Kenen penskoma on ne Rantatien suunnalla ja kirkonkylän teillä keulivat mopopojat? On myös kevareita ja skootterits, joissa ei eturengas pysy tien pinnassa.
Varrotaan vaan, että milloin tulee ensimmäinen kuolinkolari tai ainakin vakava onnettomuus.
Rantatien keulijat
4
156
Vastaukset
- Anonyymi
Ainahan kakarat tuota tehneet. Ei se ikinä lopu. Mutta kyllä se itseäkin hirvittää kun bussilla ajaa ja joku keulii mopolla vastaan. Että milloin joku kaatuu ja jää vielä alle 😬
- Anonyymi
Reilusti alle 15 vuotiaati (toinen alle 10-vuotias) maantiellä motocross-pyörän kanssa.
Noh, ainahan pojat ovat...
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/ef5b594c-8d55-4780-bc49-f316c79489aa
...."20-vuotias mies törmäsi autollaan tienvarteen pysäytettyyn motocross-pyörään ja kahteen poikaan. Toinen pojista kuoli saamiinsa vammoihin.
Poliisin mukaan pojat olivat ”reilusti alle 15-vuotiaita”. Etelä-Suomen Sanomien tietojen mukaan turmassa kuollut poika oli alle 10-vuotias.".. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Reilusti alle 15 vuotiaati (toinen alle 10-vuotias) maantiellä motocross-pyörän kanssa.
Noh, ainahan pojat ovat...
...."20-vuotias mies törmäsi autollaan tienvarteen pysäytettyyn motocross-pyörään ja kahteen poikaan. Toinen pojista kuoli saamiinsa vammoihin.
Poliisin mukaan pojat olivat ”reilusti alle 15-vuotiaita”. Etelä-Suomen Sanomien tietojen mukaan turmassa kuollut poika oli alle 10-vuotias."..Tyypillistä Iltalehden tyttötoimittajien "klikkiuutisointia".
Kyseinen "crossipyörä" onkin tarkentunut päivitetyssä uutisessa
"lasten motocross-pyöräksi".
- Anonyymi
No hei, paimelassa saa ajaa huumaantuneena. Ei virkavaltaa näy. Että on se outoa kun poliiseja kiinnostaa enemmän keulivat mopopojat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k864108- 1243614
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah853406Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia392819- 1251683
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361546Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk141191Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191174Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221144Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421130