Hei! olen luhankalainen tyttö 26v. Tai oikeastaan, olin ennen poika. Haluaisin muuttaa suurempiin ympyröihin Joutsaan, siellä saattaisi olla vapaampi hengittää ja löytää samanlaisia kavereita. Niin olen kuullut.
Onko Joutsassa pieniä vuokra-asuntoja maksukykykyiselle tytölle?
Suuri maailma kiehtoisi
21
568
Vastaukset
- Anonyymi
Kerrankin rehtiä toimintaa. Luhankahan haluaa ihmiset pois!
- Anonyymi
Ei juma, kyllä taas joku jaksaa! Mielikuvitus kohdillaan
- Anonyymi
Niitytiellä halpa yksiö,tosin ota kuvat ennen muuttoa joka paikasta katto mukaanlukien muuten voipi tulla lähtiessä ongelmia..
- Anonyymi
Ei ole . Setämiehet ovat lokeronsa täyttäneet .
- Anonyymi
Voisin toki asustella jonkin aikaa setämiehen luonakin. Kuulin kylällä, että joutsan kunnassa on joku virkahenkilö, joka on kanssani samanhenkinen. Ehkä hän voisi auttaa asunnon kanssa.
- Anonyymi
Niittytien vuokranantaja vois olla just sitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niittytien vuokranantaja vois olla just sitä
Mut jos hän haluaa vuokraa nk. luonnossa, niin mun on käännettävä selkäpuoli hänelle, kun sitä ei vielä ole leikattu pois. Jonossa olen kyllä.
- Anonyymi
Meinasitko rakennuttaa sellaisen nykyolemukseesi kuuluvan vehkeen?
- Anonyymi
Ole vaan poika, niin voit päästä vaik Reetiin töihin.
- Anonyymi
Ei ikinä. Aattele nyt jos se isäntä haluu suudella mua ja mulla alkaa jöpöttään. Sehän menee aivan shokkiin.
- Anonyymi
Tuleppa Leivonmäelle kulttuurin kehtoon , viihdyt varmasti
- Anonyymi
Onko teillä siellä sellaisia avarakatseisia miehiä, jotka eivät välitä vaikka vehkeemme kolahtelevat halaillessa yhteen. olen kuitenkin hyvin kaunis tyttönä.
- Anonyymi
Vmp
- Anonyymi
Ei kiitos, hän on liian vanha, vaikka varakas onkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kiitos, hän on liian vanha, vaikka varakas onkin.
Et siis tajunnut 😂
- Anonyymi
Pikku kaksio Niittytiellä tosin siinä koko rakennuksessa on ja ollut tosi pahoja vesivahinkoja.Ei vuokraajien aiheuttamia ,putkiremonttia tehty millä ties halvoilla jutuilla.Oikeusjuttu tätä vuokranantajaa käsittelyssä Et juu
- Anonyymi
Kysys Reijo Liimataiselta sillä vissiin vuokrattavia asuntoja
- Anonyymi
No millä tavalla Reijo on vuokraa yleensä perinyt? Huomioiden että vaikka näytän kauniilta naiselta, niin kaikkea ei vielä ole leikattu pois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No millä tavalla Reijo on vuokraa yleensä perinyt? Huomioiden että vaikka näytän kauniilta naiselta, niin kaikkea ei vielä ole leikattu pois.
Kysys siltä jos kiinni saat,tuntuu olevan kovinkin kiireinen mies bisneksiseen..
- Anonyymi
Joskus sekalaiset vehkeet se paras juttu.
Reikä se on avaimellekin jossain.- Anonyymi
Tuossa on kyllä asiaa. Voisiko sitä sanoa hybridiksi? Kaikki tarvittavat samassa paketissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....778882Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.3146728Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?1005950- 1523850
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.303241Maahanmuuton vastustajat ovat vajakkeja
Jokainen täysijärkinen suomalainen tietää, että Suomi ei pärjää ilman ulkomaalaisvahvistuksia.653169- 1642155
On asioita joita kadun
Yksi niistä on eräs J mies. Olen vasta hiljattain tajunnut. Kuinka väärin tein. Tulit sydän tarjottimella.. mutta tässä171806- 321468
Mitä sä pelkäät?
Että paljastan sut ja touhusi? Elät jotain ihan omaa fantasiaasi ja ainoa virhees oli sekoittaa mut näihin sairaisiin le191256