Heipsankeikkaa kaikki mun meseseuraajat, seuraava putkahti mieleeni teille kertoa näin lauantain ensimmäisenä oireenani:
Rohkeaa puhetta Annalta ja täyttä asiaa, fiksu nainen joka tunnustaa realiteetit turhaan häpeilemättä. Aloitus ei ole minun.
Meillä ei koskaan suositeltu lapsille mitään ammattia. He ovat ihan itse saaneet päättää mitä haluavat tehdä ja minkä verran haluavat käydä koulua.
Apua on annettu sitten opintojen kuluihin ja oman elämän alkuun ja tukea annetaan edelleen autojen muodossa kahdelle. Vanhin poikani tienaa yli 6000 euroa kuussa kouraan, joten hän ei enää halua ajella iskän autolla.
Jos he kiinnostuivat jostakin ammatista pienempänä, sitä tutkiskeltiin sitten yhdessä ja kerroin omat kokemukseni ja tietoni ammatista. Itsenäiset fiksut hyvin kasvatetut lapset tekee itse valintansa.
Huumeet on ainoa asia josta opastettu pysyttelemään erossa ja kerrottu tositarinoita lähiympäristöstä kuinka se tuhoaa kaiken ja jo yksi kerta voi viedä mennessään. Se on toiminut.
Meillä on näytetty esimerkkiä kunnollisuudesta. Meillä ei olla missään vaiheessa oltu kännissä lasten nähden kun he olivat alaikäisiä. Aikuisten lasten kanssa on baarissa ja juhlissa sittemmin jonkin verran juotu, mutta ei näkyvään humalaan vaan vain hilpeäksi.
Minä eikä kukaan vaimoistani ole koskaan tupakoinut, meillä ei huudeta eikä puhuta rumia, saati sitten että olisi harjoitettu ruumiillista kuritusta. Kaikki vaimoni ovat olleet lasten suhteen luontaisia kasvattajia ja myös alalla.
En ole kuullut lasteni kiroilevan koskaan, he ovat sporttisia, eivät ole koskaan tupakoineet ja alkoholia he eivät käytä kuin juhlatilanteissa kohtuullisesti.
Saivat täysin vapaasti valita ammattinsa ja sukupuoliset suuntautumisensa. Tyttären välivuodesta en motkottanut, vaan kannustin tekemään itse päätöksensä ja tuin rahallisesti. Nyt opinnot jatkuu.
Meillä ei ole patistettu edes armeijaan jos ei olisi halunneet. Halusivat. Ei ole patistettu kesätöihinkään, jos ei halua. Opiskelu on rankkaa ja opiskelija ansaitsee kesätaukonsa.
Meillä on kerrottu liikunnan hyödyistä ja näytetty malliesimerkkiä, kuin myös kerrottu liikunnan terveysvaikutuksista, terveellisestä ravinnosta ja sen merkityksestä hyvinvointiin.
Onhan se kiistatta vaikuttanut se iskän esimerkki kaikkiin lapsiini. He halusivat myös olla vahvoja, nopeita, terveitä ja menestyviä ja he ovat niissä kaikissa onnistuneet ilman paineita ja ottaneet harrastukset vain yhdeksi osaksi elämää, eikä koko elämäksi.
Yhteensä löytyy lukemattomia palkintopystejä lasteni kaapeista.
Pojat ovat rakennusalalla, golfaa, treenaa, ajelevat prätkillä ja matkustelevat paljon ja ovat vahvoja. Ei voi olla sattumaa että samat jutut kuin iskällä. Heille ei myöskään ryppyillä tai alkaa luomet lihomaan.
Tyttäressä on seikkailijan ja jääräpään vikaa ja jääräpäisyyden perinyt äidiltään. Äärimmäisen älykäs ja hieno tytär, urheilussa loisti kaikessa mitä on tehnyt. Jos hän haluaisi prostituoiduksi tai sokeritytöksi, pyytäisin vain olemaan varovainen ja kertomaan iskälle, jos tulisi ongelmia.
Mites se sujui se Posson lastenkasvatus? Oletko vieläkään nähnyt lapsiasi tai lapsenlastasi, nyt kun olet Suomessa jo vuoden verran viettänyt laatuaikaa keskenäsi?
2010
Rakrakmaak.
Anonyymi-ap
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hienoa, yli kolmekymppinen ylivertainen poika ei tahdo enää ajaa isukin autolla ja jos tytär ryhtyy horoksi isukin vaimon tavoin, niin isukki toimii kostavana turvamiehenä.
Tyttären opiskelu ulkomailla muuttui välivuodeksi.
6 tonnii liksaakin, mahtavaa, todella onnistunut perhe.
Luometkin mustuu koska ovat hermoheikkoja kuten isukkikin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi rikollista
"Molemmat vangitut ovat osoitetietojen perusteella kotoisin reilun sadan kilometrin päästä Suomussalmelta. Molemmilla on423281Mitä tekee Rebelwerks?
Rebelwerks myy melkein kaiken tavaransa. Onko Rebelwerks menettänyt järkensä? Vai onko hän lopultakin tullut järkiinsä302982Vesa Ahola rehellisin valtuutettu?
Tuli seurattua valtuuston kokous netin kautta. Taitaa valtuutettu Vesa Ahola olla selkeästi rehellisin valtuutettu. Hän161590Oho! Pippa Laukka saa kurimusta tanssiope Marko Keräseltä: "Oli vastaanotto kesken tai ei..."
Toivotaan, ettei Pippa ja Marko tipu jo heti kättelyssä… Tsemppiä Tanssii Tähtien Kanssa -kisaan! Lue lisää: https://w361343Nainen, tuskin muistan koska ollaan nähty
niin pitkä aika siitä on. Suurin ilonaihe elämässäni olit, ja tulevan onnen aamuaurinko. Tunnut niin minun omalta, tutul141205Tere Sammallahti: Sosiaaliturva pois vieraskielisiltä
Hän viittaa Iltalehden juttuun. IL kertoi maanantaina Kelalta saatuun tilastotietoon perustuen, että vieraskieliset muod2171184Jatkoksi ikäero keskusteluun
Mikä oli ensireaktiosi, kun sait tietää teillä olevan vähän enemmän ikäeroa? Tiesitkö alunperin ikäerosta vai missä vaih791102- 73957
Dmitri Medvedev: Suomi tuhotaan - kukaan ei enää lue heille muumisatuja
Helsinki valmistautuu sotaan ja todennäköisesti valmistelee ponnahduslautaa hyökkäykselle Venäjää vastaan, valittaa Venä182949- 44877