Aivan kammottava paikka. Ei puuttunut kuin tuulimyllyt. Maahansortuvia talonrähjiä siellä täällä. Järvikin näytti ihan kauhealle. Hautausmaallakin tosi kuollutta. Joku pöljä oli tehnyt ison pellon Taivalkoskentien varteen. Luultavasti joku isoja tukia nostava kepuli.
Käväisin Suolijärvellä
4
510
Vastaukset
- Anonyymi
- että hautausmaallakin oli ihan kuollutta . - no niin siellä yleensä on .
- Anonyymi
Tuulimyllyt tulee puuttumaan Suolijärven katukuvasta. Pormestari ei anna rakentaa tuulivoimalaa omalle tontilleen vaikka muiden Puolangan kunnan jäsenten tonteille on laittanut allekirjoituksellaan vireille parin sadan tuulivoimalan kaavat kunnan jäsenten tonttimaille asukkailta ja maanomistajilta mitään kysymättä. Näin yhtenä esimerkkinä näkyy keskustauskovaisuuden taivaspaikkaihanne ja heidän Suolijärvinen profeettansa jota pormestarikseen kutsuvat ja halusivat elämänsä tuhokseen. Onko Suolijärvisten keskustauskovaisten profeetta Suolijärven kylätoiminnan tukipilari ja siellä kaikkien kanssa toimeen tuleva kehityksen ja yhteistyön ylläpitäjä. Epäilen, että pelkkä oman edun tavoittelija kunnes toisin virallisesti kirjallisesti todistetaan.
- Anonyymi
Oletteko huomanneet, että puolangan syntyvyys on tippunut samaa tahtia kuin kepun kannatus on noussut. Vielä 70-80-luvuilla, kun korpikommunismi oli voimissaan syntyi 100 lapsen vuosikertoja ja kyläkoulujakin oli pitkälti yli kymmenen. Nyt nuoret kepujätkät ovat enemmän kiinnostuneita kännykästään ja lehmän ahterista kuin naisista (jotka nekin ovat muuttaneet Paltamoon ja muihin kasvukeskuksiin).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721157
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?44595Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296548Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t219513- 50504
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45492