💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻 VOIMA PUHUU ! ! ! 💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻
Huippunopeudeksi mitattu 417 km/h.
Kyseessä siis BYD-konseriin kuuluvan autovalmistajan vakioauto. Rallikäyttöä varten sen moottoriteho riittää jo vakiona. Siinä on neljä yli 700-hevosvoimaista nykymoottoria (sähkömoottoria).
Tällaisilla tehoilla ja kunnon siivillä meno Ouninpohjassa olisi huimaa!
Milloin rallin mm-sarja siirtyy nykyaikaisiin moottoreihin? Esim. Yangwang U9:ssä on 2959 hv ! ! !
33
315
Vastaukset
- Anonyymi
No niin, mene nukkumaan....
- Anonyymi
Onpa taas älytön alaoitus. Mistä näitä riittää
- Anonyymi
Lääkkeet!
- Anonyymi
Jos olis lääkkeet....
- Anonyymi
Vanhoja jääriä ihan selväsi pelottaa tuollaiset hevosvoimalukemat. Raasuille kun jo 500 hv on paljon. 🤣
Mutta olishan tuo todellinen hirviöauto. Nykyiset mm-sarjan "historicit" ovatkin olleet todella vaisuja ilman hybridiä ja siksi olisi kiva saada niiden tilalle nykyaikaisia autoja.- Anonyymi
Ne on ihan nykyaikaisia autoja millä ajetaan MM-sarjaa, ja sitäpaitsi moni autonvalmistaja on pyörtänyt päätöksensä siirtyä pelkästään sähköauto tuotantoon...eli toisinsanoen tullut järkiinsä....
- Anonyymi
Rimac Nevera R:ssä on "vain 2107 hevosvoimaa. Siinäkin on nykyaikaiset moottorit.
Eipä polttomoottorien aikakaudella sarjatuotantoautoissa ollut vakiona tällaisia lukemia. - Anonyymi
Nuilla tehoilla ei ole käyttöä ralliautoissa. Huippuäijät ajaa lujaa jo nyky tehoilla.
Sitten nää alemman sarjan kuskit ajaa 150 - 250 hv tehoilla ja enimmäkseen käytössä on niistäkin puolet tai vähemmän.- Anonyymi
Ei noilla tehoilla ole käyttöä yhtään missään!!!
- Anonyymi
Nuohan olisivat latauksessa ensimmäisen pätkän puolivälissä, kun polttomoottoriautot olisivat ajaneet jo kuusi pätkää...se siitä nykyaikaisuudesta🤣🤣🤣
- Anonyymi
Olis kyllä kiva nähdä vaikka HaMun talvirallissa tuollainen höpöauto jossa on 2959hv.
Ja myös käytössä ne tehot, vois siinä aloittajalla olla märät housussa jos unelmistaan pääsisi penkalle.- Anonyymi
Mitähän kivaa siinä olisi.....?
- Anonyymi
Tuli vaan mieleen et kuinkahan leveet renkaat / traktorikuvio pitää olla etä on edes jotain pitoa vai sulaako 10 s alle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitähän kivaa siinä olisi.....?
No sehän pomppii jo ennen lähtöä huoltoalueella paikoillaan, aivan älyttömän nastaa
t aloittaja
- Anonyymi
Noilla tehoilla soveltus paremmin driftinkiin
- Anonyymi
Siinä lajissa ei mitään hyötyä....
- Anonyymi
Kiihdytys ajoihin jotenkin voisi soveltua, eipä juuri muualle....
- Anonyymi
Voishan ralliautoihin laittaa suihumoottorin.....
- Anonyymi
Suihkumoottorin
- Anonyymi
Nytkin wrc1 ja wrc 2 autojen tehot tiputetaan ja rajoitetaan kuristimilla.. Eli mitä iloa on neljästä moottorista jos tämän sähköautonkin tehot rajoitetaan 400 hv!!
- Anonyymi
Ei sähkömoottoreista ole rallihommiin. Naurettavia kikottimia. Akut ei kestä hypätä eikä minkäänlaista naarmua. Erittäin vaarallisia jo siviili liikenteessä.
- Anonyymi
Aloittaja provosoi, taikka sitten se on h**vetin tyhmä....!🤣🤣🤣
- Anonyymi
Juu Rally 1 -autoissahan ei ole koskaan ollut akun akkua.... eikä yhtään sähkömoottoria. 🤥🤥🤥🤥
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu Rally 1 -autoissahan ei ole koskaan ollut akun akkua.... eikä yhtään sähkömoottoria. 🤥🤥🤥🤥
Miksiköhän ei ole enää....?🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja provosoi, taikka sitten se on h**vetin tyhmä....!🤣🤣🤣
Veikkaan jälkimmäistä....😅
- Anonyymi
Rallicrossin mm-sarjassa saa ajaa polttiksella tai nykyaikaisella autolla samassa luokassa. No polttikset eivät tahdo pärjätä, kun 720-heppaiset nykyautot hyökkäävät! Viime osakilpailussa A-finaalissa oli enää vain yksi polttis. Kärkisijat ovat jo pitkään meneet nykyaikaisille autoille.
- Anonyymi
No ei kyllä kovin pitkään eikä kohta mene kellekkään kun ovat niin kalliita.
- Anonyymi
Kohta palataan kokonaan takaisin polttomoottoreihin rallicrossin mm- sarjassa....
- Anonyymi
Polttiksen ongelma on korkean virityasteen vaatima lyhyt huoltoväli. Moottori- ja vaihdelaatikko- ja kytkinremontti joka kisan jälkeen. Ei ihan halpaa.
Nykyaikaisessa rallikrossiautossa riittää alustan pesu ja tarkastus. 👍 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Polttiksen ongelma on korkean virityasteen vaatima lyhyt huoltoväli. Moottori- ja vaihdelaatikko- ja kytkinremontti joka kisan jälkeen. Ei ihan halpaa.
Nykyaikaisessa rallikrossiautossa riittää alustan pesu ja tarkastus. 👍Mitä sitten, se on silti paljon halvempaa polttiksella!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Polttiksen ongelma on korkean virityasteen vaatima lyhyt huoltoväli. Moottori- ja vaihdelaatikko- ja kytkinremontti joka kisan jälkeen. Ei ihan halpaa.
Nykyaikaisessa rallikrossiautossa riittää alustan pesu ja tarkastus. 👍Normaalit huoltohommat tehdään tietenkin. Luuletko oikeesti että patterilelulle riittää pesu ja tarkastus. Mitähän siinä sitten tarkastetaan ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Polttiksen ongelma on korkean virityasteen vaatima lyhyt huoltoväli. Moottori- ja vaihdelaatikko- ja kytkinremontti joka kisan jälkeen. Ei ihan halpaa.
Nykyaikaisessa rallikrossiautossa riittää alustan pesu ja tarkastus. 👍Kyllä tarvii melkoinen romu olla, jos nuo remontit tarvis joka kisan jälkeen tehdä!🤣🤣🤣...eri asia on tarkistushuolto, mikä tehdään myös sähköautoihin....
- Anonyymi
Nykyisestä polttomoottorista saa helposti 1000hp/ 1000cc. Ralliautoissa teho rajoitetaan aika reippaasti erilaisilla säännöksillä. Tuommonen lähes 3000hp sähkömoottori vaatisi 10000kg akun että sillä voisi ajaa yhden kilpailun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1035698Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys642536Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2371504- 931297
- 1241067
- 66827
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8761- 70747
- 52744
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17721