Aloittelijan kiva kokemus

Anonyymi-ap

Aloitin tanssiharrastuksen vasta vähän aikaa sitten. Olen käynyt Pavilla tanssimassa ja kohtuullisen hyvin minua on haettu vaikka olen uusi kasvo. Kun tanssiaskeleet on vielä vähän hakusessa niin olen ollut tyytyväinen viejiin kun eivät ole tehneet mitään liian vaikeita liikkeitä. Muutama viikko sitten oli suorastaan tajunnan räjäyttävä kokemus kun yksi uusi viejä tuli hakemaan. Orkesteri soitti hidasta valssia ja alkuun mentiin ihan perinteisellä tavalla. Vienti oli mahtavaa ja kohta mentiinkin mitä erilaisimpia kiemuroita joita en tiennyt osaavani. Viejä vaan sanoi että ota rauhallisesti ja seuraat vientiä niin hyvä tulee, ja hyvä todellakin tuli. Tämän jälkeen tanssittiin vielä tangot ja rumbat. Tango meni leijuessa pilvilinnoissa ja rumba oli ihana ja intensiivinen kokemus. Miten viejä osaakin viedä noin taitavasti, pehmeästi mutta määrätietoisesti.

Nyt viime kerroilla tanssi-illat ovat olleet pettymyksiä kun hakijat ovat olleet näitä "tavallisia" tanssijoita. Tämä voi kuulostaa tylyltä mutta em. kokemuksen jälkeen sellainen perustanssi ei enää tunnukaan nautinnolliselta. Naistentunnilla en ole tätä viejää löytänyt hakurivistä.

Onko muille naisille käynyt samalla tavalla?
Onko tämä yleistä että parhaat viejät eivät ole hakurivissä naistentunnilla?

19

197

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Yksinkertaisempi selitys kokemuksiisi viitaten on, että pääsit tanssimaan omantasoisesi viejän kanssa, minkä johdosta sinusta tuntui, että osasit heti ekana iltana tanssia.

Tuollainen omantasoisen viejän tai seuraajan kanssa tanssiminen on siitäkin syystä suositeltavaa, koska tanssimoittemme taitavat tanssijat ovat lakanneet edes kohteliaisuussyistä tanssittelemasta tassillisesti alhaisemmalla tasolla olevia, jotka kuvittelevat saavansa taitavalta tanssittelijaltaan kymmenien ja jopa satojentuhansien eurojen arvoiset kuviot ilmaiseksi. Siksi taitavat tanssijat eivät hae enää tällaisia tanssitaitopummeja tanssimaan ja antavat tanssitaitopummin hakiessa rukkaset.

• Anonyymi

Yleensä pysyn kaukana haku rivistä naisten haulla. dt

• Anonyymi

Tämän kesän parhaat tanssipaikat, kolmilammi, tampsan lava ja ämyri.

• Anonyymi

PAVI on malmin kommunistien rakentama lava ja tiliotteella on SKP kenelle rahat menee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

PAVI on malmin kommunistien rakentama lava ja tiliotteella on SKP kenelle rahat menee.

Ja sitähän sinä uhoat vaikka unissasi.
        Miten se liittyy mihinkään?
        Ei mitenkään paitsi sinun tyhjään päähäsi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kspitalistin tiliotteella ei lue, kenelle kansalta varastetut rahat menee, koska siinä lukee joka kerta, että rahat menee homo-miehen (gay man) saarelle!

• Anonyymi

Olikohan se sun paras viejä satunnainen kävijä. Kaikki kun ei tahkoa joka tanssi-iltaa samassa paikassa, vaan käyvät muuallakin. Uusi nuori kasvo kyllä pääsee yleensä hyvin tanssimaan ja on varsinkin varttuneempien mieleen, mutta suosittelen totuttautumaan jo valmiiksi siihen että jokainen tanssi-ilta ei ole yhtä hyvä, niin ei tule tällaisia pettymyksiä. Itse olen aina mennyt tanssimaan sillä asenteella että maailmani ei siihen kaadu vaikka ei tulis yhtään hakua. Livemusiikki on se minkä takia menen.

• Anonyymi

Pessimisti vaan pettyy, kun ei naista saa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinkö sinulle kävi? Minun ei ole tarvinnut pettyä kun en ole mitään odottanutkaan, enkä ole naisiakaan hakenut kun en ole lepakko

t. Anonyymi
        2025-09-06 10:47:21

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukaan oikea mies ei haluaa kirppisnaista.

• Anonyymi

Aloittelijoita on kiva tanssittaa, ne kun ei ole kaavoihin kangistuneita. dt
      Tänään kannattaa lähteä Tanhu hoville tanssimaan.

• Anonyymi

Moni mies talloo taateleita osaamatta tanssia.

• Anonyymi

Tanssitaito ei ole välttämättömyys, saat 8 minuuttia naisen kanssa. Se saattaa hyvin riittää mihin vain.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tanssitaito ei ole välttämättömyys, saat 8 minuuttia naisen kanssa. Se saattaa hyvin riittää mihin vain.

Tanssitko vaan 2 tanssia illassa. Minä olen tanssinut 40++ vuotta 3-4 tuntia aktiivisesti. m60v

• Anonyymi

Tuo kuvaus osuu hyvin yhteen mun tuttuun joka on Pavin vakiokävijä. Naisten tunnilla hän ehtii harvoin hakuriviin asti kun hänet haetaan monesti heti edellisen parin loputtua suoraan tanssilattialta, tai jopa kahviosta tai juomapisteeltä.

• Anonyymi

Mietin tässä olenko pajastunut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mietin tässä olenko pajastunut.

Olen kyllä irtautunut Pavista ja käyn muualla tanssimassa. Pavilla käy samat naiset vuodesta 1985- ei ole montaa hyvää tanssityttöä.

• Anonyymi

Alussa on innostunut ja kaikki kelpaa sekä tuntuu ihmeelliseltä. Sitten taidot ja tietoisuus myös huonoista puolista lisääntyy ja pettymys sitä mukaa. Jos elämästä puuttuu luontasta kosketusta ja ihmisläheisyyttä, tanssi tuntuupi taianomaiselta. Niillä joilla on paljon yhteyttä ja kosketusta, tanssi näyttäytyy eri tavalla, koska ei ole niin tarvitseva.

• Anonyymi

Tuo on totta, että yhteyden puutteesta se kumpuaa himo tanssia. Aloittelijan alku on hunajainen kaikilla mutta nälkä kasvaa syödessä ja tanssisa ravaamisen rutiinit syö taian.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Varmaan olen odotellut ihan turhaan

Kutsua luoksesi kylään Superman?
      Ikävä
      40
      1623
    2. Suojeluvaisto

Mikä herättää miehessä suojeluvaiston naista kohtaan?
      Ikävä
      151
      1014
    3. Jos meillä ei olisi

Ikäeroa, niin oltais aikoja sitten oltu aito pari! Me kuulutaan yhteen🥰
      Ikävä
      119
      979
    4. **** mies anna jokin vinkki

Mistä tiedän, että vielä toivot että kuulet minusta. Aikaa on kulunut...
      Ikävä
      66
      979
    5. Mitä tekee Rebelwerks?

Rebelwerks myy melkein kaiken tavaransa. Onko Rebelwerks menettänyt järkensä? Vai onko hän lopultakin tullut järkiinsä
      Taivalkoski
      9
      977
    6. Ei se yhteys

Niin vain poistu ja lakkaa olemasta. Muista tämä nainen.
      Ikävä
      60
      901
    7. P-karjalassa juorutaan ihan kaikki.Pitäisikö muuttaa Etelä-karjalaan?

Täällä Pohjois-karjalassa juorutaan ihan kaikki. Ei voi luottaa edes viranomasiin joita sitoo vaitiolovelvollisuus. Ka
      Imatra
      14
      897
    8. Kolme sanaa jotka kuvaa naista jota kaipaat

Kerro jotain hyvää. Hyvä kiertämään.
      Ikävä
      57
      894
    9. Eli sä nainen

Siis halusit pitää jonkinlaisen kontaktin ja ylläpitää yhteyttä. Etsitkö jotain mysteeristä ja kiehtovaa vai halusitko t
      Ikävä
      48
      875
    10. Raastaa sydämestä tämä stanan rakkaus

Ikinä kokenut mitään tämmöstä. Käsittämätön homma 🤔
      Ikävä
      46
      813
    Aihe