Niclas Grönholm siirtyi nykyaikaiseen moottoriin. 670 hv vie Niclaksen autoa raivolla!

Anonyymi-ap

đŸ‘đŸ»đŸ‘đŸ»đŸ‘đŸ»đŸ‘đŸ»đŸ‘đŸ»đŸ‘đŸ»đŸ‘đŸ»đŸ‘đŸ»đŸ‘đŸ»đŸ‘đŸ»đŸ‘đŸ»đŸ‘đŸ»đŸ‘đŸ»đŸ‘đŸ»đŸ‘đŸ»đŸ‘đŸ»đŸ‘đŸ»đŸ‘đŸ»đŸ‘đŸ»đŸ‘đŸ»
PWR RX1e
670 hv (500 kW)
1000 Nm viiveettÀ kÀytössÀ

KyllĂ€pĂ€s on Niclaskin alkanut pĂ€rjÀÀmÀÀn, kun sai autoonsa voimaa! đŸ„ł

Johan Kristofferssonillakin on Golfissaa nykyaikainen moottori. Polttis on saanut lÀhteÀ. Itse asiassa sarjassa enÀÀ Rytkönen rimpuilee fossiilimoottorilla eikÀ hÀnellÀ ole ollut asiaa kÀrkeen. Katsotaanpa siirtyykö Rytkönenkin nykyaikaiseen moottoriin.

Naurattaa rallin mm-sarjan histric-kÀrryt, joissa tehoa on vain puolet ja vetoa joutuu pÀtkimÀÀn vaihteilla. Siis ihan valtava ero suorituskyvyssÀ.

3

109

Vastaukset

5000
    • Anonyymi

KyllÀ rallin mm-sarjakin siirtyy nykymoottoreihin. Sarjassa onkin enÀÀ vain kaksi tehdastallia, molemmat aasialaismerkkejÀ.

• Anonyymi

ÀlÀ luule

• Anonyymi

Saahan sitĂ€ kuvitella ja haaveilla...😂

Ketjusta on poistettu 0 sÀÀntöjenvastaista viestiÀ.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin kysyi hÀmmÀstyneenÀ: Onko Suomessa jÀÀnmurtajia?

Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, ettÀ sovittiinko nuo jÀÀnmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k
      Maailman menoa
      71
      3859
    2. Voiko normaali ihminen ryhtyÀ vasemmistolaiseksi?

TÀtÀ jÀin pohdiskelemaan.
      Maailman menoa
      101
      3475
    3. SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa

SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, kĂ€y ilmi, ettĂ€ demarit itse asiassa vaativat rĂ€jĂ€hdysmĂ€istĂ€ ”työperĂ€isen” maah
      Maailman menoa
      77
      3310
    4. MikÀ tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien vÀliin, pÀÀsseet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestÀ asia
      Maailman menoa
      36
      2618
    5. MitÀ ajattelit kun nÀit

kaivattusi ensimmÀisen kerran? xd
      IkÀvÀ
      114
      1522
    6. Nyt meni lopulliset lÀmmöt.

Alan kÀyttÀytymÀÀn yhtÀ kylmÀsti miehiÀ kohtaan kuin mua kohtaan on kÀyttÀydytty ja vain kÀytetty viimeiset pari vuotta
      Sinkut
      36
      1496
    7. MeitÀ ei tule

Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. TĂ€mĂ€ on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitĂ€ yksilöinĂ€ 😌
      IkÀvÀ
      22
      1104
    8. Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla

Onko joku spesiaali lempipaikka missÀ mieluiten olisit?
      IkÀvÀ
      42
      1100
    9. Sulla on avaimet ja keinot

Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jÀÀssÀ etten pysty tekemÀÀn enÀÀ mitÀÀn. Pidempi keppi johon on helpompi
      IkÀvÀ
      18
      1066
    10. ItseÀÀn kannattaa tarkastella realistisesti ja

miettiÀ mihin ne rahkeet oikeesti riittÀÀ. Tyhmempikin ymmÀrtÀÀ ettÀ varakas ylemmÀn tason mies ei kelpuuta sellaista ku
      IkÀvÀ
      118
      1006
    Aihe