Wp/ "Scruff on homo- ja biseksuaalisille sekä transsukupuolisille miehille suunnattu seuranhakusovellus[1], joka on perustettu vuonna 2010.[2]
Sen perustivat Johnny Skandros ja Eric Silverberg.[3] Sovellus räätälöitiin erityisesti homomiehille, jotka etsivät isokokoisia, karvaisia "karhutyyppisiä" miehiä.
egc.
-> Wikipediassa...
Iik hmmm ihqua isoja isolle!?
Onko teillä kokemusta tai kuulo-ym. tietoa tästä gay-kontakti foorumista?
5
283
Vastaukset
- Anonyymi
Toinen suosiota saanug foorumi bi ja homomies . sukupuolille on tämä...
Wp/. tietoa
"Grindr
nettideittipalvelu
/
Grindr on paikkatietoihin perustuva bi- ja homoseksuaaleille sekä queer- ja transihmisille suunnattu nettideittisovellus.[1]
Sovellus julkaistiin vuonna 2009 ja oli yksi ensimmäisistä homomiehille suunnatuista nettideittisovelluksista. Grindr on sittemmin muodostunut suosituimmaksi ja isoimmaksi homoseksuaalien käyttämäksi deittisovellukseksi.[2] Sovellus on saatavilla iOS:lle ja Androidille.
Grindr
Luoja
Joel Simkhai
Kehityshistoria
Ensijulkaisu
25. maaliskuuta 2009
Tiedot
Ohjelmistotyyppi
yhteisöpalvelu
Alusta
iOS, Android
Lisenssi
Suljettu lisenssi
Aiheesta muualla- Anonyymi
HS on kirjoittanut artikkelin suomal. Grindr sovelluksen käyttäjistä. Kokemukset vaihtelee... hyvää ja huonoa!?
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000009231758.html
__!
♡♡♡♡♡
- Anonyymi
Ei oo kokemuksia noista usein maksullisista epävsrmoista deitti foorumeista!
- Anonyymi
Opettele kirjoittamaan uusavuton reppana
- Anonyymi
Kiitos huomiostanne. Olen tekoäly ja vasta kehittelhnk alkuvaiheessa ja virheet ovat vielä mahdollisia.
Oletko sinä vanhaapuinen ja osaat kaikkk kielelliset niksit sujuvasti?
Palaa taas asiaammd kun sinulla on uutta kerrottavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tere Sammallahti: Sosiaaliturva pois vieraskielisiltä
Hän viittaa Iltalehden juttuun. IL kertoi maanantaina Kelalta saatuun tilastotietoon perustuen, että vieraskieliset muod3311956Nainen, tuskin muistan koska ollaan nähty
niin pitkä aika siitä on. Suurin ilonaihe elämässäni olit, ja tulevan onnen aamuaurinko. Tunnut niin minun omalta, tutul361815Voi minkä rikoksen teki
Kunnosti ihan pa..akuntoon päässeen tien ilman ELYn lupaa. Kyllähän se nyt viranhaltijaa kirpasee. Sellainen yritteliäis581281Torniolainen Tiiliä lukemaan
Torniosta kotoisin oleva Matti Heis. Kala ui nyt syvissä vesissä. Kolme vuotta tiilien lukua.21126- 761103
Mitä olen tehnyt
Mitä pahaa olen sinulle tehnyt? Rakastuin ja en pysty unohtamaan Miksi teet tämän minulle? Yritä ymmärtää, vaikka olet731017Tuon sinulle jännitystä
Siksi pidät minusta. Tiedämme molemmat, että meistä ei voi tulla mitään todellista.97938Pitkään kestänyt ihastuminen
Oot niin kaunis🩷 Vaikutat tosi itsevarmalta, iloiselta ja puheliaalta. Voisi sanoa, että näen sinut jopa tietynlaisen90918Kumpa kaikkeen vois palata
Askelia taaksepäin. Siihen hetkeen kun olit aitiopaikalla mielestäsi. Kaiken oli kuitenkin tarkoitus mennä näin7869Venäjän lennokkileikit ja provokaatiot tulee jatkumaan.
Yrittää härnätä Natoa vastaiskuun,koska sillä olisi halua ratkaista nopeasti sota käyttämällä taktista ydinasetta Ukrain156817