Nyt onkin jännää luvassa kun työtön saa vielä lisää🐽🐷 sikaa.
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011463979.html
Työttömyys
10
128
Vastaukset
- Anonyymi
Eihän tuosta ole haittaa kuin niille jotka ei asioitaan hoida kunnolla
- Anonyymi
Ei tuossa ole kyse asioiden hoitamisesta tai hoitamatta jättämisestä vaan siitä että kansalaiset pistetään kyyläämään Stasin malliin toisiaan. Tuonnehan voi kaikki vittumaiset, vähäjärkiset, mielenterveyspotilaat ja muut persereijät oiken luvalla päästä vasikoimaan.
🇫🇮alkaa olla sairas maa kaikkine valvonta himmeleineen... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tuossa ole kyse asioiden hoitamisesta tai hoitamatta jättämisestä vaan siitä että kansalaiset pistetään kyyläämään Stasin malliin toisiaan. Tuonnehan voi kaikki vittumaiset, vähäjärkiset, mielenterveyspotilaat ja muut persereijät oiken luvalla päästä vasikoimaan.
🇫🇮alkaa olla sairas maa kaikkine valvonta himmeleineen...Ja miksiköhän tällaista väärinkäytön valvontaa tarvitaan, osaatko itse päätellä vai pitääkö auttaa? Itse käräytän mielelläni jonkun loisijan kun kohdalle sattuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja miksiköhän tällaista väärinkäytön valvontaa tarvitaan, osaatko itse päätellä vai pitääkö auttaa? Itse käräytän mielelläni jonkun loisijan kun kohdalle sattuu
Aikamoista väärinkäyttöä sillä valtiolla. Pakkomielteenä saada jostakusta naisesta miesten suttura sinne töihin, jotta miehet voi ahdistella ja vetää käteen. Suoranaista ihmiskauppaa ja paritusta.
- Anonyymi
Juuri näin, kunnolliset työtätekevät ja veroja maksavat kansalaiset nukkuvat paljon paremmin kun tietävät että kelahuijarit ovat viranomaisen valvovan silmän alla
- Anonyymi
Et näytä oikei tajuavan jutun pointtia, johtuukohan siitä että pääsi on niin syvällä omassa perseessä vaiko muuten oot sivistymätön?? Kaikki Orwelilainen valvonta joka kohdistuu yksilöihin yhteiskunnassa kaventaa ja lopulta lakkauttaa kansalaisten oikeuksia, sananvapautta ja valinnan vapautta. Jos niin tykkäät siitä että joku virasto kyttää SINUN sometilejäsi niin kai se on sulle hyvä.
- Anonyymi
Onkos huono omatunto ja pelko perseessä että juuri SINUN tikitokkeja ja fasepuukkeja aletaan kyttäämään, et kai vaan ole nostellut yhteiskunnan tukia väärin perustein? Hyi hyi, sellaisesta perseilystä joutuu vaikeuksiin :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkos huono omatunto ja pelko perseessä että juuri SINUN tikitokkeja ja fasepuukkeja aletaan kyttäämään, et kai vaan ole nostellut yhteiskunnan tukia väärin perustein? Hyi hyi, sellaisesta perseilystä joutuu vaikeuksiin :D
Ei oo tiktokkeja tai facea. Omatunto on ihan vitun puhdas ja uljas😎.
Joko vedit sen pään pois?? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TikTokkaaminen ja Facebookki ei vielä tarkoita, että on tosiasiallisia tuloja euroakaan. Molempia voi lisäksi tehdä huvin vuoksi aikomustakaan tienata mitenkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo tiktokkeja tai facea. Omatunto on ihan vitun puhdas ja uljas😎.
Joko vedit sen pään pois??Sinua taitaa oikeasti vähän jänskättää :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos3815520Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit151522- 106961
- 78841
- 50832
- 41813
Asentajako putosi radiomastosta
https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss44812Haikeaa miten kaikki meni
Ei ole rohkeutta enää nähdä. Koska pelkään, että haavat aukeaa. Ikävä on silti, vaikka en vastannut...tiedät mihin.56807- 56794
- 39779