Mun sisko on ollut alalla jo 15 vuotta, eikä sillä mene kovinkaan huonosti. Rahaa on ja menee myös. Hän kertoili tuosta tuosta seksityöstä saunaillassamme. Minua alkoi myös kiinnostaa ja myös kiihottaa , mutta vain kokeilla.
Olen 38 v. nainen, naimisissa miehen kanssa ja se saattaisi olla ongelma. Mahtaisiko tuohon herua lupa ? Yllättävää kyllä, kerran kokeiluun suostumus heltisi. Kolmansia pyöriä meillä oli muutaman kerran ollut, eli näin.
Kysyin siskoltani, miten pitäisi menetellä. laittaisinko ilmoituksen johonkin ? Hän nauroi ja sanoi, ihan oikeestikko, mä annan sulle jonkun kanta jonkun asiakkaani. Siihen ei tarvitse kuin puhelinnumeron, no et sitäkään, minä voin sopia keikan. Onko toivomuksia ?
En tuohon oikein osannut vastata mitään. Sanoin kuitenkin, että valitse sinä. Sisko näytti kolmen kuvaa ja sanoi, että valitse noista. Valitsin ihka peruskundin, ehkä 25 vuotias tai jotain sinne päin. Sisko peukutti ja sanoi, että ihan jees, tuota mäkin ajattelin.
Pitäikö pukeutua jotenkin ? Siskoni etsi vaatekaapistaan sopivan alusasun ja kengät. Laita tuohon päälle pitkä poplari ja hei, älä laita noita korkkareita jalkaan ennen kuin hotellihuoneessa. Vaatteet olivat sopivat kooltaan, olemme siskon kanssa saaman kokoisia.
Seuraavaksi sisko soitti tuolle miehelle ja sanoi, että hän ei pääse tulemaan sovittuna aikana, mutta hänen ystävättärensä voisi tulla. Mies mietti hetken ja myöntyi tuohon järjestelyyn.
Motellilla olin ennen sovittua aikaa ja odottelin ulkona penkillä. Mien tuli, no ihan perus tyyppi. Meilläkö oli tapaaminen, hän kysyi. Nyökkäsin. Hetken päästä olimme motellin huoneessa. Mies riisui itsensä ja meni suihkuun.
Suihkusta palattuaan hän otti rahapussinsa ja sanoi, oliko se sama hinta, minä nyökkäsin. 200,- € , ja laitoin sen laukuuni. Riisuin pitkän takkini ja laitoin sen tuolin selkämykselle. Vauh...huudahti mies. Kun riisuin pikkarit ja rintsikat. Sukat ja korkkarit jätin päälleni.
Menin sängylle ja mies imi rintojani ja työntyi lopuksi minuun. Hellästi ja varovasti. Hetken päästä hän pyysi minua kääntymään toisin päin kontalleen. Tein niin, koska hän oli "maksava asiakas". Sitten hän ehdotti, että antaisi 100,-€ lisää, jos saisi anaalia.
Oli minua minua mieheni pannut joskus myös kakkoseen, eli ei tuo ollut mikään uusi juttu. Mietin hetken ja sanoin, että minulla on liukuvoidetta laukussa, pitää laittaa sitä. Nousin ylös ja rasvasin kakkoseni. Menin uudelleen kontalleen ja mies työntyi kakkoseeni. Tuo lemmen kalu oli hänellä no melko pieni tai ainakin ohut.
Sinne se sitten lurpsahti, kummenkunta työntöä ja siinä koko juttu. Siskoni tuli minua vastaan. Kysyen , miten sujui. Näytin hänelle kuutta,- 50 € seteliä. Sisko nauroi, ai sä suostuin antaan hiukan extraa.
Olihan se kokemus, mutta ei minusta tuohon kertaa pidempään olisi.
Halusin kokeilla huoraamista
11
1826
Vastaukset
- Anonyymi
Tuo on ollut myös mielessäni jo pitkään. Halu kokea ja kokeilla olevani jokin toisen haluja ja tarpeita varten. Palvelua antava josta maksetaan korvaus. Aina silloin tällöin ja tiedäisin suunnilleen mitä odotetaan ja sovitusti antaa toiselle mitä hän haluaa.
- Anonyymi
Täällä eka asiakas ...
- Anonyymi
Ohoo oletpas sinä niuvanniemellä terakhakkaana jo heti aamusta. No ei sen väliä kenen luulet olevan kiinnostunut niuvanniemeläisestä.
- Anonyymi
Ai siis sinäkin olet niuvanniemellä. No miksipä et tietäisi.
- Anonyymi
En ymmärrä miksi joku maksaisi nelikymppiselle mitään kun ainakaan itseäni ei tuon ikäiset tahdo kiinostaa ilmankaan.
Jos ostaisin seksiä, niin kyllä se olisi 18v.
M40+ - Anonyymi
Olen myös kokeillut kaupallista seksiä. Hyvin harvakseen ja valituissa tilanteissa. Onhan siinä oma viehätyksensä kieltämättä. Kokopäiväiseksi en kyllä halua ryhtyä.
- Anonyymi
Itse olen yli 50v mies ja olen saanut pillua viimeksi liki 30v sitten. Minulla on yksi naispuolinen yli 60v perheellinen naispuolinen kaveri ja kyllä joskus miettii millä hänen kaltaisen aivan tavallisen naisen saisi ns. kaadettua. Tottakai ihmisessä kilometrit näkyy, mutta minkä helvetin takia minä lähempänä 60v ikää oleva alkaisin ns. pikkupilluja vomkaamaan.
Vaikka olenkin ollut huono näissä asioissa, niin en näe asiassa mitään hyväntekeväisyyttä. Missään tilanteessa en kyllä 300€ maksaisi, on silläkin rajansa. Jos aloittajan kaltaisella 40v naisella on mieli hyvä niin asia on ok! Tuosta pepun antamisesta. Yksi nainen kertoi aikanaan, että hänelle peppu oli vaikea juttu, mutta sinnikkäästi hän sen teki ja yhtä-äkkiä homma tuntuikin hyvälle. En tiedä hänen tapojaan, mutta hän jotenkin antoi ymmärtää siitä olleen myös jotain hyötyä. Ehkä se on asia joka kannattaa oppia vaikka se voi alkuun olla työlästä.
Eihän kaikki ns. huoraa vaan asioita tapahtuu myös randomisti tai ihan kavereitten kesken vaikka onkin myös perhe.
- Anonyymi
Jaahas spedellä taas lääkitys persiillään buaahaa
- Anonyymi
Jaahaas buaahaa speden lääkitystä ei näköjään ole vieläkään korjattu.
- Anonyymi
Katos vaan vaan sehän on määkivä buaahaa spede niuviksesta.
- Anonyymi
No kyllähän sä koppikaveris tilanteen tiedät.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k18810824Marinin tuhojen korjaaminen kestää kahdeksan vuotta
Nyt on vasta neljännes mennyt ja ensimmäiset korjausliikkeet saatu liikkeelle. Innokkaimmat olivat odottaneet että jo t1057583Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t337511Se oli Orpo joka rynni Eagle S -alukselle
Vastoin kaikkia kansainvälisen merenkäynnin sääntöjä. Kunpa olisi ollut purjehtija Harkimo Suomen johdossa silloin. ht47399Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa895779Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus525238Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset325009Giorgia Meloni vs Riikka Purra
Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk154859Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee
– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k62356Ei muuta kun kylärinkiä ajamaan!!!
Huomenta! Tuossa ku kylän pinnassa asunu koko iän, nii viime vuosina nii harmittanu ku viikonloppusin niin hiljasta, sil431770