Nyt palaa käämit lopullisesti! Te mopopojat jotka rälläätte kylällä joka päivä arkisin kello 22 asti ja vklp 1 yöllä niin joku järki päähän. Hirvee ääni keula pystyssä ja ei kahtota yhtään. kun asiasta koitin mennä sanomaan niin lähdetään karkuun keula pystyssä ja keskaria perään. Eikö kenelläkään teistä ole sen vertaa miestä että voisi pysähtyä ja keskustella asiasta.
Mopo pojat
72
1308
Vastaukset
- Anonyymi
Valita papille, mopo kerhon vetäjä
- Anonyymi
Mitäköhän luulet, että pappi asialle voi?
- Anonyymi
Taitaa sulla olla nuorempana aivot ilmattu kuiviin jos aattelet että pappi voi asialle tehä jotaki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa sulla olla nuorempana aivot ilmattu kuiviin jos aattelet että pappi voi asialle tehä jotaki
Tarkoitin että impattu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäköhän luulet, että pappi asialle voi?
ei , mutta pappia voi olla kyydissä .
nääs.
- Anonyymi
Munattomia vanhempia eivät saa poikiansa kuriin. Huonoja kasvattajia.
- Anonyymi
Pojat on poikia ja kaikki on nuorena perseilly
- Anonyymi
Pojat on poikia. Aina on ollut näin ja luultavammin tuleekin olemaan. Antaa räkänokkien vähän leikkiä varmasti olivat pojat paskat housuissa jos olet yrittäny jututtaa. Fiksuja nuoria Kannuksessa on kun kahtoo mitä muissa isommissa kaupungeissa tapahtuu. Et ole tainnut nuoruudessa tuntea 2-tahdin tehopiikkiä jos vähän bensan haju nokkassa alkaa ärsyttämään.
- Anonyymi
Juu, olen samaa mieltä, että pääsääntöisesti nuoret on fiksuja. Samaa en sanoisi noista eläkeläiskitisijöistä.
Mikä hassuinta, olen itsekin eläkeläinen, mutta ei minua haittaa. Kaikki nämä vaiheet läpi käy, myös.nuo iänikuiset kitisijät. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, olen samaa mieltä, että pääsääntöisesti nuoret on fiksuja. Samaa en sanoisi noista eläkeläiskitisijöistä.
Mikä hassuinta, olen itsekin eläkeläinen, mutta ei minua haittaa. Kaikki nämä vaiheet läpi käy, myös.nuo iänikuiset kitisijät.30-40 vuotiaat täällä kitisee. Ei muualla näin tyhjänpäiväisiä olla. Mitä se kitinä auttaa. Nuori mies kyllästynyt vaimoon ja lasten kitinään, v-mäinen työpaikka jne. Muuta elämää. Eläkeläiset on tyytyväisempiä täällä, ovat nähneet oikeita vaikeuksia elämässä.
- Anonyymi
Missä tälläistä tapahtuu😣
- Anonyymi
Tämön faijerimiehen harhoissa
- Anonyymi
Alkaa jo hermostuttaan tämä pärtsäily. Lähes joka ilta ne pojat ajelee kylä raittia ympäri keulat pystyssä. Pitäisi olla sinilakkeja enemmän Kannuksessa. Tulisi valtiolle huima raha potti, kun antaisi jokaiselle viritetylle mopolle sakko lappua.
- Anonyymi
Sinä oman elämänsä kaupunki seriffi tee joskus muutakin kuin valita! Ja ei se mitään auta jos mennään huutaan ja uhkaileen niitä mopopoikia parempi että mopoilla ajelevat kun että olisi niin kuin helsingissä että polvet kintussa puukko kädessä kylillä lorvitaan
- Anonyymi
Uliuliuli nönnönnöö, mee töihin. 🤣
- Anonyymi
Olen töissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen töissä.
Luulet olevasi. Äänet päässäs sanoo niin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen töissä.
Et oo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et oo
Oonpas
- Anonyymi
Olis ikävää jos ei kuuluis mopojen ääniä. Silloin tietäis että olis kuoleva kannus kun äänet loistais poissaolollaan.
- Anonyymi
Just näin.
Ja jos kuulee ääniä niin kannattas jutella psykologille - Anonyymi
Joku eskolalainen vetäny muutaki kun keskiolutta jos mopojaki näkee tuvassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku eskolalainen vetäny muutaki kun keskiolutta jos mopojaki näkee tuvassa.
Kioehtovaa kun Kannuksen elitistä joku kiihottuu Eskolalaisista ja mainitsee ne jokaisen viestin yhteydessä.
- Anonyymi
Vedä käteen
- Anonyymi
Onko mopopojat ja homopojat synonyymi?
- Anonyymi
S marketista saa tamppooneja 3€
- Anonyymi
Paremmat pakoputken äänenvaimentimet
- Anonyymi
"älykkäistä" vastauksista päätellen mopopoikasetkin heränneet kommentoimaan :)
- Anonyymi
Se on hyvä että täälläkin on muita kuin sinunkaltaisia tuhkamunia
- Anonyymi
Puitten väliin vain narua niin kuski putuaa.
- Anonyymi
Ei sullakaan kaikki muumit laaksossa oo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sullakaan kaikki muumit laaksossa oo
Kaulan korkeuvelle ja mielellähän niin ohutta jotta leikkaa...
- Anonyymi
Kauheeta ihan klo 22 asti!! Kuule ny paappa, vaikka sä menet nukkumaan klo 19, niin muut, myös ne mopopojat saa elää, niinkuin haluaa.
Mulla palaa käämit sunlaistes idioottien kanssa! - Anonyymi
Vedä käteen
- Anonyymi
Ja sekö auttaa?
- Anonyymi
Näin älykkäitä keskusteluja ei käydä missään Suomessa. Lestaatiolaiset geeni virhe vai yleisen jäykkyyden ja ongelmien sisään kätkemisen. Ehkä juuri siksi olemme MT ongelmien häpeälistalla korkealla Suomessa.
- Anonyymi
Näin se on ! Samaa mieltä.
- Anonyymi
Millä tavalla oot koittanut mennä asiasta sanomaan? Kyllä minä ainakin pystyin mainitsemaan yhdestä asiasta joka ei ollut ok. Asiallisesti kun sanoo niin on mopopojillakin ollut ihan asiallista käytöstä. Ainakin minulle. Joskus ois aikuistenkin hyvä muistaa ne käytöstavat ja miettiä miten kohtelee muita, yleensä saa samaa takaisin mitä on laittanut tilaukseen.
- Anonyymi
Tämähän on yrittäny tarttua mopopoikiin. Juossut pihasta tielle ja yrittänut repiä alas mopon päältä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämähän on yrittäny tarttua mopopoikiin. Juossut pihasta tielle ja yrittänut repiä alas mopon päältä
No sitten. Ei muuta kun pojat kaasu pohjaan ja kierroksia..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näitkö tapahtuman, pystyt todistaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin!
Kuka tällaista ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mun tarvi mitään sulle todistaa. Asia on hyvin tiedossa Kannuksen nuorilla. Ja varsinkin Takalon lähellä asuvilla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mun tarvi mitään sulle todistaa. Asia on hyvin tiedossa Kannuksen nuorilla. Ja varsinkin Takalon lähellä asuvilla
Sitten se varmaan syystä niitä ohjeistanu jos ne levittää niillä romuilla ja ihmiset varsinki vanhemmat haluaa nukkua,ei voi kun mopojen ulina häiritsee poliiseista ei ole mihinkään vaikka niitä informoitu asiasta,eli ihan asiasta se mies niitä mopojonneja ohjeisti,Mutta nykynuoret suurelta osin niin tyhymiä ettei ne enää tajua mitä tekevät
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten se varmaan syystä niitä ohjeistanu jos ne levittää niillä romuilla ja ihmiset varsinki vanhemmat haluaa nukkua,ei voi kun mopojen ulina häiritsee poliiseista ei ole mihinkään vaikka niitä informoitu asiasta,eli ihan asiasta se mies niitä mopojonneja ohjeisti,Mutta nykynuoret suurelta osin niin tyhymiä ettei ne enää tajua mitä tekevät
Jos poliisi ei tee mitään nii sillon varmaa vika on pelkästään sussa
- Anonyymi
sybau
- Anonyymi
Tässä näkee mitä siitä seuraa kun vaimo pistää haarat kiinni. -> ukko menee sekasten ja alakaa ahistella nuoria
- Anonyymi
Toivottavasti mopopojat jatkaa rälläystä lisää!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti mopopojat jatkaa rälläystä lisää!
Sinulla ei taida kaikki sytkäri toimia?
- Anonyymi
Soita hätäkeskukseen joka kerta kun rälläävät. Turha se on täällä marista.
- Anonyymi
Soitto 112
- Anonyymi
Ei kannata suututtaa heitä liikaa, voi palaa kaikki talot lopullisestikin etkä ikinä saa nuorilta korvausta, polttavat kostoksi maan tasalle...
- Anonyymi
.. niin toisella palaa käämit ja toisella palaa varallisuus hehehe
- Anonyymi
Eikö raukoilla ” Kannuksen kuplassa” ole mitään oikeaa elämää. Samaa paskaa jauhatte vuodesta toiseen.
- Anonyymi
No eihän näiltä vähälahjaisilta apinoilta nyt niiden ainoaa harrastusta voi kieltää. Suomessa ei taida olla yhtäkään pitäjää, missä näistä pärinä-paviaaneista ei olisi riesaa, koska ainahan nämä itsekeskeiset mulkvistit meluavat muiden ihmisten asuinalueiden välittömässä läheisyydessä. Mopohäiriköinti on maan tapa, johon kukaan ei halua puuttua, koska mopo on Ö-luokan vanhemmille mainio tapa ulkoistaa kasvatus- ja valvontavastuu poliisille ja koululle, jotta itse voi keskittyä ryyppäämiseen täysillä.
- Anonyymi
Näin se menee päihtymys parempaa juoppo vanhemmille , kuin lasten seuranta.
- Anonyymi
Olisiko sitten parempi että nuoret tappelisivat ja joisivat kylällä mitä mopoilisivat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisiko sitten parempi että nuoret tappelisivat ja joisivat kylällä mitä mopoilisivat?
Parempi olisi että ovat nukkumassa kuten normaalit nuoret tuohon aikaan tekevät etenkin kouluarkipäivinä jotta jaksavat keskittyä opiskeluun ja tulevaisuuteensa.
- Anonyymi
Kyllä tuo on täysin totta, mutta pieni prosentti nuorista on sitä joka haluaa munata itsensä ja samalla toiset,se johtuu näiden heikkolahjaisten nuorten vanhempien kyvyttömyydestä kasvattaa lapsiaan miten sellaisilta voi kauhalla vaatia joille on lusikalla annettu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parempi olisi että ovat nukkumassa kuten normaalit nuoret tuohon aikaan tekevät etenkin kouluarkipäivinä jotta jaksavat keskittyä opiskeluun ja tulevaisuuteensa.
Olet oikeassa indii
- Anonyymi
Eikö sulla ole varaa omaan vai mistä kenkä puristaa? Eikö äiti tai vaimo anna hommata harrikkaa? Hä?
- Anonyymi
Onko sinulla nestevajaus? Koeta juoda kylmää sokeritonta spriteä tai fortniteä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulla nestevajaus? Koeta juoda kylmää sokeritonta spriteä tai fortniteä
Miten fortniteä juidaan? Voisiko setä näyttää mallia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten fortniteä juidaan? Voisiko setä näyttää mallia
Juidaan? Onko nykyään nuorisolla jo niin surkeasti asiat ettei ne osaa edes oikein kirjoittaa puhumattakaan.että ymmärtävät lukemaansa kehitys on näemmä taantunut
- Anonyymi
Mopopojat ovat nuorison pohjasakkaa ja valitettavasti jokaiseen pitäjään mahtuu aina kourallinen räkänokkia, jotka ovat ottaneet oikeudekseen pilata koko seudun asukkaiden kotirauhaa. Näille puhuminen on kuin puhuisi pässin perseelle ja alkkisvanhemmat tietysti puolustavat "hyvin kasvatettuja" kullannuppujaan viimeiseen asti - ainut mikä tehoaa on se, että poliisisetä käy syynäämässä näiden pärisijät ja lätkäisee tuntuvat lisämaksut kevariksi muutetusta moposta. Joskus voi toki käydä tsägä ja joku apina ajaa päin autoa tai muuta yhtä mukavaa. Tämäkin hiljentää spedeilyä ainakin hetkeksi.
- Anonyymi
On se harmi ku sullakaa ei enää stondaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sitten muuta keksinyt :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvinhän tuo seisoi kun kävin panemassa äitiäs takaapäin, moporunkkari
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvinhän tuo seisoi kun kävin panemassa äitiäs takaapäin, moporunkkari
Ai se olit sinä joka nylpytti mun faijaa. Mulla on kaksi isää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai se olit sinä joka nylpytti mun faijaa. Mulla on kaksi isää
Ok olet saanu ne surkeat geenit kummaltakin,kirjoituksesi sen paljastaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok olet saanu ne surkeat geenit kummaltakin,kirjoituksesi sen paljastaa
Ja silti sä bylseit sitä. Näit miehen mekko päällä nii et voinu hillitä ittees😅
Ilmankos noi mopopojatki kiinnostaa
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?837111Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267063Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1106180Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455414Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845238Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635215Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405108Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274595Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv173477Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003400