Olan extraa, tuo pelkillä mainoksilla täytetty lehti on asia sisällöltään kovin suppea. Ne vähät mitä kauko parantaja kirjoittaa asia sisältöä, on ukrainalaista ja pientä vithuilua kaupungille. Alkaakohan journalisti olemaan jo vanha kiukkunen ukko kun tulee pyllistäneeksi teksteissään maksavaan suuntaan kiukus päissään. Vapisee kohan jotkut kun parantaja sädettää kauko kiukkua harmittaviin asioihin.
Olan extraa
10
258
Vastaukset
- Anonyymi
Voithan sä ite antaa sinne jutun juurta jos on paljon sanottavaa.
- Anonyymi
Eikö täällä enää tapahdu mitään? Aika huonoa palvelua, jos asiakkaat/lukijat itse joutuvat kertomaan jutut lehdelle, jota lukevat? Joku menee pieleen silloin.
Mulle on jäänyt mieleen jotkut ostokärrykuvat ja muut. Oli jatkuvasti joku kiukutellut tomaattienpuristelusta ja asiakkaasta (siis MINÄKÖ????!), joka avaa munakennot. Mulla nimittäin oli aina paranoidinen olo siihen aikaa. Oli kuin oikeasti se kaupan henkilökunta siellä pilkkasi minua lehden sivuilla. Ne ostoskärryt ei olleet minun, mutta aika tylyä oli v*ttuilu siellä. Tomaattienpuristelu??? Ja todellakin... ne tomaatit pehmiää siellä, vaikkei asiakkaita olisikaan, kun ne KAADETAAN siihen pöydälle. Se ne pehmittää, ei asiakkaat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö täällä enää tapahdu mitään? Aika huonoa palvelua, jos asiakkaat/lukijat itse joutuvat kertomaan jutut lehdelle, jota lukevat? Joku menee pieleen silloin.
Mulle on jäänyt mieleen jotkut ostokärrykuvat ja muut. Oli jatkuvasti joku kiukutellut tomaattienpuristelusta ja asiakkaasta (siis MINÄKÖ????!), joka avaa munakennot. Mulla nimittäin oli aina paranoidinen olo siihen aikaa. Oli kuin oikeasti se kaupan henkilökunta siellä pilkkasi minua lehden sivuilla. Ne ostoskärryt ei olleet minun, mutta aika tylyä oli v*ttuilu siellä. Tomaattienpuristelu??? Ja todellakin... ne tomaatit pehmiää siellä, vaikkei asiakkaita olisikaan, kun ne KAADETAAN siihen pöydälle. Se ne pehmittää, ei asiakkaat....Jep. Kun katseli läpi noita "Lukijan kynästä" -juttuja, niin ne on kaikki kaupoista tai kauppojen pihalta. Ihan ihme soopaa joku suoltanut sinne. Sanonpa vain että on sellaista materiaalia että on kaupan oman henkilökunnan kirjoittamaan.
16.10.2019 lehdessä:
"Yksi vanhempi naisasiakas näyttää avaavan kananmunakoletokin syynätäkseen, että onko munat ehjiä. Voi voi vaan." - Yks tyttönen Käkeläntieltä
Wow? Ok. Onko sulla paha olla? Todellakin h*llu PUHU. Jos suo vellihousu v*tuttaa joku asia, niin PUHU. Opettele puhumaan. Hommaa elämä ja oikeasti mieti, jos pitää jotain "Yksi vanhempi naisasiakas"-p*skaa laittaa lehteen. PUHU. Kysy ja puhu. Voi voi vaan v*mmainen. PUHU. Ei ole oikeasti yhtään mitään järkeä tällaista p*skaa laitta lehteen. Jos on jotain ongelmaa jonkun asiakkaan kanssa, niin PUHU. Ja kun ei siellä edes ketään ole, niin PUHU sille asiakkaalle, kun ei siellä muita asiakkaitakaan ole stalgeroimassa. PUHU v*mmainen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Jep. Kun katseli läpi noita "Lukijan kynästä" -juttuja, niin ne on kaikki kaupoista tai kauppojen pihalta. Ihan ihme soopaa joku suoltanut sinne. Sanonpa vain että on sellaista materiaalia että on kaupan oman henkilökunnan kirjoittamaan.
16.10.2019 lehdessä:
"Yksi vanhempi naisasiakas näyttää avaavan kananmunakoletokin syynätäkseen, että onko munat ehjiä. Voi voi vaan." - Yks tyttönen Käkeläntieltä
Wow? Ok. Onko sulla paha olla? Todellakin h*llu PUHU. Jos suo vellihousu v*tuttaa joku asia, niin PUHU. Opettele puhumaan. Hommaa elämä ja oikeasti mieti, jos pitää jotain "Yksi vanhempi naisasiakas"-p*skaa laittaa lehteen. PUHU. Kysy ja puhu. Voi voi vaan v*mmainen. PUHU. Ei ole oikeasti yhtään mitään järkeä tällaista p*skaa laitta lehteen. Jos on jotain ongelmaa jonkun asiakkaan kanssa, niin PUHU. Ja kun ei siellä edes ketään ole, niin PUHU sille asiakkaalle, kun ei siellä muita asiakkaitakaan ole stalgeroimassa. PUHU v*mmainen."näyttää avaavan"
...KYSY j*malauta h*ora, jos suo noin paljon kiinnostaa. Puhu v*jakki. Näkyy et on arvailtu paljonkin ja stalgaltu oikein antaumuksella. PUHU!!!!
Olisipa ollut erilaiset 10 vuotta, jos teikä v*mmaiset osaisi puhua. Hienon farssin teitte. Koko valtiovalta kiittää!! V*mmainen, mene hoitoon! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"näyttää avaavan"
...KYSY j*malauta h*ora, jos suo noin paljon kiinnostaa. Puhu v*jakki. Näkyy et on arvailtu paljonkin ja stalgaltu oikein antaumuksella. PUHU!!!!
Olisipa ollut erilaiset 10 vuotta, jos teikä v*mmaiset osaisi puhua. Hienon farssin teitte. Koko valtiovalta kiittää!! V*mmainen, mene hoitoon!...Pitäisi ehkä tehdä jopa leffa?! Ei musta tosin, minusta ei saa tehdä, mutta joku asiakas varmasti olisi oikein ilahtunut, jos tehtäisiin joku täyspitkä leffa siitä ja sen kaupassa kiertämisestä. DOKKARI! Joku sentintarkka analyysi tavasta kävellä tai jotain vastaava. Värikooditus ehkä et missä väreissä eri viikonpäivisin yleensä asiakkaat tulee kauppaan? Eihän tässä niinku ideat lopu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Pitäisi ehkä tehdä jopa leffa?! Ei musta tosin, minusta ei saa tehdä, mutta joku asiakas varmasti olisi oikein ilahtunut, jos tehtäisiin joku täyspitkä leffa siitä ja sen kaupassa kiertämisestä. DOKKARI! Joku sentintarkka analyysi tavasta kävellä tai jotain vastaava. Värikooditus ehkä et missä väreissä eri viikonpäivisin yleensä asiakkaat tulee kauppaan? Eihän tässä niinku ideat lopu!
...Vois Kaurismäen pyytää ohjaamaan tän munakennon (kotelo) avaamisen. Hidastettuna ja jännitysmusiikki. Joku puolituntia ei ehkä ole liikaa siihen keskittymiseen. Onhan siinä nyt jännitystä pitkäksi aikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Vois Kaurismäen pyytää ohjaamaan tän munakennon (kotelo) avaamisen. Hidastettuna ja jännitysmusiikki. Joku puolituntia ei ehkä ole liikaa siihen keskittymiseen. Onhan siinä nyt jännitystä pitkäksi aikaa.
...Kukaan ei edes uskoisi mistä jutuista täällä kirjoitetaan paikallislehtiin!!
- Anonyymi
Kyllä tuli myötähäpeän tunne kun lehteä luki.
- Anonyymi
Tää lehti romahti sen jälkeen, kun meikä kirjoitti Sammystä. Liittyi asiaan tai ei, mutta heti mun Sammy-juttujen jälkeen lehti katosi. Sen piti ilmestyä, muttei sitten tullutkaan ja siitten se kertoi et sen rahoitukset oli loppuneet. Sen jälkeen se on ilmestynyt vain joka toinen kuukausi ja sisältö on todellakin pudonnut.
Tää tapahtui kaikki samaan aikaan, mutten tiedä mitkä kaikki jutut on vaikuttaneet toinen toisiinsa. Sami Silmukarista nyt siis puhun.- Anonyymi
...Se oli 14.02.2024, kun lehden piti ilmestyä, muttei tullutkaan.
Tää mun viesti jäi tänne keskeneräisenä ja palaan tänne nyt, kun mitään ei taaskaan löytynyt sellaista mitä etsinyt nyt, mutta löytyi vain niitä, joita etsin eilen :( Pekka-viesti on yhä hukassa ja "SamettihousuPyöräilijä" nyt näistä viimeisimmistä.
No, se lehti ei tullutkaan siis 14.02., sen mä jo löysin, mutten löytänyt niitä mun Sammyjuttuja, jotka olin vajaa viikko sitä ennen täällä julkaissut. Mä veikkaisin että ne oli siinä viime-tammikuussa-deletoidussa Abiristeily-ketjussani. Olisi ne kaivettavissa esiin arkeologisesti, mutten usko että niillä nyt on niin paljon merkitystä juuri nyt. Ei niissä mun viesteissä mun muistaakseni ollut mitään sen olellisempaa kuin toi nimi Sammy.
Tohon Sammy/Sami-juttuun mä siis jumahdin enkä tiedä jumahtiko se lehtikin, mutta toi kaikki tapahtui samaan aikaan. Meikä selvitteli sitä hamppiaivoa helmikuussa 2024 ja...? Hetkinen? Eli se oli vissiin 12.08.2022, kun se hyppäsi mun eteeni kuvailemaan minua. Sitten vasta helmikuussa 2024 mä siitä jostain syystä olen täällä kirjoitellut?
No, mutta se Sammy-juttu on siis se että silloin kun se hyppäsi mun eteeni kotimatkalla, niin just tuoreessa lehdessä se sama naama oli viitattu Sammynä, joten mä oletin että se olisi Sammy. Sitten ihan kaikkialla muualla se onkin Sami-muodossa. Mä itse nauroin tota (mielestäni) hassua kömmähdystä että, koska se oli vain sen yhden kerran siellä Sammy, mutta koska se oli samaan aikaan sen kanssa, kun se hyppäsi mun eteeni, niin mulle jäi toi nimi käyttöön.
Just äijän esiintymistä paikallislehdessä mä selvittelin hurjasti helmikuussa 2024 ja uskoakseni raivasin esiin ne kaikki kerrat kun se siellä oli ja sinä vuonna 2022 se todellakin oli siellä paljon! Näistä kirjoittelin Suomi24:ään ja sitten se lehti lakkasi tulemasta. Friikkiä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv4083119Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,12289Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k672263Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll191930Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle1741443Kokoomus on Suomen kommunistisin puolue
"Hallituksessa on erimielisyyttä siitä, kuinka suuri osa veronkiristyksestä hyvitetään datakeskuksille uudella erillisel81317Sukupuolen merkitys elämässäsi?
Jäin tuossa toista ketjua lukiessani miettimään seuraavaa ... Kuinka paljon koet sukupuolesi vaikuttavan/vaikuttaneen el2011119Kyllä minua hävettää nainen tämä tilanne
niin kuin se teki silloin aiemminkin. Monellakin tasolla ei minulta sopivaa. Herätät minussa vain niin vahvoja tunteita,441016- 90901
Iltalehden evästeasetukset
No nyt pomppas! Avasin Iltalehden sivut ja niin kuin silloin tällöin sattuu, sivusto kysyi evästeasetuksia, joihin ylee101882