Uimarannalla 2025

Anonyymi-ap

Oli tosi hyvät kelit, paljastan nyt kohokohtia yksi kerrallaan.

Kaunis nuori nainen asetti vilttinsä vain kolmen metrin päähän minusta ja alkoi kaivamaan olkakassiaan, noukkien sieltä pyyhkeen ja bikinit. Sitten ihan siinä seisaallaan, nitkutti pikkarit hameen alta pois ja veti biksujen housut tilalle, ja riisui hameen. Jo tuo prosessi hengästytti, mutta sitten hän istahti, käänsi selkänsä minuun päin ja asetti kätensä paidan helmaan aikeissa risua sen, mutta ei riisunutkaan, vaan kääntyi minun päin, selvästi siksi että suunnallani oli vähiten katselijoita. Sitten hän riisui paitansa ja alkoi asettelemaan pyyhettä tisuleiden tietämille, mutta ei se siinä pysynyt. Ilmeettömänä katseli siten pää kenossa minun suuntaan hetken ja siten riisui rintsikat, pikkutisulinsa törröttivät paljaina suoraan minua kohti, sitten puki rauhallisesti biksun yläosan. Ihan kuin en olisi ollenkaan ollut siinä. Sitten käväisi pitkällään, nousi takaisin istumaan, kaivoi rintsikat takaisin kassistaan, repäisi kupintäytteet niistä ja asetti ne yläosansa kuppeihin, oikein huolella sovitteli niitä. Edelleen, kuin minua ei olisi ollutkaan.

Pikkutisuleita olen kyllä nähnyt ja käpälöinyt luonnossa aiemmin, mutta kupintäytteitä vain kaupan hyllyllä, enkä ole ennen tiennyt että niitä käytetään biksuisakin. Näissä oli ilmeisesti velcroa pidikkeenä, sama ääni kuului niistä.

M68v

0

2344

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!

Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem
        Maailman menoa
        32
        2628
      2. Yksi kuoli nokkakolarissa

Asiasta YLEn verkkosivuilla uutinen klo 23.02. Oliko itsemurha?
        Oulainen
        11
        1302
      3. Helvetistä ei ole paluuta

Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku
        Idän uskonnot
        336
        1037
      4. Mikä on kaivattusi ammatti

entäpä sinun? 💶
        Ikävä
        45
        932
      5. Terveisiä vanhemmalle

J-miehelle. Ehkä nähdään vielä 😉
        Ikävä
        45
        874
      6. Järjetön Topi-ilta

Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan
        Ähtäri
        20
        849
      7. Miksi nainen nukut huonosti

Onko sulla jotakin huolia, vai jotakin miestäkö mietit? Vai tunnemaailmassako velloo? Ajatteletko koskaan minua? Paljo
        Ikävä
        61
        764
      8. Niin siinä Kävi

Ettemme koskaan saaneet toisiamme
        Ikävä
        44
        750
      9. Halutaan toisiamme

Mutta se on Salaisuus❤️
        Intohimo
        44