Neljä faktaa Linuxista

Anonyymi-ap

Asensin vaarivainaalle Linuxin.

Vaari halusi pelata pasianssia, mutta eihän se osannut, kun kaikki toimii eri tavalla kuin kaikissa muissa pasiansseissa. Ikänsä aktiivisesti pelannut ja siihen jäi rakas harrastus.

FAKTA: Linuxin "toiminta" passivoi vanhuksia.

Valitettavasti vaari ei lannistunut vaan päätti laittaa lastenlasten mehukutsuista ryhmäkuvan työpöydän taustalle. Linux vaan vinkui "virheellinen kuvatiedosto". Miten se voi olla virheellinen, kun kaikissa muissa laitteissa toimii virheettömästi? Vaari oli aikansa tapellut ja lopulta tulostanut kuvan. Nyt kuva on pikaliimalla tuossa antiikkipöydän puukannessa. Entisöinti maksaa monta tonnia.

FAKTA: Linuxin virheet tulee hävyttömän kalliiksi.

Viimeinen naula vaarin arkkuun oli pankki-appi, jota yritti urheasti opetella. Harjoittelun lomassa soitti valepoliisi ja tyhjensi tilin. Vaaria ei ole koskaan aikaisemmin huijattu ja sekös pisti verisuonet pullottamaan. Enää ei nitrotkaan auttaneet. Pumppu petti viimeistä kertaa.

FAKTA: Linux on hengenvaarallinen ikä-ihmisille.

Kerkesin vaarin perintöä odotella vuosikymmenen. Kiitos Linuxin menetin sekä vaarin että perinnön. Nyt olen vaipunut syvään onnettomuuteen ja tunnen ympärilläni pelkkää tuskaa.

FAKTA: Linux tuhoaa mielenterveytesi.

14

649

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei nuo ole mitään faktaa vaan pelkkää valhetta ja FUDia!!

      • Anonyymi00008

        Kaikki oli totta ja on yhä edelleen. Ainoa pikku virhe oli siinä, ettei aloitukseen ole kyetty laittamaan kuin vain murto-osa kaikista linuksin aiheuttamista ongelmista!

        - Kamala linuks


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Kaikki oli totta ja on yhä edelleen. Ainoa pikku virhe oli siinä, ettei aloitukseen ole kyetty laittamaan kuin vain murto-osa kaikista linuksin aiheuttamista ongelmista!

        - Kamala linuks

        Ei ole totta, totta on se että linuxit ovat parhaita mitä ihminen on kehittänyt! Linuksit eli windowsit sen sijaan on kamalia, ei ne edes toimi kunnolla!


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Ei ole totta, totta on se että linuxit ovat parhaita mitä ihminen on kehittänyt! Linuksit eli windowsit sen sijaan on kamalia, ei ne edes toimi kunnolla!

        Jos tuo olisi totta, ei sen käyttäjämäärät liikkuisi 0,01% hujakoilla.


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Jos tuo olisi totta, ei sen käyttäjämäärät liikkuisi 0,01% hujakoilla.

        Linuxien käyttäjämäärät on 8,15% eikä mitään 0,01% joka on sun itsekeksimäsi etkä ole koskaan onnistunut todistamaan väitteitäsi mutta minä pystyn:

        https://gs.statcounter.com/os-market-share/desktop/finland


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Linuxien käyttäjämäärät on 8,15% eikä mitään 0,01% joka on sun itsekeksimäsi etkä ole koskaan onnistunut todistamaan väitteitäsi mutta minä pystyn:

        https://gs.statcounter.com/os-market-share/desktop/finland

        Jokainen, jolla on edes alkeellista luonnontieteellis-teknistä osaamista, tajuaa, että tuolla on ihan vain kohinaa.

        Juu, on se käyttöosuus varmaan enemmän kuin 0,01 prosenttia, mutta tuon linkin takana ei ole yhtään mitään järkevää. Välillä se on pomppinut yli 20 prosentinkin, mutta reaalimaalimassa mikään ei viittaa noin suuriin käyttöosuuksiin, saati noin rajuun vaihteluun.


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Jokainen, jolla on edes alkeellista luonnontieteellis-teknistä osaamista, tajuaa, että tuolla on ihan vain kohinaa.

        Juu, on se käyttöosuus varmaan enemmän kuin 0,01 prosenttia, mutta tuon linkin takana ei ole yhtään mitään järkevää. Välillä se on pomppinut yli 20 prosentinkin, mutta reaalimaalimassa mikään ei viittaa noin suuriin käyttöosuuksiin, saati noin rajuun vaihteluun.

        https://urly.fi/48bI

        Onkos tuokin pelkkää "kohinaa"....


      • Anonyymi00020
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        https://urly.fi/48bI

        Onkos tuokin pelkkää "kohinaa"....

        ei toimi linkki ei..


    • Anonyymi

      Kokeileppa seuraavaksi mummos kanssa wintööttiä ja tule raportoimaan siitä faktoja

    • Anonyymi

      Mitä hittoa vieläkö tämä show pyörii täällä 205 vuoden jälkeenkin ;D Mulla on linux pelittänyt koko sen välisden ajan pääsääntöisesti täysin moitteetta.

    • Anonyymi00012

      ghost-protokollan taitaa saada vain manaamalla winukkaan

    • Anonyymi00019

      Tarkoitatko, että vaarisi ei osaa käyttää tietokonetta? Olet tehnyt hänelle karhunpalveluksen!

    • Anonyymi00021

      No onhan Macos X.
      Windox eli tubutin ei sovi kenellekään.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1293
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      73
      623
    4. 50
      557
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      471
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      148
      406
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      362
    Aihe