Vanhempi nainen saa nuorta miestä

Anonyymi-ap

Voin kertoa oman kokemuksen naisen näkökulmasta, kun sain nuorta miestä. Olimme kavereiden kanssa kesällä Kalajoella mökkireissulla ja illalla ravintolassa. Muutama lonkero ja viiniä tuli illalla otettiin jo ennen ravintolaan menoa. Tuo on minulle jo iso määrä, kun normaalisti tulee juotua se yksi saunajuomat. Jotenkin vaihti oli päällä koko illan. Baarissa tanssin, kuten yleensäkin mutta huomasin tanssiessa, että kiihotun aika helposti. Sitä välillä tanssiessa muutenkin käy, mutta saattoi tuo humalatila vielä lisätä sitä.

Jossain vaiheessa iltaa huomasin yhden nuoren miehen olevan minusta selvästi kiinnostunut. Sehän tuntui vanhemmasta rouvasta ihan mukavalta ja tanssinkin paljon tuon nuoren miehen kanssa. Vähän jopa innostuin asiasta. Hitaita tanssiessa tunsin miehen kovettuneen kullin itseäni vasten ja samalla hän hyväili ja puristeli pakaroitani. Tunsin miten kosteus oikeen valuu pikkareihini ja samalla painaudun tätä nuorta miestä vasten ja hinkkaan haaraväliäni hänen kulliaan vasten. Tuossa vaiheessa aloin olla todella kuumana jo. Samalla tilanne vähän hämmensi itseäni. Minä 42-vuotias nainen käyn ihan kuumana 19-vuotiaaseen nuoreen mieheen. Ja samalla se, että yleensä näin tilanteesta kiihotun. Tilanteessa oli samalla jotain jännää, jotain väärää ja ehkä se entisestään kiihotusta nostikin.

Nuori mies kysyi, että kiinnostaisiko minua lähteä jatkoille hänen mökilleen. Tässä vaiheessa oli kyllä selvää mitä jatkoilla tehdään ja olin siihen valmis. Tultiin mökille ja samantien ovella suudeltiin ja siirryttiin makuuhuoneeseen. Vaatteet lähtivät aika nopeaan tahtin. Hän kävi innolla rinnoilleni, hyväili niitä ja nuoli niitä. Litisin jo kun olin niin märkänä. Asetuin kontilleni ja hän tuli takaapäin, tuntui aivan taivaallisen kiihottavalta. Nautin tilanteesta kun nuori mies panee minua ja nautin tilanteesta, kun nuori mies tuntui jumaloivan kroppaani. Tuntui todella hyvältä, että tämän ikäinen nainen käy noin nuorelle miehelle.

Vaihdettiin asentoa, mies tuli päälleni ja tähti kiihtyi. Tunsin miten orgasmini lähestyy. Työnsin itseäni ja pilluani häntä vasten samaan tahtiin kun hän pani minua. Lantioni vatsasi ja työntyi miestä kohden. Tunsin miten mies laukeaa sisääni ja pian myös minä saan orgasmin. Koko vartaloni jäykistyy, tunnen miten ääntä pääsee suustani ja silmissä sumenee hetkellisesti. Sen jälkeen kroppaan tulee todella mahtava hyvänolon tunne..

Tämän jälkeen makaamme alastomina sängyllä ja suutelemme. Jossain vaiheessa aamuyötä nousen, etsin vaatteeni, hyvästelen miehen ja puen päälleni ja suuntaan omalle mökillemme. Aamulla mökillä vielä herätessä mietin tätä yön rakastelua ja huomaan miten nännit kovettuvat ja jalkoväli kostuu pelkästä ajatuksesta..

Nainen42

6

4529

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hienoa, että sait nautintoa.

• Anonyymi

Ihana kun jaoit kokemuksen❤❤😘🥰
      Mulla 54v samanlainen kokemus varusmies pojan kanssa.
      Ihana muisto jotenkin nyt kun sitä sota pojalle antaa tekee isänmaalle palveluksen. 🇫🇮🇫🇮🇫🇮🥰😘😘

• Anonyymi

Hyvä tarina ja hyvin kirjoitettu.

• Anonyymi

Ja täyttä miehen mielikuvituksen tuotetta!

• Anonyymi

Kaunisra

• Anonyymi

Ammattikirjoittajan laadukasta tekstiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Karhuryhmä

Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?
      Jämsä
      28
      3436
    2. Mitä sä pelkäät

Ettei tää etene?
      Ikävä
      97
      3206
    3. Mitä kaikkea sä

Olisit valmis tekeen mun eteen vielä? Vai oletko mitään?
      Ikävä
      76
      3024
    4. Raisionkaaren koira hyökkäys

Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim
      Raisio
      79
      2991
    5. "Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"

Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m
      Maailman menoa
      53
      2901
    6. Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti

Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.
      Ikävä
      86
      2678
    7. Ei me saada toisiamme

Ei vaan saada. On vain haaveita ja uunelmia
      Ikävä
      35
      2490
    8. Mikä on luonteesi parhain ominaisuus

ja mikä huonoin?
      Ikävä
      57
      2351
    9. Satuit vain olemaan

Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se
      Ikävä
      43
      2225
    10. Vieläkö toivot, että kuulisit

Minusta? Vai suutuitko kun en pystynyt vastaamaan sinulle?
      Ikävä
      88
      1992
    Aihe