Miten itsehoitosi laita

Miten hoidat ja jopa hemmottelee itseäsi?
Sinähän kuitenkin olet ainoa jonka kanssa pitää pärjätä ensi henkäyksestä viimeiseen hengenvetoon.

65

496

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itsehoito tullaan kieltämään jossain vaiheessa pois ihmisiltä. Itsehoito on pois terveysjättien tuloksesta tehdä massiivisia voittoja. Ethän sinä saa enää omaa autoasikaan korjata tai huoltaa, se on vietävä huoltoon merkkikorjaamoon.
      Sama se on kohta ihmisillekin.

• Itsehoidiola tarkoitan tässä aloituksessa muutakin kuin ostopalveluita. Omasta hyvinvoinnista on mahdollista huolehtia myös niin että siihen ei kulu rahaa.

• Anonyymi
        Siili25 kirjoitti:

Itsehoidiola tarkoitan tässä aloituksessa muutakin kuin ostopalveluita. Omasta hyvinvoinnista on mahdollista huolehtia myös niin että siihen ei kulu rahaa.

Miten teet tuon, jos ei siihen rahaa mene?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten teet tuon, jos ei siihen rahaa mene?

Mene metsään. Sanovat viisaammat, että se tekee hyvää immeisselle. Mielelle, hengelle, alentaa stressiä ja verenpainetta, jne ... Eikä siihen tarvita sentin senttiä rahaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mene metsään. Sanovat viisaammat, että se tekee hyvää immeisselle. Mielelle, hengelle, alentaa stressiä ja verenpainetta, jne ... Eikä siihen tarvita sentin senttiä rahaa.

Joutuisin menemään bussilla eli rahaa menee:))

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joutuisin menemään bussilla eli rahaa menee:))

Ei kai dösälippu voi maalimoita maksaa. Vai? Ei ole mitään käsitystä nykyhinnoista.

• Anonyymi

Nyt joku pääsee sanomaan että olen koppava ja pidän itseäni muita parempana, näin käy täällä jos puhuu itsestään hyvää. En pidä mutta
      Silläkin uhalla. Elän täydellisen oikein. niinkuin oppaissa kirjoitetaan. Olen itseni tutkimuskohde. Jos joku tauti iskee, se ei ainakaan johdu elintavoista. Ja tervaskantoja olivat vanhempanikin, kuolivat vanhuuteen yli 90sinä. Ja mikä parasta, minun ei tarvitse pyrkiä tekemään ja elämään oikein, se tapa vain on olemassa, nimenomaan vanhempieni elämäntavan mukaan. Isän sanomaa: On parasta syödä terveellistä perusruokaa nälkäänsä, sitten vähän hyvää päälle, siinä narraa vatsaa, joka näin luulee että on saanut koko ajan vain hyvää. Tämän lauseen olen ennenkin kirjoittanut olematta muistisairas.

• Et ole koppava. Jokainenhan voi puhua itsestään rehellisesti. Ja sitähän aloituskin koski.

• Anonyymi
        Siili25 kirjoitti:

Et ole koppava. Jokainenhan voi puhua itsestään rehellisesti. Ja sitähän aloituskin koski.

Paitsi aloitus oli koppavan ihmisen aloitus!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No tuo on sinun käsityksesi ja saa olla. En voi mitätöidä tuntemuksiasi 😄mutta kerrohan
        miten pidät omasta hyvinvoinnista su huolta. Saatko itsellesi hyvää mieltä tuollaisista anonyymeistä heitoista joita et ehkä livessä suoraan päin naamaa ehkä heittelisi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No tuo on sinun käsityksesi ja saa olla. En voi mitätöidä tuntemuksiasi 😄mutta kerrohan
        miten pidät omasta hyvinvoinnista su huolta. Saatko itsellesi hyvää mieltä tuollaisista anonyymeistä heitoista joita et ehkä livessä suoraan päin naamaa ehkä heittelisi?

Siis tuo ylläoleva kommentti minun.

• Anonyymi kirjoitti:

Siis tuo ylläoleva kommentti minun.

Minun siis😂. Ei ehtinyt kirjautuminen mukaan viestin läheykseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tunnet hänet siis henkilökohtaisesti. Jos et, kerrot vain itsestäsi.

• Anonyymi

Nukun ja valvon, enkä seuraa kelloa, nyt kun eläköidyin.
      Töitä takana 43 vuotta, herätys neljän pintaan aamulla, työ aikataulutettua.
      Enää ei tartte.
      En myöskään mene minnekään tai mitään, saati tapaa ketään, mistä en pidä.

• Minäkin tykkään kun ei tarvitse enää ainakaan niin paljoa katsoa kelloa kuin töissä ollessa. Minullakin työvuosia takana 37.

Jos itseäni aattelen minulle hyvinvointia tuo säännöllinen vuorokausirytmi, nukkumaan suunnilleen samoihin aikoihin joka ilta eli käytännössä kymppiuutisten jälkeen ja aamuisin herääminen ilman kellon soittoa noin kuuden ja seitsemän välillä. Tosin tavallisen digitaalisen hertyskellon tilalle on viimeiset yhdeksän vuotta tullut karvakaveri, koira siis.

Ruoka-ajat suunnilleen samat joka päivä. Ruoan laittokin on ja tuo hyvinvointia. Tykkään ruoanlaitosta, ei mitään gurmeeta vaan tavallista yksinkertaista kotiruokaa. Ja tietenkin päiväkahvit, ei kuitenkaan nisua tai leetaa joka päivä :).

Omahoitoon kuuluu tietenkin henk koht hygieniasta huolehtiminen, lääkitys kuten on määrätty, ei vitamiinilisiä jos ei oteta huomioon d-vitamiinia.

Ulkoilua joka päivä vähintään puoli tuntia kolmesti päivässä. Raikas ulkoilma piristää. Ja ympärillä oleva luonto. Lenkkikaveri (karvainen) tuo iloa elämään.

Katson telkkarista joitain lempiohjelmiani ja myös Netflixixtä jos on mielenkiintoista. Facessa olen muutamissa ryhmissä ja ne tuovat viskistystä arkeen ja joiltain osin vertaisytukea.

Ja viimeiseksi: kävin hankkimassa kirjastokortin joka minulla on ollut viimeksi kaksikymmentä vuotta sitten käytössä. Hain ensimmäisen varaamani kirjan juuri kirjastosta ja aloitan lukuharrastuksen uudelleen. Opin lukemaan viisivuotiaana ja aikoinaan luin paljonkin kirjoja. Kesän ja kevään aikana olen lukenut muutaman kirjan ja nyt suunnittelen jatkoa harrastukselle. Tosin äänikirjoja olen viime vuosiuna kuunnellut mutta se ei ole sama asia kuin oikea käsissä pidettävä kirja.

Että tämmöistä. Näiden lisäksi joka päivä jotain uutta ja mielenkiintoista. Tarkoitus olisi että ei jämähtäisi paikoilleen. Maailman tapahtumia tulee seurattua mutta ei saa antaa niiden masentaa tai ahdistaa kun niille ei mitään yksi pieni ihminen voi.

• Anonyymi

Teen kaikkea mukavaa ja nautiskelen. Osaan laiskotella eikä stressiä ole. Minulla on paljon aikaa vaikka olen monessa mukana. Tapaan ystäviäni, ulkoilen, syön hyvin ja juhlin silloin tällöin. Pidän puolisoani hyvänä ja teemme asioita yhdessä mm. istumme iltaa kahdestaan hyvän ruuan, juoman ja pelien parissa

• Anonyymi

Olisi kai hyvinkin mahdollisuus itseään hemmotella, mutta mihinkä kissa karvoistaan pääsee.
      En tiedä, mitä itsensä hemmoittelu on.
      Nytkin on nivelet ja lihakset niin kankeita, että liikkuminen tekee kipeää..
      Kyllä ne tästä vertyy.
      Itsensä hemmottelu tarkoittaa ruualla mässäilyä ja lihomista.
      Ja sitten vielä laiskana lekottelua.
      Ei. Tuu kuuloonkaan.
      Tästä kun lähetään, niin kauan mennään, kun viimeinenkin auringonkajo on häipynyt..
      Onneksi on elämänvarrella kertynyt tilaa,j ja mahdollisuutta että voi järjellisesti tätä elämänohjettaan noudattaa..
      K kotton

• Ruualla mässäilyä ja lihomista :).

Eikö se voi tarkoittaa myös sitä että ei mässäile ja pyrkii pitämään huolen siitä että ei liho? Pyrkii hakemaan helpotusta kipuihinsa ja jäykkyyksiinsä. Siis pyrkii kokonaisvaltaiseen hyvinvointiin niillä keinoin mitkä on mahdollisia?

• Anonyymi
        Siili25 kirjoitti:

Ruualla mässäilyä ja lihomista :).

Eikö se voi tarkoittaa myös sitä että ei mässäile ja pyrkii pitämään huolen siitä että ei liho? Pyrkii hakemaan helpotusta kipuihinsa ja jäykkyyksiinsä. Siis pyrkii kokonaisvaltaiseen hyvinvointiin niillä keinoin mitkä on mahdollisia?

Kyllä itsensä hemmottelu on naisten juttu.
        Kyllä tästä näkökulmasta hemmottelu kuuluu vastakkaiseen sukupuoleen.sitä ei nyt tässä ihan lähellä ole, niin koko hemmottelu on paras unohtaa.
        Jos alkaa itseään hemmotella, se kai tarkoittaa ylenpalttista syömistä. Siitä ei hyvää seuraa.
        K kotton

• Anonyymi

Itsensä hemmoittelu on juuri sitä, miksi sen itse päässään ajatusten avulla muodostaa. Se on olennaisesti yhteydessä siihen, mitä ajattelee itsensä ansaitsevan.

Sinulla itsen hemmottelu on laiskana lekottelua, toisille sama asia on hyvällä omalla tunnolla makoilua esim. kirjan ja suklaan kanssa (kuten minulle)

Ruualla mässäily on eri asia kuin ruuasta nauttiminen, jota teen paljon ja itse asiassa harvoin ruokailuni edes on mitään mässyttämistä koska ansaitsen parempaa; kehoni ansaitsee parempaa.

Noista nivelvaivoista, minullakin niitä on polvissa, lonkissa, sormissa ja jalkapöydässä. Kipuja on mutta en anna sen pilata nautinnollisia hetkiä vaan ajattelen, että kivutkin lievittyvät kun on kivaa oloa ja eloa

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä itsensä hemmottelu on naisten juttu.
        Kyllä tästä näkökulmasta hemmottelu kuuluu vastakkaiseen sukupuoleen.sitä ei nyt tässä ihan lähellä ole, niin koko hemmottelu on paras unohtaa.
        Jos alkaa itseään hemmotella, se kai tarkoittaa ylenpalttista syömistä. Siitä ei hyvää seuraa.
        K kotton

No jätetään sana hemmottelu pois ja puhutaan vain itsensä hoitamisesta:).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itsensä hemmoittelu on juuri sitä, miksi sen itse päässään ajatusten avulla muodostaa. Se on olennaisesti yhteydessä siihen, mitä ajattelee itsensä ansaitsevan.

Sinulla itsen hemmottelu on laiskana lekottelua, toisille sama asia on hyvällä omalla tunnolla makoilua esim. kirjan ja suklaan kanssa (kuten minulle)

Ruualla mässäily on eri asia kuin ruuasta nauttiminen, jota teen paljon ja itse asiassa harvoin ruokailuni edes on mitään mässyttämistä koska ansaitsen parempaa; kehoni ansaitsee parempaa.

Noista nivelvaivoista, minullakin niitä on polvissa, lonkissa, sormissa ja jalkapöydässä. Kipuja on mutta en anna sen pilata nautinnollisia hetkiä vaan ajattelen, että kivutkin lievittyvät kun on kivaa oloa ja eloa

Olen minä juuri lukenut Laila Hietamiehen Laatokka sarjaa,. Kirppareilta olen etsiskellyt.
        Nyt on vuorossa Jari Tervon Myyrä.
        On sellaista jattuutusta, että taitaa jäädä kesken.
        En lukemista hemmotteluksi lue.
        Telkkarinkatsominen on melkein painajaista.
        Ikää yli 70, mutta tuo 70 palsta on omanlaisensa., eikä ole minun makuun, mutta se on hyvä palsta niille, jotka sinne ahkerasti kirjoittaa.

• Anonyymi

Hemmottelussa olen huono, paremminkin päinvastoin. Itseni hoitaminen on onnistunut vähän kuin vahingossa hyvin ja oikean suuntaisesti. Olen osannut syödä, liikkua ja nukkua säällisten ohjeiden mukaan. Ja pysynyt terveenä tähän saakka. Pieni puuha päivässä pitää pirteänä.

• Anonyymi

Päivä kerrallaan.-
      Edessäni hämäräinen tie ,tuntemattomahan tupaan vie :)

Gubbe 76

• Anonyymi

'Tuntemattomassa tuvassa' on hyvä olla, kertovat siellä käyneet.

• Ei kai meistä kukaan tiedä mitä huominen tuo tullessaan. Vaikka millaiset ois tulevaisuuden suunnitelmat huomenna ne voi mennä uusiksi.

• Anonyymi

Jos hemmottelusta puhutaan niin onko sitä jos lilluu uimahallin lämpöaltaassa hierontapisteissä. Ainakin se tuntuu hyvältä. Tosin minä ajattelen että se tekee hyvää lihaksille liikunnan jälkeen, en sen kummempaa. Tai kun herään yöllä ja kuuntelen hyvää musiikkia yöradiosta, siinä on mukava makoilla kun tietää että aamulla voi nukkua miten myöhään hyvänsä, ei ole nälkä eikä ole mistään kipeä eikä mieltäkään paina mikään jäynä.
      En oikein tiedä miten itseäni muuten hemmottelen ja tarvitsenko sitä. Miehen kainalossa on aika hyvä olla silitettävänä silloin kun sellainen on pidempiaikaisena olemassa, mitkään tilapäisjutut eivät tähän tarpeeseen kelpaa. Syöminen, herkkujenkaan ja drinkit eivät ole koskaan olleet minulle mitään erityistä nautintoa, tarpeen tyydyttämistä vain.

• Kaikki mikä tuntuu hyvältä ja tuo iloa ja hyvää oloa on hemmottelua.

• Anonyymi

Hemmottelua on mielestäni se, että minulla on taloudellisesti mahdollisuus tehdä/ teettää seuraavia asioita: Käydä 4-5 kertaa vuodessa jalkahoidossa ja hieronnassa, siivouttaa kotini kerran kuukaudessa, tilata ruokaostokset kotiinkuljetuksella viikoittain. Omaa hyvinvointia ylläpidän liikunnalla, joka toinen päivä 1tunti sauvakävely, tätä on kestänyt vähintään 8-9 vuotta. Mitään muuta liikuntaa en tee, mutta tottakai jokainen meistä tekee joka päivä muutaman seinä tai tiskipöytäpunnerruksen, minä noin 100 päivässä, kerralla 10-15.

• Anonyymi

Minäkin kuntoilen noin tunnin joka toinen päivä. Tykkään kotipainoilla treenailla, mutta välillä salilla myös. Minä en edes ole mikään kuntoilusta järin innostunut, mutta huomaan selvästi mielialan laskevan, jos vaikka parikin päivää jää väliin ilman kuntoiluani. Taidan olla säännöllisestä treenistä riippuvainen, toisaalta se on hyvä, tulee homma tehtyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minäkin kuntoilen noin tunnin joka toinen päivä. Tykkään kotipainoilla treenailla, mutta välillä salilla myös. Minä en edes ole mikään kuntoilusta järin innostunut, mutta huomaan selvästi mielialan laskevan, jos vaikka parikin päivää jää väliin ilman kuntoiluani. Taidan olla säännöllisestä treenistä riippuvainen, toisaalta se on hyvä, tulee homma tehtyä.

Joka toinen päivä on mielestäni hyvä. Tulee aina se kunnon palautus, kun tässä ei enää nuoria olla. Nuppi savuaa jos jöutuu esim pakkasen takia pitämään pidemmän tauon.

• Liike on lääke ja kukin kykyjensä mukaan. Omasta hyvinvoinnista huolehtimiseksi luen myös säännölliset terveystarkastukset.

Mitä kivaa tälle päivälle :)?

• Anonyymi

Tänään suoritetaan autonpesu ja vahaus. Huomenna lapsen (30v) luokse Helsinkiin, 7 kerta tänä vuonna ja sitten jouluaatonaattona taas. Matkaa edestakaisin 410km.

• Anonyymi

Tänään tulee isosisko kylään vähän kauempaa. Mies lähtee kalareissulle niin ollaan siskon kans kahdestaan viikonloppu. Ohjelmassa ravintolaillallinen, elokuvat, ulkoilua, keskusteluja, ystävien tapaamista ja pitkiä aamiaisia

• Anonyymi kirjoitti:

Tänään tulee isosisko kylään vähän kauempaa. Mies lähtee kalareissulle niin ollaan siskon kans kahdestaan viikonloppu. Ohjelmassa ravintolaillallinen, elokuvat, ulkoilua, keskusteluja, ystävien tapaamista ja pitkiä aamiaisia

Oi. Kivalta kuulostaa. Mukavaa viikonloppua!

• Anonyymi

Kun vihdoinkin saa eläkkeellä elää ja olla niinkuin haluaa niin sekin on jo itsensä hemmottelua. Asun myös yksin, joten ainoat jotka menoihini vaikuttaa on lapsenlapset.

• Anonyymi

Olen samaa mieltä. Se tuo itsellekin hyvää mieltä ja oloa, kun lastenlasten kanssa saan puuhastella ja heidän juttuihinsa osallistua.
        Tänäänkin yksi lapsenlapsi tulee mummoa auttamaan, kun tarvitsee vähän rahaa ”yhteen juttuun”😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen samaa mieltä. Se tuo itsellekin hyvää mieltä ja oloa, kun lastenlasten kanssa saan puuhastella ja heidän juttuihinsa osallistua.
        Tänäänkin yksi lapsenlapsi tulee mummoa auttamaan, kun tarvitsee vähän rahaa ”yhteen juttuun”😅

Mies. Hyvät ihonhoito ja hiustuotteet, kasvoöljyt, hiusöljy olaplex, tyylikäs vaatetus, kenkiä unohtamatta. Nämäkin ovat sitä hemmottelua. Sitten viikoittainen liikunta, pääasiassa luonnossa.Laadusta maksan,ostan premiummerkkejä alennuksella, aina vähintään 30 prosenttia pitää olla alennusta. Eli kyllä mieskin osaa hemmotella itseään.

• Anonyymi kirjoitti:

Mies. Hyvät ihonhoito ja hiustuotteet, kasvoöljyt, hiusöljy olaplex, tyylikäs vaatetus, kenkiä unohtamatta. Nämäkin ovat sitä hemmottelua. Sitten viikoittainen liikunta, pääasiassa luonnossa.Laadusta maksan,ostan premiummerkkejä alennuksella, aina vähintään 30 prosenttia pitää olla alennusta. Eli kyllä mieskin osaa hemmotella itseään.

Nii ei se mikään sukupuolisidonnainen juttu olekaan.

• Anonyymi

Äsken saunasta ,vaimo pesi seljän ;-)

Gubbe 76

• Ai teillä oli oikein yösauna :).

• Anonyymi
        Siili25 kirjoitti:

Ai teillä oli oikein yösauna :).

Jos on oma sauna, niiin voi saunoa ihan milloin vain. Lauantai taitaa olla aika yleinen saunapäivä ihmisillä, meillä ei ollut juuri koskaan lauantaisaunaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Jos on oma sauna, niiin voi saunoa ihan milloin vain. Lauantai taitaa olla aika yleinen saunapäivä ihmisillä, meillä ei ollut juuri koskaan lauantaisaunaa.

Kyllä vaan. Voi saunoa vaikka puolilta öin ja päättää selkänsä :).

• Anonyymi
        Siili25 kirjoitti:

Kyllä vaan. Voi saunoa vaikka puolilta öin ja päättää selkänsä :).

" ... päättää selkänsä " ?

• Anonyymi kirjoitti:

" ... päättää selkänsä " ?

Ennakkosyöttö 😀
        Tarkoitin kirjoittaa pesettää

• Anonyymi
        Siili25 kirjoitti:

Ennakkosyöttö 😀
        Tarkoitin kirjoittaa pesettää

Onneksi mulla ei ole tuollaisia ennakkosyöttöjä. Kiroilisin liikaa.

• Anonyymi

Vain tarpeeseen.
      Rompolveeni ja ulkosääreen hieron kipugeeliä aamuin illoin.
      Hoitoa lienee sekin, että lähtiessäni kyykistelemään tai muuten kuormitan koipani, paketoin romupolven kestämään kuormitusta.
      Hemmottelua lienee sekin, että mm. käydessäni kaupoissa käytän yhtä kyynärsauvaa ollakkseni vakuuttava invaparkkin pysäköivä.
      Thai hieronta lienee myös hemmottelua. Myös muukin.
      Harkitsen pitkän viikonlopun mittaista kylpylälomaa epävirallisesta omaishoitajan rooristani.
      Vaihtoehto, pari viikkoa Espanjassa on jo liian pitkä ja kostea.

• Anonyymi

Hieronta ja kylpylälomat oivallista hemmottelua.

• Anonyymi

Oman rappeutumisen hidastamisen yrittäminen lienee myös hemmoittelua?
      Maanantaisin ja torstaisin koukistelua.
      Tiistaisin ja perjantaisin ojentelua.
      Keskiviikkoisin ja sunnuntaisin kyykistelyä. Keskiviikon vaihtoehtona fillarointia.
      Oikeastaan kyse e i ole hemmottelusta vaan narsismista jolle +8-kyppinen ukko on altistunut.

• Anonyymi

Ikäpalsta. Seli, seli, seli. Aloitin hemmoittelun kuukautta alle 60v:n.

• Anonyymi

Miten narsismi liittyy itsensä hemmotteluun?

• Anonyymi kirjoitti:

Tuo kysymys mun kirjoittama. En huomannu etten ollu vielä kirjautunut.

• Anonyymi
        Siili25 kirjoitti:

Tuo kysymys mun kirjoittama. En huomannu etten ollu vielä kirjautunut.

Ei mitenkään mutta me ihmiset annamme sanoille merkityksiä omista lähtökohdista käsin. Toisille itsen hemmottelu on itsestään huolehtimista ja toisille se on narsismia eli jotain liikaa tai jotain väärin.

On myös ihmisiä, jotka eivät arvosta itseään, heillehän oma hyvinvointi tulee aina viimeiseksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jotkut tyypit pitävät ehkä hemmottelua narsistisena piirteenä. Ja suurin osa käyttää narsissi-sanaa, vaikka mitään tietoa sen sisällöstä ei ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisi kai pitänyt laittaa lainausmerkkeihin koska ikälopun ukon omasta kunnosta huolehtiminen saattaa jonku mielestä olla itserakasta näyttämisen halua.

• Anonyymi kirjoitti:

Olisi kai pitänyt laittaa lainausmerkkeihin koska ikälopun ukon omasta kunnosta huolehtiminen saattaa jonku mielestä olla itserakasta näyttämisen halua.

No ei kai.....
        Omasta hyvinvoinnista ja kunnosta huolehtiminen on kaikkien oikeus eikä mitään " itse rakkautta".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos ei rakasta itseään, ei jaksa rakastaa ketään muutakaan. Jotta pidä vain itseäsi hyvänä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinniin, ainahan se oma mielipide on "jonkun mielestä" jotakin....

• Anonyymi

Sain syntymäpäivälahjaksi lahjakortin kauneushoitolaan. Kävin kosmetologin avustuksella ostamassa saadulla summalla omalle iholleni sopivia tuotteita. Sellaisia mitä en normisto raski ostaa eli siis hemmottelee noilla itseäni 🙂.

Hyvätuntoisia tuotteita ovat ja iho näyttää tykkäävän

• Minun kommentti😀

• Anonyymi

Rahansahan saa laittaa mihin haluaa, myös lahjakorttinsa. Mutta kai jo tähän ikään mennessä tietää, että se 50 euron ihon hoitotuote ei ole sen kummoisempi kuin apteekin kympin tuote. Merkki ja pakkaus maksavat.

• Anonyymi kirjoitti:

Rahansahan saa laittaa mihin haluaa, myös lahjakorttinsa. Mutta kai jo tähän ikään mennessä tietää, että se 50 euron ihon hoitotuote ei ole sen kummoisempi kuin apteekin kympin tuote. Merkki ja pakkaus maksavat.

Totta. Lahjarahat saa laittaa myös tuotteisiin joita itse ei raskisi muutoin ostaa. Ja kyllä kosmetologeilla on myynnissä halvempiakin tuotteita kuin 50 egee maksavia.

Tiisalta hain kokeilemalla tiedät mikä on juuri sinun ihollesi sopiva ja kyllä koulutettu kosmetologi tietää paremmin kertoa tuotteista kuin cittarin tai apteekin myyjä.

• Siili25 kirjoitti:

Totta. Lahjarahat saa laittaa myös tuotteisiin joita itse ei raskisi muutoin ostaa. Ja kyllä kosmetologeilla on myynnissä halvempiakin tuotteita kuin 50 egee maksavia.

Tiisalta hain kokeilemalla tiedät mikä on juuri sinun ihollesi sopiva ja kyllä koulutettu kosmetologi tietää paremmin kertoa tuotteista kuin cittarin tai apteekin myyjä.

Korjaan toisaalta vain.

• Anonyymi

Äsken saunassa , ja suihkussa rakas selkää pesi :-?

Gubbe 76

• Anonyymi

;-*

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!

Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot
      Maailman menoa
      188
      17569
    2. Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois

Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss
      Maailman menoa
      48
      10081
    3. Vasemmistoaate on aatteista jaloin

Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?
      Maailman menoa
      158
      6189
    4. Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa

Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman
      Perussuomalaiset
      46
      3240
    5. Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)

Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.
      Maailman menoa
      23
      2939
    6. Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen

Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.
      Maailman menoa
      34
      2891
    7. "Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa

Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita
      Maailman menoa
      59
      2731
    8. Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!

Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling
      Kotimaiset julkkisjuorut
      87
      2675
    9. Kenen luo menisit nyt

jos se olisi mahdollista?
      Ikävä
      140
      1942
    10. Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen

"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen
      Maailman menoa
      49
      1921
    Aihe