oltiin mökillä uimassa velipuolenkanssa ja hän sanoi minulle haluutko että imen sua en ollut runkannut 7 päivään ja alkoi himottaa oltiin vielä uimassa ja en voinut malttaa odottaa että mua tullaan imee siitä joku 20min niin mentiin toiseen mökkiin hän oli siis 11v ja minä 14v mentiin huoneeseen ja muistutin häntä sanomalla sähän pyysit että voinko imee sitten hän sanoi en mä haluukkaa laskin sitten housuja ja sanoin eiku vaa sitte imee hän katsoi ihmeissään että miten sulla on noin iso ja tarttui kyrvästä kiinni sanoin että tee mitä haluat tutki sitten sitä hetken ja nuolasi palleja se tuntui todella mukavalta jatkoi koskettelua ja alkoi pikku hiljaa runkkaamaan mua pyysin imemään mutta kieltäytyi ja pyysi että tunkisin sen hänen sisään mutta en hallunnut koska ei ollut kondoomia pikkuhiljaa kamat alkaaa lentää ulos ja lopetetaan samana päivänä myöhemmin pyysin etta voitko runkata mun munaa olisi tehnyt mieli antaa suihin en ole uskaltanut vielä kysymään että voitko koittaa imeä mua
Velipuoli runkkaamassa minun munaa
4
598
Vastaukset
- Anonyymi
Olen 24v sairaanhoitaja nainen ja voin sanoa tuo on hyvää harjoittelua jotta kehon oppii tuntemaan. Pyydäppä kaveriksi laittamaan pippeliisi chilijauhetta ja vaikka sylkee ja sillä hieromaan. Saatte mehukkaat orgut ja hoitajana sanon se on pippelille hyväksi, lisää verenkiertoa ja kasvattaa
- Anonyymi
Ite oon 13v ja aina ku ollaan mökillä nukutaan samassa "aitassa" mun kahen veljen kaa (11 ja 14). Tänä kesänä nuorempi veli kysy meiltä vanhemmilta että runkataanko ja että sen kaveri oli opettanut sitä runkkaamaan ja halus meiltä apua. Sit runkattiin siinä vierekkäin ja mä ja mun isoveli autettiin meidän pikkuveljeä vähän.
Seuraavana päivänä pikkuveli kysy et voidaanko runkata taas. Tällä kertaa hän myös halusi imeä mun munaa ja sitten sen jälkeen imin sen munaa.- Anonyymi
Olimme perheen kanssa reissussa ja velipuoli nukkui vieressä ja hän oli heräänyt yöllä, varmaan oli hiplailut kaluaan, en selvinnyt silloin miksi herätti minut, halusi kuitenkin esitellä omaa stondistaan.
Kyselin mitä teit kun stondaa, ei kertonut ja pyysin että tekisi minulle samoin, ei heti uskaltanut, mutta halusi nähdä minun pippeli ja näytin. Siitä innostuneena alkoi kyselee kaikeinlaista, vastailin ja ehdotin että hinkataan munia yhteen ja sain orgasmin silloin hänen munilleen, sillä kertaa se jäi siihen. Joku yö myöhemmin velipuoli oli taas itseään hiplailut ja minua myös ja mulla oli stondis kun herätti minut ja kertoi että kun nukuin oli tehnyt samaan kuin itselleen ja oli kiinnostunut orgasmista, kerroin että se tulee kun pippeliä hieroo, runkkaa, hänellä ei vielä spermaa tullut kun oli silloin 10v ja minä 13v jolla jonkin verran karvoja. Siinä sitten taas munat vastakkain ja minulla jälleen spermat hänen munille. Siinä sitten tuli taas kysymyksiä miten tulee orgasmi jne. Kerroin minkä tiesin ja sanoin että autan saamaan "kuivat" jos näyttää minun kalulla miten oli aikaisemmin touhunut oman pippeli kanssa, no aloin runkkaamaan hänen stondista ja jonkin aikaa siinä meni niin hän sanoi että tulee pissat ja kerroin että ei se ole pissaa vaan orgasmi on tulossa ja sinä yönnä tein sen kolme kertaa hänelle ja hän näytti sen oman kikkansa miten hänellä alkaa stondaa, se oli esari taakse ja sylkeä sormeen ja sillä terskaa voitelee sopivasti, no tietysti laukesin hänen sormille sinä yönä muutaman kerran. Ei se jäänyt siihen vaan myöhemmin tulivat suihinotot ja panoharjoitukset. Molemmilla sellaiset ohuet pilit, hänellä 8cm stondis minulla kai 10cm, joten helposti onnistu panot ilman suurempi vaikeuksia, sain hänen ekat spermat suuhuni kun hän oli 12v silloin hänen kalunsa oli jo pitempi kuin minun mutta paksuus sama.
16v hän löysi kundiksverin ja meidän hommat loppui, muutamilla intin lomilla sain häneltä suuhoidon, vaikka minulla oli tyttöystävä, hän sanoin että varmista että pallit tyhjenee.
Ja olemme puhuneet niistä asioista ja hän on sanonut, että jos olen joskus puutteessa hän mielellään auttaa jos haluan panna tai saada suihinoton. En ole ollut mutta hän on ollut muutaman kerran.
- Anonyymi
ihanaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä
On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..1876230Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa614713Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu564467Mistä kummasta voi johtua se, että vasemmistolaiset usein häpeää itseään
voiko se johtua esim. köyhyydestä? Ja tästä on siis ihan suomalainen tutkimus olemassa. "Suomalainen tutkimus osoittaa674296Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa682702En koskaan tule sinulle tätä kertomaan
Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.622215Saatoin tehdä elämäni isoimman virheen
Otsikko kertoo kaiken. Miksei kaikki voi olla yksinkertaisempaa?1331672odotatko vielä viestiä minulta...
Mies...? En tiedä mitä sanoa 😔 auta vähän naista ja tule enemmän vastaan1391604- 541538
- 341348