Eli ekat menkat oli 8.7 2025 eli tänävuonna ja nyt on3.8?? Miks ne ei oo alkanut? Oon siis 12vuotias kutosluokkalainen ja toivon että moni vastaa nopeesti Koska en uskalla laittaa harmaita housuja kouluun jos mun tuurilla ne tulee koulussa? Kiitos jo valmiiksi
Miksi mun menkat ei oo alkanu??
13
668
Vastaukset
- Anonyymi
Tarkotin siis 3.9!eli syyskuuta on nyt mut siis alko 8.7
- Anonyymi
Kun minulla alkoi kuukautiset, ne oli seuraavalla kerralla tosi kauan pois, ihan kuukausia. Luulen, että se johtui laihdutuskuurista, joka ei tosin ollut raju, muutamia kiloja tiputin, ehkä 7 kg
- Anonyymi
Kuukautiset voi olla aluksi epäsäännölliset.
- Anonyymi
Menkat on aluks ihan vitun epäsäännölliset
- Anonyymi
Menkat ovat alussa hyvin epäsäännölliset, voi siis jäädä joitain kuukausia välistä ettei niitä tulekkaan, mutta ei hätää, se on normaalia!
- Anonyymi
Jep
- Anonyymi
Ehkä oletkin mies!
- Anonyymi
Ja höpö höpö olen nainen ja alkoi kuukautiset jo eilen
- Anonyymi00009
Itse olin 15 v kun alkoi kuukautiset.
- Anonyymi00010
jos osaat lukea niin aloittajalla oli jo menkat alkaneet mutta jäivät pois. Aloittaja ei kysynyt milloin alkoi ekat menkat.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
jos osaat lukea niin aloittajalla oli jo menkat alkaneet mutta jäivät pois. Aloittaja ei kysynyt milloin alkoi ekat menkat.
Ja minkä ikäisenä
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ja minkä ikäisenä
Eli ekat menkat oli 8.7 2025. Hän ei kysynyt minkä ikäsenä alkoi menkat vaan sitä koska hänellä on jäänyt makat tulematta
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Eli ekat menkat oli 8.7 2025. Hän ei kysynyt minkä ikäsenä alkoi menkat vaan sitä koska hänellä on jäänyt makat tulematta
Jaahas
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2663333Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell211843Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.271512- 821359
- 1371038
- 81994
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.63817Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.86756Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61687Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗51656