Toyotan todella mahtavat ensirekisteröintiluvut elokuulta ja koko vuodelta.

Anonyymi-ap

Elokuu: Viisi Toyotaa seitsemän eniten ensirekisteröityjen joukossa.

1. TOYOTA RAV4 241
2. TOYOTA YARIS CROSS 20
4. TOYOTA COROLLA 141
6. TOYOTA YARIS 130 2,5
7. TOYOTA C-HR 122 2,4

Koko vuosi: Koko vuonna (2025 neljä eniten rekisteröityä mallia on Toyotia.

1. TOYOTA YARIS CROSS 1 659
2. TOYOTA YARIS 1 462
3. TOYOTA COROLLA 1 290
4. TOYOTA RAV4 1 289

Toyota-liikkeiden liput hulmuavat ylväinä.

75

535

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Miten autojen myyntimäärät vaikuttaa auton ostamiseen omaan käyttöön?

      Niin ja minulla toki on RAV4 plugari mutta silti en ymmärrä alkunkaan ymmärrä tuota meuhkaamista myyntiluvuilla.

      • Anonyymi

        Mitä meuhkaamista se on jos kerrotaan Trafin tiedot julki? Jos on koko maailman ylivoimainen luottomerkki niin miksei se olisi sitä meilläkin? Ihan normaalia käyttäytymistä tolkun ihmisillä.


      • Anonyymi

        Autojen myyntimäärät kertovat luotettavuudesta. Ne ovat siksi erittäin tärkeutä ostajalle.


      • Anonyymi

        No sitä vaan, että hyvin moni on todennut Rav4.n parhaaksi vaihtoehdoksi ja toki myös monet muut Toyotan mallit. Järkeviä, kestäviä ja helppokäyttöisiä autoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Autojen myyntimäärät kertovat luotettavuudesta. Ne ovat siksi erittäin tärkeutä ostajalle.

        Eivät kerro luotettavuudesta, vaan myyntimääristä .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät kerro luotettavuudesta, vaan myyntimääristä .

        No, kerro sitten miksi Fiat on viimeisin luotettavuustilastoissa ja vähiten myydyin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät kerro luotettavuudesta, vaan myyntimääristä .

        Myynnin yksi suurimpia tekijöitä on tieto korjaustarpeesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, kerro sitten miksi Fiat on viimeisin luotettavuustilastoissa ja vähiten myydyin.

        Fiatin markkinointia ei Suomessa käytännössä ole . Näkyy myyntimäärissä selvästi . Luotettavuustilasto esim. tielle jättämiset , Tojota ykkönen , vaikka myy paljon . Kumma juttu, eikö vaan .


    • Anonyymi

      Onnea Toyotalle menestymisestä malli- ja merkkitilastossa:

      -Helmitaulumies-

    • Anonyymi

      Se iimeisen sarakkeen "kumulatoivinen muutos" kertoo paljon enemmän, kuin pelkkä hetken määrä. Toyotalla se on -24% ja Folkkarilla +36,5%. Se kertoo karua kieltään siitä, että vanhanaikaisten polttisten aika on käymässä vähiin, ja sähköautojen valmistajat ovat alkuvaikeuksien jälkeen pääsemässä jaloilleen. Top10 listalla oli VW:n kaksi sähkömallia mukana ja Skodan malli kolmantena. Toyotan ainoa sähköauto on sijoilla "ynnä muut". Kärkeen ei ole mitään jakoa.

      • Anonyymi

        No mutta nyt on paniikki päällä heti aamusta alkaen kun Toyota dominoi! Helmitauluhörhö ynnäilköön vaan pikkusinttejään yhteen torjuntavoittoja etsiessään. Miksi niiden alkuvaikeuksien jälkeen ostaisi jatkovaikeuksia? Viisas ostaja ostaa vasta kun tuote on valmis. Koekaniinin osa ei kiinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mutta nyt on paniikki päällä heti aamusta alkaen kun Toyota dominoi! Helmitauluhörhö ynnäilköön vaan pikkusinttejään yhteen torjuntavoittoja etsiessään. Miksi niiden alkuvaikeuksien jälkeen ostaisi jatkovaikeuksia? Viisas ostaja ostaa vasta kun tuote on valmis. Koekaniinin osa ei kiinnosta.

        Folkkari on saanut jo ensimmäiset 1,5 miljoonaa id- autoa asiakkaille. Enää ei tarvitse olla koekaniinina. Ellei sitten pistä tilaukseen konsonanttihirviötä. Siinä saa olla koekaniinina täysin keskeneräiselle tuotteelle. Siinä ei mainospuheilla ole mitään katetta.


    • Anonyymi

      Siirretään vain kaikki palkkatulomme ja työpaikkamme Aasiaan. Tilataan aasialaista krääsää ja ajellaan aasialaisilla autoilla. Dille dong!

      • Anonyymi

        Toyota valmistaa autonsa pääasiassa euroopassa ja työllistää 25000 eurooppalaista. Mietipä sitä.


      • Anonyymi

        Heh, mitäs luulet vuonna 2025 tilanteen olevan kaikilla automerkeillä? Volvon omistaa kiinalaiset, Mersun osittain. Euromerkkien akut on valtaosin tehty Kiinassa eli kyllä kaikissa sitä rahaa valuu väkisin Aasiaan.

        Mitäs eivät eurooppalaiset valmistajat ole ajoissa tehneet ihan ite kaikkea alusta loppuun ja tuoneet markkinoille hyviä kilpailijoita. Esim. plugari-Rav4:lle ei kunnollista kisaajaa löydy samassa hinta-kokoluokassa, esim. Tiquan ja Kuga ovat plugarina vain etuvetoisia, Rav4 taas nelikko. Turha on euromerkkien nyt nyyhkiä. Ei kaikki halua ja voikaan vielä hankkia aikoihin sähköautoa, joten Toyotalla on hyvä sauma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh, mitäs luulet vuonna 2025 tilanteen olevan kaikilla automerkeillä? Volvon omistaa kiinalaiset, Mersun osittain. Euromerkkien akut on valtaosin tehty Kiinassa eli kyllä kaikissa sitä rahaa valuu väkisin Aasiaan.

        Mitäs eivät eurooppalaiset valmistajat ole ajoissa tehneet ihan ite kaikkea alusta loppuun ja tuoneet markkinoille hyviä kilpailijoita. Esim. plugari-Rav4:lle ei kunnollista kisaajaa löydy samassa hinta-kokoluokassa, esim. Tiquan ja Kuga ovat plugarina vain etuvetoisia, Rav4 taas nelikko. Turha on euromerkkien nyt nyyhkiä. Ei kaikki halua ja voikaan vielä hankkia aikoihin sähköautoa, joten Toyotalla on hyvä sauma.

        Vain Suomessa . Ja täälläkin myynti on laskussa .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain Suomessa . Ja täälläkin myynti on laskussa .

        RAV4 on sen sijaan ollut monta vuotta maailman myydyin/ostetuin auto.


      • Anonyymi

        Minulla on Corolla joka on tehty Englannissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on Corolla joka on tehty Englannissa.

        Minulla on ollut Triumph ja Marina. Kolmatta brittituotetta ei tähän taloon tule.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Sitä en epäile yhtään eikä näköjään monet muutkaan!


    • Anonyymi

      Täyssähköissä elokuussa vaivainen 1%. Tule Maruti Sukisuki apuun.

      • Anonyymi

        Voihan sitä noinkin luulla ja kuvitella.


      • Anonyymi

        Bz4X:n myynti loppui heinäkuussa kun autoja ei ole saatavissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bz4X:n myynti loppui heinäkuussa kun autoja ei ole saatavissa.

        Juu juu, Bz4X:n myynti ei oskaa kunnolla edes alkanut, sähköauton raakile...

        Toyotan sähköautot ovat samaa sarjaa kuin ne kuuluisat solid state -akutkin....tulossa mullistamaan markkinat...se markkinoille tulon päivämäärä vain siirtyy koko ajan eteenpäin....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bz4X:n myynti loppui heinäkuussa kun autoja ei ole saatavissa.

        Toyotalla tuotanto sakkaa, ja samaan aikaan VW on saanut 1.500.000 id sähköautoa maailmalle viidessä vuodessa. Muut konsernimerkit tähän vielä päälle. Sähköautoilla on tekijänsä, ja jotkut vasta harjoittelevat.


    • Anonyymi

      Tollukoita harmittaa Toyotan ylivoima!

    • Anonyymi

      Toyota on VW Groupia jäljessä 5614 uutta autoa, se on aika paljon.

      • Anonyymi

        Laskit viisi auto Toyotan kahta vastaa. Voihan sitä tuollaisessakin maailmassa elää.


      • Anonyymi

        Entäs EU Group?


    • Anonyymi

      Täyssähköautot 8/2025

      VW Group 697
      Toyota Group. 22

      Miettikääs tuota Tojotistit. Kannattaako hehkuttaa jonkin Yariksen tai Yaris Crossin myyntiä?

      • Anonyymi

        Turhaa niille on faktoja tyrkyttää. Sama kuin yrittäisit uskovaisille kertoa, että maailma ei luotu kuudessa päivässä n. 6000 vuotta sitten.


      • Anonyymi

        BZ4X:ä ei ollut enää tarjolla enempää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        BZ4X:ä ei ollut enää tarjolla enempää.

        Niinhän se on, kun myyjäkään ei usko tuotteeseen. Solterraakin yritettiin myydä loppuun reilulla alennuksella.
        Säästä nyt 7 060 €* ostaessasi uuden täyssähköisen Subaru Solterran! *Kesäkampanja on voimassa 31.8.2025 saakka tai niin kauan kuin autoja riittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän se on, kun myyjäkään ei usko tuotteeseen. Solterraakin yritettiin myydä loppuun reilulla alennuksella.
        Säästä nyt 7 060 €* ostaessasi uuden täyssähköisen Subaru Solterran! *Kesäkampanja on voimassa 31.8.2025 saakka tai niin kauan kuin autoja riittää.

        On tulossa täysin uusi bZ4X tässä syyskuussa. Siksi ei ollut tarjolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        BZ4X:ä ei ollut enää tarjolla enempää.

        Mutta kun se BZ4X ei käynyt kaupaksi silloinkaan, kun sitä oli myynnissä ja markkinoinnin rummut kumisivat. Kyllä konsonantin huono kysyntä johtuu täysin sen sähkisominaisuuksien heikkoudesta, kerta kaikkisen surkea esitys Toyotalta.

        Ja seuraavat mallit ovat tulossa tas ties koska, vaikka kohta varmaan väitätkin niitä ennakkovaratun jo hurjia määriä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kun se BZ4X ei käynyt kaupaksi silloinkaan, kun sitä oli myynnissä ja markkinoinnin rummut kumisivat. Kyllä konsonantin huono kysyntä johtuu täysin sen sähkisominaisuuksien heikkoudesta, kerta kaikkisen surkea esitys Toyotalta.

        Ja seuraavat mallit ovat tulossa tas ties koska, vaikka kohta varmaan väitätkin niitä ennakkovaratun jo hurjia määriä...

        Ulkomuoto lelumaisuuksineen karkottaa asiakkaat eikä sisustuskaan ole mitään premium-tasoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ulkomuoto lelumaisuuksineen karkottaa asiakkaat eikä sisustuskaan ole mitään premium-tasoa.

        Kyllä se oli ne sähkisominaisuudet, jotka karkottivat asiakkaat, pitkälti takamatkalla muihin verrattuna. Luokattoman huono sähköautona hintaansa nähden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se oli ne sähkisominaisuudet, jotka karkottivat asiakkaat, pitkälti takamatkalla muihin verrattuna. Luokattoman huono sähköautona hintaansa nähden.

        Tuo kommentti kertookin hyvin, miksi sitä myytiin vähän - ja muita Toyotan malleja paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On tulossa täysin uusi bZ4X tässä syyskuussa. Siksi ei ollut tarjolla.

        Minkä vuoden syyskuussa...2026, 2027.....

        Toyotan tässä ja ihan kohta tuntuvat olevan toistuvasti eteenpäin siirtyviä ajan määriteitä


    • Anonyymi

      toyotallah on suuri

      • Anonyymi

        Eikö siitä vilunkivagenin syväkyykystäkin joskus voisi toipua kun ei sen huonolle tarvinnut hävitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö siitä vilunkivagenin syväkyykystäkin joskus voisi toipua kun ei sen huonolle tarvinnut hävitä?

        Ja Skeida-kaalivankkurin aiheuttamasta traumasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja Skeida-kaalivankkurin aiheuttamasta traumasta.

        Haittaako Skodan sähkisten suosio aivolisäkkeen toimintaa?


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Luotettavuus on autonostajalle tärkeintä.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi ei voi kuin ihmetellä kuinka ihmiset eivät ole yhtään kartalla luotettavuuden tilanteesta eri merkkien suhteen ja ilmeisesti mennään vaarien opein ja höpötysten ansaan.
        https://moottori.fi/uutinen/adacin-tiepalveluraportti-pienempi-ja-isompi-keskiluokka-nama-autot-jattavat-eniten-tielle/

        Mitä ihmettä? Katso mitkä kalliit premiummerkit roikkuvat useimmin hinurin koukussa tien päällä
        Saksalaiset premiummerkit Audi, BMW ja Mercedes tarvitsevat eniten hinauspalveluita tien päällä, paljastaa vakuutusyhtiön tilasto.


    • Anonyymi

      Onneksi VW Group on ihan eri luvuilla missä tuo ongelmallinen ja epäluotettava Toyota. Tässä kuunvaihteessa VW Group oli edellä 5614 autoa.

      • Anonyymi

        Totta, Toyota on iso ongelma vikavagenille! Kaksi miljoonaa autoa jo edellä kun isoista luvuista puhutaan konsernitasolla. Niitähän sinä hait? Vai onko se takki taas kääntynyt?


    • Anonyymi

      Toyota, maailman arvostetuin automerkki.

      • Anonyymi

        Toyota on maailman luotetuin ja arvostetuin merkki? Mikäköhän on nykyisin vw- konsernin arvostus vai pitäisikö kysyä että kuinka pohjalla se on ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyota on maailman luotetuin ja arvostetuin merkki? Mikäköhän on nykyisin vw- konsernin arvostus vai pitäisikö kysyä että kuinka pohjalla se on ?

        Minulla auton valintaperusteet ovat ihan muut kuin arvostus kehitysmaissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla auton valintaperusteet ovat ihan muut kuin arvostus kehitysmaissa.

        Matkustus Corollataksin takapenkillä on meluisaa ja rasittavaa, uusien sähköautojen ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla auton valintaperusteet ovat ihan muut kuin arvostus kehitysmaissa.

        Maailman suurimmat talousmahdit ovat Toyotan suurimmat markkina-alueet. Toyota ei myy autoja alikehittyneisiin maihin.

        "Vuonna 2022 maailman suurin autonvalmistaja oli Toyota. Sen globaali markkinaosuus oli 13 prosenttia. Toyota pystyi kasvattamaan markkinaosuuttaan 0,3 prosenttiyksikköä etenkin vahvan Kiinan-myynnin ansiosta. Kiina nousikin Toyotan suurimmaksi markkina-alueeksi ohi Yhdysvaltojen ja Japanin."

        Euroopassa Toyotan suurin markkina-alue on Englanti toisena Italia ja kolmantena Saksa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla auton valintaperusteet ovat ihan muut kuin arvostus kehitysmaissa.

        Siksi ajan Daatsialla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Matkustus Corollataksin takapenkillä on meluisaa ja rasittavaa, uusien sähköautojen ei.

        Minä on ole koskaan lukenut Valittuja Paloja, Kansa taisteli lehteä, Alibia tai Vartiotornio.


      • Anonyymi

        Ei, vaan myydyin .


    • Anonyymi

      Toyotalla on tuollaisia pieniä iloisia piikkejä tilastossa, mutta VW Group jyrää laajalla merkki ja malli valikoimallaan isolla marginaalilla Toyota Motorsiin.

      5614

      • Anonyymi

        Varmasti aika " iloinen ja pieni piikki" tilastossa olla koko maailman ylivoimainen ykkönen, vain kahden miljoonan auton etumakalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti aika " iloinen ja pieni piikki" tilastossa olla koko maailman ylivoimainen ykkönen, vain kahden miljoonan auton etumakalla?

        Tollukka oikein kiehuu liemessään kun Toyota näyttää kaapin paikan.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Volkswagen-konsernilla ei maailmanlaajuisesti mene hyvin. Se häpeää pieniä valmistuslukujaan. Leike:

        "Volkswagen on päättänyt julkaista maailmanlaajuisia myyntitietojaan vain neljännesvuosittain, mikä ei ole hyvä merkki. Kun myynti laskee, kolmen kuukauden välein raportointi vähentää huonojen uutisten määrän neljään vuodessa kahdentoista sijaan."


        https://dailykanban.com/2025/08/29/worlds-largest-automakers-7-25-a-record-toyota-and-a-mysterious-hyundai/

        Volkswagenin juhlat Kiinassakin on juhlittu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Volkswagenin juhlat Kiinassakin on juhlittu.

        Eikös se Kiina ole Putinin ystävä ja Volsun valmistaja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös se Kiina ole Putinin ystävä ja Volsun valmistaja?

        Ilmankos tulee sutta ja sekundaa. On niitä vielä kunnon autojakin myynnissä, siis muita kuin Toyotaa ja Volkkaria.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Jo ennetäänkin huippuluotettaviksi koettujen Toyotien luotettavuus paranee vuosi vuodelta.

    • Anonyymi

      Siirtäkää toyotistit tilienne käyttöoikeudet suoraan aasialaisille kansoille.

    • Anonyymi

      Harmittaa näköjään edelleen?
      VW Group painelee 5614 autoa edellä.

    • Anonyymi

      Minua itkettää tuo Toyotan ylivoima.

      • Anonyymi

        Onhan se saksalaiselle ylpeydelle kova paikka kun miljoonatolkulla rämpii takamatkalla.


    • Anonyymi

      VW ID4:jää myytiin lokakuussa enenmän kuin Toyota corollaa.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan

      Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k
      Maailman menoa
      163
      10605
    2. Marinin tuhojen korjaaminen kestää kahdeksan vuotta

      Nyt on vasta neljännes mennyt ja ensimmäiset korjausliikkeet saatu liikkeelle. Innokkaimmat olivat odottaneet että jo t
      Maailman menoa
      88
      7491
    3. Miksi persuilla ei ole firmoja?

      Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?
      Maailman menoa
      106
      7377
    4. Se oli Orpo joka rynni Eagle S -alukselle

      Vastoin kaikkia kansainvälisen merenkäynnin sääntöjä. Kunpa olisi ollut purjehtija Harkimo Suomen johdossa silloin. ht
      Maailman menoa
      3
      7346
    5. Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta

      Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t
      Maailman menoa
      22
      7321
    6. Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015

      Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit
      Maailman menoa
      42
      7269
    7. Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?

      Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik
      Maailman menoa
      113
      6677
    8. Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä

      "Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv
      Maailman menoa
      29
      6506
    9. Demarikultin uhri kertoo

      Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa
      Maailman menoa
      88
      5733
    10. Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä

      Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?
      Maailman menoa
      48
      5515
    Aihe