Tyttö Ukrainasta.

Anonyymi-ap

On super hienoa kun saan asua erään Ukrainalaisen 23v tytön seinänaapurina ja meille on kehittynyt todella mahtava seksi-suhde. Eilen istuimme iltaa takapihan terassilla revontulia katsellen yhdessä lämpimän peiton alla, ja samalla sauna oli lämpenemässä. Menimme saunaan jossa sain pestä tytön erittäin nättiä vartaloa runsaalla saippualla ja mahtoi sormetkin vahingossa osua vähän herkkiin paikkoihin. Saunan jälkeen kuivattelin isolla pyyhkeellä tytön vartaloa ja otin hänet samalla kielellä takaapäin kun tyttö nojasi sängyn päätyyn, tuli tytön vuoro kuivatella minun kroppaa ja hänelläkin oli vahigossa suu auki kullini kohdalla joka sattumalta painui hänen suuhunsa, sain ihanaa suuseksiä. Nostin tytön polvilleen hajareisin sängylle ja nuolin vielä takaapäin jo valmiiksi märkää pillua kunnes työnsin kullin sisään koko mitalta, nain aluksi hellästi tuon pillun kuntoon kunnes nostin tytön syliini kalu edelleen sisällä ja menttin panokeinun luo johon asettelin hänet hyvin ottavaan asenotoon. Työnnyin taas sisään ja aloitin varovasti naimaan tuota valuvaa pillua lisäämällä tahtia kokoajan ja tyttö nautti, nussin jo todella kovaa kunnes tunsin että kohta tulee, vedin kalun ulos tytön sisältä ja pidin vähän taukoa nuollen hänen upeita pieniä rintoja ja suutelin ahnaasti. Jatkoin taas nussimista mutta nyt työnnyin heti rajusti sisään ja nussin laukeamiseen asti todella kovalla tahdilla. Tyttö voihki äänekkäästi ja sai orgasmin samaan aikaan, tästä raukeina menimme vielä saunaan ja peseydyimme uudestaan, loppuyön tyttö vietti kainalossani nukkuen. :) Onkos muilla kokemuksia naapuresista? Meillä vakituinen seksi-suhde joka saa tänään jatkoa.

21

3944

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

S L A V A U K R A I N I E !
      💙💛
      🌈🌈🌈
      |🇺🇦 |🇺🇦 |🇺🇦

• Anonyymi

Herojam slava ,mutta höpö textiä on tuo

• Anonyymi

Niin, aloittaja tarkoittaa, että sillä on kaverinaan setä Heinolasta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, aloittaja tarkoittaa, että sillä on kaverinaan setä Heinolasta!

Näin kertoo itse heinolan sedän iskä ihguu

• Anonyymi

Fantasiaa. Oikeasti naapuri on 80-vuotias, hampaaton ja homssuinen akankuvatus.

• Anonyymi

Kyllän on mutta saahan hänet kuvitella nuoreksi dievushkaksi Ukrainasta!
        Ottaa hyvin suuhun kun on eli minkä nuorena oppii sen vanhana taitaa!

Privjet!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllän on mutta saahan hänet kuvitella nuoreksi dievushkaksi Ukrainasta!
        Ottaa hyvin suuhun kun on eli minkä nuorena oppii sen vanhana taitaa!

Privjet!

Täällä peräkamari nysvät on kateellisia

• Anonyymi

Ai sun äitis.

• Anonyymi

Taas täällä kateelliset itkee kun omassa elämässä ei tapahdu mitään.. T. Thai naapurina.. :)

• Anonyymi

Kyllähän teille epätoivoisille runkkareille jokainen on kateellinen kun ette saa kuin omaa kättänne ja verhojen läpi haaveilette naapureistanne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllähän teille epätoivoisille runkkareille jokainen on kateellinen kun ette saa kuin omaa kättänne ja verhojen läpi haaveilette naapureistanne.

Siinäpä yksi nyrkkikyllikki buaahaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinäpä yksi nyrkkikyllikki buaahaa

Katos buaahaa on nyt kyllikki.

• Anonyymi

Spedellä käy taas tam tam buaahaa

• Anonyymi

Juu kyllä susta buaahaa huomaa kiljuu on näköjään taas vedetty.

• Anonyymi

Mutta jos sallitte kerron etten haaveile mamu naisesta vaan miehestä joka tullut muualta maahan ( valkoinen) on todella komea kookas ja lihaksekas oikea uros jonka löhellä nää suolirunkkarit kalpenee väiäistämättä.
      Kesällä shortseissa esim. etumuksensa antaa ymmärtää housuissa on myös kookas työkalu juuri oikeassa kohdassa!
      Hän on kohtelias ja ystävällinen ja tervhhtii iloisesti kun suomalsiset runkkari ukot kääntää päänsä ja eivät tervehdi ei mitään!
      Ehkä meille tulee syyinaa jossain vaiheessa "sähköä on ilmassa"
      🤪😍🤭

• Anonyymi

Tositarina. Olin noin 17v ja asuin vielä kotona. Asuttiin ns paritalossa ja meidän seinänaapurina oli eräs kukkakauppa yrittäjä Anne. Annen ikä silloin 30v paremmalla puolella. Oli hieno kesäpäivä ja minun vanhemmat olivat jossain reissussa en nyt ihan takkaan muista että missä mutta kotoa poissa kuitenkin ja veljeni töissä. Puuhailin siinä autotallissa jotain omiani kunnes huomasin naapurin Annen seisovan oman makkarin ikkunan edessä pelkästään valkoinen pyyhe ympärillään. Siinä vaiheessa säpsähdin ja käänsin katseen pois kun tämä pyyhe putosi Annen yltä ihan "vahingossa" no, jäin miettimään että mikä oli homman nimi ja mietin sitä upeaa hoikkaa kroppaa pienine rintoineen. Oli kaunis näky. Tuli seuraava päivä ja vanhemmat edelleen reissussa, Anne tuli töistä kotiin alku illasta ja itse olin taas pihalla, alettiin juttelemaan ihan normaalisti kuten naapurit juttelee ja tuli puheeksi että olin yksin kotona kun velipoikakin jossain omissa iltamenoissa.. Anne sitten pyysi minut kylään ettei tarvi yksin olla ja minähän suostuin. Sovittiin että tavataan tunnin kuluttua koska Anne oli juuri kotiutunut töistä ja halusi hetken omaa aikaa ennen kun menen kylään. Minä siiyä sitten menen kotiin ja mietin että mikä on homman nimi, Annen luona en ole koskaan käynyt en ainakaan yksin. Tunti vierähti ja rohkaisin itseni. Menin oven taakse soitin kelloa ja häkellyin kun Anne tuli ovelle tässä samassa valkoisessa pyyhkeessä mikä häneltä eilen tippui. Menin sisälle Annen asuntoon ja istuin sohvalle, Anne istui minua vastapäätä toiselle sohvalle ja siltä istumalta avasi pyyhkeen levitti jalkansa ja sanoi että tules poika tänne. Menin ehkä vähän nolona viereen ja anne alkoi hyväillä jalkoväliäni sanoen että tänään ei ole kiireitä. Otin Annea hellästi olkapäästä kiinni ja taisin sanoa että eipä taida olla, samalla miettien että tapahtuuko tämä oikeasti.. Tapahtui se. Anne alkoi avata farkkujeni vetoketjua ja nappia kaivaen samalla jo jäykän kaluni esiin katsoen sitä kysyi että saanko maistaa? Nyökytin ehkä ja sanoin että saat toki. Anne otti kaluni suuhun ja alkoi imeä, tuntui taivaalliselta ja edelleen mietin että olenko oikeasti edes hereillä mutta olin. Anne olepetti imeminsen ja kääntyi polviasennossa sohvalla niin että pylly oli minua kohti ja sanoi taas minulle että nyt on sun vuoro. Olin täysin jumissa ja aloin työntää kalua jotakuinki oikeaan suuntaan kunnes Anne sanoi että aloita kielellä. Kumarruin ja näin ensimmäistä kertaa edessäni oikean todella kiimaisen pillun. Aloitin varovasti nuolemaan kunnes Anne pyysi että syvemmältä ja nopeammin, painoin kieleni syvemmälle tuohon ihanaan ajeltuun reikään ja tein sen mitä osasin. Anne huokaili ja sanoi että nyt saat naida. Nousin jaloilleni ja varovasti aloin ujuttaa kalua Annen sisään. Aloitin työntelyn ja tässä vaiheessa Anne alkoi itse naida kaluani omalla tahdillaan. Kauan ei tätä leikkiä kestänyt kun tunsin että kohta laukean ja vedin kaluni pois jonka jälkeen anne runkkasi ja imi lastit minulta. Sitten puettiin ja juteltiin hetken, sovittiin että tästä ei puhuta kenellekkään. Elämä jatkui normaalisti naapureina vielä muutaman vuoden kunnes muutettiin pois tuosta talosta mutta koko ajan meillä oli pientä flirttailua ja asutaan edelleen samassa kaupungissa mutta tavattu ei sen jäljeen olla muuten kuin kaupassa tms vastaan tullessa.

• Anonyymi

Päästitkö kissan ulos?

• Anonyymi

Itseasiassa hänellä oli kissa lemmikkinä jossain vaiheessa. Mukava kun huolehdit eläimistä. 👍🏽

• Anonyymi
      • Anonyymi

• Anonyymi

Joo joo, aivan varmasti on...NOT!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi persuilla ei ole firmoja?

Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?
      Maailman menoa
      82
      7096
    2. Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015

Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit
      Maailman menoa
      26
      7053
    3. Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan

Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k
      Maailman menoa
      108
      6157
    4. Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä

Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?
      Maailman menoa
      45
      5404
    5. Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?

Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik
      Maailman menoa
      84
      5228
    6. Demarikultin uhri kertoo

Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa
      Maailman menoa
      63
      5185
    7. Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?

Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus
      Maailman menoa
      40
      5098
    8. Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi

Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset
      Maailman menoa
      27
      4585
    9. Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä

"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv
      Maailman menoa
      16
      3467
    10. Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto

vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html
      Maailman menoa
      300
      3380
    Aihe