On tässä pian 65v ajellut ja minä ajan aina vauhdikkaammin kun ajan yksin. Yleisesti perärattaitakin vetäessä on ollut jo useat kymmenet vuodet pääasiassa 120 lasissa. Joskus tuli kameratolpista niin paljon onnistuneita kuvauksia että piti maksaa kavereille jotta saan laittaa heidän nimensä kysymykseen kuka ajoi.
Mutta jos ajan porukalla, ajan aina sääntöjen mukaan. Kannan vastuun. Ja kolareita on tasan 0. Kolhaissut olen kyllä 4 kertaa hirveen ja kerran omaan pihakoivuun.
Tässä vain pari vuotta takaperin lasten lasten kaveri ajoi KOPPIMÖNKIJÄllä 3 penkillä. Vähän keikahti ympäri.
Onneksi kävi niin mukavasti että vain kuskia sattui pahemmin. Polvesta "meni kaikki nivelsiteet". Ihmettelen kun nykyaikana ei ole saatu nuoren terveen polvea kuntoon. Ontuu aina melkoisesti. Polvi ja jalat kuulemma väsyy, ei jaksa kävellä juuri mitään puistossa, metsässä. Ei pysty käytännössä juoksemaan. Uuteen leikkaukseen taas odottaa. Toki käsivarsikin meni poikki, mutta se parani kai kuukaudessa.
Kahdella kaverilla joku lievä niskavamma, pysyy kunnossa kun vähän voimistelee.
Toki nyt eivät kyllä ole enää kuskin kavereita.
Miksi ajat mönkijälläsi, autollasi vauhdikkaammin kun on porukkaa kyydissä.
Anonyymi-ap
0
160
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741