Oli tosi hyvät kelit, paljastan nyt kohokohtia yksi kerrallaan.
Kaunis nuori nainen asetti vilttinsä vain kolmen metrin päähän minusta ja alkoi kaivamaan olkakassiaan, noukkien sieltä pyyhkeen ja bikinit. Sitten ihan siinä seisaallaan, nitkutti pikkarit hameen alta pois ja veti biksujen housut tilalle, ja riisui hameen. Jo tuo prosessi hengästytti, mutta sitten hän istahti, käänsi selkänsä minuun päin ja asetti kätensä paidan helmaan aikeissa risua sen, mutta ei riisunutkaan, vaan kääntyi minun päin, selvästi siksi että suunnallani oli vähiten katselijoita. Sitten hän riisui paitansa ja alkoi asettelemaan pyyhettä tisuleiden tietämille, mutta ei se siinä pysynyt. Ilmeettömänä katseli siten pää kenossa minun suuntaan hetken ja siten riisui rintsikat, pikkutisulinsa törröttivät paljaina suoraan minua kohti, sitten puki rauhallisesti biksun yläosan. Ihan kuin en olisi ollenkaan ollut siinä. Sitten käväisi pitkällään, nousi takaisin istumaan, kaivoi rintsikat takaisin kassistaan, repäisi kupintäytteet niistä ja asetti ne yläosansa kuppeihin, oikein huolella sovitteli niitä. Edelleen, kuin minua ei olisi ollutkaan.
Pikkutisuleita olen kyllä nähnyt ja käpälöinyt luonnossa aiemmin, mutta kupintäytteitä vain kaupan hyllyllä, enkä ole ennen tiennyt että niitä käytetään biksuisakin. Näissä oli ilmeisesti velcroa pidikkeenä, sama ääni kuului niistä.
M68v
Uimarannalla 2025
4
3988
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos. Miten homma etenee? Puhuitko mitään hänelle? Reagoiko sun kehosi näkemääsi?
- Anonyymi
Itsellä oli myös muutama aika kuumottava hetki uimarannoilla ja maauimalassa viime kesänä.
Yksi oli erityisen kuumottava, oli pakko runkatakin silloin jo maauimalan vessassa ja olen runkannut monesti jälkeenkin päin ko naisen ansiosta. SIitä kiitos hänelle, vaikka ei taida olla tietoinen, että teki vaikutuksen muhun.
Oli nuorehko blondi, aika pulska mutta seksikäs silti ja bikinitkin olivat just sopivat hänelle. Oli kuitenkin muodokas, eli ei muodottmaksi lihonut pimu ja hänen tissitkin olivat suuremmasta koostaan huolimatta terhakkaat.
Alaosa oli just oikein häpykumpua korostava ja aika pieni, häpyviivakin erottui hyvin kuten itse huuletkin.
Ja yhdessä vaiheessa hän meni makuulle aurinkoa ottamaan eräälle tasolle siten, että hänen alapäänsä oli just mun rataa kohden. Ja hän laittoi vielä jalat koukkuun, niiden ollessa silti tiukasti yhdessä, siten, että Hänen pillunsa pullotti riettaasti reisien välistä.
Muuten oli pelkkää reittä ja takapuolta näkyvillä, mutta niiden välissä häpyhuulet pullottivat esillä selvästi ja sen verran piukeana vielä, kaikki erottui kuitenkin selvästi pilluviivaa myöden.
Joten runkkaamaanhan sitä oli mentävä, kun aikani katselin sitä näkyä. Ja miten hyvältä se tuntuikan, kun kuvittelin itseni..Khm..
Oli vain hiukan tukalaa lähteä vessaan, kun erektio oli jo jonkin moinen.- Anonyymi
Olisiko ollut liian rohkeaa laittaa vaikka pyyhe päälle ja runkata pillun muotoja ihaillen.
- Anonyymi
Eihän ne tissit kulu vaikka niitä vähän vilauttaa. Monella on varmasti esteenä se että epäilee että ulkopuoliset pahastuu tissien vilauttelusta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu1057537Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö2427443K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1455143Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1404829PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *474583Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko904282Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta1164090- 1641812
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.91589Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell2571460