Käteisellä ostetut rivarinpätkät, jotka muuttuvat pähkinärinteessä 6 kerroksisiksi vuokralääviksi niihin saa vähempiosaiset mukavan asumistuen ja vieläpä nimen alakerran nimitauluun!! Wautsi wautsi.
Vuokraluukku.
12
141
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ollut paritalo asuntomessualueella sateenkaaren päässä, jossa pihalla sähkövolvo.
- Anonyymi
Sieltähän se löytyy -70 luvun keittiössä "senssun" kuvaama jippoputkikin, hienoine lankavetimineen.
- Anonyymi
Miten se sateenkaari ja aarre sen päässä, taisi olla vain arvotonta ja olematonta kissankultaa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten se sateenkaari ja aarre sen päässä, taisi olla vain arvotonta ja olematonta kissankultaa...
Sanoisin että se simonkylän käteisellä ostettu rivari olikin vain olematonta kissankultaa. Eikö yhtään hävetä kun jäit taas kerran valheista kiinni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoisin että se simonkylän käteisellä ostettu rivari olikin vain olematonta kissankultaa. Eikö yhtään hävetä kun jäit taas kerran valheista kiinni.
Mutta aidolla possologiikalla se vuokrakämppä kerrostalosta muuttuu VÄHINTÄÄN 180 neliön omistusrivariksi, kun mainitsee minun osakaslainan ja vielä päälle avoviemärien alipaineistuksen.
Heti sen mainittuaan kahdeksan harmaata hiirtä muuttuu uljaiksi valkoisiksi hevosiksi, jotka hinaavat Posson muuttokuorman kurpitsavaunuissa Simonkylän rivitaloalueelle, jossa odottelee aivan ihastuttava prinsessa Pimpsaori.
Taitaapa tämä mainittu ihastuttava prinsessa olla jo Thaimaassa. Niinhän se Prinssi Uljas itse kertoi että elokuussa lähtee. Voisin lyödä pienen vedon että ei ole palaamassa possolaan enää koskaan.
On se sellainen bacheloori että ei ole vaimonsa kuullut 25 vuoteen sanaakaan vielä totta hampaattomasta suusta.
2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta aidolla possologiikalla se vuokrakämppä kerrostalosta muuttuu VÄHINTÄÄN 180 neliön omistusrivariksi, kun mainitsee minun osakaslainan ja vielä päälle avoviemärien alipaineistuksen.
Heti sen mainittuaan kahdeksan harmaata hiirtä muuttuu uljaiksi valkoisiksi hevosiksi, jotka hinaavat Posson muuttokuorman kurpitsavaunuissa Simonkylän rivitaloalueelle, jossa odottelee aivan ihastuttava prinsessa Pimpsaori.
Taitaapa tämä mainittu ihastuttava prinsessa olla jo Thaimaassa. Niinhän se Prinssi Uljas itse kertoi että elokuussa lähtee. Voisin lyödä pienen vedon että ei ole palaamassa possolaan enää koskaan.
On se sellainen bacheloori että ei ole vaimonsa kuullut 25 vuoteen sanaakaan vielä totta hampaattomasta suusta.
2010Tarkotatko sitä tissitöntä leidarin näköistä??
- Anonyymi
Voi rakas lapsi en minä ole sinun osakaslainojasi, betoniliemiäsi ja avoviemäreitäsi keksinyt, sinä olet ihan itse ne kertonut, mikä huoli sinulla on minun parisuhteistani, ne voi hyvin ja on jo vuosia voinut, tänään vaimoni kanssa käytiin hammaslääkärissä, häneltä kaksi hammasta paikattiin, hän kävi joka vuosi hua hinissä hampilassa, hammashoito oli kuitenkin surkeaa siellä, täällä joudutaan korjaamaan paljon...
Kuten olen todennut haluan tavata sinut, vaikka jumbossa se on lähellä lentokenttää siellä on hyvin parkkipaikkoja, ja käyn siellä muutenkin, mutta tuskin uskallat tulla, eli puska huutelusi vaan jatkuu. Muista vpn, ettei perse pala.- Anonyymi
Voi hyvänen aika sentään sentään sentään... sinä, dementoitunut papparainen.
Sinähän se et tiedä koska olet sinä, ja koska minä.
Etkö muista kuinka "Sinä" itse yllytit "Minänä "... Kymppiä kertomaan valehtelemasi tietosi oikeiksi täällä.
Ihan itse olet tasokkaita kuviasi framelle laittanut ja nyt sitten itkeä piipität, että sait mitä halusit. - Anonyymi
"mikä huoli sinulla on minun parisuhteistani, ne voi hyvin ja on jo vuosia voinut"
Tietääkö Pimsahorny suhteestasi Puppe Pippeliseen? - Anonyymi
Sillekin on syynsä, miksi vaimosi hampaita jouduttiin työstämään vähän väliä. Rakkaus on jakamista ja kompromisseja. Olette siinä hienossa ja hyvin hoidetussa parisuhteessa jakaneet monia asioita rakkauden tähden, kuten hammasmädän, karieksen, perheväkivallan ja ientulehduksen. https://ibb.co/CpqzkYX0
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillekin on syynsä, miksi vaimosi hampaita jouduttiin työstämään vähän väliä. Rakkaus on jakamista ja kompromisseja. Olette siinä hienossa ja hyvin hoidetussa parisuhteessa jakaneet monia asioita rakkauden tähden, kuten hammasmädän, karieksen, perheväkivallan ja ientulehduksen. https://ibb.co/CpqzkYX0
Mutta Pasasen vaimo on saanut kuitenkin jo Thaimaassa hommattua tuollaiset kiekkoilijoiden käyttämät tilapäiset hammassillat, joita käytetään julkisella paikalla mutta muuten ei, koska ne hautoo mätää ruokaa sinne väliin, henki haisee kuin turskan perkaamolla ja verenkiertoon menee ikävää bakteerikantaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta Pasasen vaimo on saanut kuitenkin jo Thaimaassa hommattua tuollaiset kiekkoilijoiden käyttämät tilapäiset hammassillat, joita käytetään julkisella paikalla mutta muuten ei, koska ne hautoo mätää ruokaa sinne väliin, henki haisee kuin turskan perkaamolla ja verenkiertoon menee ikävää bakteerikantaa.
Julkisella paikalla eläköityneet jääkiekkoilijat, konserni-isukin pojat käyttävät nastahampaita.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 334358
Arki on paljon tylsempää
kun en voi enää ihaillen seurata työntekoasi. Hyvä puoli on se että saan nukuttua ja syötyä, ei ollut kivaa olla jatkuva383754Kylämme taas kartalla
Kuka se tappaja on Suomussalmelta? Onkohan taas eroperheen vesa? Turvaton lapsuus jne? Näitä huonot kortit saaneita on n132484Mikä tarve Kontulalla on paljastaa seksityötaustansa
Anna Kontula on koettu totiseksi kansanedustajaksi. Joka tosin on puolustanut aina seksityöläisiä. Mutta nyt Kontula ava4882301Sen pienen ohimenevän hetken tänään sain ihailla sua
ehkä taas joskus. Taitaa aina vuosi mennä, kun eteen ilmaannut. Mieheltä naiselle.192293Kansanedustaja Anna Kontulan historia seksityöläisenä
Siis mitä, mitä, mitä. Jo pitkään vasurissa istunut Anna Kontula on toiminut seksityöläisenä. Kenen äänillä tämä muija o1851596- 201346
- 1051257
Miten Pohjois-Savossa??
Miten Pohjois-Savossa sanotaan minä? Koneman kun arvioi kommentoijia tai haukkuu heitä uudella videollaan niin itsestään351200Rajuja paljastuksia Anna Kotulasta
Hesarissa: https://www.hs.fi/kuukausiliite/art-2000011410909.html711099