NAISEN TEHTÄVÄ MAAILMASSA !

Anonyymi-ap

Naisen tehtävä maailmassa on

pitää MIES meihenä

huolehtia ja tukea aina pauolisoaan,

ja

huolehtia parheestä lapsineen

jotta perhe menestyy ,

MIES ON PERHEEN PÄÄ
ja
NAINEN SE JOKA SEN PÄÄNTÄÄ !

55

379

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Muistan lapsuudestani, tytöt laitettiin emäntökouluun jossa opetettiin kaikki kotitaloudenhoidosta lehmiä myöten, ihan kaisesta kotiin ja perheeseen iityvät asiat,
      opetettiin vastuullisesti myös miehistään huolat ihan pukeutumista myöten,

ja pojat opetettiin miehiksi ,
      huolehtimaan perheen toimeentulosta
      ja kaikinpuolin hyvinvoinnista
      omaa perhettä arvostaen,

mies oli perheen pää , koko perheen tuki ja selkäranka ,
      ja vaimon kaikessa tuki puolisoaan,
      ja huolehti kodista ja peheen hyvinvoinnista kaikinpuolin lapsineen ,

onkohan nämä vanhat säännöt unohtuu nyky maailmassa,
      empä usko,
      kyllä edeleenki mies on se perheen ,
      siis pää
      ja nainen se joka sen pään kääntää, yhdessä neuvotellaan kaisesta,

• Anonyymi

Mies ei ole mikään perheen pää vaan perheessä tienaa molemmat rahaa työllään kodin ulkopuolella. Ja kotityöt jaetaan. Koska kumpikin tekee kahdeksaa tuntia työtä .
        Tänään ei kukaan elä yhden ihmisen palkalla. Ja siksi toiseksi naistenkin on tienattava eläkkeensä. Kas kun miehet tapaa ottaa eron siinä 50 villityksen Huumassa ja löytää nuoremman. Silloin on naisella elämä turvattu , oma palkka ja on tienattu eläke kun tulee vanhaksi . Joten unohda ne vanhan ajan jutut , kuka tänään alkaa piiaksi kenellekkään. Mies osaa ruokaa laittaa kuten nainenkin
        naiset kouluttavat itsensä hyville palkoille .
        Yhteiskunta malli on muuttunut siitä vanhasta paremmaksi , siksi mitään perheen päitä ei ole ,on vaan perheessä kaksi vanhempaa tavallisesti ja yhteisvoimin hoidellaan koti ja lapset . Huvittava ilmaisu sinänsä tuo perheen; pää . Nykyaikana

• Anonyymi

Kaunis aurinkoinen päivä
      ja
      syksy,

elämä jatkuu
      ja maailma elää miten milloinkin,

nyt Trumpi on kadonnu julkisuudesta,
      jos on vakavsti sairastunu ja kuolee,
      suuret kysymykset huutaa tietoa
      nyt maailma on ihan sekasi,

miten nyt maailman kirjat sitten kirjoitetaan,
      kun Trumpi on pois,

MIHIN MENET MAAILMA

onko ihmiskunnalla mitään toivoa paremmasta maailmasat ?

• Anonyymi

Maailman johtajuus kuuluu miehille ,

nainen auttakoon miehiä siinä tehtävässä !

• Anonyymi

Ilmankos muoaliman tilanne on sellainen kuin se on. Liian monta seniiliä setää ohjaimissa. Hah.

• Anonyymi

Kuule nainen ei auttew mitäön miestä, vaan koulu åttaa itsensä mielellään johtajaksi hänkin , nainen wi ole mikään toisen luokan kansalainen vaan tasarvoinen miehen kanssa.
        Neuvojaan nainen toki voi antaa jos mies kysyy .
        Minun lapseni on kasvatettu tasa-arvoiseksi ja sen näkee heidän perheestään että molemmat tejåkevät kotitöitä , niin johtaja. äiti kun lasten isäkin .
        Näkeehän sen nyt maailmassa miten on asiat kun miehet ohjailee. Sotaa käydään. Naiset vihaavat sotaa .
        Siis ilmaiset piiat ovat sitä vanhan ajan tyyliä.

• Anonyymi

Isestään selvyys

mies on mies
      ja
      nainen on nainen !

• Anonyymi

😂😂😂😂😂😂
        Mies ??????
        Tasarvoisessa maassa on niin miehiä kun naisiakin ja ihan vaan saman arvoisia. Ei kukaan ole mitenkään parempi siksi jos pallit heiluu haarojen välissä,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😂😂😂😂😂😂
        Mies ??????
        Tasarvoisessa maassa on niin miehiä kun naisiakin ja ihan vaan saman arvoisia. Ei kukaan ole mitenkään parempi siksi jos pallit heiluu haarojen välissä,

"Tasarvoisessa" ? Joku uusi sana(ko?). Tarkoittanet kuitenkin tasa-arvoista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Tasarvoisessa" ? Joku uusi sana(ko?). Tarkoittanet kuitenkin tasa-arvoista.

Ihan niin olet oikeassa tarkoitin Tasa- arvoista meni vaan väärin , kuitenkin sinulla oli älliä sen verran että ymmärsit mitä olin tarkoittanut Pilkunviilaajajilla on työtä kun etsivät virheitä .itse olen kaksikielinen ja niitä virheitä tulee tämän tästä vaan olen silti tasa- arvoinen iihen vihreidenkin kanssa .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan niin olet oikeassa tarkoitin Tasa- arvoista meni vaan väärin , kuitenkin sinulla oli älliä sen verran että ymmärsit mitä olin tarkoittanut Pilkunviilaajajilla on työtä kun etsivät virheitä .itse olen kaksikielinen ja niitä virheitä tulee tämän tästä vaan olen silti tasa- arvoinen iihen vihreidenkin kanssa .

Pyydän anteeksi ja pahoittelen pilun pilkunviilaajuuttani.

• Anonyymi

Jos katsoo maita, joissa on naisia hyvin paljon johtoasemissa, ja politiikan huippupaikoilla, ja sitten joitakin afganistanin tapaisia maita, joissa naiset ovat miesten omaisuutta ja täysin piilotettuja kaikista julkisista toimista, niin heikompitasoinenkin tajuaa mikä kenenkin tehtävä ainakin pitäisi olla.

• Anonyymi

Sivistyneessä maassa on naisellaki tehtävä

nainen ja mies ovat tasa-arvoisia

mies on perheen pää ja
        NAINEN on se joka sen pään kääntää,

automaattisesti tajuaa että mies ja nainen on tasaarvoisia ihmisinä,

vaikka naisen näkökulmasta Miehelle kuuluu johtajuus ,
        yksistään siitä syystä kun mies on fyysisesti voimakkaampi kestävämpi
        kuin nainen,

yksistään raamatussa luomistarina kertoo
        Jumala loi ensin miehen ja sitten naisen,
        siis mies on ensin ja nainen seuraa miestä kaikessa on avuksi tukena ,
        näin ajattelen.

• Anonyymi

Oli kuva, jossa oli edellinen Suomen hallitus ja toisessa kuvassa Afganistanin hallitus. Toinen oli maailman köyhimmän ja surkeimman maan hallitus ja toinen maailman ykkösmaan hallitus.
        Nyt jos laittaisi vastaavan kuvaparin, olisi tilanne tosin aika paljon tasoittunut.

• Anonyymi

Ajatella miten niiden naisten elämä menee hukkaan, miehen vuoksi joka muka omista toisen ihmisen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ajatella miten niiden naisten elämä menee hukkaan, miehen vuoksi joka muka omista toisen ihmisen

Jos Afganistanin hallitus haluaisi nostaa maansa elintasoa pysyvästi, niin ihan ensimmäinen teko olisi laittaa tytöt ja nuoret naiset opiskelemaan ja sitten työelämään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos Afganistanin hallitus haluaisi nostaa maansa elintasoa pysyvästi, niin ihan ensimmäinen teko olisi laittaa tytöt ja nuoret naiset opiskelemaan ja sitten työelämään.

Heidän(kään) hallituksensa ei ymmärrä kansalaistensa tarpeita eikä toimi kansansa hyvinvoinniksi.

• Anonyymi

Vanhanaikaista ajattelua niiltä ajoilta, kun Suomessa oli vielä kotirouvia.
      Molempien pitää tietysti arvostaa tukea toinen toisiaan.
      Ei nainen mikään palvelija ole,

• Anonyymi

mielestäni johtajus kuluu miehelle,
        esm Presidentin tulee olla mies, ja hyvä kun suomessa näin on nyt, toivottavasti tulee aina olemaanki,
        mielipide !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

esm Presidentin tulee olla mies, ja hyvä kun suomessa näin on nyt, toivottavasti tulee aina olemaanki,
        mielipide !

Eikä kuulu. Naiset ovat paljon parempi johtajia(kin). Nykymaailmassa nainen voi mieluusti olla myös presidentti, jotta sinä voit palata sinne, minne kuulut; pimeälle keskiajalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä kuulu. Naiset ovat paljon parempi johtajia(kin). Nykymaailmassa nainen voi mieluusti olla myös presidentti, jotta sinä voit palata sinne, minne kuulut; pimeälle keskiajalle.

asiasta voi olla toistamieltä

ja moni onki ,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ja moni onki ,

Yeap, hyyyvin "moni" kuuluu ryhmään, joka ei ole astunut ja siirtynyt vuosituhannelle, jota nyt elämme.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mielipide !

Siis mikä siinä miehessä olisi niin erikoista että vaan hön olisi sopiva johtaja.
        Minulla on ollut nais pomoja työelämässä viisaita älykkäitä naisia joilta pomon roligt eiköhän se ole paras pomo jolla,on paras CV . Se sama onko mies tai nainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ja moni onki ,

Niin ne yksinäiset ovat sitä mieltä .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis mikä siinä miehessä olisi niin erikoista että vaan hön olisi sopiva johtaja.
        Minulla on ollut nais pomoja työelämässä viisaita älykkäitä naisia joilta pomon roligt eiköhän se ole paras pomo jolla,on paras CV . Se sama onko mies tai nainen

Edelleen on olemassa mieähiä, joitten mielestä haaruksissa täytyy olla riippuvaiset, jotta on oikea ihminen ja johtotehtäviin sopiva.

• Anonyymi

Niinhän se varmaan on ollut ja voisi olla vieläkin,mutta näyttää,että nykyään kaikki menee päin persettä. Kohta ei oo,kun homoja ja lespoja ja kaikki muut pellet päälle. Vedä siintä sitten huumoria.

• Anonyymi

Hohoijaaaaaa, heh ja kauhistus totuus on karmea ikäistemme nähtäväksi ja kauhulla katsotaan ja kuunellaan
        kun pienistä lapsistaki jo kasvatetaan tarhassa ties mitä,
        kun ei saa sanoa poikaa pojaksi eikä tyttöjä tytöksi, huh,,
        kyllä siin menee vanhuksilla jo suu pyöreeksi kauheuksia ihmetellessä,

kaikkein pahinta on kun kouluista on poistettu ukontojen opetus,
        vaikka vai kymmen käskyä opetettaisiin lapsille
        niin yhteiskunnata tuli paljon turvallisempi elää ja rakentaa perheitä ja yhteiskuntaa totuuden pohjalle.

• Anonyymi

Onhan päivänselvää että nainen on ihmisen paras ystävä.

• Anonyymi

Minä olen kyllä sitä mieltä että nainen on se perheen pää.
      Ennen kuin nainen saa nää äidin pullamössöt kasvatettua
      miehiksi niin kyllä se munaa vaatii.

• Anonyymi

Minä taas nostin aina meheni korkeimalle jalustalla,
      kehuin aina sitä kaikkialla,
      kerranki sen sukulainen sanoi eräässä hautajaisissa, minulle, " kuinka sinä pysyt noin kauniina ja hyvän näkösenä vaikka ikä jo painaa, "
      mä sanoi sille " se on tuon mun mieheni ansiosta kysy siltä " juu sen syytä,
      aina kehuin miestäni muille,
      puolisolleni oli oma perhe tärkein
      kuten oli minullekki,
      itsekki voin erittäin hyvin kun puolisoni voi hyvin ja hänellä oli kaikki hyvin,
      naiset juoksi sen perässä,
      se osasi hurmata kaikki,
      kaikki naiset luuli olevansa sille se ainoa oikea,,, heh heh,
      kotonaki niitä kävi kun olin töissä
      kolme kertaa yllätin,
      ne oli eri naisia ,
      ja äitini oli yllättäny naapurin rouvanki meiltä
      ja varotti mua sen touhuista, heh,
      harmi vaan kun puolisoni kuoli ennen mua,
      elämä on kummallista,
      osaakohan nyky ihmiset elää elämäänsä oikein,
      ja ihmiset ovat niiiiiiin erilaisia,

• Anonyymi

Miten sinä kestit sitä "häntä-Heikkiä" ?

• Anonyymi

Minä kunnioitin myös miestäni ihmisenä viisas hän oli, keskitasoa viisaampi .ja hyvin pidetty työelämässä. Mutta suhteemme oli Tasa- arvoinen , tein heti alusta asti selväksi etten ole mikään piika suhteessa vaan saman arvoinen puoliso . Ja oltiin todella onnellisia , mutta sairaus otti häneltä hengen mihan liian aikaisin . Mikään ei ole ikuista .

• Anonyymi

Oksettava aloituksen otsikko ja koko juttu. Toivottavasti et ole kasvattanut lapsiasi samoin mielipitein.

• Anonyymi

OHOH !!???

kuinka sinua tommonen normaali ihan luonnon lakiinki perustava asia oksettaa,

minulle oli puolisoni aina MIES paikalaan,
        ja vaikka minäki olin auktoriteetti perheessäni niin pitin aina puolisoni korkeimalle jalustalle,

näin se vaan oli.
        kunnes hän sairastui ja kuoli pois,

uutta puolisoa en ole halunnu enkä etsiny päivääkään,
        olen vanhus ja on luonnon laki ettei vanhus enään rakenna parisuhteita kenekää kanssa, on jälkeläiset, ja ystävät ja omat voimat jo niin vähissä ettei parisuhteeseen olisi enään mahdollisuuttakkaan, eikä halua, nyt haluan että ma hoitaa joku
        jos itse en enään jaksa edes omia asioitani hoitaa, vielä jaksan toistaiseksi,
        kunnes kuolen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

OHOH !!???

ja vaikka minäki olin auktoriteetti perheessäni niin pitin aina puolisoni korkeimalle jalustalle,

näin se vaan oli.

olen vanhus ja on luonnon laki ettei vanhus enään rakenna parisuhteita kenekää kanssa, on jälkeläiset, ja ystävät ja omat voimat jo niin vähissä ettei parisuhteeseen olisi enään mahdollisuuttakkaan, eikä halua, nyt haluan että ma hoitaa joku
        kunnes kuolen.

Miksi?
        En ymmärrä ollenkaan, kyllä parisuhteessa ollaan täysin tasavertaisia olentoja.
        Oikein ällöttävää tuollainen ajatus, että mies on jotenkin paree ja pitää oikein jalustalle nostaa.
        Kuorit varmaan hänen perunansa ja silitit paidat, pakkasit eväät jne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

OHOH !!???

näin se vaan oli.

kunnes kuolen.

Luonnonlakeja on jokaisella ihan vaan omansa
        Olosuhteen yhteiskunnassa ei sovellu sinun ns luonnon lakiisi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi?
        En ymmärrä ollenkaan, kyllä parisuhteessa ollaan täysin tasavertaisia olentoja.
        Oikein ällöttävää tuollainen ajatus, että mies on jotenkin paree ja pitää oikein jalustalle nostaa.
        Kuorit varmaan hänen perunansa ja silitit paidat, pakkasit eväät jne.

Todellakin laitoin aina hänelle ruokaa, ja myöhemmin kun hän sairastui tein rokaa ja vein aina hänen nokan alle valmiin aterian, aina oli monipuoliset leikkeleet ja pääruoka ,
        pesin pyykit silin paidat
        OSTIN hänelle kaikki ihan kaikki pitovaatteet alusvaateita myöten,
        jotka taatusti oli LAADUKAITA .
        jooo ja pakkasin eväätki aina valmiiksi,,
        puolisoni oli siististi puettu aina,
        matkailimme paljon kotimaassa ja lomilla ulkomailla,
        hän huolehti myös omasta siisteydestään, parta oli ajettu ja tukka kammattu suihkussaki kävi sänkyyn tullessaan,
        myös vapaajan vaatteetki ostin minä ja neki oli aina laadukaita,
        ja jos jossaki vanhemmassa vaatteessa oli vetoketju rikki
        mä ompelin sen kuntoon
        ostin myös tietenki uusia vaateita rikkinäisten tilalle
        siis minä huolehdin kaikesta,
        hän huolehti töissä käymisestään ja tuomalla rahapussin aina käyttööni,
        --- lapset kävi lukion ja yliopistoon menivät ajallaan
        ym, kouluinin
        joillaki lapsilla oli useampi ammatillinen koulutuski,
        mutta
        mä osasin kuluttaa rahaa
        joten rikkaksi ei me koskaan tultu
        oltiin vain keskiverto kansalaisia taloudellisesta näkökulmasta katsoen
        vaikka joku gallupin tekijä kyllä väitti meitä vauraaksi perheeksi,
        siksi piti perhettämme gallpin kohteena,
        joten kieltäydyin gallupin kohteena olemaan,
        hän lopetti kysely tuntinsa,

en ollenkaan ymmärrä näitä muutamia jotka eivät tajua oman puolisonsa arvoa, todella omituisia naisia jos ny naisia yleensä ovatkaa,

meille sota-ajan nuorille opetettiin myös puolison kunnioitus ja tärkeys perheessä ja opetettiin että naisen tehtävänä on pitää puolisonsa puettuna ja siistinä,
        ja kotinsa koko perheen takia aina kunnossa,

surkutella täytyy noitten naisten puolison kohtaloa jos nämä naiset ei ole ymmärtäneet arvostaa omaa puolisoaan
        eivätkä oman puolisonsa merkitystä peheessä, HUH; järkystys ,
        olettaa voisi, heidän avioliittonsa on ollu helvettiä jos yleensä on pysyny koossa eivätkä ole eronneet,
        eipä käy kateeksi tommosta perhettä, mutta puolisoa käy sääliksi, jos on alistunu tommosten hirviöitten palvelijaksi, huh,
        hyii kauheeta, miehen kohtaloa,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todellakin laitoin aina hänelle ruokaa, ja myöhemmin kun hän sairastui tein rokaa ja vein aina hänen nokan alle valmiin aterian, aina oli monipuoliset leikkeleet ja pääruoka ,
        pesin pyykit silin paidat
        OSTIN hänelle kaikki ihan kaikki pitovaatteet alusvaateita myöten,
        jotka taatusti oli LAADUKAITA .
        jooo ja pakkasin eväätki aina valmiiksi,,
        puolisoni oli siististi puettu aina,
        matkailimme paljon kotimaassa ja lomilla ulkomailla,
        hän huolehti myös omasta siisteydestään, parta oli ajettu ja tukka kammattu suihkussaki kävi sänkyyn tullessaan,
        myös vapaajan vaatteetki ostin minä ja neki oli aina laadukaita,
        ja jos jossaki vanhemmassa vaatteessa oli vetoketju rikki
        mä ompelin sen kuntoon
        ostin myös tietenki uusia vaateita rikkinäisten tilalle
        siis minä huolehdin kaikesta,
        hän huolehti töissä käymisestään ja tuomalla rahapussin aina käyttööni,
        --- lapset kävi lukion ja yliopistoon menivät ajallaan
        ym, kouluinin
        joillaki lapsilla oli useampi ammatillinen koulutuski,
        mutta
        mä osasin kuluttaa rahaa
        joten rikkaksi ei me koskaan tultu
        oltiin vain keskiverto kansalaisia taloudellisesta näkökulmasta katsoen
        vaikka joku gallupin tekijä kyllä väitti meitä vauraaksi perheeksi,
        siksi piti perhettämme gallpin kohteena,
        joten kieltäydyin gallupin kohteena olemaan,
        hän lopetti kysely tuntinsa,

en ollenkaan ymmärrä näitä muutamia jotka eivät tajua oman puolisonsa arvoa, todella omituisia naisia jos ny naisia yleensä ovatkaa,

meille sota-ajan nuorille opetettiin myös puolison kunnioitus ja tärkeys perheessä ja opetettiin että naisen tehtävänä on pitää puolisonsa puettuna ja siistinä,
        ja kotinsa koko perheen takia aina kunnossa,

surkutella täytyy noitten naisten puolison kohtaloa jos nämä naiset ei ole ymmärtäneet arvostaa omaa puolisoaan
        eivätkä oman puolisonsa merkitystä peheessä, HUH; järkystys ,
        olettaa voisi, heidän avioliittonsa on ollu helvettiä jos yleensä on pysyny koossa eivätkä ole eronneet,
        eipä käy kateeksi tommosta perhettä, mutta puolisoa käy sääliksi, jos on alistunu tommosten hirviöitten palvelijaksi, huh,
        hyii kauheeta, miehen kohtaloa,

Ihmetellä täytyy kuinka joillekki on menny päähän feminismi
        siis jotkut naiset kuvittelevat itsestään liikoja
        heille ei tasa-arvo merkitse yhtikäs mitään

vaan ovat ottaneet heruuden perheessän, alistavat puolisonsa
        täysin luonnonvastaisesti
        -- luononno mukaista on
        " mies on perheen pää ja nainen se joka sen pään kääntää "
        tuo aforismi jo osottaa tasa-arvoisen ihmissuhteen silloin perheessä kun molemmat kunnioittavat ja arvostavat toisiaan
        mollaamatta omaa puolisoa muille,
        vaikka syy olis itsessään ja omassa sivistymättömässä huonossa käytöksessään,

surku tämmösiä perheitä, joissa ei ymmärretä arvostaa omaa puolisoaan,

silloinhan tämmönen sivistymätön ihminen paljastaa OMAN ARVOTTOMUUDEN kaikkien nähtäväksi, omapa on häpeänsä,

Kysyä voiki onko feminismi tasa vertaista sivistystä ,
        vastaus EI ole.

• Tämä aloitus on ilmiselvä provo.
      Ei jatkoon!

• Anonyymi

Miksi puhut, ei jakoon?
        Ei tarvitse jakaa, tässähän tämä aloitus on tähän me voimme ottaa kantaa, kukin omien tapojensa mukaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi puhut, ei jakoon?
        Ei tarvitse jakaa, tässähän tämä aloitus on tähän me voimme ottaa kantaa, kukin omien tapojensa mukaan.

Taisin kuitenkin kirjoittaa: "ei jatkoon".
        Mikä tarkoittaa sitä että en aio jatkaa tähän aloitukseen kommentoimista.

• Anonyymi

jahas palomaki taitaa olla hirviö naiseksi
      jos nainen on ollenkaan,

surku hänen puolisoaan jos yleensä on hänellä puolisoa olemassakaan,

paljasti luonteensa,
      vaikka niin hienoa näyttelee näillä palstoilla muka kirjailijana esiintyy,
      sosri
      mutta
      olipa pettymys huotata prutaali persoona m u k a kirjailijalla,

olisi odottanu ja kunnioittavampaa ja sivistyneempää
      suhtautumista omaan perhe elämään,
      surku hänen puolisoaan,

mielipide,

• Anonyymi

Kotona olisin saanut opiskella ja muutenkin olin tasa-arvoinen veljieni kanssa.
      Avioliitossa passasin, laitoin ruoat ja pesin pyykit. Myöhemmin mieheni alkoi käydä ravistelemassa matot kun siivosin. Siinä olikin sitten kaikki. Hän ei ollut oikein nikkarityypikään joten kaikki pienetkin korjaukset teetettiin vieraalla. Aivoistaan oli fiksu ja luki paljon. Mutta lapsia hän kuskasi harrastuksiin ja oli heidän kanssaan muutenkin. Hyvä isä oli.
      En sen kummemmin valitellut enkä ajatellut että olisin ollut joku piika, kun olen aina ottanut kotityöt liikunnan kannalta, sujuivat sutjakasti, siinähän tulee itsestään venyttelyä, kurkotusta, taivutusta ja kävelyä. Pelkkää terveellisyyttä. Lisäksi kävin jumpissa, ei ollut paino-ongelmia. Sama on jatkunut, en koskaan osta valmisruokia, laitan kaikki itse ja siivoan usein.

• Anonyymi

Just noi oli meilläli, vaikka senajan vaimoilla oli tavallaan enemmän töitö, koska oli oma työpaikka ja sen lisäksi kaikki kotihommat, en koskaan koken olevani p i i k a miehelleni,
        se oli jotenki itsestään selvyys,
        puolisolla oli paljon suurempi palkka, ja joissaki asioissa kuten silloin tällöin ruokakapassa käynti hänetä sujui hyvin
        pidin luonnollisena sen aikaisen vaimon osan,

• Anonyymi

Nyky naisissahan on paljon koreakoulutuksen saaneita
      myös heidän taloudellinen tilanne on todennäköisesti parempi kuin puolisollaan,
      mutta sen ei pitäisi haitata tasa-arvoa avioliitossa,
      siinäki perheessä mies on perheen pää ja nainen on se joka sen pään kääntää, siis yhteispelillä se sujuu,

kaikkein tärkeintä on siinäki suhteessa toistensa arvostus,
      kumpiki ymmärtää sen. ja osottaa myös sen toisillen
      sekä myös julkisuudessa.
      näin se vaan on sivistyneessä perheessä.

• Anonyymi

Kerran oli TV:ssä eräs hyvin yleisön rakastama sosittu jukkis pari haastateltavana

nainen moitti joka käänteessä puolisoaan
      mies käyttäytyi hillitysti keskusteli vaimaan arvostavasti
      ei kertaakaan sanonu moitten sanaa puolisostaan, jopa kiitteli hänen pitkämielisyyttään,
      katsojana hävetti sen naisen sanomiset,
      tavallaan rouva nosasi itsensä,

• Anonyymi

Naisen tehtävä maailmassa on olla NAINEN miehensä rinnalla,

sen pitäisi olla itsestään selvyys kaikille ihmisille,

samoin miehen tehtävä on olla mies naisen rinnalla,

ei pitäisi olla mitään epäselvää asiasta.

• Anonyymi

Naiset ovat Maan Äidin tyttäriä. Kyseessä on feminiininen voima, yksinkertaisesti sanottuna elämä. Hän on kaikki, maan sielu. Hän on jumalatar, joka kaikkien kertomusten mukaan asuttaa planeettaa ja tarjoaa elämää ja ravintoa kaikille lapsilleen.

Muinaisissa sivilisaatioissa häntä kunnioitettiin äitinä, hoivaajana ja elämän antajana. Hän loi ja piti meidät yllä, ja hänen luokseen palasimme kuoleman jälkeen.

Hänellä on monia nimiä, mutta pyrkiessämme paremmin ymmärtämään tätä energiaa tutkimme lukemattomia muotoja, joissa hän esiintyy. Maassa kaikki mitä on "keskustelevat" keskenään suojellakseen elämää planeetalla; meren suola ei ole koskaan liian suolaista, ilmakehän happi ei ole koskaan liian myrkyllistä, ja maan lämpötila ei koskaan tule liian vihamieliseksi elämän kukoistamiseksi. Kaikki elementit toimivat täydellisessä harmoniassa varmistaakseen elämän jatkumisen maapallolla.

• Anonyymi

jatkuu...

Maan Äidin tytär, feminiininen voima ja intuitiivinen vaistoaja kulkee molemmissa maailmoissa, niin näkyvässä kuin näkymättömässä. Tytär joka tajuaa nopeasti, että todellisuudessa on enemmän kuin mitä useimmat ihmiset pystyivät näkemään tai koskettamaan.

• Anonyymi

Lähipiirissä on pari esimerkkiä avio/avo-liitoista, jotka ovat purkautuneet siitä syystä, että mies määrää ja tietää kaiken, mutta nainen ei osaa mitään, eikä tiedä mitään. Vaikka molemmissa tapauksissa se nainen on se koulutetumpi osapuoli.

• Anonyymi

Naisen tehtävä on synnyttää maailmaan uusia kasalaisia,
      rodusta uskonnosta huolimatta.
      Naisen tehtävä on kehitysmaassakin olla synnyttäjänä lisäämässä uusia ihmisiä köyhiin olosuhteisiin.
      Mies siittää, mutta ei kykene synnyttämään!'

Mies jakaa siemeniä ja nauttii yhdynnän hekumasta,
      joka on miljoonilta naisilta kielletty uskonnon vuoksi, silpomalla
      naisen sukuelimet.

Naiset.
      Nouskaa puolustamaan silvottuja kanssasisarianne
      ja estäkää moinen raakuus.
      Naisen tehtävä ei ole kärsiä miehen mielivallasta ja ikivanhoista perinteistä!

• Anonyymi

Jos ihmiset ovat viisaita ja älykkäitä
      niin avioliitossaki nainen ja mies on toistensa parhaat YSTÄVÄT kaikessa,
      eikä sitä ystävyyttä voi särkeä kukaan ulkopuolinen ihminen.
      Tätä mieltä hyvästä elämästä yhteiskunnassamme !

• Anonyymi

Kyllä vain noin on asia koko elämän mittaisessa ihmissuhteessa
        siis avioliitossa,

kaiken se kestää

myötä ja vastoinkäymisissä
        kunnes kuolema erottaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä vain noin on asia koko elämän mittaisessa ihmissuhteessa
        siis avioliitossa,

kaiken se kestää

myötä ja vastoinkäymisissä
        kunnes kuolema erottaa.

En ole koskaan tuntenut olevani mieheni palvelija, vaikka laitoin ruoat, pesin vaatteet ja huolehdin kodin ylläpidosta.
        Lasten ollessa pieniä jäin kotirouvaksi, mies huolehti, että oli rahaa käytössä, auttoi missä
        huomasi apua tarvittavan ja oli isä lapsille, rakastava ihminen minulle.

Mitä muuta avioliitto voi olla?
        Se on koko aikaista yhteiselämää ja asioiden hoitamista yhteisillä päätöksillä

Vie sinä minä vikisen, sopii molempien suuhun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole koskaan tuntenut olevani mieheni palvelija, vaikka laitoin ruoat, pesin vaatteet ja huolehdin kodin ylläpidosta.
        Lasten ollessa pieniä jäin kotirouvaksi, mies huolehti, että oli rahaa käytössä, auttoi missä
        huomasi apua tarvittavan ja oli isä lapsille, rakastava ihminen minulle.

Mitä muuta avioliitto voi olla?
        Se on koko aikaista yhteiselämää ja asioiden hoitamista yhteisillä päätöksillä

Vie sinä minä vikisen, sopii molempien suuhun.

Just noin on ,
        suurinpiirtein meillä ihan samoin,

koko elämän mittaisessa avioliitossa teienki on koko elämän kirjo
        myötä ja vastamäkineen,
        mutta
        siihenhän on avioliittoon menijä jo etukäteen lupautunu,
        ja tajuaa
        ettei elämä ole pelkästään ruusuilla tansimista
        vaan se on vastuun kantamista keikissa elämän tilanteissa,
        senhän olemme luvanneet jo vihkikaavassa papille vihki tilanteessa.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihan kauhistuin kun sain tietää

ett joku atn kaipailee! 🤷🏻‍♂️🤣
      Ikävä
      28
      3740
    2. Arki on paljon tylsempää

kun en voi enää ihaillen seurata työntekoasi. Hyvä puoli on se että saan nukuttua ja syötyä, ei ollut kivaa olla jatkuva
      Ikävä
      34
      3149
    3. En halua miestä joka

Havisee kuin haavan lehti kakat housussa eikä uskalla ottaa ohjia ja lähestyä naista. Niin kuin miehen kuuluu tehdä, oll
      Ikävä
      292
      2434
    4. Keskisarja todettiin rasistiksi

Yhdenvertaisuusvaltuutetun mukaan Keskisarjan lausunnot Ylen A-Studiossa viime viikolla täyttävät rasismin määritelmän
      Maailman menoa
      546
      2133
    5. Mitähän tapahtuisi?

Jos meidät tiputettaisiin tunniksi samaan huoneeseen kaksin? 😏
      Ikävä
      188
      2003
    6. Sen pienen ohimenevän hetken tänään sain ihailla sua

ehkä taas joskus. Taitaa aina vuosi mennä, kun eteen ilmaannut. Mieheltä naiselle.
      Ikävä
      12
      1974
    7. Mikä tarve Kontulalla on paljastaa seksityötaustansa

Anna Kontula on koettu totiseksi kansanedustajaksi. Joka tosin on puolustanut aina seksityöläisiä. Mutta nyt Kontula ava
      Maailman menoa
      450
      1829
    8. Kylämme taas kartalla

Kuka se tappaja on Suomussalmelta? Onkohan taas eroperheen vesa? Turvaton lapsuus jne? Näitä huonot kortit saaneita on n
      Suomussalmi
      11
      1704
    9. Ensitreffit alttarilla: Heti outo ratkaisu uusilta asiantuntijoilta: "On tehty reippaitakin..."

Ensitreffit alttarilla uudistui ja mukana on kaksi uutta asiantuntijaa: Joonas Pesonen ja Iida Mäkikallio. Kari Kanala j
      Ensitreffit alttarilla
      16
      1362
    10. Olitkohan koskaan

yhtä optimistinen kuin minä siitä, että jonain päivänä olisimme vielä yhdessä? Vai uskoinkohan minä yksinäni siihen, jos
      Ikävä
      89
      1270
    Aihe