Te jotka olette käyneet molemmissa, kertoisitteko miten paikat eroavat toisistaan (esim. Golden Sands/Mamaia).
Bulgaria vs. Romania
10
2190
Vastaukset
- maija
Bulgaria (SB) oli paljon isomman tuntuinen paikka kuin Mamaia. Ruoka mielestäni (parempaa) maukkaampaa ja ehkä edullisempaakin Bulgarisassa. Lapsille on myös jäänyt SB:stä kivemmat kokemukset.
- Otsi
Kiva että edes joku viitsi verrata maita keskenään, kiitos siitä. Bulgariassa ollaan oltu viime kesänä (ihan mukava paikka) mutta nyt arveluttaa lähteä Romaniaan.
- mack
Otsi kirjoitti:
Kiva että edes joku viitsi verrata maita keskenään, kiitos siitä. Bulgariassa ollaan oltu viime kesänä (ihan mukava paikka) mutta nyt arveluttaa lähteä Romaniaan.
voin myös läittaa kokemukset kun käyn tuolla mamaiassa, mutta eiköhän tuo ole seurastakin kiinni?
Otsi kirjoitti:
Kiva että edes joku viitsi verrata maita keskenään, kiitos siitä. Bulgariassa ollaan oltu viime kesänä (ihan mukava paikka) mutta nyt arveluttaa lähteä Romaniaan.
molemmissa käynyt ja ilman muuta bulgariaan jos on vaihtoehto
- Bulgaria parempi
Jos turistipaikoista puhutaan, Bulgariassa ne ovat paljon kehittyneemmät ja viihtyisämmät.
Kaikki toimii muutenkin Bulgarian kohteissa paremmin kuin Romaniassa, joka on tässä asiassa
vielä ihan alkeisasteella. "Alkuperäisaitous" ei ihan kaikissa asioissa ole pelkästään hyvä...
Molemmissa taas maaseutu ja kaupungit ovat yhtä lailla mielenkiintoiset.
- eroja..
Romania oli ihan kiva kokemus, vaikka Bulgarian Golden s. ehkä parempi. Romaniassa kannattaa käydä Mamayan ulkopuolellakin.
Ei niissä paljon eroa ole.- molemmissa käynyt
SB:n kaltaisia hiekkaranta - hotelli -kyliä löytyy kyllä Virostakin. Aivan turha matkustaa Bulgariaan niitä etsimään. Mamaijassa ja Neptunissa on vielä jotakin "aitoa" ja ne eivät ole pelkästään suomalaisten turistien lomakohteita vaan suurin osa turisteista tulee Romaniasta. Joten jos pelkät hiekkarannat ja suomalaisturistien läsnäolo kiinnostavat menkää Pärnuun - pääsette huomattavasti edullisemmin.
- Otsi
molemmissa käynyt kirjoitti:
SB:n kaltaisia hiekkaranta - hotelli -kyliä löytyy kyllä Virostakin. Aivan turha matkustaa Bulgariaan niitä etsimään. Mamaijassa ja Neptunissa on vielä jotakin "aitoa" ja ne eivät ole pelkästään suomalaisten turistien lomakohteita vaan suurin osa turisteista tulee Romaniasta. Joten jos pelkät hiekkarannat ja suomalaisturistien läsnäolo kiinnostavat menkää Pärnuun - pääsette huomattavasti edullisemmin.
Taasko näitä näsäviisaita vastauksia(nimim. molemmissa käynyt)! Lähinnä kiinnostaa se, että onko Romania kovinkin erilainen/samanlainen paikka kuin Bulgaria.
- Otsi
Otsi kirjoitti:
Taasko näitä näsäviisaita vastauksia(nimim. molemmissa käynyt)! Lähinnä kiinnostaa se, että onko Romania kovinkin erilainen/samanlainen paikka kuin Bulgaria.
No vastaanpa itse tähän kysymykseeni. Juuri Romaniasta palanneena voin kyllä sanoa että ehdottomasti Bulgaria! Romania oli mielestämme todella heikkotasoinen paikkana. Epäsiistiä, vähän toimintaa, etäisyydet pitkiä jos asuu Mamaian pohjoispäässä, ruoka hivenen epäilyttävää (vatsatauti kahtena eri kertana), kalliimpaa kuin Bulgariassa (lähes Suomen tasoa) ym. Ranta kyllä hyvä, ihmiset oikein ystävällisiä ja osaavat hyvin englantiakin, hotelli (Fantasy Beach) kohtuullinen ja siisti ym. Ja kokemusta ja seikkailuhalua kyllä löytyy meiltäkin, ettei ihan vaan ruotsinlaivalla olla käyty ihmettelemässä maailman menoa. Bulgariaan siis uudelleen muttei ehkä koskaan enää Romaniaan.
- TKi
Molemmissa paikoissa käyneenä toteaisin,
että jos pidät iloisesta italialaisesta elämäntavasta mene
ihmeessä Romaniaan jos taas tykkäät 70-luvun apaattisesta neukkumeininistä, niin mene Bulgariaan. Tämä koskee siis elämää hotellialueiden ulkopuolella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381401
- 104901
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15553ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40494Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..36441- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402