Jos minulla ei olisi huonoa onnea, niin minua ei olisi onnea ollenkaan

Anonyymi-ap

Viha on sekin tunne.

23

203

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Korjaus otsikkoon: Jos minulla ei olisi huonoa onnea, niin minulla ei olisi onnea ollenkaan

• Anonyymi

Vanhasta blues laulusta lainattu tuo lause; Born under a bad sign.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vanhasta blues laulusta lainattu tuo lause; Born under a bad sign.

Tiedetään....

• Anonyymi

No voi!!
      Eikö tosiaan koskaan ole mitään hyvää onni potkaissut, jotain arkista. Olet juuri ehtinyt sadekuurosta suojaan, Olet löytänyt hyvän mustikka- tai sienipaikan, Olet saanut jotain ilmaiseksi kun olet vielä viimeisenä osunut paikalle, Olet säästynyt joltain tautitartunnalta jonka muut porukassa ovat saaneet. (Näitä minä, en sen kummempia potteja.)
      Etkö todellakaan mitään?

• Anonyymi

Hyvä muistutus tuo, eli ei pidä aina valittaa jos ei ole jotain, vaan olla kiitollin siitä mitä vielä on.

• Anonyymi

"Viha" on kyllä aivan hemmetin huono juttu. Se syö ihmistä ja sitä varten et keksi niitä asioita ja aiheita, joissa sulla on ollut onnea matkassa. Monta kertaa.

Itsekin sanon, ettei onni ole meitsiä potkinut, mutta tiedän, ettei se ole totta eikä pidä paikkaansa. Oikein onnekas olen ollut, kun näillä eväillä olen päässyt tänne asti.

• Anonyymi

Viha on persujen energianlähde.

• Anonyymi

Se on sitä niin monen muunkin kohdalla, ettei heitä kannata erikseen mainita. Metkaa on kuitenkin se, ettei vihan vallassa oleva huomaa, millainen este se on kaikelle muulle tuntemiselle ja kokemiselle.

Viha ahdistaa nurkkaan ja kahlitsee, silloin ei näe eikä kuule mitään muuta eikä varsinkaan sitä, mikä elämässä ja maailmassa on kaunista ja hyvää.

• Anonyymi

Lietsot vihaa palstalla persujen päälle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lietsot vihaa palstalla persujen päälle.

Ongelmansa kullakin. Ainakin viha-ongelma pienentää / kutistaa ja estää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ongelmansa kullakin. Ainakin viha-ongelma pienentää / kutistaa ja estää.

Itseään vihaaja kiusaa, mut ei huomaa sitä kuin myöhässä.

• Anonyymi

Veikkaampa, että aloittajallakin on onni onnettomuudessa.

• Anonyymi

Jep..

Tuuria kahta sorttia, hyvää ja huonoa. Mulla tahtoo olla yleensä sitä huonoa. Syytä en tiedä, kuitenkin turhan usein näin käy. Lisäks on "sääntö". Jos on kaks asiaa, minkä väliltä pitää valita toinen, valitsen yleisimmin sen huonomman.

Asialle en ole voinut mitään, näin se vaan on.

Sen takia suhtaudun paljolti kaikkeen skeptisesti. Hyvä puoli lie, olen mieltynyt sarkasmiin ja paljolti koitan kuitata pieleen menneet jutut jonkinlaisella huumorilla.

Pessimisti ei pety.

Monesti vaikuttaa joittenkin olevan jonkinlaisia elävän elämän hannu hanhia. Aina menee hyvin jne. Oletan menee niilläkin juttuja persiilleen, mutta ne ei näytä sitä ja puhuvat vain onnistuneista asioista. Ehkä todellisuuspakoa,?

Näillä mennäänn, ei ole vaihtoehtoa keksinyt.

=DW=

• Anonyymi

Eikö ole olemassa joku sellainen kuin Murphyn laki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö ole olemassa joku sellainen kuin Murphyn laki.

Ei ole, se on vitsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole, se on vitsi.

"Vitsi" se ei todellakaan ole. K V G .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Vitsi" se ei todellakaan ole. K V G .

Vitsille nauretaan, vai mitä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vitsille nauretaan, vai mitä?

Niiih, mitä meinaat. Murphyn laki -tyyliset eivät välttämättä naurata. Tai ainakaan toisten, omille mokilleen nauraa vain riittävän aikuiseksi kasvanut.

• Anonyymi

Rinta rottingilla päin uusia epäonnistumisia !

• Anonyymi

Yeap, noin tekee ja tuumaa rohkea ihminen, joka ei pelkää "epäonnistumisia", joita tulee kaikille, mutta vain osa porskuttaa eteenpäin niistä huolimatta.

• Anonyymi

Huono onni? Mitä onnea se muka on....

• Anonyymi

"Huono onni" on se, joka opettaa näkemään, koska hyvä sellainen kolahtaa kohdalle.

• Anonyymi

Onni on olemassa, olkapäälläsi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Niin surullinen

onnettomuus taas. Voimia ihan kaikille läheisille,kavereille ja kouluun 🙏
      Lapua
      104
      3066
    2. Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia

Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on
      Maailman menoa
      87
      2415
    3. Paloautoko se oli kolarissa Juntusrannan risteyksessä?

Oli kuva paloautosta nettijutussa.
      Suomussalmi
      24
      1956
    4. Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään

"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s
      Yleistä autoilusta
      22
      1510
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?
      Outokumpu
      29
      1480
    6. Tiesitkö? Johannes Brotheruksen ex-isäpuoli on kuin onkin Mikko Kuustonen - Tästä on kyse!

Tiesitkö? Ja hehän on kuin kaksi marjaa... Johannes Brotherus on KUUMAA-yhtyeen jäsen ja tänä syksynä mukana Vain elämää
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1385
    7. siis ihan oikeesti

Tämä on naurettavaa
      Ikävä
      87
      912
    8. Murtautuminen uimahalliin

17.10. yöllä Kiuruveden uimahalliin murtauduttiin yläkerran oven ikkunasta. Onko kellään havaintoja tapauksesta?
      Kiuruvesi
      26
      897
    9. Mitä tarkalleen tunnet

Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai
      Ikävä
      62
      846
    10. Syyskuussa 2025 ensirekisteröidyistä henkilöautoista 43 % oli täyssähköautoja.

Niitä rekisteröitiin 2 592 eli 41 % enemmän kuin vuotta aiemmin. Syyskuussa 2025 rekisteröidyistä uusista henkilöautois
      Hybridi- ja sähköautot
      2
      769
    Aihe