Ns. big five, eli persoonallisuuden viisi pääpiirrettä testataan tässä. Mielestäni hyvin paikkansa pitävä kohdallani.
https://www.evermind.fi/big-five-persoonallisuustesti/
En ole kovinkaa ektrovertti enkä avoin uusille kokemuksille, mutta olen tunnollinen. Kohtuullisen neuroottien ja sovinnollinen.
Asiallinen testi
3
132
Vastaukset
- Anonyymi
Joo niitä on todella viisi persoonallisuutta makea, suolainen, hapan, karvas ja umami
jotkut lisäävät vielä kuudennen eli sakea - Anonyymi
Tunnollisuus ja avoimmuus olivat vahvimmat piirteet.
Ainakin avoimmuudesta uusille ja eri asioille olen yhtä mieltä.
Muut piirteet olivat lähinnä puolittaisia. - Anonyymi
Sydämestäni taas vastasin, saa nähdä miten nyt joku toinen tämän arvioi. Viimeksi kun oli tällainen mielestäni kiva testi, niin yksi sanoi että olen valehdellut vastauksissa. Oikein nauratti, en pystyisi kenestäkään toisesta kirjoittajasta noin analysoimaan, ventovieraita ihmisiä olette minulle.
Onkohan tällainen minun kaltainen n.30-40/50 hyvä vai huono ihminen?
Laitoin joihinki sen keskimmäisen (ei plus eikä miinus), miten lie se arvo tuli lopputulokseen mukaan?
Ekstroversio: 34/50
Ekstrovertit ovat mielellään toisten kanssa tekemisissä, sillä muut ihmiset ja vuorovaikutus heidän kanssaan innostaa heitä ja tuo heille energiaa Myös ekstroverttien omaa käyttäytymistä leimaa energisyys ja iloisuus. Lue lisää: Ulospäin suuntautunut on ihmisiin ja maailmaan kallellaan
Sovinnollisuus: 42/50
Sovinnollisuus on persoonallisuuden piirre, joka näkyy ystävällisyytenä, avuliaisuutena ja sympaattisuutena. Jos ihminen ei ole erityisen sovinnollinen, hän ei ota toisia huomioon, on kriittinen vastarannankiiski ja pahimmillaan jopa vihamielinen ja tunteeton. Lue lisää: Sovinnollisuus on ystävällistä ja rakentavaa huomaavaisuutta
Tunnollisuus: 36/50
Tunnollisuus näkyy ihmisessä työteliäisyytenä, ahkeruutena ja päämäärätietoisuutena. Vastuunotto ja luotettavuus on tunnolliselle ominaista. Myös sääntöjen noudattaminen on tunnolliselle tärkeää. Lue lisää: Tunnollisuus on harkitsevaisuutta, ahkeruutta ja aikataulutusta
Neuroottisuus: 32/50
Neuroottinen kokee herkästi kielteisiä tunteita, kuten kateutta, vihaa, turhautuneisuutta ja mustasukkaisuutta. Persoonallisuudeltaan neuroottinen vatvoo menneitä ja murehtii tulevaa. Lue lisää: Neuroottisuus on ailahtelevaisuutta ja varautumista pahimpaan
Avoimuus uusille kokemuksille: 35/50
Avoimuus uusille kokemuksille voi näkyä mielikuvituksen rikkautena. Avoin herkistyy esteettisten kokemusten äärellä. Avoimuus tarkoittaa myös avoimuutta myös omille tunteille ja tuntemuksille. Lue lisää: Avoimuus on uteliaisuutta niin ulkoisille kuin sisäisille kokemuksille
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem302582- 111252
Helvetistä ei ole paluuta
Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku329986- 44861
- 44828
Järjetön Topi-ilta
Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan20819Miksi nainen nukut huonosti
Onko sulla jotakin huolia, vai jotakin miestäkö mietit? Vai tunnemaailmassako velloo? Ajatteletko koskaan minua? Paljo61744- 44720
- 44716
- 46636