Vanhempi nainen saa nuorta miestä

Anonyymi-ap

Voin kertoa oman kokemuksen naisen näkökulmasta, kun sain nuorta miestä. Olimme kavereiden kanssa kesällä Kalajoella mökkireissulla ja illalla ravintolassa. Muutama lonkero ja viiniä tuli illalla otettiin jo ennen ravintolaan menoa. Tuo on minulle jo iso määrä, kun normaalisti tulee juotua se yksi saunajuomat. Jotenkin vaihti oli päällä koko illan. Baarissa tanssin, kuten yleensäkin mutta huomasin tanssiessa, että kiihotun aika helposti. Sitä välillä tanssiessa muutenkin käy, mutta saattoi tuo humalatila vielä lisätä sitä.

Jossain vaiheessa iltaa huomasin yhden nuoren miehen olevan minusta selvästi kiinnostunut. Sehän tuntui vanhemmasta rouvasta ihan mukavalta ja tanssinkin paljon tuon nuoren miehen kanssa. Vähän jopa innostuin asiasta. Hitaita tanssiessa tunsin miehen kovettuneen kullin itseäni vasten ja samalla hän hyväili ja puristeli pakaroitani. Tunsin miten kosteus oikeen valuu pikkareihini ja samalla painaudun tätä nuorta miestä vasten ja hinkkaan haaraväliäni hänen kulliaan vasten. Tuossa vaiheessa aloin olla todella kuumana jo. Samalla tilanne vähän hämmensi itseäni. Minä 42-vuotias nainen käyn ihan kuumana 19-vuotiaaseen nuoreen mieheen. Ja samalla se, että yleensä näin tilanteesta kiihotun. Tilanteessa oli samalla jotain jännää, jotain väärää ja ehkä se entisestään kiihotusta nostikin.

Nuori mies kysyi, että kiinnostaisiko minua lähteä jatkoille hänen mökilleen. Tässä vaiheessa oli kyllä selvää mitä jatkoilla tehdään ja olin siihen valmis. Tultiin mökille ja samantien ovella suudeltiin ja siirryttiin makuuhuoneeseen. Vaatteet lähtivät aika nopeaan tahtin. Hän kävi innolla rinnoilleni, hyväili niitä ja nuoli niitä. Litisin jo kun olin niin märkänä. Asetuin kontilleni ja hän tuli takaapäin, tuntui aivan taivaallisen kiihottavalta. Nautin tilanteesta kun nuori mies panee minua ja nautin tilanteesta, kun nuori mies tuntui jumaloivan kroppaani. Tuntui todella hyvältä, että tämän ikäinen nainen käy noin nuorelle miehelle.

Vaihdettiin asentoa, mies tuli päälleni ja tähti kiihtyi. Tunsin miten orgasmini lähestyy. Työnsin itseäni ja pilluani häntä vasten samaan tahtiin kun hän pani minua. Lantioni vatsasi ja työntyi miestä kohden. Tunsin miten mies laukeaa sisääni ja pian myös minä saan orgasmin. Koko vartaloni jäykistyy, tunnen miten ääntä pääsee suustani ja silmissä sumenee hetkellisesti. Sen jälkeen kroppaan tulee todella mahtava hyvänolon tunne..

Tämän jälkeen makaamme alastomina sängyllä ja suutelemme. Jossain vaiheessa aamuyötä nousen, etsin vaatteeni, hyvästelen miehen ja puen päälleni ja suuntaan omalle mökillemme. Aamulla mökillä vielä herätessä mietin tätä yön rakastelua ja huomaan miten nännit kovettuvat ja jalkoväli kostuu pelkästä ajatuksesta..

Nainen42

7

6964

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hienoa, että sait nautintoa.

• Anonyymi

Ihana kun jaoit kokemuksen❤❤😘🥰
      Mulla 54v samanlainen kokemus varusmies pojan kanssa.
      Ihana muisto jotenkin nyt kun sitä sota pojalle antaa tekee isänmaalle palveluksen. 🇫🇮🇫🇮🇫🇮🥰😘😘

• Anonyymi

Hyvä tarina ja hyvin kirjoitettu.

• Anonyymi

Ja täyttä miehen mielikuvituksen tuotetta!

• Anonyymi

Kaunisra

• Anonyymi

Ammattikirjoittajan laadukasta tekstiä.

• Anonyymi

Minulla miehenä vähän vastaava kokemus mutta sain mökkireissulla naapurikaupungin baarista matkaan erään todella timmin 19v tytön. Taksissa tyttö kertoi kuljettajalle että viedään "isä" jo mökille ja näin ajelimme perille jutellen ihan normi juttuja ja kun saavuttiin mökille maksoin taksin pois, käveltiin sisälle mökkiin ja nun päästiin eteiseen hyppäsi tyttö välittömösti syliini ja aloitti intohimoisen suutelun, edettiin eteisestä suudellen tyttö sylissäni makuuhuoneseen jossa kaadoin hänet sänkylle missä aloin hyväilä tuota jumalaista nuorta vartaloa samalla kun hyväilin suulla kehoa eri paikoista, tyttön nännit tuntuivat kovina paidan alta ja näykin niitä ensin paidan läpi kunnes availin nappeja ja otin paljaan njoren rinnan suuhuni, hyväilin kielällä noita ihania nänniä kun samalla käteni vaelsi tytön pikkuhousuissa, pillu oli ajeltu ja todella märkä kiimasta. Nyt tyttö alkoi riisua puseroani ja availi housujeni vyötä ja vetoketjua kaivaen kaluni esille, tyttö hyväili kovaa suht kookasta kaluani ja otti sen lopulta suuhun, seisoin itse sängyn vieressä ja tyttö imi kaluani polviasennossa sängyllä, yletyin siitä sormin kiusaamaan tytön pillua mikä tuntui todella tiukalta, tyttö imi kaluani kunnes keskeytin ja käänsin thtön selälleen sängylle niin että sain nostaa jalat ilmaan ja allin hiljalleen painaa kalua thtön tiukkaan pillun. Oli taivaallista tuntea kalu kiveksiä myöden nuoressa 19v tiukassa mutta märässä pillussa, aloin työnellä tyttöä ja tyttö huokaili kiimassa pyytäen lisää, kiristin tahtia ja käänsin samalla työtön jalkoja enemmän taakse että pillu olisi paremmin tarjolla, nyt lisäsin tahtia ja thöntelin voimmakkaasti aivan pillun perälle eikä kestänyt kauan kun aloin tuntea että kohta irtoaa, sanoin että kohta tulee ja vedin kalun pois pillusta, tyttö tarttui kaluuni ja runkkasi lastit kädelleen mistä hieroi ne rinnoilleen. Käytiin peseytymässä ja tyttö jäi yöksi viereeni, aamulla tehtiin maittava aamupala ja kun tiesin olevani ajokunnossa vein thtön kaupunkiin, sain vielä kivan suudelman ennenkuin tiemme erosivat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    2. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    3. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    4. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    5. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    6. Jotenkin se harmittaa

Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian
      Ikävä
      46
      700
    7. Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti

Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os
      Ikävä
      2
      652
    8. Haluan kysyä vain yhden asian

Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs
      Ikävä
      39
      579
    9. Mies aion pilata elämäsi

Ole hyvä vaan, olet ansainnut sen.
      Ikävä
      73
      562
    10. Kauneus on katsojan silmissä

Mitä kaunista sun silmät näkevät?
      Ikävä
      22