Kuski soitti, että kotitoimitus paketille olisi puolen tunnin päästä. Tuo poika oli tuonut meille aikaisemminkin paketin, hän oli tuollainen söpö ja kiva tälläisen 39 v. naisen mielestä. Oli varmaan kesäharjoittelija.
Laitoin läpikuultavat pikkarit jalkaan ja mieheni ostamat 1/2 kupin ritsikat. ja tuon päälle aamutakin. Mielessäni oli kiihottava ajatus tuota paketintuojaa kohtaan. Miten pitkälle tuo etenisi, en tiennyt, mutta olihan kuskille jotakin edes silmäniloa puolialastomasta naisesta.
Ovikello soi, ja kuski haki paketin kärryillä rapulle. Pyysin häntä auttamaan sen kantamisessa makuuhuoneeseen. Ei tarvitse otta kenkiä jalasta huomautin. Nostimme kahdestaan pakettia ja veimme sen makuuhuoneeseen.
Ammutakki ei ollut edestä kiinni ja se aukesi helmaan asti. Poika katseli hetken, tai oikeastaan aika pitkään. Osoitin hänelle sänkyä ja riisui aamutakkini ja menin itse sängylle. Sanoin vain yhden sanan "tule".
Hän avasi turvahaalarin etumuksen ja sieltä pullahti esiin käyttövalmis kalu. Otin siitä kädellä kiinni ja ohjasin sen pikkarin puntista sisääni. Poika sanoi kans sa vain yhden sanan " kondomi ". Minä sanoin, että ei tarvi, laske sisääni.
Empä ole aikaisemmin harrastanut seksiä turvahaalarissa olevan miehen kanssa. Sitten haalarin kahina loppui ja tunsin kuinka kalu sykki sisälläni. Poika veti kalunsa ulos ja haalarin etumuksen ylös. Ja lähti saman tien. "Pitää mennä, purkaminen on kellotettu ".
Mieheni tuli rautakaupasta tuntia myöhemmin ja kysyi joko tavarat ovat tulleet ? Sanoin, että kuski kantoi ne tuonne. Ehdin juuri käydä suikussa, enkä silloin kertonut miehelleni mitään tapahtuneesta.
Pikaseksiä paketintuojan kanssa
5
2102
Vastaukset
- Anonyymi
Minä kävin 16 vuotiaana koulupoikana myymässä joulukortteja naapurissa asuvalle rouvalle. Rouva tuli avaamaan oven melkein alastomana. vain pikkuhousut, eikä mitään muuta. Rouva osti 20 korttia ja kun hän valikoi niitä pöydän päässä minua vastapäätä, rinnat, no tosin B kokoiset olivat esillä. Rahat oli laskettu ja kauppa korteista tehty. Rouva sanoi yllättäen " Minä olen yksin kotona, mitäs tehtäisi ? " Kokeili kädellä hausujeni päältä kaluani. Ja olihan se juhlakunnossa. Lähdin mitään sanomatta, nolostuneena ovesta ulos. Jälkeenpäin harmitti ja vieläkin 30 vuoden päästä harmittaa. Miksi en suostunut ?
- Anonyymi
Meidän firmassa käy lähettipoika joka perjantai työajan jälkeen. Hän ei ilmeisesti ole tietoinen, että perjantaina työt loppuvat 2 tuntia aikaisemmin. Pitää varmaan kysyä mieheltäni lupa, josko saisin vietellä tuon söpöläisen ?
- Anonyymi
Luuletko saavasi luvan ? " Sihteeri Sirkka"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luuletko saavasi luvan ? " Sihteeri Sirkka"
En ole varma, mutta kysyä voin kyllä. Ja jos en saa lupaa, niin sitten teen sen ilman suostumusta.
- Anonyymi
Minä saan lähes viikottain naista töissäni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jalankulkija kuoli. Poliisi etsii mustaa BMW Coupe -autoa, jossa on punertavat vanteet.
Jalankulkija kuoli jäätyään auton alle Joensuussa – kuljettaja pakeni, poliisi pyytää havaintoja https://www.mtvuutiset.2355286Mikä vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki803435PÄIVÄN PARAS: Nigerialainen haki turvapaikkaa Suomesta, lähti takas huilaamaan
kotimaahansa, koska turvapaikan saaminen kesti niin kauan. Ja tämän kertoo ihan Yle, eikä yhtään toimittaja kyseenalaist993132Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan
eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma413032Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella
Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne622895Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle
Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv902725Pidennetään viikko 8 päiväiseksi
Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest142411Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?
"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k1032267- 1581714
Vapaa- ajan asunto palanut Haapavedellä
Haapavesi päässyt Iltalehteen Vapaa- ajan asunto palanut 35 neliötä palanut. Missä päin tämä on ollut? Poliisin tutkinn91380