Tyttöä kaverin pihalla. OSA 2

jape

Jatkuu...

Tanja riisui hitaasti boksereitani, pelkästään hampaitaan käyttäen. Käsillään hän hyväili vatsaani mukavasti. Hän sai boksereitani riisuttua sen verran että kaluni pongahti pystyyn suoraan hänen nenänsä edessä. Käsillään hän riisui bokserini sitten kokonaan ja heitti ne lattialle. Tanja tarrasi kaluni varteen kiinni ja alkoi vedellä sitä edes takaisin hyvin hitaasti ja nuolaisi välillä kaluni kärkeä, johon oli jo muodostunut pieni kiimatippa. Se tuntui mahtavalta, ehkä jopa paremmalta kuin orgasmi. Hyväilin Tanjan hiuksia samalla kun katseemme kohtasivat, hän oli niin kaunis. Hitaasti hän alkoi laskea päätään alaspäin ja otti kalun pään suuhunsa ja puristi huulensa kiinni. Huokaisin ja koko vartaloni nytkähti, niin hyvältä se tuntui.

Käteni tekivät epämääräisiä liikkeitä Tanjan hiuksissa ja hän alkoi nopeuttaa tahtiaan. Tanja liikutti huuliaan kaluni vartta pitkin ylös ja alas, ja välillä hän runkkasi sitä käsillään. Huohotin hiljaa kokoajan ja Tanja hymyili, mikä sai minutkin hymyilemään. Ajattelin että kohta on pakko saada Tanjaa lopettamaan touhut etten laukeaisi vielä. Tanja huomasikin sen itse ja nosti päänsä pystyyn ja alkoi nuolla minua joka puolelta. Tanja nuoli vartaloani niin että hänen tissinsä hinkkasivat kaluni pintaa joka oli kohonnut lisää ja kosketti melkein napaani. Laitoin käteni Tanjan lantiolle ja nostin häntä pystympään asentoon, edelleen hän oli polvillaan edessäni ja minä olin sohvalla puoli-istuvassa asennossa. Hyväilin hänen seksikästä vatsaansa ja liikutin käsiäni hänen vartaloaan pitkin ylöspäin Tanjan tisseille asti. Pyysin tanjaa riisumaan rintaliivinsä ja hän alkoikin heti riisua niitä, mutta jälleen hitaasti. Hän selkeästi kiusasi minua. Hän avasi hakaset takaanta ja laski olkaimet käsivarsiaan pitkin alas. Otin rintaliiveistä kiinni ja vedin ne pois hänen päältään. Nousin istuvampaan asentoon ja suutelin hänen pehmeitä rintojaan ja nuolin kovettuneita nännejä. Kauaa en kerennyt sitä tehdä kun Tanja tönäisi minut jälleen makaavampaan asentoon ja alkoi laskeutua alaspäin. Hänen rintansa koskettivat kaluani ja kädellään hän alkoi hyväillä kiveksiäni. Se tuntui mahtavalta, Tanja pyöritteli pehmeitä rintojaan kaluani vasten voimakkaasti painaen. Makasin vain ja nautin hänestä.

Tanja lopetti ja nousi seisomaan eteeni, hulmutellen hiuksiaan ja kävi sitten reisieni päälle istumaan, haarat levitettynä. Kiedoin käteni tanjan ympärille ja suutelin häntä kiihkeästi. Nuolin Tanjan huulia ja kaulaa, samalla laskin käteni alaspäin hänen pakaroilleen ja hyväilin niitä. Tanja kietoi kätensä kaulani ympärille ja otin tukevamman otteen hänen takareisistään ja nousin seisomaan Tanja sylissäni ja kaluni hänen pyllyvaossansa. Laskin Tanjan sohvalle istumaan ja hän kävi sohvalle makaamaan pituus suunnassa, ja hyväili sievillä käsillään rintojansa. Menin sohvalle polvilleni ja nuolin Tanjan reisiä ja otin sitten punaisista stringeistä hampaillani kiinni. Karvoitusta en paljoa nähnyt, Tanja oli siistinyt pillunsa melkein karvattomaksi. Aloin vetää stringejä hampaillani pois hänen päältään ja Tanja avitti hieman käsillänsä. Karvoitusta tuli hieman näkyviin ja vedin stringit kokonaan pois hänen jaloistaan käsilläni. Hänen pillunsa oli juuri sellainen kuin olin toivonut, vain pieni kolmio karvoitusta pillun yläpuolella. Aloin välittömästi nuolla Tanjan häpyhuulia ja koskettelin käsilläni hänen rintojansa. Tanja päästi epämääräisiä ääniä ja keinutteli lantiotansa. Työntelin kieltä hänen sisäänsä ja pyörittelin sitä joka puolella. Lipattelin kielelläni Tanjan klitorista ja töynsin sormen hänen sisäänsä, Tanja tykkäsi siitä ja huusi minulle vain että "jatka, jatka... aah". Työnsin toisen sormen Tanjan sisälle ja aloin sormettaa tanjaa vielä kovemmin, hyväilin kielelläni Tanjan klitorista ja työntelin kahta sormea hänen sisäänsi pyörittelevin liikkein. Tanjan hengitys alkoi tihentyä ja tiesin hänen olevan lähellä orgasmia. Yritin vieläkin nopeuttaa liikkeitäni ja Tanjan vartalo alkoi väristä ja hän päästi vaikeroivia ääniä, se kiihotti minua valtavasti. Tunsin sormissani kuinka Tanjan pillu alkoi supistella ja yhtäkkiä hän makasi sohvalla rentona, seksikkäästi minulle hymyillen.

"Nyt kulta haluan sut sisälleni" Tanja sanoi purren alahuultaan ja tein työtä käskettyä. Tanja avasi minulle tien pilluunsa levittämällä reisiään ja menin hänen päällensä ottaen käsillä tukea sohvasta. Sitten muistin että kortsu olisi hyvä laittaa, meinasi jo melkein unohtua.

Lompakostani otin yhden ja Tanja halusi asetella sen minulle. Tanja avasi paketin ja alkoi rullata kondomia kovalle kalulleni, se rullautuikin helposti ja Tanja kävi uudestaan sohvalle makaamaan. Menin hänen päällensä ottaen sohvasta tukea käsilläni. Aloin asetella kaluani Tanjan pilluun ja kiusasin häntä hieman ennen kuin työntyisin sisälle. Liikuttelin kaluani pitkin Tanjan häpyhuulia ja klitorista hipoen. Tanja puristi reitensä kiinni ja kaluni oli ihanassa loukussa hetken, mutta Tanja avasi reitensä melko nopeasti ja sanoi haluavansa mut jo sisälle.

En kehdannut enempää tyttöä kiusata ja aloin hitaasti työntää kaluani Tanjan valmiiksi kosteaan vakoon. Sinne se upposikin aika helposti ja rupesin tekemään edes takaista liikettä. Tunne oli mahtava, Tanja piti silmiään kiinni ja suutaan auki kun liikuttelin kaluani hänen sisällään. Hän huohotti kiimaisena ja nopeutin tahtiani. Tanja vaikeroi ja vinkui ihanasti nussiessani hänen pilluansa. Se tuntui niin hyvältä ja aloin itsekin päästää jotain epämääräisiä ääniä. Nousin pystympään asentoon, otin tanjaa lantiosta kiinni ja nostin tanjan alapäätä ylöspäin. Jatkoin työntelyä rajusti ja Tanjan rinnat hytkyivät seksikkäästi. Tunsin laukeavani pian, Tanja sanoi että "anna tulla vaan, pane mua rajusti". "Mä saan ihan kohta". Nussin Tanjaa minkä voimillani pystyin ja molemmilla oli jo hiki pinnassa. Tanja voihki rajusti ja katselin hänen kauniita kasvojaan ja seksikkäitä tissejä. Tanjan vartalo alkoi täristä ja hän ulvoi kuin mikäkin seksipeto. Pillun supistelut tuntuivat kalussani ihanasti ja Tanja laukesi siihen paikkaan. En kestänyt itsekkään enää. Kaluni muuttui pian paloletkuksi ja alkoi ruiskia nestettä Tanjan sisällä. Puristin Tanjan lantiota voimakkaasti, orgasmi tuntui niin hyvältä. Tuntui kuin se olisi kestänyt ikuisuuden sillä laukesin todella useana sykäyksenä tanjan sisälle, kortsu oli kuitenkin päällä, onneksi.

Kumarruin tanjan päälle ja otin sohvasta tukea, suutelin tanjaa hellästi ja hän vastasi suudelmaan. Sanoi sitten että "tämä oli todella ihanaa" Kultaseni ja vinkkasi silmää. Suutelin uudestaan ja vastasin vain että "niin minustakin"

Makasimme ahtaalla sohvalla jonkin aikaa vierekkäin, tai no tanja oli puolittain päälläni ja hänen reitensä hinkkasi kaluani. Hyväilin hänen hiuksiaan ja melkein nukahdimme siihen, mutta puimme sitten osan vaatteista päällemme ja menimme sisälle. Katselimme sammunutta porukkaa ja tanja sanoi että heillä ei ollut mitään hajua siitä mitä grilli katoksessa oli juuri tapahtunut. ;) Kävelimme kaverini porukoiden makuuhuoneeseen johon ei ollut onneksi kukaan sammunut. Kävimme siihen ja tanja tuli kainalooni. Nukahdimme...

8

16432

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aksu

      juu ootjoskus ennenkin kirjottanut näitä sen huomaaa
      mut ois ehkä parampi et runkaisit mieluummnin jonkun tytön kaa ku tietokoneel

      • jape

        itseasiassa novelleja olen kirjoittanut vaivaiset 3kpl


      • Und_Doctoren

        Aksuhan on todellinen ruudinkeksijä. Hieno tarina ja hyvin kirjoitettu. Jatka samaan malliin. Niin ja aksu vois vielä oikeinkirjoitusta harjoitella.


    • lindis*

      ..aika kiva.. ;)

    • hyvää hyvää

      Jatka vaan, poika!

    • jenna

      aivan mahtava... siis lisää tälläsiä...

    • p-erv-o

      annahan tulla!

    • Paris-D

      Menetteli

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1896
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe