Kotkan lahja tuliselle ilmaiselle rakkaudelle harrastanut romantiikkaa romanttisissa kohteissa huulet törröllään jossakin päin maailmaa pyyhe päässä ja ilman pyyhettä. Tuuli hyväilee pörröistä päätä ja tuulee sinne missä posson muruset on, viettää hetken hänen housuillaan:
"Olen ollut monissa lomakohteissa, enkä todellakaan jaksa muistaa missä, jossain espanjan, marokon, tai turkin kohteessa.... jos pitäisi veikata veikkaisin kanarian saaria, tenerifaa tai akadir..."
Vuokrasin golf cabrioletin, oli kuuma ja kiedoin valkoisen paidan hiuksien suojaksi, minulla oli silloin paksut ja vahvat hiukset, nyt on vain hiukset, yökerhossa alkoi liikkua juttua että jokin arabi miljonääri on täällä liikkeellä, ajelee golfilla ja on haaremi mukana..."
"Toinen miellyttävä muisto on ex:n kanssa jossain kohteessa, meidät pakattiin kondoliin, ja ohjattiin sellaiseen tunnelistoon, vuoren sisällä, oli pimeää, ja kun vene eteni alkoi soimaan Albinoni - Adagio, hiljakseen alkoi valot tuikkia, tämä oli yksi hienompia lomareissuja koskaan..."
"Kaikki baaritytöt on kotoisin isanista, jossa ei ole työtä, ei tulevaisuutta"
-Ihanan romanttista! Voisi jopa sanoa että romanttisen ihanaa, ja sitä sellaista aitoa todellista ilmaista hellyyttä, jota ei tuppaa enää nykypäivänä rahalla saamaan!
Romantiikkaa, tunteita, tuoksuja ja paksu tukka jossakin päin
Anonyymi-ap
1
71
Vastaukset
- Anonyymi
Järkyttävän imelää paskaa nuo Possolan jutut ja kaikenlisäksi ne ovat vielä hevonpaskaa.
Tuo nahkahuilunsoittaja ei ole käynyt kuin kerran Kanarian saarilla ja viikon Jenkeissä, sekin äidin perintörahoilla.
Thaimaassa asui halvimmassa murjussa niin ettei ollut varaa käydä Suomessa laisinkaan, muuta kuin kerran sairaalassa, kun rahat ei riittäneet thaimaalaiseen sairaalaan. Kelaeläkkeen osuuden maksu kun loppui, tuli lähtö Savoon.
2010
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2034266
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1463798Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat1363255Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.511635Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i191528Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58341470Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi251395Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk271351Kiinnostaa - ei kiinnosta - kiinnostaapas
Selittäkää hämmentyneelle miksi miehiä ei ikinä kiinnosta silloin, kun sitä olisi itsekin kiinnostunut? Sitten kun siirt1161160Martina haluaa Marbellaan
Martinan tekisi mieli ottaa lennot Marbellaan, jossa näkisisi kauniita ja hyväntuulisia ihmisiä. No sitten pitää matkust2151063