Huomasin että mikään ei toimi kunnolla ja kiikutin rakkineen ser-lavalle.
Kaksipäivää käytin windows 11sta
22
280
Vastaukset
- Anonyymi
Järki teko :)
- Anonyymi
KUNNIA UKRAINALLE
VAPAUS VENÄJÄLLE
ALAS PUTLER
ALAS FASISMI - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KUNNIA UKRAINALLE
VAPAUS VENÄJÄLLE
ALAS PUTLER
ALAS FASISMIVoi voi tota k-o-l-l-i-m-a-a-t-t-o-r-i-a! kun se ei pysty pysyyn nahoissaan.
- Anonyymi
Olisit samalla heittänyt itsesikin.
- Anonyymi
Perunahuijausepäily Tampereella – asiantuntija: Olisi hyvä tietää, mitä on ostamassa. Ostitko maapääränän?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perunahuijausepäily Tampereella – asiantuntija: Olisi hyvä tietää, mitä on ostamassa. Ostitko maapääränän?
Pii Paa.... 🚑 noutajat saapuvat!!!!!!
- Anonyymi
Oliko se niin kamala?
- Anonyymi
No siä se pitkään kestit ;D
- Anonyymi
yksi päivä riitti linuxilla t: ap.
- Anonyymi
Älä viitsi valehdella! Et sinä ole linuxia koskaan kokeillutkaan.
- Anonyymi
Voi voi tota k-o-l-l-i-m-a-a-t-t-o-r-i-a kun se ei pysty pysyyn nahoissaan.
- Anonyymi
Et sinä ole Linuxia nähnytkään!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä viitsi valehdella! Et sinä ole linuxia koskaan kokeillutkaan.
Oikeasti olen ja monta kertaa. Ja sinäkin aivan varmasti käytät windowsia vaikka täällä mitä höpötät, Jollei voi todistaa väitteitä niin pitäkää turpa kiinni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeasti olen ja monta kertaa. Ja sinäkin aivan varmasti käytät windowsia vaikka täällä mitä höpötät, Jollei voi todistaa väitteitä niin pitäkää turpa kiinni.
Pidä ite turpas kiinni!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole oikeasti käyttänyt linuxia, ja minä taas EN käytä wintoosaa! Että pidä vaan ite turpas tukossa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi voi tota k-o-l-l-i-m-a-a-t-t-o-r-i-a kun se ei pysty pysyyn nahoissaan.
Ai sillä on taas kovin vaikeeta!
- Anonyymi
Oishan siinä varmaan toiminut kunnon GNU/Linux?
- Anonyymi
Kyllpä pitkään jaksoit sitä.
- Anonyymi
Minä en windowsiin koske.
- Anonyymi
Linuxilla mennää, se toimii!
- Anonyymi
Nyt tuli ehdoton Windows-vaatimus – Eikä sitä voi kiertää
Microsoft vaatii kaikilta Windows 11 -käyttäjiltä ja siihen päivittäviltä Microsoft-tilin. - Anonyymi
Kyllä pitkään kestit sitä.
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nasima löi Jussille luun kurkkuun
Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse4688432Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"
jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r1195800Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos2544738Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa
SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli564589Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta
Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s624089Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun
ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta1603920SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat
Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha1673722- 901688
- 921171
- 42837