Oli tosi hyvät kelit, paljastan nyt kohokohtia yksi kerrallaan.
Kaunis nuori nainen asetti vilttinsä vain kolmen metrin päähän minusta ja alkoi kaivamaan olkakassiaan, noukkien sieltä pyyhkeen ja bikinit. Sitten ihan siinä seisaallaan, nitkutti pikkarit hameen alta pois ja veti biksujen housut tilalle, ja riisui hameen. Jo tuo prosessi hengästytti, mutta sitten hän istahti, käänsi selkänsä minuun päin ja asetti kätensä paidan helmaan aikeissa risua sen, mutta ei riisunutkaan, vaan kääntyi minun päin, selvästi siksi että suunnallani oli vähiten katselijoita. Sitten hän riisui paitansa ja alkoi asettelemaan pyyhettä tisuleiden tietämille, mutta ei se siinä pysynyt. Ilmeettömänä katseli siten pää kenossa minun suuntaan hetken ja siten riisui rintsikat, pikkutisulinsa törröttivät paljaina suoraan minua kohti, sitten puki rauhallisesti biksun yläosan. Ihan kuin en olisi ollenkaan ollut siinä. Sitten käväisi pitkällään, nousi takaisin istumaan, kaivoi rintsikat takaisin kassistaan, repäisi kupintäytteet niistä ja asetti ne yläosansa kuppeihin, oikein huolella sovitteli niitä. Edelleen, kuin minua ei olisi ollutkaan.
Pikkutisuleita olen kyllä nähnyt ja käpälöinyt luonnossa aiemmin, mutta kupintäytteitä vain kaupan hyllyllä, enkä ole ennen tiennyt että niitä käytetään biksuisakin. Näissä oli ilmeisesti velcroa pidikkeenä, sama ääni kuului niistä.
M68v
Uimarannalla 2025
4
4404
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos. Miten homma etenee? Puhuitko mitään hänelle? Reagoiko sun kehosi näkemääsi?
- Anonyymi
Itsellä oli myös muutama aika kuumottava hetki uimarannoilla ja maauimalassa viime kesänä.
Yksi oli erityisen kuumottava, oli pakko runkatakin silloin jo maauimalan vessassa ja olen runkannut monesti jälkeenkin päin ko naisen ansiosta. SIitä kiitos hänelle, vaikka ei taida olla tietoinen, että teki vaikutuksen muhun.
Oli nuorehko blondi, aika pulska mutta seksikäs silti ja bikinitkin olivat just sopivat hänelle. Oli kuitenkin muodokas, eli ei muodottmaksi lihonut pimu ja hänen tissitkin olivat suuremmasta koostaan huolimatta terhakkaat.
Alaosa oli just oikein häpykumpua korostava ja aika pieni, häpyviivakin erottui hyvin kuten itse huuletkin.
Ja yhdessä vaiheessa hän meni makuulle aurinkoa ottamaan eräälle tasolle siten, että hänen alapäänsä oli just mun rataa kohden. Ja hän laittoi vielä jalat koukkuun, niiden ollessa silti tiukasti yhdessä, siten, että Hänen pillunsa pullotti riettaasti reisien välistä.
Muuten oli pelkkää reittä ja takapuolta näkyvillä, mutta niiden välissä häpyhuulet pullottivat esillä selvästi ja sen verran piukeana vielä, kaikki erottui kuitenkin selvästi pilluviivaa myöden.
Joten runkkaamaanhan sitä oli mentävä, kun aikani katselin sitä näkyä. Ja miten hyvältä se tuntuikan, kun kuvittelin itseni..Khm..
Oli vain hiukan tukalaa lähteä vessaan, kun erektio oli jo jonkin moinen.- Anonyymi
Olisiko ollut liian rohkeaa laittaa vaikka pyyhe päälle ja runkata pillun muotoja ihaillen.
- Anonyymi
Eihän ne tissit kulu vaikka niitä vähän vilauttaa. Monella on varmasti esteenä se että epäilee että ulkopuoliset pahastuu tissien vilauttelusta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark3178653Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää2044720Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy353690Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas1982665Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171232245- 511786
Maailman laiskin eläin: persu
Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s1011779- 591699
- 1751413
Minneapolisin tapauksesta hyvä video
Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh3501388