Hei! olen luhankalainen tyttö 26v. Tai oikeastaan, olin ennen poika. Haluaisin muuttaa suurempiin ympyröihin Joutsaan, siellä saattaisi olla vapaampi hengittää ja löytää samanlaisia kavereita. Niin olen kuullut.
Onko Joutsassa pieniä vuokra-asuntoja maksukykykyiselle tytölle?
Suuri maailma kiehtoisi
23
815
Vastaukset
- Anonyymi
Kerrankin rehtiä toimintaa. Luhankahan haluaa ihmiset pois!
- Anonyymi
Ei juma, kyllä taas joku jaksaa! Mielikuvitus kohdillaan
- Anonyymi
Niitytiellä halpa yksiö,tosin ota kuvat ennen muuttoa joka paikasta katto mukaanlukien muuten voipi tulla lähtiessä ongelmia..
- Anonyymi
Ei ole . Setämiehet ovat lokeronsa täyttäneet .
- Anonyymi
Voisin toki asustella jonkin aikaa setämiehen luonakin. Kuulin kylällä, että joutsan kunnassa on joku virkahenkilö, joka on kanssani samanhenkinen. Ehkä hän voisi auttaa asunnon kanssa.
- Anonyymi
Niittytien vuokranantaja vois olla just sitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niittytien vuokranantaja vois olla just sitä
Mut jos hän haluaa vuokraa nk. luonnossa, niin mun on käännettävä selkäpuoli hänelle, kun sitä ei vielä ole leikattu pois. Jonossa olen kyllä.
- Anonyymi
Meinasitko rakennuttaa sellaisen nykyolemukseesi kuuluvan vehkeen?
- Anonyymi
Ole vaan poika, niin voit päästä vaik Reetiin töihin.
- Anonyymi
Ei ikinä. Aattele nyt jos se isäntä haluu suudella mua ja mulla alkaa jöpöttään. Sehän menee aivan shokkiin.
- Anonyymi
Tuleppa Leivonmäelle kulttuurin kehtoon , viihdyt varmasti
- Anonyymi
Onko teillä siellä sellaisia avarakatseisia miehiä, jotka eivät välitä vaikka vehkeemme kolahtelevat halaillessa yhteen. olen kuitenkin hyvin kaunis tyttönä.
- Anonyymi
Vmp
- Anonyymi
Ei kiitos, hän on liian vanha, vaikka varakas onkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kiitos, hän on liian vanha, vaikka varakas onkin.
Et siis tajunnut 😂
- Anonyymi
Pikku kaksio Niittytiellä tosin siinä koko rakennuksessa on ja ollut tosi pahoja vesivahinkoja.Ei vuokraajien aiheuttamia ,putkiremonttia tehty millä ties halvoilla jutuilla.Oikeusjuttu tätä vuokranantajaa käsittelyssä Et juu
- Anonyymi
Kysys Reijo Liimataiselta sillä vissiin vuokrattavia asuntoja
- Anonyymi
No millä tavalla Reijo on vuokraa yleensä perinyt? Huomioiden että vaikka näytän kauniilta naiselta, niin kaikkea ei vielä ole leikattu pois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No millä tavalla Reijo on vuokraa yleensä perinyt? Huomioiden että vaikka näytän kauniilta naiselta, niin kaikkea ei vielä ole leikattu pois.
Kysys siltä jos kiinni saat,tuntuu olevan kovinkin kiireinen mies bisneksiseen..
- Anonyymi
Joskus sekalaiset vehkeet se paras juttu.
Reikä se on avaimellekin jossain.- Anonyymi
Tuossa on kyllä asiaa. Voisiko sitä sanoa hybridiksi? Kaikki tarvittavat samassa paketissa.
- Anonyymi
Haluan kiittää kaikkia mukavia ihmisiä avusta ja ohjeista. Nyt asun Joutsassa yhden kivan sedän luona ja meillä on mukavaa yhdessä. Setä on bi, joten kaikki sujuu ihan kivasti.
Mukavaa syksyä kaikille! - Anonyymi
Ymmärrän jo olis di, pitkä iskunen diesel.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on727454- 717216
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1525896Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist544847En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛204129Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?53800- 313437
- 373348
Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris802833Adonikselle
Kuvittelitko oikeasti, että ootan sua? Kuvittelitko, että voit noin vain vetäyttä ja kun tulet takaisin, kaikki on niin2092472