Olen yh äiti 29v kuulun Vkk ja minulle on jäänyt adoptio poika Juuso joka on nyt 13v mieheni lähti kun ei kestänyt totuutta litteästä maasta. Sehän on selvä ei kukaan voi pää alaspäin olla. Nyt huoli Juussosta kun oli koulun terkkari määrännyt silmätippoja kun pojan pippelissä on haava ja tulehtunut. Mutta luin VKk tiedotteesta nämä teekkarit ei ole hyvää ajattelevia ihmisiä. Emmekä hoida pippeliä heidän ohjein. Aidon pojan sänkyyn illalla ja laitan ensin luonnollisia juttuja pippelin kuten chili jauhetta jota hieron voimalla n 20min ja sitten kiveksiin puristimet jotta ei valskaa nesteet. Huomenna VKK Ohjeiden mukaan ympärileikkaan pojan, kynsisaksilla alkupäästä nahan ja loppu lähtee hiomapaperilla tai kemikaaleilla. Poika kuulu kun sanoin ääneen, meinasi karata sain kiinni ja on nyt kiinni sängyssä että aamulla voin aloittaa.
Sain VKK Tunnustusta olen paras ja rakastavan sekä hoitavien äitipuoli jopa ruusuja. Mietin tässä samalla kun tutkin noita palloja kiveksissä, niitä tuntuu olevan kaksi ja ne on palloja pitäiskö ne litistää.
Litteämaa ja lapsen pippelitulehdus
Anonyymi-ap
1
93
Vastaukset
- Anonyymi
Tyrmistyttävää!!! Suomessa saa ympärileikkauksen tehdä vain laillistettu lääkäri hygienisessä leikkaustilassa. Tulehduksen pitää varmasti parantua ensin.
Maa on kyllä pallon muotoinen. Sen voi havaita esim. katsomalla kirkkaalla säällä meren rannalla etääntyvää laivaa. Laiva häviää lopulta näkyvistä, koska meren pinta on kupera. Maan vetovoima suuntautuu kaikkialla kohti maapallon keskipistettä ja pitää meidät maapallon pinnalla. Näin kaikkialla näyttää siltä, että olisimme maapallon ylimmällä pinnalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?313676- 963323
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim943207- 773108
"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m683013Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862755- 352550
- 692453
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se442348- 882090