Vuokraluukku.

Anonyymi-ap

Käteisellä ostetut rivarinpätkät, jotka muuttuvat pähkinärinteessä 6 kerroksisiksi vuokralääviksi niihin saa vähempiosaiset mukavan asumistuen ja vieläpä nimen alakerran nimitauluun!! Wautsi wautsi.

12

141

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei ollut paritalo asuntomessualueella sateenkaaren päässä, jossa pihalla sähkövolvo.

• Anonyymi

Sieltähän se löytyy -70 luvun keittiössä "senssun" kuvaama jippoputkikin, hienoine lankavetimineen.

• Anonyymi

Miten se sateenkaari ja aarre sen päässä, taisi olla vain arvotonta ja olematonta kissankultaa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten se sateenkaari ja aarre sen päässä, taisi olla vain arvotonta ja olematonta kissankultaa...

Sanoisin että se simonkylän käteisellä ostettu rivari olikin vain olematonta kissankultaa. Eikö yhtään hävetä kun jäit taas kerran valheista kiinni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanoisin että se simonkylän käteisellä ostettu rivari olikin vain olematonta kissankultaa. Eikö yhtään hävetä kun jäit taas kerran valheista kiinni.

Mutta aidolla possologiikalla se vuokrakämppä kerrostalosta muuttuu VÄHINTÄÄN 180 neliön omistusrivariksi, kun mainitsee minun osakaslainan ja vielä päälle avoviemärien alipaineistuksen.

Heti sen mainittuaan kahdeksan harmaata hiirtä muuttuu uljaiksi valkoisiksi hevosiksi, jotka hinaavat Posson muuttokuorman kurpitsavaunuissa Simonkylän rivitaloalueelle, jossa odottelee aivan ihastuttava prinsessa Pimpsaori.

Taitaapa tämä mainittu ihastuttava prinsessa olla jo Thaimaassa. Niinhän se Prinssi Uljas itse kertoi että elokuussa lähtee. Voisin lyödä pienen vedon että ei ole palaamassa possolaan enää koskaan.

On se sellainen bacheloori että ei ole vaimonsa kuullut 25 vuoteen sanaakaan vielä totta hampaattomasta suusta.

2010

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta aidolla possologiikalla se vuokrakämppä kerrostalosta muuttuu VÄHINTÄÄN 180 neliön omistusrivariksi, kun mainitsee minun osakaslainan ja vielä päälle avoviemärien alipaineistuksen.

Heti sen mainittuaan kahdeksan harmaata hiirtä muuttuu uljaiksi valkoisiksi hevosiksi, jotka hinaavat Posson muuttokuorman kurpitsavaunuissa Simonkylän rivitaloalueelle, jossa odottelee aivan ihastuttava prinsessa Pimpsaori.

Taitaapa tämä mainittu ihastuttava prinsessa olla jo Thaimaassa. Niinhän se Prinssi Uljas itse kertoi että elokuussa lähtee. Voisin lyödä pienen vedon että ei ole palaamassa possolaan enää koskaan.

On se sellainen bacheloori että ei ole vaimonsa kuullut 25 vuoteen sanaakaan vielä totta hampaattomasta suusta.

2010

Tarkotatko sitä tissitöntä leidarin näköistä??

• Anonyymi

Voi rakas lapsi en minä ole sinun osakaslainojasi, betoniliemiäsi ja avoviemäreitäsi keksinyt, sinä olet ihan itse ne kertonut, mikä huoli sinulla on minun parisuhteistani, ne voi hyvin ja on jo vuosia voinut, tänään vaimoni kanssa käytiin hammaslääkärissä, häneltä kaksi hammasta paikattiin, hän kävi joka vuosi hua hinissä hampilassa, hammashoito oli kuitenkin surkeaa siellä, täällä joudutaan korjaamaan paljon...

Kuten olen todennut haluan tavata sinut, vaikka jumbossa se on lähellä lentokenttää siellä on hyvin parkkipaikkoja, ja käyn siellä muutenkin, mutta tuskin uskallat tulla, eli puska huutelusi vaan jatkuu. Muista vpn, ettei perse pala.

• Anonyymi

Voi hyvänen aika sentään sentään sentään... sinä, dementoitunut papparainen.
        Sinähän se et tiedä koska olet sinä, ja koska minä.

Etkö muista kuinka "Sinä" itse yllytit "Minänä "... Kymppiä kertomaan valehtelemasi tietosi oikeiksi täällä.

Ihan itse olet tasokkaita kuviasi framelle laittanut ja nyt sitten itkeä piipität, että sait mitä halusit.

• Anonyymi

"mikä huoli sinulla on minun parisuhteistani, ne voi hyvin ja on jo vuosia voinut"

Tietääkö Pimsahorny suhteestasi Puppe Pippeliseen?

• Anonyymi

Sillekin on syynsä, miksi vaimosi hampaita jouduttiin työstämään vähän väliä. Rakkaus on jakamista ja kompromisseja. Olette siinä hienossa ja hyvin hoidetussa parisuhteessa jakaneet monia asioita rakkauden tähden, kuten hammasmädän, karieksen, perheväkivallan ja ientulehduksen. https://ibb.co/CpqzkYX0

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sillekin on syynsä, miksi vaimosi hampaita jouduttiin työstämään vähän väliä. Rakkaus on jakamista ja kompromisseja. Olette siinä hienossa ja hyvin hoidetussa parisuhteessa jakaneet monia asioita rakkauden tähden, kuten hammasmädän, karieksen, perheväkivallan ja ientulehduksen. https://ibb.co/CpqzkYX0

Mutta Pasasen vaimo on saanut kuitenkin jo Thaimaassa hommattua tuollaiset kiekkoilijoiden käyttämät tilapäiset hammassillat, joita käytetään julkisella paikalla mutta muuten ei, koska ne hautoo mätää ruokaa sinne väliin, henki haisee kuin turskan perkaamolla ja verenkiertoon menee ikävää bakteerikantaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta Pasasen vaimo on saanut kuitenkin jo Thaimaassa hommattua tuollaiset kiekkoilijoiden käyttämät tilapäiset hammassillat, joita käytetään julkisella paikalla mutta muuten ei, koska ne hautoo mätää ruokaa sinne väliin, henki haisee kuin turskan perkaamolla ja verenkiertoon menee ikävää bakteerikantaa.

Julkisella paikalla eläköityneet jääkiekkoilijat, konserni-isukin pojat käyttävät nastahampaita.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihan kauhistuin kun sain tietää

ett joku atn kaipailee! 🤷🏻‍♂️🤣
      Ikävä
      33
      4358
    2. Arki on paljon tylsempää

kun en voi enää ihaillen seurata työntekoasi. Hyvä puoli on se että saan nukuttua ja syötyä, ei ollut kivaa olla jatkuva
      Ikävä
      38
      3754
    3. Kylämme taas kartalla

Kuka se tappaja on Suomussalmelta? Onkohan taas eroperheen vesa? Turvaton lapsuus jne? Näitä huonot kortit saaneita on n
      Suomussalmi
      13
      2484
    4. Mikä tarve Kontulalla on paljastaa seksityötaustansa

Anna Kontula on koettu totiseksi kansanedustajaksi. Joka tosin on puolustanut aina seksityöläisiä. Mutta nyt Kontula ava
      Maailman menoa
      488
      2301
    5. Sen pienen ohimenevän hetken tänään sain ihailla sua

ehkä taas joskus. Taitaa aina vuosi mennä, kun eteen ilmaannut. Mieheltä naiselle.
      Ikävä
      19
      2293
    6. Kansanedustaja Anna Kontulan historia seksityöläisenä

Siis mitä, mitä, mitä. Jo pitkään vasurissa istunut Anna Kontula on toiminut seksityöläisenä. Kenen äänillä tämä muija o
      Kotimaiset julkkisjuorut
      185
      1596
    7. Varmaan olen odotellut ihan turhaan

Kutsua luoksesi kylään Superman?
      Ikävä
      20
      1346
    8. Jännitätkö tai pelkäät

Jännitätkö tai pelkäät ihastustasi? Jos, niin miksi?
      Ikävä
      105
      1257
    9. Miten Pohjois-Savossa??

Miten Pohjois-Savossa sanotaan minä? Koneman kun arvioi kommentoijia tai haukkuu heitä uudella videollaan niin itsestään
      Tuusniemi
      35
      1200
    10. Rajuja paljastuksia Anna Kotulasta

Hesarissa: https://www.hs.fi/kuukausiliite/art-2000011410909.html
      Maailman menoa
      71
      1099
    Aihe