Firmat ajastaan jäljessä...

Panssaripää

Miksi suurimmalla osalla Porvoolaisista firmoista ei ole ollenkaan minkäänlaisia kotisivuja? Kotisivujen suunnittelu ja päivitys voi joissakin tapauksissa tulla kalliiksi, mutta sivuthan voidaan suunnitella esitelmämäisesti siten, että varsinaista päivittämistä ei juurikaan tarvita. Tälläiset sivut osaisi varmaan jopa naapurinpoika väsätä pientä korvausta vastaan...

Bill Gates sanoi 1995, että yksikään firma, jolla ei ole kotisivuja vuoteen 2000 mennessä, ei ole varteenotettava. Olen samaa mieltä ja siksi tilaan palveluni niistä firmoista, joiden toimintaan olen voinut tutustua nettisivujen kautta...

9

1722

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .............................

      No,miten tämä liittyy millään tavalla Porvooseen?

    • Fransson

      Mitään terveydenhoitoon liittyvää asiaa ei voi hoitaa netissä. Puhelimella ei tahdo päästä ja lääkärin puhelinaikaan saa jonottaa puolikin tuntia. Syyksi ilmoitettiin tietosuoja. Mitä väliä sillä on, kunhan ei sairasta kuppaa tai psykoosia.

      Joku kysyi, että miten tämä liittyy Porvooseen? Varmaan siksi kun porvoolaisfirmat ovat jäljessä kehituksestä.

      • Turtless

        Aivan, Porvoolaisfirmat ovat ajastaan jäljessä. Ne luulevat, että kaikki ihmiset etsivät firmoja puhelinluettelosta tai keltaisilta sivuilta.

        Itse en noita paksuja kirjoja viitsi plärätä, ne ovat hautautuneet pinon alimmaksi. Käytän palvelujen etsimiseen mieluummin helppoa ja nopeaa Googlea. Löydettyäni sopivan yrityksen tutustun heidän kotisivuihinsa ja teen siten arvion siitä, kuka olisi paras hoitamaan juuri minun asiani.

        Valitettavan usein joudun kuitenkin sokkona soittelemaan eri firmoihin, koska monista Porvoolaisista yrityksistä on löydettävissä ainoastaan samat tiedot kuin puhelinluettelosta. Nämä usein turhat puhelut syövät aikaani, mutta myös kyseisten yritysten aikaa.

        Näistä seuraavan linkin takana olevista firmoista täytyy kiittää, että niiden yhteystiedot löytyvät netistä. Tosin olisi mukava, jos löytyisi vielä yritystä esittelevät kotisivut, mutta kuten huomaatte, Porvoossa sellaiset eivät ole yleisiä. Porvoon yritysrekisteri:

        http://www.iu-verkosto.net/yritysrekisteri/ .


      • el Akim
        Turtless kirjoitti:

        Aivan, Porvoolaisfirmat ovat ajastaan jäljessä. Ne luulevat, että kaikki ihmiset etsivät firmoja puhelinluettelosta tai keltaisilta sivuilta.

        Itse en noita paksuja kirjoja viitsi plärätä, ne ovat hautautuneet pinon alimmaksi. Käytän palvelujen etsimiseen mieluummin helppoa ja nopeaa Googlea. Löydettyäni sopivan yrityksen tutustun heidän kotisivuihinsa ja teen siten arvion siitä, kuka olisi paras hoitamaan juuri minun asiani.

        Valitettavan usein joudun kuitenkin sokkona soittelemaan eri firmoihin, koska monista Porvoolaisista yrityksistä on löydettävissä ainoastaan samat tiedot kuin puhelinluettelosta. Nämä usein turhat puhelut syövät aikaani, mutta myös kyseisten yritysten aikaa.

        Näistä seuraavan linkin takana olevista firmoista täytyy kiittää, että niiden yhteystiedot löytyvät netistä. Tosin olisi mukava, jos löytyisi vielä yritystä esittelevät kotisivut, mutta kuten huomaatte, Porvoossa sellaiset eivät ole yleisiä. Porvoon yritysrekisteri:

        http://www.iu-verkosto.net/yritysrekisteri/ .

        Joku ääliö keksi että nuohooja täytyy nykyään tilata. Nuohoojalla ei ole nettiosoitetta, enkä päässyt puhelimella. Lähetin tekstiviestin aikoja sitten, tuloksetta. Olkoon sitten nuohoamatta, toukokuussa tuli 4 vuotta täyteen.


      • Esimerkki
        el Akim kirjoitti:

        Joku ääliö keksi että nuohooja täytyy nykyään tilata. Nuohoojalla ei ole nettiosoitetta, enkä päässyt puhelimella. Lähetin tekstiviestin aikoja sitten, tuloksetta. Olkoon sitten nuohoamatta, toukokuussa tuli 4 vuotta täyteen.

        Nuohoojalle sopivat nettisivut olisivat sellaiset, joilla kerrottaisiin nuohouksen tärkeydestä, miten usein tulisi nuohota ja miksi. Lyhyesti vähän siitä, miten homma tehdään. Esiteltäisiin välineitä. Ja kerrottaisiin siitä, mitä valmisteluja asiakkaan täytyy tehdä, kuten esimerkiksi tarvittavien tikkaiden kunnon tarkastus. Pieni kuvagalleria ja erittäin selkeät ajantasalla olevat yhteystiedot. Kyllä luulisi näillä eväillä jo nuohouskeikkaa pukkaavan!


      • el Akim
        Esimerkki kirjoitti:

        Nuohoojalle sopivat nettisivut olisivat sellaiset, joilla kerrottaisiin nuohouksen tärkeydestä, miten usein tulisi nuohota ja miksi. Lyhyesti vähän siitä, miten homma tehdään. Esiteltäisiin välineitä. Ja kerrottaisiin siitä, mitä valmisteluja asiakkaan täytyy tehdä, kuten esimerkiksi tarvittavien tikkaiden kunnon tarkastus. Pieni kuvagalleria ja erittäin selkeät ajantasalla olevat yhteystiedot. Kyllä luulisi näillä eväillä jo nuohouskeikkaa pukkaavan!

        Ehdottamasi nettisivu olisi ihanne. Kunhan alkuun olisi edes osoite, mistä voisi nuohoojan tilata. Täytyyhän hänen kuitenkin tehdä tai teettää työstään tietoja ainakin verottajaa varten?

        Ennen heillä oli rekisteri nuohottavista kohteista. Nytkin voisi pitää seurantaa ja huomauttaa nettissä nuohoustarpeesta. Miksi kaikki saa olla retuperällä?


      • el Akim kirjoitti:

        Ehdottamasi nettisivu olisi ihanne. Kunhan alkuun olisi edes osoite, mistä voisi nuohoojan tilata. Täytyyhän hänen kuitenkin tehdä tai teettää työstään tietoja ainakin verottajaa varten?

        Ennen heillä oli rekisteri nuohottavista kohteista. Nytkin voisi pitää seurantaa ja huomauttaa nettissä nuohoustarpeesta. Miksi kaikki saa olla retuperällä?

        Nuohooja Nykänen....Puh. 019 581 427
        Puh. 040 460 212
        Hyvää kesän jatkoa....parin viikon päästä loma alkaa....


      • Sama
        enoc kirjoitti:

        Nuohooja Nykänen....Puh. 019 581 427
        Puh. 040 460 212
        Hyvää kesän jatkoa....parin viikon päästä loma alkaa....

        Lähetän ilmaisen tekstiviestin nuohoustarpeesta.
        En rupea puhelinajasta maksamaan!


      • Pihavaris

        Selailin kaupungin palveluja ja erikoisesti terveydenhoitoa. Yhtäkään nettiosoitetta en löytänyt! Jossain Intian maaseutukaupungissa voi olla samantasoiset palvelut...?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2050
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1373
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      942
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      354
      880
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe