Niin, siinäpä pohdinnan aihetta rakkaalle kerrakseen, miksi minä olen ainut henkilö jota ei ole olemassa, mutta kuitenkin syön pekoniaamupalani täällä Chiang Maissa Thaimaan aikaan aamulla.
Mistä mahtaa johtua?
23
217
Vastaukset
- Anonyymi
Nimimerkki Etu Rauhanen kaipaa seuraa ja apua parhaaseen uniaikaan. Tekniikan maailma olis kiva, kun yöllä juilii ja pisu tulee ruikkimalla. Onko normaalia ettei kakkakaan ole kiinteää vaan tavallaan juoksevaa ja notkeaa?
- Anonyymi
Mä olen alkanut nähdä unia joissa hengailen elokuvatähtien kanssa ihan muina miehinä. Itse olen oma itseni ja ne starat on mun kavereita ja puhuu suomea. Cruisen Tomppa oli yhdessä unessa ja seikkailtiin yhdessä voittamattomana parivaljakkona. Pekonia meillä ei ollut. Kerran oli Scarlett Johansson kontallaan puron rannassa ilman vaatteita odottelemassa... Silloin soi puhelin ja kaveri kertoi että jäteauto tuli justiinsa ja minua tarvitaan ulkona.
- Anonyymi
Minä näin unta Salma Hayek joka on uskomaton nainen ja lähes ikäseni,.nainen isolla n kirjaimella.
- Anonyymi
Mistä mahtaa johtua että molemmat possot on aina samaan aikaan pois ja samaan aikaan paikalla?
- Anonyymi
Molemmat ovat toistensa replikoita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Molemmat ovat toistensa replikoita.
Ne on siamilaiset kaksoset, toisella hallussaan melkein koko keho, on nähnyt kaikki rekkamiesruokalat, toisella hallussaan vain mitätön osa, mutta nähnyt kaikki paikat jonne aurinko ei paista.
- Anonyymi
Kuten aloituksessa mainitsin, rakkaalla on pohdittavaa ja pohtiihan rakas.
> § <- Anonyymi
Talk to talk, walk to walk. Tarkoittaa että sanat on vain sanoja ja teot on tekoja. Sinulla ei ole muuta kuin puhetta. Teot ja näytöt on nollissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Talk to talk, walk to walk. Tarkoittaa että sanat on vain sanoja ja teot on tekoja. Sinulla ei ole muuta kuin puhetta. Teot ja näytöt on nollissa.
Pohdinta se tuokin anonyymiltä, jolla vain sanoja ja jolle täytyisi jotain näyttöjä toimittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pohdinta se tuokin anonyymiltä, jolla vain sanoja ja jolle täytyisi jotain näyttöjä toimittaa.
Niitä näyttöjä kyselet sinä anonyymi aina kateuksissasi toisilta, mutta et ole itse näyttänyt mallia. Kannattaa lopettaa se kysely jos itselläsi ei ole mitään omaa esittää vaihtariksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niitä näyttöjä kyselet sinä anonyymi aina kateuksissasi toisilta, mutta et ole itse näyttänyt mallia. Kannattaa lopettaa se kysely jos itselläsi ei ole mitään omaa esittää vaihtariksi.
Oudoksuttaa tuo pohdinta, kun rakas sanailee henkilön kanssa joka ei ole hänen näkemyksensä mukaan edes olemassa, mutta pohdintahan toki tuokin on.
Mitä vaihtareita mahtaisi olla rakkaalla pohtijalla tarjota? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oudoksuttaa tuo pohdinta, kun rakas sanailee henkilön kanssa joka ei ole hänen näkemyksensä mukaan edes olemassa, mutta pohdintahan toki tuokin on.
Mitä vaihtareita mahtaisi olla rakkaalla pohtijalla tarjota?Varmaan taloa sateenkaaren päässä josta ei ole olemassakaan, siellä missä luvattiin sen olevan, ei edes katua sen nimistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan taloa sateenkaaren päässä josta ei ole olemassakaan, siellä missä luvattiin sen olevan, ei edes katua sen nimistä.
Se talo lennähti mikä mikä maahan kun perhe lähti kuukaudeksi Holgerssonin kanssa paratiisiin, olihan Nils myös köyhästä maalaisperheestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se talo lennähti mikä mikä maahan kun perhe lähti kuukaudeksi Holgerssonin kanssa paratiisiin, olihan Nils myös köyhästä maalaisperheestä.
Juu tuo peukaloisten matkat on rakkaille tultu lentoyhtiö....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep, eikös ilmakitka vastuksena rakkaista rakkain huomenissa tule sinne Suomeen pakoilemaan tapaamistasi mitä erilaisimmin selityksin, eikä tapaa muitakaan paikkakuntarakastuneita, kun voi keskustella peilinsä kanssa tavaten siten suurimman osan rakkaistaan.
Kaksinaamainen pellenaama siis on kyseessä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkos maitojuna kenelle tuttu, tuo kuulemma köyhät thaimaasta suomeen kelan hoiviin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkos maitojuna kenelle tuttu, tuo kuulemma köyhät thaimaasta suomeen kelan hoiviin.
Kelan hoiva on oiva kuten konserni-isukin poika TT:n kaksikulttuuriselle kelaperheelle, myös raxipossujen kokonaisvaltaiseen terveydenhoitoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep, eikös ilmakitka vastuksena rakkaista rakkain huomenissa tule sinne Suomeen pakoilemaan tapaamistasi mitä erilaisimmin selityksin, eikä tapaa muitakaan paikkakuntarakastuneita, kun voi keskustella peilinsä kanssa tavaten siten suurimman osan rakkaistaan.
Kaksinaamainen pellenaama siis on kyseessä."muitakaan paikkakuntarakastuneita"? Muitakaan paikkakuntarakastuneita kuin sinua, tarkoittanet? Kenet hänen pitäisi siis tavata? Suomikaksneloselle kirjoittelijat vaiko vain sinut? Järjesteletkö nyt jo treffejä siis Pattayan turistien kesken, vaiko peräti kaikkie Thaimaan matkailijoiden kesken? Aikamoinen urakka. Taitaa Pasanen nuo treffipalstat olla ihan erikseen näiden matkailupalstojen kanssa, eikä näiden idea ole toimia minään mies miehelle -sivustoina, jossa samaa sukupuolta edustavat henkilöt aloittavat intiimin keskustelun kaksistaan.
Lähtökohta sellaiselle keskustelulle on aika kehno, jossa toinen tykkää asua Thaimaassa perheineen, arvostaa buddhalaisuutta ja thaimaalaisia ihmisiä, kun taas toinen vihaa kaikkea mikä liittyy Thaimaahan, aina turisteja myöten. Tuo kuulostaa ennemminkin huonolta TV-formaatilta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"muitakaan paikkakuntarakastuneita"? Muitakaan paikkakuntarakastuneita kuin sinua, tarkoittanet? Kenet hänen pitäisi siis tavata? Suomikaksneloselle kirjoittelijat vaiko vain sinut? Järjesteletkö nyt jo treffejä siis Pattayan turistien kesken, vaiko peräti kaikkie Thaimaan matkailijoiden kesken? Aikamoinen urakka. Taitaa Pasanen nuo treffipalstat olla ihan erikseen näiden matkailupalstojen kanssa, eikä näiden idea ole toimia minään mies miehelle -sivustoina, jossa samaa sukupuolta edustavat henkilöt aloittavat intiimin keskustelun kaksistaan.
Lähtökohta sellaiselle keskustelulle on aika kehno, jossa toinen tykkää asua Thaimaassa perheineen, arvostaa buddhalaisuutta ja thaimaalaisia ihmisiä, kun taas toinen vihaa kaikkea mikä liittyy Thaimaahan, aina turisteja myöten. Tuo kuulostaa ennemminkin huonolta TV-formaatilta.Voi rakas pohtija, aloitukseni tarkoitus oli aktivoida sinut pohtimaan ja niinhän tässä jälleen kävi, sinä pohdit, pohdit ja pohdit, nyt jo laajentaen pohdintasi varsin laajalle.
Mukavaa että pohdit ja että sinulla on pohdittavaa, jatka samaan malliin myös seuraavalle vuosikymmenelle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi rakas pohtija, aloitukseni tarkoitus oli aktivoida sinut pohtimaan ja niinhän tässä jälleen kävi, sinä pohdit, pohdit ja pohdit, nyt jo laajentaen pohdintasi varsin laajalle.
Mukavaa että pohdit ja että sinulla on pohdittavaa, jatka samaan malliin myös seuraavalle vuosikymmenelle.Nukuhan välillä niin jaksat taas yöllä herätä pisulle eturauhasvaivoinesi ja tekaista uuden aloituksen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nukuhan välillä niin jaksat taas yöllä herätä pisulle eturauhasvaivoinesi ja tekaista uuden aloituksen.
Voi sinua herkkähipiäinen rakas Nössönen, eihän tämä aihe koske sinua lainkaan, älä siis pahoita mieltäsi ja patouta tunteitasi, avaudu, kerro ongelmistasi, se helpottaa.
- Anonyymi
Mistä mantaa johtua palstahäirikön mielentila?
- Anonyymi
Tippunut lapsena sängystä lattialle, pää edellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1745232- 1984129
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1403735Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat663076Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia533010- 1462007
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta441767Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.401528Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?631444Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk261319