Onko rohkeutta mennä iskee naista jonka oletatte olevan hetero mutta ei ole satavarmaa tietoa siitä? Otatteko riskin vai ohitatteko tilaisuuden koska oletatte hänen olevan hetero?
Uskallatteko lähestyä?
24
641
Vastaukset
- Anonyymi
Tutustuisin ensin neutraalisti ja ottaisin selvää suuntautumisesta. Lähestyisin vasta kun tietäisin, että on lesbo tai bi.
- Anonyymi
Entä jos on tilanne missä tää nainen ei tuo asiaa esiin vaikka puhetta koittaisi johdatella siihen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä jos on tilanne missä tää nainen ei tuo asiaa esiin vaikka puhetta koittaisi johdatella siihen?
Toteaisin että joko ei ole kiinnostunut tai ei huomaa johdattelua. Eli koko aihe on kaukainen ja on hetero.
- Anonyymi
Toivon, että olisin ollut joskus rohkeampi naisten suhteen ylipäätään. Mutta onko toivoa heteron kanssa?
- Anonyymi
Ei kannata ohittaa. Se kaduttaa myöhemmin.
Minä tiedostan olevani tällainen vaikeasti luettava. Voi olla, etten halua avoimesti olla sitä, mitä sisimmässäni kuitenkin haluan. Mutta jos joku tulee ja ilmaisee selkeästi kiinnostuksensa, tuskin ryhtyisin vastustelemaan, jos toinen on mielenkiintoinen omasta mielestä.- Anonyymi
Kiitos rohkaisusta ❤️ Onhan se niin että kaduttaa ehkä ikuisesti jos ei toimi kun olisi sen aika.
- Anonyymi
Miksi toisen pitäisi ilmaista kiinnostuksensa, jos et millään lailla ole mukana asiassa. Ei kannata. Sitäpaitsi, voithan sinäkin olla se joka jää katumaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi toisen pitäisi ilmaista kiinnostuksensa, jos et millään lailla ole mukana asiassa. Ei kannata. Sitäpaitsi, voithan sinäkin olla se joka jää katumaan.
Ei aina kannata jäädäkäån odottelemaan toisen aloitetta. Viimeksi tein itse peliliikkeen, sillä se ihminen oli kerta kaikkiaan iski ja lujaa. Taustasta en tiennyt. Mutta ei meistä koskaan tullut mitään. Silti ajattelen häntä usein vieläkin. En kadu kuitenkaan, että yritin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei aina kannata jäädäkäån odottelemaan toisen aloitetta. Viimeksi tein itse peliliikkeen, sillä se ihminen oli kerta kaikkiaan iski ja lujaa. Taustasta en tiennyt. Mutta ei meistä koskaan tullut mitään. Silti ajattelen häntä usein vieläkin. En kadu kuitenkaan, että yritin.
Järkevää tehdä selvä aloite, jos tosissaan tavoittelee. Ei jää jossittelemista.
- Anonyymi
Nykyinen tilanne alkoi niin, ettei kumpikaan tiennyt toisen suuntautumista. Alettiin siinä jutella muuten vain ja tutustuttiin. Vähitellen välit alkoi lähentyä ilman sen kummempaa tiedustelua. Kyllä sen huomaa ajan kanssa, kun ollaan tekemisissä.
- Anonyymi
Mun mielestä suuntautuminen nimenomaan ei ole tiedossa juuri ikinä alussa. Me ei ainakaan tiedetty toistemme yksityisasioista mitään pitkään aikaan. Emme tavanneet missään deittisovelluksessa vaan ihan muissa ympyröissä. Alussa juteltiin aivan muista aihepiireistä ja tehtiin kaikenlaista yhdessä. Sillä tavalla meistä tuli läheisiä ja ajan kanssa puhuttiin yhä henkilökohtaisempia asioita. Ei kuitenkaan suuntautumisesta silloinkaan. Kuulin että hänellä oli pitkä avioliitto takanaan miehen kanssa ja oli eronnut muutama vuosi sitten, mutta en kysynyt onko hetero vai bi. Oikeastaan suuntautuminen selvisi vasta kun suudeltiin .
- Anonyymi
Ilman muuta pyydän kahville kenet vaan, jos on kiva tyyppi ja muuten tullaan juttuun. Siinähän ne suhdestatukset ja suuntautumiset sitten selviää aikanaan.
- Anonyymi
Oispa mulla sun itsevarmuus 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oispa mulla sun itsevarmuus 😁
Jaa no ei mulla ole mitään menetettävää. Oon mä joskus treffeille päässyt, mutta en hetikään aina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa no ei mulla ole mitään menetettävää. Oon mä joskus treffeille päässyt, mutta en hetikään aina.
Hieno asenne 😊 Ehkä pyydänkin sut kahville 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hieno asenne 😊 Ehkä pyydänkin sut kahville 😁
Pyydä vaan 😃 Kivaa kahviseuraa musta ainakin saa
- Anonyymi
Oma kokemukseni on, että aika vähän lähestytään "heteron näköistä" naista edes queer-tapahtumissa. Olen mielestäni ihan kivan näköinen ja avoimin mielin yksin liikenteessä, oikeastaan vaan pari kertaa on lähestytty. Itse olen yrittänyt jutella normaalisti kaikille.
- Anonyymi
Queer-tapahtumissa lähestytään yleensäkin tosi vähän ketään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Queer-tapahtumissa lähestytään yleensäkin tosi vähän ketään.
Niinhän se on, valitettavan arkaa se meininki tahtoo olla. Itsellekin on iso kynnys lähteä kenellekään juttelemaan, mutta aina on kyllä ihan ystävällisesti suhtauduttu, kun oon sitten mieleni rohkaissut.
Miks tarttis heti alkaa iskemään 🔥 Normaalia tutustumista jos tyyppi kiinnostaa. Selviää ne asiat aikanaan, kuten tässä joku jo tokas. Kauheesti ei kannata olettaa.
- Anonyymi
Ei tietenkään tarvitse heti alkaa iskemään, mutta outoa kun ei tyyliin jutteluun vastata. Iskeekö gay panic :)
- Anonyymi
Veikkaan että edellinen vastasi alkuperäiseen kysymykseen 🙂
- Anonyymi
Oma taso ei ehkä riitä vastaamaan luonnollisesti. Tai sitten sen toisen lähestyvän taso ei riitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oma taso ei ehkä riitä vastaamaan luonnollisesti. Tai sitten sen toisen lähestyvän taso ei riitä.
Suomi on pienten piirien luvattu maa! Kaikkihan sen tietää... Se on jopa painettu sivistyssanakirjaankin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1094286
- 783496
Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?
Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?833350Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?253249Just alkoi ottamaan päähän
Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk223242- 722916
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim642797"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m452790Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.852569- 92472