Haluaako joku ansaita lahjakortteja vastaamalla kyselyihin?

Anonyymi-ap

Suomalainen tutkimuspaneeli etsii uusia jäseniä joukkoonsa ja ainoastaan kutsun saaneet pystyvät liittymään mukaan. Voin laittaa halukkaille kutsun tulemaan, jos jätät sähköpostiosoitteesi tähän.

Paneeli etsii erityisesti 60+v vastaajia tällä hetkellä. Liittymällä mukaan vastaanotat siis sähköpostiisi yleensä muutamia kyselyitä kuukausittain. Jos vastaat kyselyyn, tienaat pisteitä ja pisteillä voit lunastaa itsellesi lahjakortteja. Mukavaa ajanvietettä esim. kahvikupposen äärelle ja samalla voi tietysti vaikuttaakin asioihin. Halukkaita liittymään joukkoon?

7

154

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei näin.
      Vaan sinä laitat oman osoitteesi, mihin voi olla yhteydessä.
      Tietosuojaa.

• Anonyymi

Juurikin näin. Aloittaja laittaa mihin voi halukkaat ottaa yhteyttä lisätietoja varten. Itse olen jo vuosikausia vastaillut neljältä taholta tuleviin tutkimuskyselyihin ja jokaisesta olen saanut ensin tietää mikä taho ja miten kyselyt järjestetään yms taustatietoa. Tällaiset "sika säkissä" houkuttelut ei anna aihetta enempään.

• Anonyymi

Saako yrityksen y-tunnuksen, vastuuhenkilöidn nimet ja puhelinnumerot myös.
        Kiitos.

• Anonyymi

No, minun osallistumisesta et pisteitä tule saamaan, olen ollut jo varmaan parikymmentä vuotta siinäkin. Ihan kivasti noista kyselyistä on pisteitä tippunut joilla sitten lunastanut lahjakortteja niin tavaraan kuin hotelliviikonloppuihinkin. Nähtäväksi jää kauanko vielä hyödynnän .

Anonyymi
        2025-09-03 10:31:13

• Anonyymi

Ei kiinnosta mitkään huijausyritykset.

• Anonyymi

Aika työläitä nämä kyselyt kun haluan vastata huolellisesti mitä mieltä olen. Olen ruokakauppojen paneelissa, eläkeläisten elintapojen ja rahankäyön paneelissa ja tilapäisesti jossain muissakin. Lisäksi vastaan aina palvelujen käytön jälkikyselyihin, kuten autonhollon, pankin ym. arjen palveluiden palatteeseen. Mihinkään uuteen en enää halua enkä jouda ja tässä tapuksessa tuota pyyntöä varten pitäisi avata ihan oma sähköposti-osoite. Sellainen kuin mitä miehet laittavat treffipalstoilla ja jonka voi poistaa hetkessä. Ei kukaan ole niin pöllö että laittaa käytössä olevan sähköpostiositteensa tänne.

• Anonyymi00009

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa

Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p
      Maailman menoa
      121
      8636
    2. Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa

Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su
      Maailman menoa
      430
      7897
    3. Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?

Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-
      Maailman menoa
      10
      5478
    4. Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"

Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite
      Maailman menoa
      82
      5119
    5. Vähän fiksumpi Nimi kisa ? :=)

Kirjoita teidän etunimet allekkain. Jos nimissä on joku kirjain sama, poista se. Tee sama tarkistus kaikille kirjaimill
      Ikävä
      29
      4929
    6. Mikä on suurin luonne- eroavuus sinussa

Ja kaivatussasi? Vaikuttaako se huonoon vai hyvään suuntaan siinä, että teistä voisi tulla jotain?
      Ikävä
      237
      3447
    7. Mitä haluaisit sanoa tänään hänelle?

Rakastamallesi ihmiselle.
      Ikävä
      125
      3164
    8. Kenen haluaisit voittavan Amazing Racen: Tuomas ja Esko, Millu ja Karoliina vai Maria ja Vilma?

Amazing Race Suomi huipentuu lauantaina finaaliin. Jäljellä on kolme paria ja tiedossa on tehtäviä, jotka järkyttävät os
      Tv-sarjat
      35
      3056
    9. Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin
      Maailman menoa
      85
      3049
    10. Gallup: Katsotko Salkkareita tai oletko katsonut?

Salatut elämät on suomalaisten suosikkisarja vuosikymmenestä toiseen. Salkkareiden parissa viettää aikaa sukupolvet laps
      Tv-sarjat
      25
      2660
    Aihe