Punaisen tiiliseinän maalaus

ÄrJii

Rakentaja.fi vastaa ettei punaisen tiilen maalaus onnistu ja suosittelee vaaleaa antiikkilaastia tai tasoitusta ja sitten maalausta. Tällä osastolla eräs ei saanut Lujalla peittoon. Eikö siis tiiltä saa normaalisti maalattua?

5

18952

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pnieminen

tampereella oikea helmi; aja keskustasta rosendalia kohti, viimeinen mutka jossa asuntoja, oikealla hieno keltaiseksi maalattu punatiilinen ISO talo, maali on rapistunut melkoisesti aitamuuristakin, mutta se vaan parantaa koko komeuden ulkonäköä!

• Kokemusta on

Meillä on maalattu tiiliseinä. Edellinen omistaja oli maalannut punatiilisen puhtaaksimuuratun tiiliseinän vaalean ruskeaksi ja minä vuorostani vedin rissalla päälle valkean maalin. Taisi olla remonttimaali (vesiliukoinen, liekö jotain lateksia). Hyvä tuli. Sitä voi jopa pyyhkäistä kostella rätillä sormenjäljistä. Se on ollut jo useamman vuoden maalattuna.

• ÄrJii

Hei,

Kiitos yhteydenotostanne.

Tiedustelitte sisällä olevan tiiliseinän maalauksesta. Oletan, että seinä on maalaamaton ja kuivassa tilassa eikä se lämpene.

Ennen tiiliseinän maalausta kannattaa puhdistaa pinta: kaikki irtoava pois, pölyt ja mahdolliset liat pois. Pinnan on oltava kuiva ennen maalaamista.

Pohjamaaliksi soveltuu Luja yleispohjamaali kertaalleen ja pinnalle Harmony, Joker, Remontti-Ässä tai Luja pintamaali 1-2 kertaan. Peittää ja pysyy oikein tehtynä.

Tuotetiedot löydät seuraavan polun kautta:

http://www.tikkurila.fi/kotimaalarit/index.jsp?cid=Tuotetieto&hid=01.01.08

Kesäisin terveisin

XXX XXXXXX(

• vekkuli43

Oliko kyseessä sisällä oleva tiiliseinä. ?

• tiiliseinän_maalaus

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      205
      3833
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      62
      2426
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      391
      2296
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2213
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1521
    6. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      515
      1295
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1271
    8. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      56
      1247
    9. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      70
      1157
    10. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      125
      1126
    Aihe