESTANI
-peruutin autokatoksesta, vastapäisen auton lokasuojasta löytyi pieni, matala jälki, omasta autosta ei mitään jälkeä
- yllättäen sain vakuutusyhtiöstäni pyynnön antaa tietoja tapaukseen liittyen
- se ei ole minulle mahdollista vahvan tunnistautmisen puuttuessa ja omalla puhelimellanikiaan kontaktiin ei pääse
ONKO RIHIMÄELLÄ PAIKKAA, JONNE OLISIN VOINUT MENNÄ HOITAMAAN ASIAN PUHELIMITSE?
Kävi sitten ilmi, että vastapäisen auton omistaja oli lähettänyt vakuutusyhtiöön valokuvan, jossa ei ole tapahtumahetken jälki, vaan jälkeenpäin useana kertana alkuperäiseen kohtaan runnottu paha jälki
Että silleen? Ehkä ensi vuonna saan tietää paljonko bonuksiani on käytetty uuden lokasuojan ostamiseen.- Anonyymi
lisäys: auton omista kertoi itse, että on sellaisen valokuvan lähettänyt ( ei vakutusyhtiö)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
lisäys: auton omista kertoi itse, että on sellaisen valokuvan lähettänyt ( ei vakutusyhtiö)
16.7.2028? Ihan oikeastiko se tapahtui tuolloin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
16.7.2028? Ihan oikeastiko se tapahtui tuolloin?
ei tulevaisuudessa, vaan tietty nykyisyydessä 2025.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei tulevaisuudessa, vaan tietty nykyisyydessä 2025.
Saa nähdä kostetaanko tämä tapahtuneesta julkisesti kertominen?
- Anonyymi
Ajokortit pois yli 60 vuotiailta.
- Anonyymi
Minä tämän vedätyksen uhri olen ajanut autoa lähes päivittäin n.50 vuotta. Olen maksanut vakuutusmaksut, bonuksia on kertynyt. Tiedän, mitä vaikuttavat vakuutusmaksuun. TÄMÄ VALKOISEN AUTON OMISTAJA YRITTI VEDÄTTÄÄ MINUA JA ANTOI VÄÄRÄÄ TIETOA, En viitsinyt sanoa mitään. Tässä suhteessa toimi nk. muutkin vanhusten huijaajat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä tämän vedätyksen uhri olen ajanut autoa lähes päivittäin n.50 vuotta. Olen maksanut vakuutusmaksut, bonuksia on kertynyt. Tiedän, mitä vaikuttavat vakuutusmaksuun. TÄMÄ VALKOISEN AUTON OMISTAJA YRITTI VEDÄTTÄÄ MINUA JA ANTOI VÄÄRÄÄ TIETOA, En viitsinyt sanoa mitään. Tässä suhteessa toimi nk. muutkin vanhusten huijaajat.
Tapahtuma-aikana auton omistaja ei ollut paikalla. Siellä istui penkillä raivohulluna karjuva vanhempi mies. Auttamaan tullut mies oli myös vanhempi.- Vielä myöhemmin raivohullu karjui minulle.
Sitten vasta kun vakuutusyhtiöltä tuli huomautuskirje, etteivät olleet saaneet minulta selontekoani 16.7.2025 rupesin kyselemään. Raivohullu mies kertoi antaneensa vakuutusyhtiöni nimen tiedoksi auton omistajalle.
Mikä on tämän teon motiivi. Näillä tiedoilla arvioituna saada minulta muutama bonus pois liikennevakuutuksesta vai jotakin muutakin? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tapahtuma-aikana auton omistaja ei ollut paikalla. Siellä istui penkillä raivohulluna karjuva vanhempi mies. Auttamaan tullut mies oli myös vanhempi.- Vielä myöhemmin raivohullu karjui minulle.
Sitten vasta kun vakuutusyhtiöltä tuli huomautuskirje, etteivät olleet saaneet minulta selontekoani 16.7.2025 rupesin kyselemään. Raivohullu mies kertoi antaneensa vakuutusyhtiöni nimen tiedoksi auton omistajalle.
Mikä on tämän teon motiivi. Näillä tiedoilla arvioituna saada minulta muutama bonus pois liikennevakuutuksesta vai jotakin muutakin?Pitäisikö minun mennä poliisilta kysymään? En luota raivohulluna huutaneeseen, en auttamaan tulleeseen enkä autonomistajaan,
Vakuutusyhtiö: "Jos emme saa vahinkoilmoitustasi , joudumme tekemään korvauspäätöksen pelkästään toiselta osapuolelta saatujen ja muiden saatavissa olevien tietojen perusteella." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäisikö minun mennä poliisilta kysymään? En luota raivohulluna huutaneeseen, en auttamaan tulleeseen enkä autonomistajaan,
Vakuutusyhtiö: "Jos emme saa vahinkoilmoitustasi , joudumme tekemään korvauspäätöksen pelkästään toiselta osapuolelta saatujen ja muiden saatavissa olevien tietojen perusteella."siis: ei istunut autonpenkillä, vaan pihapenkillä
ilman apuun tullutta miestä en olisi selvinnyt tilanteesta. raivoisa karjuminen oli sen verran hurjaa
- Anonyymi
P.S. Eilen pihalle tuli huoltoyhtiön autolla pari miestä. Kerroin heille tapauksestani. Toinen ehdotti mahdollisuutta, että ko. valkoinen auto ei ollut pysäköitynä yhtä lähelle reunaa kuin tavallisesti, vaan kauemmaksi. - Se karjunta ja asukkaan apu ja aika nopea ehdotus, että voin lähteä, estivät minulta havainnon teon tästä mahdollisuudesta.
- Anonyymi
Eli jotakin vielä joskus kirjoitan, kun tapahtuu. (Joka päivä vaino jatkuu edelleen.)
- Anonyymi
kyllä tapahtuu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.1804097Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,983407SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.1002746Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.2992655Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a392346Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv1592107Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,02060Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k141716- 441117
- 951058