Näyttää vaaleampi tietysti paremmalta! Joissakin vaalennus vaan näyttää oudolta ja se poistaa luultavasti kulumisen jälkiä valokuvista eli tekee asunnoista houkuttelevampia.
Asunnonvälittäjillä voi kyllä olla paremmat salamalaitteet kameroissa ja on eroa järjestelmäkamera vs. pokkari tai peruskännykkä.
No, myin parikymmentä vuotta sitten oman kaksion itse. Käytin valokuville Photoshopissa sen automaattikäsittelyä, joka oli hyvä lähes kaikille kuville ja teki niistä hieman valoisammat ja paremmilta näyttävät. Vain saunan lauteista se teki ihan oudon näköiset, joten sitä kuvaa en käsitellyt. Kämpppä meni kaupaksi muistaakseni alle 2 kuukaudessa. :-)
Onko myynti-ilmoituksien valokuvia vaalennettu?
4
120
Vastaukset
- Anonyymi
Kuvankäsittelyä tämäkin?
Yhdessä kohteessa makkari oli aika pieni. Kuvat oli kahdesta suunnasta, ikkunaan ja oveen päin. Molemmissa kuvissa parisänkyä oli siirretty kuvaajasta poispäin ja näytti olevan mukavasti vapaata lattiatilaa ennen sänkyä. Ihan kiva... mutta kun näkee ihan selvästi, että sänky on eri paikassa, lähes kiinni vastakkaisessa seinässä. - Anonyymi
Minusta nuo venytykset kuvissa on kauheita. Paljon silti edelleen käytetään. Muka saadaan niin huone näyttää kooltaan oikeammalta? Kylppärissä voi siksi päältä täytettävä pesukone venyä pituutta tai leveyttä hurjasti, keittiön liesi tai joku puutuoli. Huh, mikä ihme tuo on, monesti saa kauhistua kun katselee kuvia. Miten erikoisia huonekaluja ja kodinkoneita tuossakin kodissa on!
- Anonyymi
Onko tästä aiheesta aiemmin ollut näin turhaa aloitusta ?
- Anonyymi
Kyllähän kuvien käsittely suojaa myös asunnon myyjää. Toiset ei haluaisi jakaa yksityiskohtaisia kuvia kodistaan netissä katsottavaksi. Toiset haluaisivat kovastikin vaikkei ole tarkoitus myydäkään. Mutta kun asunto on pakko joskus myydä syystä tai toisesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713879- 1013495
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah783328Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362638- 1241585
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361506Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221114Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421100Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi181096Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181016