Työttömien valvontaa varten? Kansalaiset ja lähiomaiset voivat ilmiantaa työttömyyskorvausta nostavan kansalaisen, aiheesta tai aiheetta.
Onko Suomessa oma Stasi
30
294
Vastaukset
- Anonyymi
Ei haittaa rehellistä.
- Anonyymi
Minua haittaa kaikki mikä loukkaa ihmisoikeuksiani, perutuslakiani ja valinnan vapauttani. Eli todella pitkä lista tulisi.
T:Lawetorder - Anonyymi
Porvari evästeet on suomen stasi
- Anonyymi
Gestapo. Vihervassarit loi tämän. Voi hyvin ja paisuu, kuten kunnon valtion "pullataikinan" kuuluukin paisua. Ymmärtäisivät vielä sen, että jokainen saisi oman gestaposeuraajan, maksaisi palkan, niin tuöttömyys olisi nolla (0)%! Ja n, ketkä kävisi töissä, saisi 0,009%:n veron alennuksen!
- Anonyymi
Kummallista, eikö kokoomus pidäkään tällaisia ihmisiä yrittäväisinä, aktiivisina ja itsenäisyyteen pyrkivinä?
- Anonyymi
ja taas säästyy,verorahoja!
- Anonyymi
Olen pari ilmiantanut ja ihan aiheesta. Ei pitäisi retostella väärinkäytöksillään netissä omalla IP:llä.
- Anonyymi
Tekeekö Kela-karhu rynnäkön flashbangia käyttäen ja ottaa minulta pois patjan alla olevat miljoonat?
- Anonyymi
Kova on vainoaminen muutaman kitusatasen tähden.
- Anonyymi
Laillisesti on jokainen rupueuro saatu köyhäinapua.
- Anonyymi
Olen nostanut työttömyyskorvausta kymmenen vuotta, ei ole kukaan ilmiantanut, Kelassa kyllä tiedetään.
- Anonyymi
Itse olen ollut laillisesti työtön jo vuodesta 2009.
- Anonyymi
Yle on selvittänyt asiaa: https://yle.fi/a/74-20176185
Professori ei tykkää oikein.- Anonyymi
"– Kansalaisten ilmiantojärjestelmät liittyvät yleensä epädemokraattisempien valtioiden toimintaan."
Tämä systeemi oli olemassa jo 2010-luvulla. Pirkanmaalta kokemusta kiusanteosta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"– Kansalaisten ilmiantojärjestelmät liittyvät yleensä epädemokraattisempien valtioiden toimintaan."
Tämä systeemi oli olemassa jo 2010-luvulla. Pirkanmaalta kokemusta kiusanteosta.Huoli ilmoituksen voi tehdä nimettömänä Kelaan ja te toimistoon laaditaan ilmiantolomakkeet paperisena tai voi ilmiantaa sähköisesti epäilyttävästä työttömästä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä systeemi oli olemassa jo 2010-luvulla. Pirkanmaalta kokemusta kiusanteosta.Tää oli käytössä jo 2000-luvulla.
- Anonyymi
Pieniä ovat silakat joulukaloiksi.
- Anonyymi
ostan toimeentulolla olutta - aiheesta!
- Anonyymi
Tulen tukevassa nousuhumalassa läpinäkyvän viinakassin kanssa valtiolle töihin ja huudan LUJAA, että teen sivutöitä luvatta!!!!!!!
- Anonyymi
Sanotaanko näin, että on ollut varsin mielenkiintoisia työhaastatteluja kuulema muillakin kuin itsellä. Lähinnä niissä on kerrottu, että en ole ollut itse koskaan työtön. Mitään työtä ei ollut tarjolla.
- Anonyymi
Pääsispä peukuttamaan perähikiän raitille hehkuva hiilihanko tukevasti ahterin syövereissä
Betaalastmiäs - Anonyymi
Stasi, nukkehallitus ja militantit. Kaikki mediassa ja mielissämme. Mihin katosi entinen elämämme? Internettiä eikä televisiotakaan osata enää sulkea, koska vastassa olisi kammottava henkinen tyhjyys.
- Anonyymi
Varmaan netin sulkemiseenkin tarvitaan, että on töissä valtiolla!
- Anonyymi
Suomea johtaa EK:n Nukkehallitus käytännössä.
- Anonyymi
No, ilmianna vaan, mutta en mä siltikään tule valtiolle tai kunnalle töihin. Sitäpaitsi en ole nuori enää!
Yrittäkääpä vaikka poistaa ensin se sivutyökielto valtiolta! Ai, mutta ei onnistu? No, älä sitten valita! - Anonyymi
Joo, ja muista tästäkin ottaa kuvakaappaus!
- Anonyymi
Sivutöitä tekemällä sopivasti voi välttää palkkatukeen/vuorotteluvapaaseen joutumisen valtiolle/kunnalle=) Minä kun en koskaan ole halunnut olla valtion virkamies. Olen hieman liian räiskyvä tyyppi luonteeltani harmaaseen neukkuvirastoon. Toisaalta sivutöitä luvatta tekemällä saakin sopivasti potkut valtiolta =)
- Anonyymi
Muista ottaa tästäkin kuvakaappaus!
- Anonyymi
Nasse-setä tulee hieman humalassa töihin ja haluaa baklavaa pöytään ja sassiin!
- Anonyymi
Rotta on savolaiselle susi!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1114369
- 793543
Just alkoi ottamaan päähän
Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk223401Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?
Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?843395Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?273296- 762964
- 892883
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim662841"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m452800Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.852589