Onko kenelläkään tietoa, mihin aikaan Vaasan yliopisto julkaisee hyväksytyt tai millon tulokset on viime vuosina tullu?
Viimeistään tietenkin 22. päivä, mutta voiko tulla aikaisemmin? Itse hain englantia lukemaan. Inhottavaa, kun en ollenkaan ees muista, annoinko luvan nimeni julkaisemiseen netissä :/ Sinnehän tiedot ensimmäisenä kai laitetaan.
Tulokset Vaasasta
43
4032
Vastaukset
- S05
En muista tarkalleen miten se viime vuonna meni tuon hyväksyttyjen julkistamispäivän kanssa. Kuitenkin muistelisin, ettei se ihan kuitenkaan tuonne takarajaan mennyt. Olen kuullut, että kirjeet yleensä tulevat perille ennen kuin tulokset tulevat nettiin, mutta en ole siitä täysin varma. Minäkin hain viestintätieteisiin ja KT:n tietotekniikkaan. Saa nähdä miten käy. :/
- odottelen
Juu Vaasan tuloksia minäkin odottelen, hain nykysuomea lukemaan. Toivottavasti tulis pikapuoliin, sais alkaa etsiä kämppää jne. :)
- annettua päivää...
muistaakseni vuosituhannen vaihteessa Vaasan tulokset tulivat jopa viikko ennen tuota viimeistä takarajaa. Onnea opiskeluun!
- *lumina*
Jospa ne tulis vähän aikaisemmin sitten. Mummeli saa hermoromahduksen kohta, kun ei malta odottaa, ja oishan tuo minunkin mukava päästä ajoissa etsimään kämppää.
Peukut pystyyn vaan meille kaikille :) - S05
*lumina* kirjoitti:
Jospa ne tulis vähän aikaisemmin sitten. Mummeli saa hermoromahduksen kohta, kun ei malta odottaa, ja oishan tuo minunkin mukava päästä ajoissa etsimään kämppää.
Peukut pystyyn vaan meille kaikille :)Onnea minunkin puolesta teille muille! Odottavan aika on tunnetusti pitkä. :) Itse olen jo vuoden asunut Vaasassa, joten asunto on jo, mutta kumpa tärppäisi nyt alalla, jota haluaisin opiskella. :)
- mery
S05 kirjoitti:
Onnea minunkin puolesta teille muille! Odottavan aika on tunnetusti pitkä. :) Itse olen jo vuoden asunut Vaasassa, joten asunto on jo, mutta kumpa tärppäisi nyt alalla, jota haluaisin opiskella. :)
niin jos saan kysyä niin mitä opiskelet ja mitä tahtosit opiskella?
- S05
mery kirjoitti:
niin jos saan kysyä niin mitä opiskelet ja mitä tahtosit opiskella?
Opiskelen ammattikorkeassa Information Technologya englanniksi eli insinööriopitoja. Haluaisin päästä viestintätieteisiin tai kauppatieteiden tietotekniikkaan. Noista kiinnostaa eniten se multimediajärjestelmien ja teknisen viestinnän koulutusohjelma. :)
- *lumina*
S05 kirjoitti:
Opiskelen ammattikorkeassa Information Technologya englanniksi eli insinööriopitoja. Haluaisin päästä viestintätieteisiin tai kauppatieteiden tietotekniikkaan. Noista kiinnostaa eniten se multimediajärjestelmien ja teknisen viestinnän koulutusohjelma. :)
Vai ootko vielä ehtinyt kirjeitä saamaan?
- Angeli
Vaasan tulokset tuli viime vuonna muistaakseni torstai iltana nettiin, joten pälyilkää sieltä loppuviikolla, varmasti sillon ovat taasen siellä ennen virallista julkistamis päivää! Kauppatieteiden puolella tosin saattaa mennä yhteishaun takia sinne 22.7 asti.Ainakin jännäämistä riittää! Onnea teille tulevat fuksit!:)
- tuli
tulokset vaasasta, ainakin hallintotieteiden
- ehkä tuleva hallari
Siis kirje kotiin vai?
En löydä ainakaan vaasan yo:n sivuilta tuloksia ja perkule ku oon töissä ja sit en tiedä pääsinkö vai en.
Voitko kertoa mitkä oli pisterajat, auttaisi edes vähän tähän jännitykseen. - tupsahti
ehkä tuleva hallari kirjoitti:
Siis kirje kotiin vai?
En löydä ainakaan vaasan yo:n sivuilta tuloksia ja perkule ku oon töissä ja sit en tiedä pääsinkö vai en.
Voitko kertoa mitkä oli pisterajat, auttaisi edes vähän tähän jännitykseen.tänään luukusta.
kirjotan tähän nyt kaikki pääainesuuntien alimmat pisteet.
aluetiede: yht.pist. 34, koe pist. 19
hallintot.:yht.pist. 32, koe pist.16
julkisoik.:yht.pist. 37.50, koe pist. 23
sos./terv.h.:yht. pist. 31, koe pist. 16 - toi julkisoikeus
tupsahti kirjoitti:
tänään luukusta.
kirjotan tähän nyt kaikki pääainesuuntien alimmat pisteet.
aluetiede: yht.pist. 34, koe pist. 19
hallintot.:yht.pist. 32, koe pist.16
julkisoik.:yht.pist. 37.50, koe pist. 23
sos./terv.h.:yht. pist. 31, koe pist. 16siis kun viime vuonna oli päässy 5,5 pisteel ja nyt pisteraja nousi 23 :P Ja oli siel aika paljon hakijoitakin :)
- Valtsikka
toi julkisoikeus kirjoitti:
siis kun viime vuonna oli päässy 5,5 pisteel ja nyt pisteraja nousi 23 :P Ja oli siel aika paljon hakijoitakin :)
Itse ennustin tuon nousun jo viime vuonna, kun pääsin hallarivalinnassa Vaasaan..
Edellisenä vuonna alhaiseksi jäänyt nousee varmuudella ylös, kun moni haluaa taktikoida ja ottaa varman opiskelupaikan. Harvemmin kuitenkaan mikään putoaa yhtä rajusti kun joku voi nousta.
- maw
saksan kieli kutsuu! oon niin onnellinen just nyt et ei voi sanoin kuvata tätä fiilistä! :D
- *lumina*
Ehkäpä näkyillään siellä Vaasassa sitten, jos nyt otan sen paikan vastaan. Pääsin lukemaan enkkua, mutta eiköhän siellä samoissa piireissä pyöritä väkisinkin, kun ei paikka kovin iso ole. :)
- toottoot
Enkustakin tuli tänään. Ohut kirjekuori oli. :(
- *lumina*
Minä sain tänään PAKSUN kirjekuoren Vaasan yliopistosta. Kyllä tahtoi kädet täristä ja matka postilaatikolta sisälle repimään kuorta auki oli vähän turhan pitkän oloinen :)
Aiotko yrittää vielä uudestaan? Jäikö kauas pisterajoista?
Mun ystäväkin jäi ulos ainakin tänä vuonna. - nall
*lumina* kirjoitti:
Minä sain tänään PAKSUN kirjekuoren Vaasan yliopistosta. Kyllä tahtoi kädet täristä ja matka postilaatikolta sisälle repimään kuorta auki oli vähän turhan pitkän oloinen :)
Aiotko yrittää vielä uudestaan? Jäikö kauas pisterajoista?
Mun ystäväkin jäi ulos ainakin tänä vuonna.Saitko oikein PAKSUN kirjekuoren? Voi kun hyvä!
- Jasqueline
Valitut oppilaat löytyy Vaasan yliopiston osoitteesta (hallintotieteet, filosofia ja DI, kauppatieteiden tulokset julkaistaan 22.7.).
http://www.uwasa.fi/valinta - *lumina*
Aika paljon ennen viimeistä aikaa tuli kirjekuori, ainakin mulle siis tuosta englannista.
Ehkäpä muistakin yliopistoista tulis ennen kuin vasta 22. päivä, vaikka eipä tässä enää mitään jänskäämistä ole kun odottelee varma opiskelupaikka siellä Vaasassa.
Onkos muita onnellisia? ;) - S05
..olen sisällä yliopistossa. Pääsin viestintätieteisiin. Kauppaatieteistä ei sitten vielä tiedäkään. Tämä on kyllä mahtavaa! :)
- ninni
Onnex olkoon!!
Mäkin pääsin sisään viestintätieteisiin, jippii :).
Syksyllä varmaan nähdään siiten :)..
- riksuli86
Tänään tuli postin mukana paksu kirje :) Eli sisään pääsin Vaasan yliopistoon :) Hallintotieteelliseen aluetiedettä lukeen :) Onko muite aluetieteilijöitä täällä ? On kyllä hyvä fiuikset nyt :D Vaasassa sitten nähdään syyskuun alussa, siis kaikkien niiden kanssa jotka sinne ovat tulossa ;)
- kuntaministeri hannes manninen
Viestintätieteitä (ei multimedia) täällä on päästy lukemaan.
- että
vituttaa tollaset kakarat, jotka ei tajua elämästä mitään ja ensimmäisellä kerralla pääsevät yliopistoon sisälle.
Joo, kyllä. Olen katkera/kateellinen, mutta moni tietää, mitä ajan takaa. - Hähää!
että kirjoitti:
vituttaa tollaset kakarat, jotka ei tajua elämästä mitään ja ensimmäisellä kerralla pääsevät yliopistoon sisälle.
Joo, kyllä. Olen katkera/kateellinen, mutta moni tietää, mitä ajan takaa.Eikös,mutta aina ei voi onnistua. Sulle sanoisin vaan että tämä "kakara" on vuoden opiskellut yliopistossa, ja pärjännyt aivan loistavasti, samoin kuin 2-3 vuotta vanhemmatkin opiskelu kamut, että eikun kirjaa nenun eteen, niin ehkä suakin lykästää..Ja elämästä tajuaminenhan ei katso ikää, mutta..Have a nice summer!;)
- *lumina*
että kirjoitti:
Joo, kyllä. Olen katkera/kateellinen, mutta moni tietää, mitä ajan takaa....että suurin osa hakijoista jää rannalle ruikuttamaan (sama omassa piirissäni ja piiri on tuoreita ylioppilaita), mutta hyvät yo-paperit mullekin varman tien yliopistoon avasi ja siksi niihin panostinkin. Ja ihan takuulla ne ällät ei kellekään täysin ilmaiseksi oo tullu, vaikka elämästä ei mitään muuten tiedettäisikään.
En minä ainakaan PELKILLÄ papereilla olisi yhteenkään hakukohteeseen päässyt (tai no ammattikorkeaan olisin päässyt). Täytyy pääsykokeessakin jotakin osata, vaikka ei tietenkään niin kova ressi ollut päällä kun tiesi, ettei huippupisteitä tarvi saavuttaa. - atta
Onneksi olkoon *lumina* sisäänpääsystä. Olet kanssani ollut ahkerimmin pohtimassa englannin pääsykokeita :) Itse olen kirjoitellut täällä usealla eri nimimerkillä :) Pyrin yhteishaussa Tampereelle ensisijaisesti ja ärsyttää niin älyttömästi niiden tuloksien panttaus!!! Olin jo ihan sydän sykkyrällä tänään, kun ajattelin, että tänään voisi olla se päivä kun ne jo tulisivat :) Mutta EI!! Ehkä huomenna sitten... Onnea vielä kerran Vaasaan pääsystä, se on ihan mukava kaupunki, itse olen opiskellut siellä kaksi vuotta, tosin ihan väärää alaa..Nyt haluisin takaisin kotikonnuille ja opiskelemaan " kutsumus" alaani, englantia :)
- *lumina*
atta kirjoitti:
Onneksi olkoon *lumina* sisäänpääsystä. Olet kanssani ollut ahkerimmin pohtimassa englannin pääsykokeita :) Itse olen kirjoitellut täällä usealla eri nimimerkillä :) Pyrin yhteishaussa Tampereelle ensisijaisesti ja ärsyttää niin älyttömästi niiden tuloksien panttaus!!! Olin jo ihan sydän sykkyrällä tänään, kun ajattelin, että tänään voisi olla se päivä kun ne jo tulisivat :) Mutta EI!! Ehkä huomenna sitten... Onnea vielä kerran Vaasaan pääsystä, se on ihan mukava kaupunki, itse olen opiskellut siellä kaksi vuotta, tosin ihan väärää alaa..Nyt haluisin takaisin kotikonnuille ja opiskelemaan " kutsumus" alaani, englantia :)
Haitko siis yhteishaussa myös muualle kuin Tampereelle? Filologiaa vai kääntämistä? Hieno juttu että oot ainakin löytänyt oman alasi, se on vaikeampaa kuin mitä luulis, eikä tässä iässä ehkä edes tajua päätöksiensä suuntaa ihan täydellisesti. Luulen, että mullakin saattaa kaikesta huolimatta olla alan vaihdos edessä vielä. Onneksi sitä ei kukaan estä :)
Melko varmastihan ne muistaakseni ilmoittivat siinä vihreässä lappusessa Tampereelta, että 19. päivä tulee tulokset. Vai olikos näin? Mulla on sen verran useat tulokset odoteltavana, etten nyt ihan varmasti muista...
Mullakin oli yhdessä vaiheessa aina sydänkohtaus lähellä, kun löysin ohuen kirjeen postilootasta (tyyliin "huhhuh, se olikin LASKU!!") :D Nyt tietenkin hermoilu vähenty, mutta Rovikselta odottelen silti tuloksia enemmän tai vähemmän innokkaana.
Uudet kauhut kohta edessä, kun täytyy muuttaa ihan uuteen kaupunkiin, jossa ei tunne tasan ketään. Tampereella olis peräti yks tuttu täältä kotikaupungistani, mutta tuskinpa mua sinne hyväksytään, kun sottailin pääsykokeessa ihan mitä sattuu :/ - mörö
kans aluetiedettä lukemaan :)
onneks olkoon riksuli86 ja muut opiskelupaikan saaneet! - riksuli86
mörö kirjoitti:
kans aluetiedettä lukemaan :)
onneks olkoon riksuli86 ja muut opiskelupaikan saaneet!Hienoa että säkin pääsit aluetiedettä lukeen :) 1.9. sitten nähdään ;) ja kiitos puddekoolle onnitteluista :) Onnittelut takasi! :)
- Valtsikka
yks aluetieteilijä selailee näitä keskusteluja.. Tervetuloa vaan! Käyppä katsomassa myös toinenkin keskustelu www.mediatriadi.com/hallarit ->ainejärjestön sivut ja keskustelut
-v
- Puddekoo
Hauska nähdä että muitakin Vaasaan pääsijöitä löytyy! Hymy on täällä korvissa kun pääsin omaan ykköstoivepaikkaan Pohjanmaalle sosiaali- ja tervyshallintoa lukemaan.
Toivottavasti päätätte tulla pohojanmaan lakeuksille ja onneks olkoon siis ainakin mawlle, *lumina*lle, SO5:lle, ninnille, vtm:lle ja riksuli86:lle (mietinkin jo että pääsitko sisään) sekä kaikille muillekin onnellisille pääsijöille. - atta
MÄ PÄÄSIN!! IHANAA! Unelmien täyttymys! Miten sulla kävi?!
- *lumina*
Onneksi olkoon!! :D
Mäkin pääsin käännöstiedettä lukemaan, ja se olikin eka hakutoiveeni Tampereella. En edes lukenut filologian pääsykoekirjaa, vaikka hain siihenkin :)
Olipa melkonen yllätys löytää oma nimi tuolta listasta, varsinkin kun tosiaan sotkin kokeessa aivan mitä sattuu... :D Otan kuitenkin luultavasti vastaan tuon Vaasan paikan ja luovutan Tampereen opiskelut jollekin toiselle onnelliselle. Itsetuntoa kohottava kokemushan tuo oli, kun sai olla yksi alle 7 prossasta jotka pääsi sisälle. ;)
Ensin kyllä odottelen vielä tuon Roviksen tulokset. Hankalaa, kun ei oo vasta kuin aavistus siitä, mitä tahtoo isona tehdä :/ Mutta eiköhän se tuosta.
Saako kysyä, kun kerran Vaasassa jo opiskelit, että oliko sulla ihan itse hankittu kämppä siellä vai joku koulun välittämä tms.? Oliko vaikee löytää se asunto? - atta
*lumina* kirjoitti:
Onneksi olkoon!! :D
Mäkin pääsin käännöstiedettä lukemaan, ja se olikin eka hakutoiveeni Tampereella. En edes lukenut filologian pääsykoekirjaa, vaikka hain siihenkin :)
Olipa melkonen yllätys löytää oma nimi tuolta listasta, varsinkin kun tosiaan sotkin kokeessa aivan mitä sattuu... :D Otan kuitenkin luultavasti vastaan tuon Vaasan paikan ja luovutan Tampereen opiskelut jollekin toiselle onnelliselle. Itsetuntoa kohottava kokemushan tuo oli, kun sai olla yksi alle 7 prossasta jotka pääsi sisälle. ;)
Ensin kyllä odottelen vielä tuon Roviksen tulokset. Hankalaa, kun ei oo vasta kuin aavistus siitä, mitä tahtoo isona tehdä :/ Mutta eiköhän se tuosta.
Saako kysyä, kun kerran Vaasassa jo opiskelit, että oliko sulla ihan itse hankittu kämppä siellä vai joku koulun välittämä tms.? Oliko vaikee löytää se asunto?Moikka *lumina*!
Tosi paljon onnea sullekin :)! Onhan se tosi hienoa, että on yksi siitä pienestä määrästä mikä Tampereelle valitaan. Nautitaan tästä tunteesta :) Mä otan ehdottomasti sen Tampereen paikan vastaan, ihanaa muuttaa taas tänne!
Vaasassa asuin viiden hengen solussa ( jokaisessa oma kylpyhuone ). Kahdessa niistä huoneista oli myös oma keittiö, eli keittiön jakoi kolme tyyppiä. Kämppä oli ( on vieläkin, täytyypä irtisanoa, muuten! ) VOAS:in kautta. Niin, ja ihan keskustassa. Vuokra oli aika korkea, 270 €. Siihen tosin sitten sisältyy vesi, sähkö ja netti.
Vaasassa on aika kallis asua vuokrien suhteen. Mutta löytöjäkin voi tehdä :)
Menetkö sitten sinne Rovaniemelle jos sinne pääset? Toivottavasti pääset sinne minne haluatkin!! Jos sulle tulee mieleen muita kysymyksiä Vaasasta, niin kysy ihmeessä, vastaan mielellläni! Aurinkoa! - *lumina*
atta kirjoitti:
Moikka *lumina*!
Tosi paljon onnea sullekin :)! Onhan se tosi hienoa, että on yksi siitä pienestä määrästä mikä Tampereelle valitaan. Nautitaan tästä tunteesta :) Mä otan ehdottomasti sen Tampereen paikan vastaan, ihanaa muuttaa taas tänne!
Vaasassa asuin viiden hengen solussa ( jokaisessa oma kylpyhuone ). Kahdessa niistä huoneista oli myös oma keittiö, eli keittiön jakoi kolme tyyppiä. Kämppä oli ( on vieläkin, täytyypä irtisanoa, muuten! ) VOAS:in kautta. Niin, ja ihan keskustassa. Vuokra oli aika korkea, 270 €. Siihen tosin sitten sisältyy vesi, sähkö ja netti.
Vaasassa on aika kallis asua vuokrien suhteen. Mutta löytöjäkin voi tehdä :)
Menetkö sitten sinne Rovaniemelle jos sinne pääset? Toivottavasti pääset sinne minne haluatkin!! Jos sulle tulee mieleen muita kysymyksiä Vaasasta, niin kysy ihmeessä, vastaan mielellläni! Aurinkoa!Tuo kämpän haku pitää todellakin saada jo käyntiin. Onko sulla sitten Tampereella jo asunto näkyvissä? Oon käsittäny, että Tampere olis vielä kamalampi kaupunki asuntotilanteeltaan.
VOAS:in kautta minäkin suunnittelin ainakin hakevani kämppää. Koititko ollenkaan saada yksiötä sieltä? Onkohan niihin kovin hirveet jonotukset?
Kyllä tosiaan suunnittelin meneväni Rovikselle, jos vain pääsen. En kyllä ollenkaan tiedä, kumpi ala minulle paremmin sopii, mutta ainahan voi vaihtaa sitten vuoden jälkeen. :)
Hauskaa loppukesää sullekkin! - S05
*lumina* kirjoitti:
Tuo kämpän haku pitää todellakin saada jo käyntiin. Onko sulla sitten Tampereella jo asunto näkyvissä? Oon käsittäny, että Tampere olis vielä kamalampi kaupunki asuntotilanteeltaan.
VOAS:in kautta minäkin suunnittelin ainakin hakevani kämppää. Koititko ollenkaan saada yksiötä sieltä? Onkohan niihin kovin hirveet jonotukset?
Kyllä tosiaan suunnittelin meneväni Rovikselle, jos vain pääsen. En kyllä ollenkaan tiedä, kumpi ala minulle paremmin sopii, mutta ainahan voi vaihtaa sitten vuoden jälkeen. :)
Hauskaa loppukesää sullekkin!..kuullut, että yleensä täällä Vaasassa Voas ei anna ensimmäisen vuoden opiskelijoille yksiöitä. Itse olen asunut vuoden kohta perheasunnossa, joten ei kauheasti ole omakohtaista kokemusta tuosta. Poikaystävä tuli minua aikaisemmin Vaasaan ja hän asui vuoden kahden hengen solussa tuolla Palosaaren Ahvenrannassa. Oli siisti asunto. Toisen vuoden asui yksiössä.
- *lumina*
S05 kirjoitti:
..kuullut, että yleensä täällä Vaasassa Voas ei anna ensimmäisen vuoden opiskelijoille yksiöitä. Itse olen asunut vuoden kohta perheasunnossa, joten ei kauheasti ole omakohtaista kokemusta tuosta. Poikaystävä tuli minua aikaisemmin Vaasaan ja hän asui vuoden kahden hengen solussa tuolla Palosaaren Ahvenrannassa. Oli siisti asunto. Toisen vuoden asui yksiössä.
Kiitos vastauksesta.
No eipä tuo vuosi jossakin soluasunnossa/ kalliimmassa yksiössä ketään tapa. :) Palosaaresta minäkin lähinnä asuntoa kaipailisin, koska etäisyys yliopistosta ei saisi olla kovinkaan pitkä.
Lähetin hakemuksen Voasille, jossa hain yksiötä, mutta mainitsinpahan senkin, että solu käy myös. Eivätköhän ne sieltä ilmoittele, jos minkäänlaista asumusta löytyy.
Osaatko muutes sanoa, voiko netissä missään etsiä vuokra-asuntoja Vaasasta? - S05
*lumina* kirjoitti:
Kiitos vastauksesta.
No eipä tuo vuosi jossakin soluasunnossa/ kalliimmassa yksiössä ketään tapa. :) Palosaaresta minäkin lähinnä asuntoa kaipailisin, koska etäisyys yliopistosta ei saisi olla kovinkaan pitkä.
Lähetin hakemuksen Voasille, jossa hain yksiötä, mutta mainitsinpahan senkin, että solu käy myös. Eivätköhän ne sieltä ilmoittele, jos minkäänlaista asumusta löytyy.
Osaatko muutes sanoa, voiko netissä missään etsiä vuokra-asuntoja Vaasasta?voisi löytyä ainakin näistä osoitteista:
www.etuovi.com
www.pikipruukki.com
www.skv.fi
Nuo nyt näin äkkiseltään tuli mieleen. Voasin sivuilla voi sitten tietenkin tutustua niihin asuntoihin paremmin, mutta sen varmaan jo tiesitkin. Toivotaan, että sinulla käy hyvä tuuri ja pääset yksiöön. :) - riksuli86
S05 kirjoitti:
voisi löytyä ainakin näistä osoitteista:
www.etuovi.com
www.pikipruukki.com
www.skv.fi
Nuo nyt näin äkkiseltään tuli mieleen. Voasin sivuilla voi sitten tietenkin tutustua niihin asuntoihin paremmin, mutta sen varmaan jo tiesitkin. Toivotaan, että sinulla käy hyvä tuuri ja pääset yksiöön. :)Jonkin verran olen seuraillut vuokra-asuntojen tilannetta ja kysellytkin vähän.. Huoneistokeskuksesta sanottiin että vähä huonosti on asuntoja.. Paljon on jo mennyt vuokralle, on vissiiin tulossa paljon uusia opiskelijoita Vaasaan.. Tänään oli lehdessä että Voasin kautta ei yksiöitä vissiin enää saa, kaikki ovat jo menneet :/ Harmi kyllä kun monet saavat vasta niin myöhään tiedon sisäänpääsystä niin ei voi oikein mitään asianhyväksi tehdä.. Huonoin tilanne on tietenkin kauppakorkeaan pyrkiville ja sisään pääseville koska viimeisten joukossa tiedon saavat.. Toivon kaikille parasta että saisivat mieleisensä asunnon! :) Minä päädyin asunnon ostoon, mutta vähä huonosti on myytäviäkin huoneistoja.. Nyt on kuitenkin yksi todella kiva pikkuasunto löytynyt, toivottavasti sitä ei vaan kukaan ehdi ennen meitä ostamaan :/
- *lumina*
S05 kirjoitti:
voisi löytyä ainakin näistä osoitteista:
www.etuovi.com
www.pikipruukki.com
www.skv.fi
Nuo nyt näin äkkiseltään tuli mieleen. Voasin sivuilla voi sitten tietenkin tutustua niihin asuntoihin paremmin, mutta sen varmaan jo tiesitkin. Toivotaan, että sinulla käy hyvä tuuri ja pääset yksiöön. :)Eipäs Voasin kautta löytynyt yksiötä. Mutta kiitti noista sivuista, aika paljon kalliimmilta vaikuttaa nämä yhtiöiden vuokraamat kämpät.
Onko tietoa, mistä kannattaa etsiä yksityisten vuokraamia asuntoja? Vielä kaikki oljenkorret käyttöön etten joudu soluun :D vaikka siisteiltähän nuo Voasin solutkin vaikuttaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991578Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43974Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44812Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760