Rakentaja.fi vastaa ettei punaisen tiilen maalaus onnistu ja suosittelee vaaleaa antiikkilaastia tai tasoitusta ja sitten maalausta. Tällä osastolla eräs ei saanut Lujalla peittoon. Eikö siis tiiltä saa normaalisti maalattua?
Punaisen tiiliseinän maalaus
5
18932
Vastaukset
- pnieminen
tampereella oikea helmi; aja keskustasta rosendalia kohti, viimeinen mutka jossa asuntoja, oikealla hieno keltaiseksi maalattu punatiilinen ISO talo, maali on rapistunut melkoisesti aitamuuristakin, mutta se vaan parantaa koko komeuden ulkonäköä!
- Kokemusta on
Meillä on maalattu tiiliseinä. Edellinen omistaja oli maalannut punatiilisen puhtaaksimuuratun tiiliseinän vaalean ruskeaksi ja minä vuorostani vedin rissalla päälle valkean maalin. Taisi olla remonttimaali (vesiliukoinen, liekö jotain lateksia). Hyvä tuli. Sitä voi jopa pyyhkäistä kostella rätillä sormenjäljistä. Se on ollut jo useamman vuoden maalattuna.
- ÄrJii
Hei,
Kiitos yhteydenotostanne.
Tiedustelitte sisällä olevan tiiliseinän maalauksesta. Oletan, että seinä on maalaamaton ja kuivassa tilassa eikä se lämpene.
Ennen tiiliseinän maalausta kannattaa puhdistaa pinta: kaikki irtoava pois, pölyt ja mahdolliset liat pois. Pinnan on oltava kuiva ennen maalaamista.
Pohjamaaliksi soveltuu Luja yleispohjamaali kertaalleen ja pinnalle Harmony, Joker, Remontti-Ässä tai Luja pintamaali 1-2 kertaan. Peittää ja pysyy oikein tehtynä.
Tuotetiedot löydät seuraavan polun kautta:
http://www.tikkurila.fi/kotimaalarit/index.jsp?cid=Tuotetieto&hid=01.01.08
Kesäisin terveisin
XXX XXXXXX( - vekkuli43
Oliko kyseessä sisällä oleva tiiliseinä. ?
- tiiliseinän_maalaus
Tarvitsetko apua tiiliseinän maalaukseen tai pinnoitukseen? https://kodinplaza.fi/ kautta tavoitat yhdellä tarjouspyynnöllä useita yrityksiä. Vertaile hinnat ja pinnoitusmenetelmät helposti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa964883Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen312721- 342469
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺252042- 1181540
Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭121208Tänään oli
Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘351123En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101120Ukrainan häviö pitää tunnistaa ja tunnustaa
Venäjä ei ole vain maa, jolla on suuri hyvin koulutettu ja varusteltu armeija, joka on osoittanut tehokkuutensa Ukraina2021057- 781023