Neljä faktaa Linuxista

Anonyymi-ap

Asensin vaarivainaalle Linuxin.

Vaari halusi pelata pasianssia, mutta eihän se osannut, kun kaikki toimii eri tavalla kuin kaikissa muissa pasiansseissa. Ikänsä aktiivisesti pelannut ja siihen jäi rakas harrastus.

FAKTA: Linuxin "toiminta" passivoi vanhuksia.

Valitettavasti vaari ei lannistunut vaan päätti laittaa lastenlasten mehukutsuista ryhmäkuvan työpöydän taustalle. Linux vaan vinkui "virheellinen kuvatiedosto". Miten se voi olla virheellinen, kun kaikissa muissa laitteissa toimii virheettömästi? Vaari oli aikansa tapellut ja lopulta tulostanut kuvan. Nyt kuva on pikaliimalla tuossa antiikkipöydän puukannessa. Entisöinti maksaa monta tonnia.

FAKTA: Linuxin virheet tulee hävyttömän kalliiksi.

Viimeinen naula vaarin arkkuun oli pankki-appi, jota yritti urheasti opetella. Harjoittelun lomassa soitti valepoliisi ja tyhjensi tilin. Vaaria ei ole koskaan aikaisemmin huijattu ja sekös pisti verisuonet pullottamaan. Enää ei nitrotkaan auttaneet. Pumppu petti viimeistä kertaa.

FAKTA: Linux on hengenvaarallinen ikä-ihmisille.

Kerkesin vaarin perintöä odotella vuosikymmenen. Kiitos Linuxin menetin sekä vaarin että perinnön. Nyt olen vaipunut syvään onnettomuuteen ja tunnen ympärilläni pelkkää tuskaa.

FAKTA: Linux tuhoaa mielenterveytesi.

14

645

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei nuo ole mitään faktaa vaan pelkkää valhetta ja FUDia!!

      • Anonyymi00008

        Kaikki oli totta ja on yhä edelleen. Ainoa pikku virhe oli siinä, ettei aloitukseen ole kyetty laittamaan kuin vain murto-osa kaikista linuksin aiheuttamista ongelmista!

        - Kamala linuks


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Kaikki oli totta ja on yhä edelleen. Ainoa pikku virhe oli siinä, ettei aloitukseen ole kyetty laittamaan kuin vain murto-osa kaikista linuksin aiheuttamista ongelmista!

        - Kamala linuks

        Ei ole totta, totta on se että linuxit ovat parhaita mitä ihminen on kehittänyt! Linuksit eli windowsit sen sijaan on kamalia, ei ne edes toimi kunnolla!


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Ei ole totta, totta on se että linuxit ovat parhaita mitä ihminen on kehittänyt! Linuksit eli windowsit sen sijaan on kamalia, ei ne edes toimi kunnolla!

        Jos tuo olisi totta, ei sen käyttäjämäärät liikkuisi 0,01% hujakoilla.


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Jos tuo olisi totta, ei sen käyttäjämäärät liikkuisi 0,01% hujakoilla.

        Linuxien käyttäjämäärät on 8,15% eikä mitään 0,01% joka on sun itsekeksimäsi etkä ole koskaan onnistunut todistamaan väitteitäsi mutta minä pystyn:

        https://gs.statcounter.com/os-market-share/desktop/finland


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Linuxien käyttäjämäärät on 8,15% eikä mitään 0,01% joka on sun itsekeksimäsi etkä ole koskaan onnistunut todistamaan väitteitäsi mutta minä pystyn:

        https://gs.statcounter.com/os-market-share/desktop/finland

        Jokainen, jolla on edes alkeellista luonnontieteellis-teknistä osaamista, tajuaa, että tuolla on ihan vain kohinaa.

        Juu, on se käyttöosuus varmaan enemmän kuin 0,01 prosenttia, mutta tuon linkin takana ei ole yhtään mitään järkevää. Välillä se on pomppinut yli 20 prosentinkin, mutta reaalimaalimassa mikään ei viittaa noin suuriin käyttöosuuksiin, saati noin rajuun vaihteluun.


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Jokainen, jolla on edes alkeellista luonnontieteellis-teknistä osaamista, tajuaa, että tuolla on ihan vain kohinaa.

        Juu, on se käyttöosuus varmaan enemmän kuin 0,01 prosenttia, mutta tuon linkin takana ei ole yhtään mitään järkevää. Välillä se on pomppinut yli 20 prosentinkin, mutta reaalimaalimassa mikään ei viittaa noin suuriin käyttöosuuksiin, saati noin rajuun vaihteluun.

        https://urly.fi/48bI

        Onkos tuokin pelkkää "kohinaa"....


      • Anonyymi00020
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        https://urly.fi/48bI

        Onkos tuokin pelkkää "kohinaa"....

        ei toimi linkki ei..


    • Anonyymi

      Kokeileppa seuraavaksi mummos kanssa wintööttiä ja tule raportoimaan siitä faktoja

    • Anonyymi

      Mitä hittoa vieläkö tämä show pyörii täällä 205 vuoden jälkeenkin ;D Mulla on linux pelittänyt koko sen välisden ajan pääsääntöisesti täysin moitteetta.

    • Anonyymi00012

      ghost-protokollan taitaa saada vain manaamalla winukkaan

    • Anonyymi00019

      Tarkoitatko, että vaarisi ei osaa käyttää tietokonetta? Olet tehnyt hänelle karhunpalveluksen!

    • Anonyymi00021

      No onhan Macos X.
      Windox eli tubutin ei sovi kenellekään.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?

      Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?
      Maailman menoa
      37
      2983
    2. Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?

      Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n
      Maailman menoa
      34
      2218
    3. Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille

      Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari
      Maailman menoa
      45
      2141
    4. Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa

      Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa
      Maailman menoa
      79
      1999
    5. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

      palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      52
      1713
    6. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

      "Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      56
      1454
    7. Poliisi tutkii keskiviikkoiltana Kiuruveden keskustassa tapahtunutta väkivallantekoa.

      Itä-Suomen poliisi tutkii Kiuruveden keskustassa keskiviikkoiltana tapahtunutta epäiltyä väkivallantekoa. Tapaus on herä
      Kiuruvesi
      15
      1410
    8. Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin

      Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http
      Maailman menoa
      45
      1279
    9. Siis HYI OLKOON! Ihmiset, eikö enää ole mitään rajaa?

      https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4142eeb2-a589-4109-a5d0-e8f341df585c "Susanna Penttilän seksibussi kauhistutta
      Maailman menoa
      105
      1164
    10. Puuma Martina iski nuoren miehen

      Martina ja Hajji Muhis oikealta nimeltään Muhammad Abdilrasoon hempeilivät Tallinnassa. Hajji 28 vuotias ja Martina pian
      Kotimaiset julkkisjuorut
      158
      876
    Aihe