Onko tietokoneen asiantuntijaa?

Anonyymi-ap

Muistaakseni lokakuun aikaa loppuu windows 10 tuki ja samalla päivitykset. Mitä tehdä? Osaisko joku neuvoa.

36

315

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Marengista löytyy ammattilaisia ja tietäjiä joka lähtöön.
      T: Keijo

• Anonyymi

Moi Keijo!

Oot Orimattilan osiossa. Se on vaarallista. Orimattilalla ei ole lupaa olla olemassa nimittäin ilman minua. Se ei kato mene niin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moi Keijo!

Oot Orimattilan osiossa. Se on vaarallista. Orimattilalla ei ole lupaa olla olemassa nimittäin ilman minua. Se ei kato mene niin.

...Sä oot nyt sitten Keijo Vilhunen, koska täällä ei Poliisitkaan välitä faktoista. Lehmätkin lentää täällä ja lain noudattamisesta hakataan.

Mä en muuten ollenkaan tajua tätä Marenki-juttua. Siinä ei vain ikinä ollut mitään mitä mä ymmärtäisin. Onko se kuin joku velhovuori? Kyöpelivaara?

Jotain et kun vain hoataan ikuisuuden ajan, niin se muuttuisi totuudeksi? Musta on tosi hauskaa, kun muo niin usein TORUTAAN siitä kun en usko. Meikä vain sanoo totuuden ja ihmiset suuttuu mun ympärillä :DDD Ootteko kuulleet sellaisesta sadusta kuin Keisarin uudet vaatteet. Te vaikutatte tosi pälleiltä minun silmiini.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Sä oot nyt sitten Keijo Vilhunen, koska täällä ei Poliisitkaan välitä faktoista. Lehmätkin lentää täällä ja lain noudattamisesta hakataan.

Mä en muuten ollenkaan tajua tätä Marenki-juttua. Siinä ei vain ikinä ollut mitään mitä mä ymmärtäisin. Onko se kuin joku velhovuori? Kyöpelivaara?

Jotain et kun vain hoataan ikuisuuden ajan, niin se muuttuisi totuudeksi? Musta on tosi hauskaa, kun muo niin usein TORUTAAN siitä kun en usko. Meikä vain sanoo totuuden ja ihmiset suuttuu mun ympärillä :DDD Ootteko kuulleet sellaisesta sadusta kuin Keisarin uudet vaatteet. Te vaikutatte tosi pälleiltä minun silmiini.

...Mitä luulet tuleeko Vilhunen, jos nimeä toistaa monta kertaa? Vähän kuin hokkuspokkus? Makkara-ketjussa sanoit olevasi "alkuperäinen Keijo" ja siitä mietin et oisko tää Vilhunen sitten niinku halpa kopio?

Mä koen todellakin mielenkiintoiseksi että mun vainotaan ihan ruokakaupassa, gyneraiskataan ja poliisi alkaa p*rseillä. Mä vain ollen ihan silmät ymmyrkäisenä täällä et v*ttu mikä teillä oikein on ongelma O.O wow?

Jos kaiken p*skaksi laittaminen oli ideana, siihen ei pelkkä Vilhunen riitä. Mä tunnen yhden toisen Keijon, mutten usko saavani sitä kautta apua tähän. Keijo keijo keijo...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Mitä luulet tuleeko Vilhunen, jos nimeä toistaa monta kertaa? Vähän kuin hokkuspokkus? Makkara-ketjussa sanoit olevasi "alkuperäinen Keijo" ja siitä mietin et oisko tää Vilhunen sitten niinku halpa kopio?

Mä koen todellakin mielenkiintoiseksi että mun vainotaan ihan ruokakaupassa, gyneraiskataan ja poliisi alkaa p*rseillä. Mä vain ollen ihan silmät ymmyrkäisenä täällä et v*ttu mikä teillä oikein on ongelma O.O wow?

Jos kaiken p*skaksi laittaminen oli ideana, siihen ei pelkkä Vilhunen riitä. Mä tunnen yhden toisen Keijon, mutten usko saavani sitä kautta apua tähän. Keijo keijo keijo...

...Mä aidosti koen et se gyneraiskaus oli vahinko. Se oli moka. Kun tein siitä valituksen, niin sen ois vielä voinut korjata, mutta se koko farssi nimenomaan pahensi vaikutelmaa. Eli.. oliko se ihan tarkoituksella-tarkoituksella? Se nimittäin oli täysin järjetöntä. Viesti ilman mitään sanomaa? Ei mitään. On kuin saisi postista kirjekuoren, jossa on tyhjä lappu. Ok? No, lähetelkää te lappuja, mutta varmaan maksaa noi postimaksut et ainakin jossain ne nyt kuluttaa. Tyhjiä lappuja silti, wtf?

Anna mä arvaan että te LUULITTE että mä käyttäisin huumeita :DDDDDD Niin lol. Se selittäisi. Se selittäisi kun te uhkailette, vaikkei mitään ole koskaan ollutkaan ja se outo tapa jolla te uhkailette. Mä en ole ymmärtänyt sitä viestiä ollenkaan, mutta kun olen tässä nyt jo vuosia yrittänyt jotain ymmärtää, niin ehkä sitten just huumeidenkäyttäjillä on jotain tuollaista. Tosissaan, kun meikä ei käytä mitään, niin mulla ei ole harmainta aavistustakaan eikä mulla tule koskaan olemaan mitään asiaa niihin autoihin tai takahuoneeseen. IKINÄ.

Eli... p*rseilijät luulee että käytän huumeita ja sitten se jotain-jotain mystinen salakieli ja vihjailu, josta en koskaan tajunnut yhtään mitään. No, sitten Supermarketin Harakanp*rse selittää mulle jotain "Siperia opettaa" ja sitten te raiskaatte mut? Ok. Tää on niin turhaa, kun en mä vieläKÄÄN tajua mitään. No, poliisi yrittää siivoilla hommia ja KKV:t sun muut, mutta miksi edes vaivautua alunperinkään.

Noi oli nyt vuosia sitten ja yhä joku Marjut sönköttää jotain sekavaa, jonka voisi vielä ohittaakin, mutta just sitä ennen se oli itkenyt jotain että sen perässä kulkee poliisi. So what?? Ei se kyllä yhtään tajua minua, kun se tuollaista sönköttää, joten se selittää miten se myöhemminkin selitti sekavia, koska sillä ei ole harmaintakaan aavistusta siitä kuka olen.

Te yritätte jotain. Mutta mä vuosikausien ja hartaan prosessoinnin jälkeen olen tullut vain siihen lopputulokseen että te luulette että käyttäisin huumeita. Aika floppi! Kun mä mietin tätä kaikkea, niin vain siltä se näyttää. Se selittää myös se massiivisen osa vihjailuja ja uhkauksia, joista en todellakaan tajua mikä niissä piti olla se pointti. Just joku et poliisi ajaa perässä -kauhuja. wtf? Ei pelota minua :D

Mun juttu karkasi niin kauas että unohdin pointtini. Mun piti jotain Vilhusesta? En enää muista, mutta se kaikesta päätellen tarkoituksella tehty gynejuttu oli mulla ideana. Joo mun piti jo mennä nukkuamaan, mutta kun mulla oli se joku pointti, joka piti vielä laittaa. Lataa lataa, en muista. V*ttu mulla oli joku idea. Se oli kokoavampi eli selitti vähän tätä Vilhuspelleilyä. No, siis te jo mokasitte ja te jo sotkitte kaiken on iso juttu. Te kyllä erehdyitte tyypistä, mutta eihän sille enää mitään voi. Minä en tehnyt mitään, mutta te vuosikymmenen vainoatte joka miljoonalla tavalla, joka itseasiassa kääntyy just teitä vastaan, koska 1. te vain vainoatte 10 vuotta ja se on täysi merkityksetöntä 2. te todellakin ootte niin idi**tteja että teillä on väärä tyyppi. Te puusilmät.

Pitäisi olla nukkumassa. Muo vain raivostuttaa mun kadonnut visio nyt. Jää niin kellumaan tälleen jättää Vilhusjuttu ilman että muistan miten mun piti sitä jatkaa. Niin-niin, mä luulisin että ajatukseni oli toi KUTSUMINEN. Et en mä niinku tätä p*skaa aiheuttanut. Mun päälle on tultu jo vuosikymmenen ajan. Mä en ole itse lähestynyt teistä ketään. Ei mulla ole teille mitään asiaa. Jos sä heität pallon mun pihalle, mä heitän sen takaisin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moi Keijo!

...Kyllä muo taas lyödään ällikällä! O.O Mä ihan hölmistyneenä täällä ihmettelen näitä poistoja. Olen sanaton.

Kylläpä tippuilee omituisia viestejä, kun... niitä sitten kuitenin vertaa siihen kaikkeen ympärillä, joka kuitenkin jää. No, mä yritän tolle tehdä jotain :D

""Orimattilalla ei ole lupaa olla olemassa nimittäin ilman minua."
        ...Jos mä olen täällä rohkein, niin on tosi surkea meininki. Mä tarkoitan sitä että mä olen erakko, mutta muo ei jätetä rauhaan. Vaino yltyy sadistisesti ja aivan jokaikiseen kodista poitumiseen ja ihan kaikkeen. Nää on niinku tosi tosissaan sen 10 vuotta ja oli jo ennen muuttoa...
        No... ok, ne sitten mm. r*iskaa ja tuhoaa mun tiedostot, tönii jne. muttei tässä silti ole mitään sanomaa. Ei yhtään mitään koskaan! Ja kaiken tän maanisen painostuksen jälkeen... ne haluaa et mä soitan jollekin??? Ööö? Ootteko te nyt ihan varmoja?

No, Misu siis pelkää jopa poliisi joka ajaa perässä eli onhan nää nyt tosi arkoja. Vipe sun muutkin sitten vissiin pelkää sitä jotain, jolle nää ei uskalla soittaa et toivoo et minä soittaisin??? Eikö Vipe uskalla?"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Kyllä muo taas lyödään ällikällä! O.O Mä ihan hölmistyneenä täällä ihmettelen näitä poistoja. Olen sanaton.

Kylläpä tippuilee omituisia viestejä, kun... niitä sitten kuitenin vertaa siihen kaikkeen ympärillä, joka kuitenkin jää. No, mä yritän tolle tehdä jotain :D

""Orimattilalla ei ole lupaa olla olemassa nimittäin ilman minua."
        ...Jos mä olen täällä rohkein, niin on tosi surkea meininki. Mä tarkoitan sitä että mä olen erakko, mutta muo ei jätetä rauhaan. Vaino yltyy sadistisesti ja aivan jokaikiseen kodista poitumiseen ja ihan kaikkeen. Nää on niinku tosi tosissaan sen 10 vuotta ja oli jo ennen muuttoa...
        No... ok, ne sitten mm. r*iskaa ja tuhoaa mun tiedostot, tönii jne. muttei tässä silti ole mitään sanomaa. Ei yhtään mitään koskaan! Ja kaiken tän maanisen painostuksen jälkeen... ne haluaa et mä soitan jollekin??? Ööö? Ootteko te nyt ihan varmoja?

No, Misu siis pelkää jopa poliisi joka ajaa perässä eli onhan nää nyt tosi arkoja. Vipe sun muutkin sitten vissiin pelkää sitä jotain, jolle nää ei uskalla soittaa et toivoo et minä soittaisin??? Eikö Vipe uskalla?"

...Et tosissaan toi "Misu" ja "Vipe" on jotain, joihin ottaa yhteyttä, jos tässä tilanteessa on jotain häiritsevää. Ne aivan varmasti tietää jotain, minä en tiedä mitään. O&T myös tietää. Meikä ei. Nahkhiir tietää sen O&T:n. Ne sen lähettikin. Misun toi mun asiointipalvelu ja Vipe itse soitti mulle Poliisista.

Ja mie nauran. Joskus olen ahdistunutkin, mutta... tää on just niin FARSSI ollut. Just nyt mä mietin niitä teinityttöjä "Mulla on kuva kun sä kaivat sitä" ja kaikkea sitä siihen liittyvää :DD Meikä siis liikkuisi öisin, mutta jotenkin tuolla oli vissiin jotain hässäkkää :DDD Ne oli liian levottomia mun siellä olosta. Noi kiristysyritykset oli vähän liian karuja. Aika epätodellinen olo.

Ihan paras farssi kyllä :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Et tosissaan toi "Misu" ja "Vipe" on jotain, joihin ottaa yhteyttä, jos tässä tilanteessa on jotain häiritsevää. Ne aivan varmasti tietää jotain, minä en tiedä mitään. O&T myös tietää. Meikä ei. Nahkhiir tietää sen O&T:n. Ne sen lähettikin. Misun toi mun asiointipalvelu ja Vipe itse soitti mulle Poliisista.

Ja mie nauran. Joskus olen ahdistunutkin, mutta... tää on just niin FARSSI ollut. Just nyt mä mietin niitä teinityttöjä "Mulla on kuva kun sä kaivat sitä" ja kaikkea sitä siihen liittyvää :DD Meikä siis liikkuisi öisin, mutta jotenkin tuolla oli vissiin jotain hässäkkää :DDD Ne oli liian levottomia mun siellä olosta. Noi kiristysyritykset oli vähän liian karuja. Aika epätodellinen olo.

Ihan paras farssi kyllä :D

"Mulla on kuva kun sä kaivat sitä"

...Oi, te niin haluaisitte tietää :(

Vartija raukat. Hei, pojut ottakaan poliisiin yhteyttä. Ne tietää. Mun äippä tietää, kirkkoherra tietää. Aika moni itseasiassa tietää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vartija raukat. Hei, pojut ottakaan poliisiin yhteyttä. Ne tietää. Mun äippä tietää, kirkkoherra tietää. Aika moni itseasiassa tietää.

...Se on se klassinen (A -) B - C - D ja sitten ihmetellä siellä E:ssä et kui asiat ei mene kuten pitäisi. Ne taustat, ne taustat. Järkkärit tuolla somessa aina niin kehuu tai just näiden vartija/poliisi väkivaltatapausten jälkeen joku tulee sinne aina kiihkoilee että siellä TAUSTALLA on jotain.

Jotain kai siellä on. :P Onnea etsinnälle. :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Aika ja paikka, niin meikä laittaa kaiken poliisille. Mitä te haluatte?

• Anonyymi

Käyppä Kärkkäisellä niin saat tietoa. Siellä on tietokoneita myynnissä. Aiemmin Veikon Koneessa oli joku Juha joka osasi neuvoa mutta eipä ole ennää sitä liikettä Orimattilassa.

• Anonyymi

Muo kohdeltiin siellä kuin p*skaa eikä ne suostuneet palvella minua. Tää oli heti mun muutin Orimattilaan. Ihan hyvä että p*ska hävisi. Kehtasivat vielä kehua itseään paikallislehteen että on muka ystävällistä palvelua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muo kohdeltiin siellä kuin p*skaa eikä ne suostuneet palvella minua. Tää oli heti mun muutin Orimattilaan. Ihan hyvä että p*ska hävisi. Kehtasivat vielä kehua itseään paikallislehteen että on muka ystävällistä palvelua.

..."Huomioimme aina asiakkaan käyttötarpeen ja tavallaan räätälöimme hänelle käyttötarkoitukseen parhaan ratkaisun." wtf???? "Palvelemmme asiakkaan aina loppuun saakka ja annamme käyttöopastusta" ne sanoo. Sanoja on vissiin Risto Henttonen vanhassa paikallislehdessä.

Oli homma etsiä toi vanha juttu ja se ei ollut ihan sitä mitä muistelin. Nyt mä silti ihmettelen noita kommentteja. Toi eka on ihan hebreaa. Mitä v*ttua se tarkoittaa? Minua ei ainakaan palveltu yhtään.

• Anonyymi

Tosi hienoa. Tuota kokeilen. Iso kiitos!

• Anonyymi

Olipa hyvät ohjeet. Pitää kokeilla onnistuuko vaihtaa windows 11 omalle koneelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olipa hyvät ohjeet. Pitää kokeilla onnistuuko vaihtaa windows 11 omalle koneelle.

Mitä te tällaista p*skaa täällä kirjoitatte? Mä just kirjoitin jännää juttua munakennojen avaamisesta toiseen ketjuun. Mun jutut on paljon oleellisempia.

• Anonyymi

Kuka Vilhonen?

T: Keijo Käkeläst

• Anonyymi

Kuule tyttönen, mä en nyt ymmärrä sun juttujasi. Onko ne tarkoitettu jotenkin mulle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuule tyttönen, mä en nyt ymmärrä sun juttujasi. Onko ne tarkoitettu jotenkin mulle?

...Mun piti mennä ihan tarkistamaan, kun nykyään tiedän että siellä on ne digitaalisestikin. Pääsen copy-pastaamaan eikä tule mun kirjoitusvirheitä silloin.

16.10.2019
        "Laiskaa touhua ja muutakin
        Kyllä niin sapettaa, kun muuta-
        mat tyypit jättävät ostoskärryt
        mihin vaan. Usein niitä näkee
        S-Marketin ja K-Supermar-
        ketin pihassakin, kun niitä ei
        vaivauduta viemään takaisin
        kauppaan. Sitten pikkupojat ja
        vähän isommatkin rahtaavat
        kärryjä pitkin kylää.
        Toinen mikä mummoa harmit-
        taa, on se, kun jokuset puristelee
        kaupan vihannesosastolla tuot-
        teita lähes mustelmille.
        Varsinkin salaattien varret ovat
        usein poikki, kun niitä täytyy hy-
        pistellä liian kovaa. Kyllä sen
        tuotteen näkee silmilläkin.
        Yksi vanhempi naisasiakas
        näyttää avaavan kananmuna-
        kotelotkin syynätäkseen, että
        onko munat ehjiä. Voi voi vaan.
        Yks tyttönen
        Käkeläntieltä"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Mun piti mennä ihan tarkistamaan, kun nykyään tiedän että siellä on ne digitaalisestikin. Pääsen copy-pastaamaan eikä tule mun kirjoitusvirheitä silloin.

16.10.2019
        kärryjä pitkin kylää.
        teita lähes mustelmille.
        Yks tyttönen
        Käkeläntieltä"

"Kyllä niin sapettaa, kun muuta-
        mat tyypit jättävät ostoskärryt"

...Jäin tätäkin miettimään, kun ei minua vain ole asia koskaan vaivannut. Sitä paitsi vartijathan TYKKÄÄ niitä kärryjä kiikutella ympäriinsä. Ainakin mun ohi niitä tultiin aika kuljettamaan. Ei ois pälleillä mitään muuta hommaa kuin siivoilla roskia, kun yrittävät "huomaamattomasti" kuin agentit liikkua. Ninjoja liikkeellä.

Kyllä mä ymmärrän ettei siellä ole mitään tekemistä. Aina löytyy hyllyissäkin korjaamista ihan JOKA paikassa, kun meikä siellä liikkuu. Koko paikka on ihan rempallaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

16.10.2019
        kärryjä pitkin kylää.
        teita lähes mustelmille.
        Yks tyttönen
        Käkeläntieltä"

...Paikallislehteen ei silti ulkomaalaiset kirjoittele. Se on varma! Mitkä rahoittajat?? Se on yhtä isonmaailman hommaa kuin se auto siinä Siwan pihassa. SIITÄ... lähtee muo seurailemaan? Wtf? Eikö kannattaisi jollain pimeillä teillä enemmänkin? Se on naapurin Pena vaan.

No, mutta tulee mieleen et sysse uhkasi tappaa mut, jos mä kerron et täti on eronnut. Ironia oli siinä etten edes tiennyt sen avioerosta ja tää on paljon pyörinyt mun mielessä että TUOLLAISEN takia mut uhataan tappaa. Höllää hei vähän!! Hanki elämä?

• Anonyymi

...Mun ruokalähetti yritti väkisin tehdä systeemin että ne koputtaisi ikkunaa tullessaan. Vihasin ideaa heti ja sanoin heti "Ei". Se yhä jatkaa aiheesta kuin olisi muka hyväkin idea ja siihen jo vastasin napakammin että "Ei!". Ihan ihme hoireiluja se Marjut.

Onko Marjutinkin ongelma vähän se että joku on vain eronnut. Menee aina pitkälle teillä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Mun ruokalähetti yritti väkisin tehdä systeemin että ne koputtaisi ikkunaa tullessaan. Vihasin ideaa heti ja sanoin heti "Ei". Se yhä jatkaa aiheesta kuin olisi muka hyväkin idea ja siihen jo vastasin napakammin että "Ei!". Ihan ihme hoireiluja se Marjut.

Onko Marjutinkin ongelma vähän se että joku on vain eronnut. Menee aina pitkälle teillä?

...Kun on turha elämä, niin sitä oli "sala"juttuja. Sen verran rajusti täällä vain kuiskitaan ihan kuin se jo ITSESSÄÄN olisi hurjaa. Se on silti samaa kuin teinityttö "Mulla on kuva kun sä kaivat sitä". Toi toimii vain ihmisiin, joilla on jotain salattavaa. Sä VAIN nolaat itsesi. On tyhmää että te kaikki eri ihmiset olette niin äkäisiä. Se on just kun te VALEHTELETTE ja sitten ongelma on että meikä kertookin totuuden.

Kuten Marenki-hehkutus, kun todellisuus on muuta. Keisarin uudet vaatteet. Mulla isotellaan ja sakki aina silti romahtaa mun edessä. Miksi te uhootte? Selitän juttuja sikinsokin sekaisin, mutta kun tää on siis tää orimattilalainen piirre. Siellä ei IKINÄ ole ollut mitään taustaa. S**tananmoinen draama teidän luusereiden takia. Te olette säälittäviä.

Älä valehtelet, jos on niin kamalaa muka, kun se paljastuukin. Duh! Lopettakaa se valehtelu.

Marenkiäijä niiiiin veikeänä tulee multa tarkoituksella kyselemään, niin hymyä :DDD Sitten kun se kerran kysyi et miten muutto meni ja minä p*rkele kerroin, niin se ilme romahti. Se järkyttyi ja alkoi heti toppuutella. Just TOTA mä tarkoitan täällä. Te ootte kaikki niin s**tanan feikkejä ja niiiiin pihalla kaikesta miten asiat on. Sit mulle varoitellaan ja PELOTELLAAN Vuokrataloilla ja p*skat. Ne h*mot saa tunkea p*rseeseensä. Ja kuten just vaino, niin EI SE TOIMI, kun te jo vainositte alunperinkin. Vuokratalotkin oli ihan täyttä p*skaa, oikein homeista p*skaa. Mähän jouduin maksaa vuokraa, vaikken edes asunut täällä, mulle ei edes annettu sitä asuntoa ja mun SILTI piti siitä maksaa vuokraa. Mikään siinä v*tun muutossa ei onnistunut, niin ei noi h*mot nyt kuule keksi ENÄÄ mitään v*tun kiristyskeinoa. Teidän ongelma on että te JO OLITTE ilan läpimätää p*skaa. Ei kellään ole yhtään mitään syytä. Te ootte kussu oman murokulhonne täyteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Kun on turha elämä, niin sitä oli "sala"juttuja. Sen verran rajusti täällä vain kuiskitaan ihan kuin se jo ITSESSÄÄN olisi hurjaa. Se on silti samaa kuin teinityttö "Mulla on kuva kun sä kaivat sitä". Toi toimii vain ihmisiin, joilla on jotain salattavaa. Sä VAIN nolaat itsesi. On tyhmää että te kaikki eri ihmiset olette niin äkäisiä. Se on just kun te VALEHTELETTE ja sitten ongelma on että meikä kertookin totuuden.

Kuten Marenki-hehkutus, kun todellisuus on muuta. Keisarin uudet vaatteet. Mulla isotellaan ja sakki aina silti romahtaa mun edessä. Miksi te uhootte? Selitän juttuja sikinsokin sekaisin, mutta kun tää on siis tää orimattilalainen piirre. Siellä ei IKINÄ ole ollut mitään taustaa. S**tananmoinen draama teidän luusereiden takia. Te olette säälittäviä.

Älä valehtelet, jos on niin kamalaa muka, kun se paljastuukin. Duh! Lopettakaa se valehtelu.

Marenkiäijä niiiiin veikeänä tulee multa tarkoituksella kyselemään, niin hymyä :DDD Sitten kun se kerran kysyi et miten muutto meni ja minä p*rkele kerroin, niin se ilme romahti. Se järkyttyi ja alkoi heti toppuutella. Just TOTA mä tarkoitan täällä. Te ootte kaikki niin s**tanan feikkejä ja niiiiin pihalla kaikesta miten asiat on. Sit mulle varoitellaan ja PELOTELLAAN Vuokrataloilla ja p*skat. Ne h*mot saa tunkea p*rseeseensä. Ja kuten just vaino, niin EI SE TOIMI, kun te jo vainositte alunperinkin. Vuokratalotkin oli ihan täyttä p*skaa, oikein homeista p*skaa. Mähän jouduin maksaa vuokraa, vaikken edes asunut täällä, mulle ei edes annettu sitä asuntoa ja mun SILTI piti siitä maksaa vuokraa. Mikään siinä v*tun muutossa ei onnistunut, niin ei noi h*mot nyt kuule keksi ENÄÄ mitään v*tun kiristyskeinoa. Teidän ongelma on että te JO OLITTE ilan läpimätää p*skaa. Ei kellään ole yhtään mitään syytä. Te ootte kussu oman murokulhonne täyteen.

...Ja se oli jo vuonna 2016. Kaikki mun koneet on tuhottu jo ihan perheeniKIN toimesta eli ilmeisesti te ette jotenkin kommunikoi ja tajua että te KAIKKI ihan umpinatsina siellä vainoatte minua, mutta kun ei millään koskaan ollut mitään väliä, niin silloin ei p*rkele ole! Yhä ne uhittelee jollain, joka ON JO tehty. Ne on kuin et "Me tapetaan sun koira" ja mä oon silleet et se on jo maatunut, s**tana rauhassa pari vuotta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Kuten Marenki-hehkutus, kun todellisuus on muuta."

...Puuuuuduttavaa. Itkupettereitä siellä vain on, jotka pelkää. MINÄ en. ja tää tilanne on nyt ollut tällainen tässä 10 vuotta. Teinit? Te v*ttu laitatte kakaroita mun kimppuun ja humalaisia äijiä, kun ei ne uskalla selvinpäin. Tunari Vipe ja möhlivä Kirsi Nummi. Te ootte säälittäviä... kaikki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Puuuuuduttavaa. Itkupettereitä siellä vain on, jotka pelkää. MINÄ en. ja tää tilanne on nyt ollut tällainen tässä 10 vuotta. Teinit? Te v*ttu laitatte kakaroita mun kimppuun ja humalaisia äijiä, kun ei ne uskalla selvinpäin. Tunari Vipe ja möhlivä Kirsi Nummi. Te ootte säälittäviä... kaikki.

...Ja kun Venäjällä pelotellaan, niin mä niin mietin et ku lakaisiskin teidät p*skat pois tästä maailmasta. V'ttuako te itkette siellä ihan kuin MUKA se olisi joku menetys.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Missä on "duunarit" ja missä on ne oikeat kovat tyypit? Miksi näitä sekundap*skoja on niin paljon mun lähipiirissä? Kun v*...

Kai me kaikki ollaan oman elämämme sankareita? Mä vain sanon ettei yksikään osaa kirjoittaa Vilhunen. Ihme kiluhäröisiä täällä asija-juttuineen. Miksi aina niin p*skaa?

Meikä jossain kai kohta 20 vuotta sitten mietin itseäni aina sillee et "I'm sh*t very well", mutten ole jaksanut sitä enää ajatella. Mä olen ihan liian hyvä siinä nimittäin. Priimaa pukkaa. Tai sit just en olekaan niin hyvä kuin luulin? ...Asia ei kai liity yhtään mihinkään, mutta tässä kirjoittaessa muistan miettineeni sitä sen pokeritähti-jonkun ohjelman jälkimainingeissa. Siinä oli mm. Ilari Sahamies. Jotain casino- ja pokerijuttuja mä olin miettinyt ja jotenkin sieltä se ajatus kai tuli? Siinähän siis bluffataan ja mä mietin et tossa mä on täydellinen! :DD

Vähänkö taas juttuni karkasi? :) Kesken kirjoittamiseni juttu vaihtaa suuntaa jo toista kertaa.

Mun pointti on silti se ettei järjestäytynyttä rikollisuutta kiinnosta se että meikä täti käy RUOKAkaupassa. Nää on ihan natsimaanisesti vainonnut mua jo heti siitä että muutin tänne takaisin. Sit nää on vielä näin s**tanan säälittäviä että muo oksettaa. Mä olen täällä sikalassa asunut nyt 10 vuotta kohta ja joku Vilhusaihe on niinku raikkaimpia tuulahduksia tänne pierupettereiden joukkoon, joiden hurjin juttu on että ...oli joku juoru. Mitään ei koskaan edes tapahtunut, mutta näistä on hurjaa että...? Ei, en mä tajua mistä nää kaivaa sitä intoaan.

Sit mä mietin kaikkia ihmisiä ja muo vain ärsyttää että kuka missäkin on joku vartija tai armeijassa töissä. Muo vain kiukuttaa tää. Täällä on kaikki ihan päin h*lvettiä. Mä niin suren, kun mietin sotaa ja reserviä, koska täällä on sontaa. Mä siis vain mietin, en tiedä. Mä silti niin mietin et ne Avarninkin pellet menetti arvonsa. "Arvon". Onko näillä...? *huokaisu*

Me ollaan niin k*sessa, ei voi muuta sanoa. Mä luovuttaisin ihan suosiolla noi h*mot venäläisille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Missä on "duunarit" ja missä on ne oikeat kovat tyypit? Miksi näitä sekundap*skoja on niin paljon mun lähipiirissä? Kun v*...

Kai me kaikki ollaan oman elämämme sankareita? Mä vain sanon ettei yksikään osaa kirjoittaa Vilhunen. Ihme kiluhäröisiä täällä asija-juttuineen. Miksi aina niin p*skaa?

Meikä jossain kai kohta 20 vuotta sitten mietin itseäni aina sillee et "I'm sh*t very well", mutten ole jaksanut sitä enää ajatella. Mä olen ihan liian hyvä siinä nimittäin. Priimaa pukkaa. Tai sit just en olekaan niin hyvä kuin luulin? ...Asia ei kai liity yhtään mihinkään, mutta tässä kirjoittaessa muistan miettineeni sitä sen pokeritähti-jonkun ohjelman jälkimainingeissa. Siinä oli mm. Ilari Sahamies. Jotain casino- ja pokerijuttuja mä olin miettinyt ja jotenkin sieltä se ajatus kai tuli? Siinähän siis bluffataan ja mä mietin et tossa mä on täydellinen! :DD

Vähänkö taas juttuni karkasi? :) Kesken kirjoittamiseni juttu vaihtaa suuntaa jo toista kertaa.

Mun pointti on silti se ettei järjestäytynyttä rikollisuutta kiinnosta se että meikä täti käy RUOKAkaupassa. Nää on ihan natsimaanisesti vainonnut mua jo heti siitä että muutin tänne takaisin. Sit nää on vielä näin s**tanan säälittäviä että muo oksettaa. Mä olen täällä sikalassa asunut nyt 10 vuotta kohta ja joku Vilhusaihe on niinku raikkaimpia tuulahduksia tänne pierupettereiden joukkoon, joiden hurjin juttu on että ...oli joku juoru. Mitään ei koskaan edes tapahtunut, mutta näistä on hurjaa että...? Ei, en mä tajua mistä nää kaivaa sitä intoaan.

Sit mä mietin kaikkia ihmisiä ja muo vain ärsyttää että kuka missäkin on joku vartija tai armeijassa töissä. Muo vain kiukuttaa tää. Täällä on kaikki ihan päin h*lvettiä. Mä niin suren, kun mietin sotaa ja reserviä, koska täällä on sontaa. Mä siis vain mietin, en tiedä. Mä silti niin mietin et ne Avarninkin pellet menetti arvonsa. "Arvon". Onko näillä...? *huokaisu*

Me ollaan niin k*sessa, ei voi muuta sanoa. Mä luovuttaisin ihan suosiolla noi h*mot venäläisille.

"noi h*mot"

...Ne Avarnit siis ja järkkärit. Mä vetelen näitä juttuja niin randomisti että tulee hiukan vääriä viittauksia. Kun siis oikein t.a.r.k.a.s.t.i. miettiin, niin en muista negatiivista nisitä armeijassa työskennelleistä tai vartijoista. P*rseilijät on olleet muualla tai mikä nyt on p*rseilyä? Avioeroja siellä taitaa olla :/ *huokaisu*

Mä vain... Mä olen tosi epätoivoinen, sitä mä olen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"noi h*mot"

...Ne Avarnit siis ja järkkärit. Mä vetelen näitä juttuja niin randomisti että tulee hiukan vääriä viittauksia. Kun siis oikein t.a.r.k.a.s.t.i. miettiin, niin en muista negatiivista nisitä armeijassa työskennelleistä tai vartijoista. P*rseilijät on olleet muualla tai mikä nyt on p*rseilyä? Avioeroja siellä taitaa olla :/ *huokaisu*

Mä vain... Mä olen tosi epätoivoinen, sitä mä olen.

...Eli sikinsokin hyvin sekavasti mietin kaikkea ja se just on mun pointti. Kun se ei ole joku yksi juttu, vaan se on tää KAIKKi. Mä vain katson kaikkialle, ja kaikki on ihan p*skaa. Mä olen yrittänyt ylläpitää kaikkien kanssa sitä jotain kaunista ajatusta, mutta aina on vain tullut lisää p*skaa niskaan tai vain kyllästyy odottamaan.

Just poliisitkin sitä OLETTAA että asiat ois hallinnassa, mutta kun ne p*rseilee tosi pahasti ja mä yritän asiaa selvittää, niin ne vain p*rseilee lisää :( Mä olen niin pettynyt. Tiedättekö, kun se just jättää sen mielikuvan ettei ne aiemmatkaan koskaan olleet vahinkoja.

Mä yritin luottaa/arvostaa järkkäreitä, mutten ole eläissäni nähnyt sellaisia, jotka olisi yhtään minkään arvoisia. Mä väsyin. Mistä niitä pitäisi arvostaa? Ne ei tee työtänsä eli nehän on ihan rikollisia ja kaikenlisäksi v*tun säälittäviä rikollisia, jotka pelkää MINUA? Meikä on täti kaupassa. Nää on rikollisiksikin ihan surkeita. Muo oksettaa.

Oiskin kovia tyyppiä, mutta kaikki menee aina piiloon. Tosi "kovaa". Tosi hurjaa.

Meikä välttelee ongelmia, mutta kun mä ne aion selvittää, niin kyllä mä selvitän ne ja kaikki te juoksette ihan hädissänne karkuun silloin. Ootteko te nyt ihan tosissanne? Toi teidän uhittelu ei ole hirveän uskottavaa (ikinä ollutkaan), kun te juoksette muo karkuun. Minua? Miksi se MINUA juoksette karkuun.

Just... *kiukuttaa* mä vain muistelen sitä kun palasin Orimattilaan ja muo naama vakavana varoitellaan jostain p*rselijä Vuokrataloista. Ei saisi muka edes puhua. Ja v*tut. Olinko hiljaa. Ei Ingridkään osaa kuin valehdella, ei SE minua pelota. Sit katoaa Suomi24:stä sen toisen nimi, ja sekin on hämmentävää. On ne hurjia, joo!! Ootte? Te ootte tosissaan? Multakin joskus terotin tippui lattialle että on mullakin niinku vaarallisia hetkiä ollut elämässä :/

• Anonyymi

Mitä luulet et miten Konsta Arvelin mulle kirjoittais? Tuskin somessa, mut ehkä kirjeitse? Mä olen tota miettinyt ja mun on vaikea kuvitella sitäkään. Seppälä mulle kirjoitti, muttei ollut rakkauskirje se.

Se on se juju tässä.

Et jos joku mulle täällä kirjoittelee, niin se on todennäköisesti Keijo Vilhunen, muttei sekään ole realistista, niin eihän tähän ihan hirveästi jää jäljelle :( Se on tekoäly ja olan l*skit kassaneidit.

• Anonyymi

Ertsari tuli sitten pilaaman tämänkin ketjun.

• Anonyymi

En ole aseidenkaan asiantuntija, mutta muo jäi vaivaamaan uutisissa ollut "Poliisi oli ymmällään, mistä lipas patruunoineen oli peräisin. Niinpä poliisi tiedotti asiasta laajasti."

Miten se poliisi nyt on niin ymmällään. Kukaan ei tajua miten näin voi käydä. Aika karua silti että se meni sitten lapsille. Tuskin tarkoituksenmukaista. Melkein kävi mielessä joku ansa, johon ei sitten langettukaan.

• Anonyymi

...Tarkoitan että tää tunaroinnin määrä on jotenkin ällistyttävä. Miten voi Poliisit olla noin toopeja ja sama Rajavartiosto? Voitteko te ihan hyvin? Tää on joku vitsi.

• Anonyymi

mikä on ongelma? jauhan win 8: lla menemään vieläkin, avast hoitaa.

• Anonyymi

Erite-Mummo on Erite-Mummo

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi persuilla ei ole firmoja?

Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?
      Maailman menoa
      82
      7066
    2. Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015

Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit
      Maailman menoa
      26
      7033
    3. Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan

Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k
      Maailman menoa
      106
      6143
    4. Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä

Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?
      Maailman menoa
      45
      5394
    5. Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?

Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik
      Maailman menoa
      84
      5218
    6. Demarikultin uhri kertoo

Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa
      Maailman menoa
      60
      5163
    7. Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?

Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus
      Maailman menoa
      40
      5088
    8. Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi

Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset
      Maailman menoa
      27
      4575
    9. Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä

"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv
      Maailman menoa
      16
      3417
    10. Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto

vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html
      Maailman menoa
      300
      3360
    Aihe