Eli ekat menkat oli 8.7 2025 eli tänävuonna ja nyt on3.8?? Miks ne ei oo alkanut? Oon siis 12vuotias kutosluokkalainen ja toivon että moni vastaa nopeesti Koska en uskalla laittaa harmaita housuja kouluun jos mun tuurilla ne tulee koulussa? Kiitos jo valmiiksi
Miksi mun menkat ei oo alkanu??
13
654
Vastaukset
- Anonyymi
Tarkotin siis 3.9!eli syyskuuta on nyt mut siis alko 8.7
- Anonyymi
Kun minulla alkoi kuukautiset, ne oli seuraavalla kerralla tosi kauan pois, ihan kuukausia. Luulen, että se johtui laihdutuskuurista, joka ei tosin ollut raju, muutamia kiloja tiputin, ehkä 7 kg
- Anonyymi
Kuukautiset voi olla aluksi epäsäännölliset.
- Anonyymi
Menkat on aluks ihan vitun epäsäännölliset
- Anonyymi
Menkat ovat alussa hyvin epäsäännölliset, voi siis jäädä joitain kuukausia välistä ettei niitä tulekkaan, mutta ei hätää, se on normaalia!
- Anonyymi
Jep
- Anonyymi
Ehkä oletkin mies!
- Anonyymi
Ja höpö höpö olen nainen ja alkoi kuukautiset jo eilen
- Anonyymi00009
Itse olin 15 v kun alkoi kuukautiset.
- Anonyymi00010
jos osaat lukea niin aloittajalla oli jo menkat alkaneet mutta jäivät pois. Aloittaja ei kysynyt milloin alkoi ekat menkat.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
jos osaat lukea niin aloittajalla oli jo menkat alkaneet mutta jäivät pois. Aloittaja ei kysynyt milloin alkoi ekat menkat.
Ja minkä ikäisenä
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ja minkä ikäisenä
Eli ekat menkat oli 8.7 2025. Hän ei kysynyt minkä ikäsenä alkoi menkat vaan sitä koska hänellä on jäänyt makat tulematta
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Eli ekat menkat oli 8.7 2025. Hän ei kysynyt minkä ikäsenä alkoi menkat vaan sitä koska hänellä on jäänyt makat tulematta
Jaahas
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.932168Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n452132Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501855Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751370- 861271
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191151Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311100Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men581048- 68969
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.285910