Suuri maailma kiehtoisi

Anonyymi-ap

Hei! olen luhankalainen tyttö 26v. Tai oikeastaan, olin ennen poika. Haluaisin muuttaa suurempiin ympyröihin Joutsaan, siellä saattaisi olla vapaampi hengittää ja löytää samanlaisia kavereita. Niin olen kuullut.
Onko Joutsassa pieniä vuokra-asuntoja maksukykykyiselle tytölle?

24

990

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kerrankin rehtiä toimintaa. Luhankahan haluaa ihmiset pois!

• Anonyymi

Ei juma, kyllä taas joku jaksaa! Mielikuvitus kohdillaan

• Anonyymi

Niitytiellä halpa yksiö,tosin ota kuvat ennen muuttoa joka paikasta katto mukaanlukien muuten voipi tulla lähtiessä ongelmia..

• Anonyymi

Ei ole . Setämiehet ovat lokeronsa täyttäneet .

• Anonyymi

Voisin toki asustella jonkin aikaa setämiehen luonakin. Kuulin kylällä, että joutsan kunnassa on joku virkahenkilö, joka on kanssani samanhenkinen. Ehkä hän voisi auttaa asunnon kanssa.

• Anonyymi

Niittytien vuokranantaja vois olla just sitä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niittytien vuokranantaja vois olla just sitä

Mut jos hän haluaa vuokraa nk. luonnossa, niin mun on käännettävä selkäpuoli hänelle, kun sitä ei vielä ole leikattu pois. Jonossa olen kyllä.

• Anonyymi

Meinasitko rakennuttaa sellaisen nykyolemukseesi kuuluvan vehkeen?

• Anonyymi

Ole vaan poika, niin voit päästä vaik Reetiin töihin.

• Anonyymi

Ei ikinä. Aattele nyt jos se isäntä haluu suudella mua ja mulla alkaa jöpöttään. Sehän menee aivan shokkiin.

• Anonyymi

Tuleppa Leivonmäelle kulttuurin kehtoon , viihdyt varmasti

• Anonyymi

Onko teillä siellä sellaisia avarakatseisia miehiä, jotka eivät välitä vaikka vehkeemme kolahtelevat halaillessa yhteen. olen kuitenkin hyvin kaunis tyttönä.

• Anonyymi

Vmp

• Anonyymi

Ei kiitos, hän on liian vanha, vaikka varakas onkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kiitos, hän on liian vanha, vaikka varakas onkin.

Et siis tajunnut 😂

• Anonyymi

Pikku kaksio Niittytiellä tosin siinä koko rakennuksessa on ja ollut tosi pahoja vesivahinkoja.Ei vuokraajien aiheuttamia ,putkiremonttia tehty millä ties halvoilla jutuilla.Oikeusjuttu tätä vuokranantajaa käsittelyssä Et juu

• Anonyymi

Kysys Reijo Liimataiselta sillä vissiin vuokrattavia asuntoja

• Anonyymi

No millä tavalla Reijo on vuokraa yleensä perinyt? Huomioiden että vaikka näytän kauniilta naiselta, niin kaikkea ei vielä ole leikattu pois.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No millä tavalla Reijo on vuokraa yleensä perinyt? Huomioiden että vaikka näytän kauniilta naiselta, niin kaikkea ei vielä ole leikattu pois.

Kysys siltä jos kiinni saat,tuntuu olevan kovinkin kiireinen mies bisneksiseen..

• Anonyymi

Joskus sekalaiset vehkeet se paras juttu.
      Reikä se on avaimellekin jossain.

• Anonyymi

Tuossa on kyllä asiaa. Voisiko sitä sanoa hybridiksi? Kaikki tarvittavat samassa paketissa.

• Anonyymi

Haluan kiittää kaikkia mukavia ihmisiä avusta ja ohjeista. Nyt asun Joutsassa yhden kivan sedän luona ja meillä on mukavaa yhdessä. Setä on bi, joten kaikki sujuu ihan kivasti.
      Mukavaa syksyä kaikille!

• Anonyymi

Ymmärrän jo olis di, pitkä iskunen diesel.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3819
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2954
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1855
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      924
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      764
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      731
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe