Firefoxissa odotti mukava yllätys eilen; kaikki kirjanmerkit olivat hävinneet!!!=O Mitään en ole poistanut enkä ole koskenut firefoxin kansioihin tms.! Elikkä mistäs tämmöinen voisi johtua??
Kirjanmerkit hävisivät!!=(
4
628
Vastaukset
- Asemalta
C:/Documents and Settings/oma nimi/Application Data/Mozilla/Firefox/Profiles/...default/
Siellä pitäisi olla bookmarks.html ja bookmarks.bak
Jos kumpaakaan ei ole, olet valitettavasti menettänyt kaikki eikä mitään ole tehtävissä. Bookmarks.bak:n voi muuttaa bookmarks.html:ksi. Voit Firefoxilla Manage Bookmarksilla menun kautta "Import" tuoda bookmarks.bakin. - Yks vaan
Noin käy mm silloin kun sulkee selaimen ja heti perään sulkee tietokoneen virtanappulasta tai kone sammuu muuten vaan yllättäen.
Valitettavasti firefoxin bookmarksien varmistussysteemi toimii oikein erikoistilanteissa hyvin harvoin. Eli yleensä erikoistilanteessa menetetään myös sen bookmarks.bak tiedoston sisältämä tieto.
Kannattaa tästä lähtien kopioida säännöllisesti toiseen kansioon se bookmarks.html tiedosto. - pettynyt 4.4.14
Koneelleni tehtiin vuosihuolto ja kaveri joka sen suoritti poisti sivuhistoriani 1/2011 alkaen. Asiasta ei oltu sovittu ja nyt hän väittää, että ei ole mitään poistanut. Sivuhistoria on tyhjä ja pitäisi mielestäni riittää todistukseksi. Onko asiakkaan pakko maksaa operaattorille tällaisesta huollosta?
- maymay1
pettynyt 4.4.14, minulle on käynyt aivan samalla tavalla vuosihuollon yhteydessä. Ilmoitin operaattorilleni asiasta, mutta jouduin kuitenkin maksamaan vuosihuoltomaksun. Henkilö joka suoritti työn kielsi myös poistaneensa mitään. Sivuhistorian lisäksi koneeltani poistui myös muuta jota pyysin palauttamaan. Skypen sain itse asentaa uudelleen. Olisin saanut lisämaksua, josta kuitenkin kieltäydyin.
Menetin paljon minulle arvokkaita linkkejä. Olin myös ostanut koneeni alkuvuodesta 2011. Operaattorini edustaja ilmoitti minulle, että jos selainta päivittää niin sivuhistoria katoaa. Minusta oli huvittavaa, että asiakkaalle annetaan tällainen tieto, mutta ei heidän asentajille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle263204Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122349Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.752242Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1051981Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761633Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥451489Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta221396Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001295- 1191159
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151116