Toyota on ottanut paikkansa eikä sitä mikään eikä kukaan voi muuttaa.
Kahdeksan Toyotan omistajaa kymmenestä vaihtaa autonsa Toyotaan.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/teslan-peralauta-vuotaa-asiakkaat-siirtyvat-entista-hanakammin-muihin-merkkeihin/1a05d7da-559c-49f3-8e7e-4c0d2c559ac6
Kahdeksan Toyotan omistajaa kymmenestä vaihtaa autonsa Toyotaan. Sitä on se luotettavuus.
7
110
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä korostaa, että suuri osa Toyotan asiakkaista on erittäin tyytyväisiä merkkiin ja valitsee sen myös jatkossa ostaessaan uuden auton. Tämä on tyypillinen merkki vahvasta brändistä ja laadukkaista tuotteista.
Toyotan maine luotettavuudesta on yksi keskeinen tekijä, joka ajaa omistajia pysymään brändissä. - Anonyymi
Panttimaksu vaikuttaa .
- Anonyymi
Minusta se kertoo enemmän Toyota ostajista, kuin itse autosta. Uuden ja vieraan pelko pn vahvana, eikä oikein uskalleta kokeilla täysin vierasta merkkiä. Parempi pysyä samassa vanhassa. Ei haittaa, vaikka on huonompi ajaa, usein huollettavana kalliimpi kuin muut, ja meluakin on muita enemmän. Se on kuitenkin tuttu, kuin omat housut, vyöllä ja olkaimilla.
- Anonyymi
ne ressukat kun ei tiedä paremmista mitään
- Anonyymi
Kyllä tietää paremmasta. Itse siirryin jokunen aika sitten Tojoon ns. saksalaisesta premium merkistä.
Ei ole tarvinnut sen jälkeen istua korjaamolla juomassa kahvia takuukorjauksia odotellen. Ajofiilis ei ehkä aivan samalla tasolla mutta kokonaisfiilis parempi.
Tojon huollot on arvokkaampia (merkkiliike) kuin voisi ajatella.
Näillä näkymin seuraavakin auto valmistetaan japaniassa. - Anonyymi
Vaikka Toyotat ovat surkeita ajo-ominaisuuksiltaan,niin ei haittaa kun tietää että sama kärsimys on luotettavasti edessä edelleenkin.
- Anonyymi
Hihii, tuska on taas saanut uuden ulottuvuuden tässä kuussa(5614).
Pantti pitää osan kiinni Toyotassa ja vanhukset eivät uskalla vaihtaa merkkiä kun ovat yhden merkin hallintalaitteet ja temput oppineet.
Hauskaa käyttää vanhaa artikkelia lähteenään, varsinkin maksumuurin takana lymyävää, se kertoo kuukautisten vaivaavan edelleen.
5614
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741