Olihan tuskaa tanssia, tanssijat voisi kunnioittaa toisia tanssijoita. MJ
Keiski pavilla
21
401
Vastaukset
- Anonyymi
Oli siis ruuhkaa ?
- Anonyymi
Eikun NAISIA 😋
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikun NAISIA 😋
Ruuhkaa ja mummoja, muutama ihana tanssija tuttu.
- Anonyymi
Hieman salatietoa Keiskistä..
AI-yhteenveto
Numerologiassa numero 33 on mestariluku, joka symboloi korkeaa tietoisuutta, myötätuntoa ja palvelualttiutta, edustaen kykyä ohjata ja inspiroida muita suurten rakkauden ja toivon energioiden kautta. Se liitetään henkiseen mestaruuteen ja ylösnousseiden mestarien läsnäoloon, jotka ovat valmiita opastamaan ihmisiä henkisellä polulla ja auttamaan heitä manifestoimaan unelmansa.
Mestariluku 33 numerologiassa
Palvelualttius ja myötätunto:
Numero 33 edustaa syvää myötätuntoa, auttamishalua ja omistautumista toisten palvelemiseen.
Henkinen mestaruus:
Se symboloi korkeaa henkistä tietoisuutta ja kykyä toimia opettajana tai inspiraation lähteenä, tuoden iloa ja rakkautta muille.
Manifestointi ja mahdollisuudet:
Mestariluku 33 viittaa siihen, että kaikki on mahdollista ja ihmisellä on kyky manifestoida toiveensa kuin mestari, ainoastaan oma mieli voi rajoittaa häntä.
Ylösnousseiden Mestareiden läsnäolo:
Numero 33 merkitsee, että ylösnousseet mestarit ovat ympärillä ja tarjoavat ohjausta sekä apua ylösnousemuspolulla.
Käytännön esimerkkejä
Henkilö, jonka elämänpolkunumero on 33, voi olla poikkeuksellisen myötätuntoinen ja omistautunut auttamaan maailmaa ja toisia ihmisiä.
Tämä numero voi ilmetä toistuvina numerosarjoina, kuten kellonajoissa tai muissa tilanteissa, ja toimia merkkinä korkeammalta voimalta, kuten enkelin viestinä.
- Anonyymi
Meitä daameja oli todella paljon ja hyviä viejiä taas vähän. Ehdottomasti parhaan viejän yksi daami oli ominut itselleen kahden viimeisen tunnin ajaksi joten naistentunnilla ei päässyt edes yrittämään hakua. Oli ihan hyvät musat mutta tanssillisesti ilta oli pettymys.
- Anonyymi
Todennäköisesti samaa viejää olisin hakenut kun tein saman havainnon ja petyin. Pitääkö jatkossa hakea miestenhaulla tai kahviosta jotta pääsee parhaan viejän kanssa tanssimaan?
- Anonyymi
Naisia on paljon enemmän ja heille ei ole montaa hyvää tanssittajaa. Ja minä en naisena hakisi renttuja, mutta moni nainen hakee ja minulla on tietoa monesta rentusta.
- Anonyymi
Kuten olen jo enennkin todennut, festari-konsertti. Ei tanssillisesti jatkoon!
- Anonyymi
Keiski on liian suosittu näköjään. Pavi teki yleisöennätyksen Keiski iltana.
- Anonyymi
Aivan samaa mieltä olen ollut jo yhden tansseista kuvatun videon perusteella, joten olen jättänyt menemättä. En mene muidenkaan keikoille joissa on lava täynnä näitä pönöttäjiä eikä porukka tanssi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan samaa mieltä olen ollut jo yhden tansseista kuvatun videon perusteella, joten olen jättänyt menemättä. En mene muidenkaan keikoille joissa on lava täynnä näitä pönöttäjiä eikä porukka tanssi.
Toisaalta ikävä jättää Keiskiä väliin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toisaalta ikävä jättää Keiskiä väliin.
No ei yhtään. En menis sinne ruuhkaan edes maksusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keiski on liian suosittu näköjään. Pavi teki yleisöennätyksen Keiski iltana.
Joko katto kohta korjataan???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja missä on koronatuet 100.000 euroa.
Puttiinin vaalikassa ainakin lihoi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja missä on koronatuet 100.000 euroa.
Puttiinin vaalikassa ainakin lihoi.Kommarien taskussa ne rahat.
- Anonyymi
Alku on tanssia ja lopetus festaria.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla menee hengitystiet tukkoon aina pavilla.
- Anonyymi
Vali vali minä minä asenne jälleen…
Minusta on ihanaa kun ihmiset käy tanssilavoilla. Parasta tanssimusaa Keiski 👍.- Anonyymi
Samaa mieltä. Ihania tanssi-iltoja !
- Anonyymi
Juuri niin ja Suomen paras laulaja, mestari Keiski!
- Anonyymi
Musiikki on hyvää tanssija naiset ei niin hyvää. OMG
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude15013271Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t729671Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h969138Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee
– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k207856Giorgia Meloni vs Riikka Purra
Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk396760Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1486168Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri193205Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy101298En lähde armeijaan enkä siviilipalvelukseen
Maanantaina telkan uutisissa toistamiseen kerrottiin tästä luuserista, joka kärsii muka "masennuksesta", mutta nauraa rä3951252Aikuisten säälittävä käytös
Mikä mahtaa aikuisia hiertää ja mistä näin kovaa että alaikäisen pahoinpitelyn jälkeen vielä kirjotellaan täällä. Sana v71174