Onko Suomessa oma Stasi

Anonyymi-ap

Työttömien valvontaa varten? Kansalaiset ja lähiomaiset voivat ilmiantaa työttömyyskorvausta nostavan kansalaisen, aiheesta tai aiheetta.

30

348

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei haittaa rehellistä.

• Anonyymi

Minua haittaa kaikki mikä loukkaa ihmisoikeuksiani, perutuslakiani ja valinnan vapauttani. Eli todella pitkä lista tulisi.

T:Lawetorder

• Anonyymi

Porvari evästeet on suomen stasi

• Anonyymi

Gestapo. Vihervassarit loi tämän. Voi hyvin ja paisuu, kuten kunnon valtion "pullataikinan" kuuluukin paisua. Ymmärtäisivät vielä sen, että jokainen saisi oman gestaposeuraajan, maksaisi palkan, niin tuöttömyys olisi nolla (0)%! Ja n, ketkä kävisi töissä, saisi 0,009%:n veron alennuksen!

• Anonyymi

Kummallista, eikö kokoomus pidäkään tällaisia ihmisiä yrittäväisinä, aktiivisina ja itsenäisyyteen pyrkivinä?

• Anonyymi

ja taas säästyy,verorahoja!

• Anonyymi

Olen pari ilmiantanut ja ihan aiheesta. Ei pitäisi retostella väärinkäytöksillään netissä omalla IP:llä.

• Anonyymi

Tekeekö Kela-karhu rynnäkön flashbangia käyttäen ja ottaa minulta pois patjan alla olevat miljoonat?

• Anonyymi

Kova on vainoaminen muutaman kitusatasen tähden.

• Anonyymi

Laillisesti on jokainen rupueuro saatu köyhäinapua.

• Anonyymi

Olen nostanut työttömyyskorvausta kymmenen vuotta, ei ole kukaan ilmiantanut, Kelassa kyllä tiedetään.

• Anonyymi

Itse olen ollut laillisesti työtön jo vuodesta 2009.

• Anonyymi
      • Anonyymi

"– Kansalaisten ilmiantojärjestelmät liittyvät yleensä epädemokraattisempien valtioiden toimintaan."

Tämä systeemi oli olemassa jo 2010-luvulla. Pirkanmaalta kokemusta kiusanteosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"– Kansalaisten ilmiantojärjestelmät liittyvät yleensä epädemokraattisempien valtioiden toimintaan."

Tämä systeemi oli olemassa jo 2010-luvulla. Pirkanmaalta kokemusta kiusanteosta.

Huoli ilmoituksen voi tehdä nimettömänä Kelaan ja te toimistoon laaditaan ilmiantolomakkeet paperisena tai voi ilmiantaa sähköisesti epäilyttävästä työttömästä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää oli käytössä jo 2000-luvulla.

• Anonyymi

Pieniä ovat silakat joulukaloiksi.

• Anonyymi

ostan toimeentulolla olutta - aiheesta!

• Anonyymi

Tulen tukevassa nousuhumalassa läpinäkyvän viinakassin kanssa valtiolle töihin ja huudan LUJAA, että teen sivutöitä luvatta!!!!!!!

• Anonyymi

Sanotaanko näin, että on ollut varsin mielenkiintoisia työhaastatteluja kuulema muillakin kuin itsellä. Lähinnä niissä on kerrottu, että en ole ollut itse koskaan työtön. Mitään työtä ei ollut tarjolla.

• Anonyymi

Pääsispä peukuttamaan perähikiän raitille hehkuva hiilihanko tukevasti ahterin syövereissä

Betaalastmiäs

• Anonyymi

Stasi, nukkehallitus ja militantit. Kaikki mediassa ja mielissämme. Mihin katosi entinen elämämme? Internettiä eikä televisiotakaan osata enää sulkea, koska vastassa olisi kammottava henkinen tyhjyys.

• Anonyymi

Varmaan netin sulkemiseenkin tarvitaan, että on töissä valtiolla!

• Anonyymi

Suomea johtaa EK:n Nukkehallitus käytännössä.

• Anonyymi

No, ilmianna vaan, mutta en mä siltikään tule valtiolle tai kunnalle töihin. Sitäpaitsi en ole nuori enää!

Yrittäkääpä vaikka poistaa ensin se sivutyökielto valtiolta! Ai, mutta ei onnistu? No, älä sitten valita!

• Anonyymi

Joo, ja muista tästäkin ottaa kuvakaappaus!

• Anonyymi

Sivutöitä tekemällä sopivasti voi välttää palkkatukeen/vuorotteluvapaaseen joutumisen valtiolle/kunnalle=) Minä kun en koskaan ole halunnut olla valtion virkamies. Olen hieman liian räiskyvä tyyppi luonteeltani harmaaseen neukkuvirastoon. Toisaalta sivutöitä luvatta tekemällä saakin sopivasti potkut valtiolta =)

• Anonyymi

Muista ottaa tästäkin kuvakaappaus!

• Anonyymi

Nasse-setä tulee hieman humalassa töihin ja haluaa baklavaa pöytään ja sassiin!

• Anonyymi

Rotta on savolaiselle susi!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!

Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot
      Maailman menoa
      257
      18166
    2. Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois

Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss
      Maailman menoa
      76
      10363
    3. Vasemmistoaate on aatteista jaloin

Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?
      Maailman menoa
      363
      6921
    4. Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä

Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai
      Ikävä
      59
      5052
    5. Persut: haluamme lisää veroja!

Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki
      Maailman menoa
      38
      4591
    6. Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen

Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.
      Maailman menoa
      82
      3332
    7. "Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa

Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita
      Maailman menoa
      117
      2962
    8. Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen

"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen
      Maailman menoa
      95
      2470
    9. Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?

Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit
      Maailman menoa
      29
      1987
    10. MTV: Timo Jutila lataa suoraa tekstiä Pippa Laukan tylystä kritiikistä tosi-tv-kuvausten jälkeen

Juti sai kuulla kyllä kunniansa Olet mitä syöt -ohjelmassa elintavoistaan! Toki olihan siinä aika paljon rasvaista syötä
      Painonhallinta
      25
      1793
    Aihe